mijn man liegt

22-09-2008 14:13 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
4 jaar geleden heb ik mijn huidige man leren kennen. 6 weken voordat we gingen trouwen vond ik smsjes in zijn telefoon, met een andere vrouw die ik niet kon.

Het waren smsjes zoals, ik heb zin in je, en het was altijd zo lekker. In de laatste wilden ze afspreken, maar dan wel op een zaterdag, want dan was ik werken.

We hebben hier toen uitgebreid over gepraat en ik had besloten toch met hem te trouwen en om te leren hem weer te vertrouwen.

Het is toen een hele tijd goed gegaan(denk ik)

Toen na ongeveer een jaar, zat ie heel veel op sexsites en keek veel sexfilms. Daar heb ik opzich niet zoon problemen mee, maar als er dan over gelogen word als ik erna vraag. En hem dan uiteindelijk toch betrappen... Ook dit werd weer uitgepraat en weer een belofte.

Toen werd onze zoon geboren, we waren gelukkig en alles ging goed, tot ik vond dat mijn man het wel erg goed kon vinden met een getrouwde vriendin van ons. Ik heb altijd moeite met haar gehad en mijn man wist daar van.

Ik vond een sms met de tekst, zeg maar niks tegen....hierover. Er waren dus meer smsjes geweest dat was duidelijk. Ook hier werd me beloofd dat het niet meer zou gebeuren.

Toch had ik altijd mijn vermoedens en als ik ernaar vroeg werd me gezegd, nee schat, ik weet dat je er moeite mee heb, zoiets zal ik echt niet doen. Ik hou van je, wil je niet kwijt enz enz.

Ik heb vorige week ingelogt om naar zijn telefoon rekening te kijken.

Al miijn vermoedens waren terecht! Smsssen en bellen. Somige maanden wel elke dag.

Ik heb hem opgebeld om te vragen of hij nog contact met haar had.

Nee schat, hoe kom je daar nu bij, was zijn antwoord.

Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo kwaad en gekwetst ben geweest.

Ze hebben geen verhouding maar praten veel met elkaar.

Ik vind dat hij met mij hoort te praten en als ie dan toch de behoefte heeft om met iemand te praten, dan met iemand die ik ook vertrouw en mag en zonder er over te liegen!!!!

Wanneer houdt dit op en zal ik hem nog ooit kunnen vertrouwen?

Wat zouden jullie doen?????
Beetje verkeerde volgorde vind je niet? Eerst trouwen en hem daarna weer gaan vertrouwen.
Mag ik heeel bot zijn?

Dit zal nooit meer ophouden en je zult hem nooit kunnen vertrouwen.

Advocaat zoeken en scheiden lijkt me het beste!
Ik zou een héél pittig doch eerlijk gesprek voeren waarin ik een paar ultimatums zou stellen en hem zou vragen of hij wat mist en zo ja ; wat .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik snap niet dat je al jaren lang al die alarmbellen hebt genegeerd terwijl het zich voor je ogen afspreelde. Sorry voor de botte boodschap maar: dit houdt niet op! Accepteren dat je man vreemdgaat en liegt of uit elkaar gaan lijken mij de enige opties.

sterkte!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Hum,tsja je bent zelf in zee gegaan in de hoop hem te kunnen vertrouwen.

Wat je dus niet kan.

Hij blijft liegen.

Mss. liegt hij omdat hij bij voorbaat weet hoe je daarop reageert?

Hij het dáárom verzwijgt?

Om rottigheid te voorkomen?

Niet dé manier natuurlijk!!.

Vind dát nog erger dan gewoon liegen.
niet om je te veroordelen maar waarom heb je toch een kindje met hem gekregen terwijl je al heel veel rooksignalen had gezien?
Als je hem persé wilt geloven op zijn woord de feiten wilt negeren dan zou ik in elk geval ophouden hem te controleren.
Naief

Sorry, als een man zoiets flikt vlak voor zijn bruiloft dan is hij het echt niet waard. Waarom heb je het in je hoofd gehaald om met deze man een kind te krijgen!!!!
quote:wolkenvrouw schreef op 22 september 2008 @ 14:16:

Mag ik heeel bot zijn?

Dit zal nooit meer ophouden en je zult hem nooit kunnen vertrouwen.

Advocaat zoeken en scheiden lijkt me het beste!En van de alimentatie een opfriscursus Nederlands volgen. Want JEZUS wat maak jij een taalfouten!
Het vertrouwen in hem is kapot, daarvoor is hij net iets te vaak oneerlijk geweest. De vraag wanneer je hem weer kan vertrouwen is eigenlijk een hele foute vraag in deze. Je man is niet te vertrouwen.

Wanneer houdt dit op? Van zijn kant hoef je niet veel te verwachten, dus alles is van jou afhankelijk. Echt ophouden doet het pas wanneer jij vertrekt bij hem, maar dat is niet wat jij wilt denk ik. Dus je zult echt van hem moeten eisen dat dit direct stopt, maar dan heb je het vertrouwen in hem nog niet terug. Dat zal of heel lang duren of nooit terug komen.

Eigenlijk liegt hij al gedurende de hele relatie tegen je, dat is een heel slecht teken.

Veel sterkte in deze haast onmogelijke situatie.
ze hebben geen verhouding.....??? en dat geloof je ook??

Jeetje meid... neem jezelf serieus

Accepteer dit niet langer
quote:liselore schreef op 22 september 2008 @ 14:25:

ze hebben geen verhouding.....??? en dat geloof je ook??

Jeetje meid... neem jezelf serieus

Accepteer dit niet langer niet één bord maar een heel servieskast!
Jammer maar de conclusie lijkt me duidelijk.

Je zal niet gelukkig worden met deze man.
maricke, wat hebben die spelfouten er nou mee te maken? wat schiet je er mee op om dat te benoemen? beetje flauw hoor
Die man lijkt me sowieso een ontzettende engerd. Het misschien niet helemaal verantwoord wat ik nu zeg maar ik zou hem eruit zetten en qua alimentatie eruit halen wat eruit te halen valt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 september 2008 @ 14:17:

Ik zou een héél pittig doch eerlijk gesprek voeren waarin ik een paar ultimatums zou stellen en hem zou vragen of hij wat mist en zo ja ; wat .

Ja, goed plan.

En vooraf voor jezelf nagaan:

- Of JIJ (en jij alleen) gelukkig bent in deze relatie. Je laat je iedere keer afschepen met valse beloftes. (Ik zou er niet meer intrappen).

- Hoe ver een man kan gaan bij jou? Qua aan het lijntje houden...

- Stel je eigen grenzen. En geloof niet in die sprookjes die je man jou vertelt.

- Wat je nog voelt voor deze man, na al dit gelieg en bedrog?

Sterkte...
Slagroom, ik zat al enorm te zoeken in mijn eigen post, want dacht dat ik spelfouten had gemaakt..

Het heeft er denk ik wel íets mee te maken, al is het niet heel veel. Meneer C1982w gaat natuurlijk niet vreemd vanwege de taalfouten van zijn vrouw, maar misschien zijn die taalfouten wel een weerspiegeling van de mogelijkheden die mevrouw C1982w in haar leven heeft. Daarmee ook een weerspiegeling van de keuzevrijheid die zij heeft om te vertrekken en haar leven op een andere manier in te richten?
Hoewel...misschien gaat hij wel vreemd omdat zijn minnaressen smsjes zonder fouten sturen.

Sorry. Flauwe grap
Ik zou beginnen met stoppen tegen jezelf te liegen. Dat is namelijk nog veel destructiever dan zijn leugenachtig gedrag. Jij praat dit al jarenlang goed tegenover jezelf en hebt de signalen dat hij je bedroog niet willen zien. Zelfs nu geloof je nog dat hij alleen maar praat met die vriendin.

Vraag jezelf eens eerlijk af hoe jij een relatie ziet, wat je verwacht van je partner en zet dat af tegen de relatie en partner die je nu hebt. Je kunt ervoor kiezen bij deze man te blijven, met al zijn minpunten. Je kan dit natuurlijk onder jouw voorwaarden doen (bijvoorbeeld jij mag ook seks buiten de deur hebben). Of je stapt op. Hem veranderen is geen optie. Aan jou om te besluiten wat jij wilt en wat je vindt dat je verdient.

Bedenk daarbij wel wat voor voorbeeld je zoontje krijgt van een relatie.

dubio
Ga in therapie!
quote:wolkenvrouw schreef op 22 september 2008 @ 14:34:

Slagroom, ik zat al enorm te zoeken in mijn eigen post, want dacht dat ik spelfouten had gemaakt..

Het heeft er denk ik wel íets mee te maken, al is het niet heel veel. Meneer C1982w gaat natuurlijk niet vreemd vanwege de taalfouten van zijn vrouw, maar misschien zijn die taalfouten wel een weerspiegeling van de mogelijkheden die mevrouw C1982w in haar leven heeft. Daarmee ook een weerspiegeling van de keuzevrijheid die zij heeft om te vertrekken en haar leven op een andere manier in te richten?

ja daar heb je wel een punt, zo had ik het nog niet bekeken. Ik viel meer op de manier waarop het gezegd, vond de toon niet zo gepast.

Hoop voor TO dat ze er goed uitkomt, met een fijne toekomst.
Ik vind het trouwens wel erg snel gaan bij jou. Even ervanuitgaande dat 1982 je geboorte jaar is. Dan heb je je man leren kennen toen je 22 was, je bent nu 26 en je bent in de tussentijd getrouwd en je hebt een kind gekregen van een man waar je van wist dat hij vreemd ging/gaat. En het vreemdgaan is iig gebeurt in de eerste 3 jaar van je relatie.

Vind je zelf je acties niet ook wat twijfelachtig?
quote:Suzeli schreef op 22 september 2008 @ 14:41:

Ik vind het trouwens wel erg snel gaan bij jou. Even ervanuitgaande dat 1982 je geboorte jaar is. Dan heb je je man leren kennen toen je 22 was, je bent nu 26 en je bent in de tussentijd getrouwd en je hebt een kind gekregen van een man waar je van wist dat hij vreemd ging/gaat. En het vreemdgaan is iig gebeurt in de eerste 3 jaar van je relatie.

Vind je zelf je acties niet ook wat twijfelachtig?Nee he.Toch niet weer een TROLL???
quote:Maricke schreef op 22 september 2008 @ 14:23:

[...]

En van de alimentatie een opfriscursus Nederlands volgen. Want JEZUS wat maak jij een taalfouten!Misschien is het voor jou een idee om een cursus sociaal gedrag te gaan volgen. De TO maakt mss fouten, maar is gewoon goed te begrijpen en daar gaat het om.
meid stap eruit...hij is jou niet waard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven