Mijn man maalt niet om zn uiterlijk

19-04-2009 00:21 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man maalt niet om z'n uiterlijk en dat vind ik best moeilijk. Ik hoef echt geen adonis naast me op de bank maar eentje die gewoon wat doet om er enigzins leuk uit te zien is toch nit teveel gevraagd. Het lijkt net of-ie denkt ik ben getrouwd dus waarom zou ik nog moeite doen.

Voor de duidelijkheid ikzelf ben geen modepopje hoor maar ik vind het best fijn om er gewoon verzorgd uit te zien. Gestreken kleren (die bij elkaar passen), haar in een staart dat soort dingen. Ik ga niet in m'n joggingpak naar de super.

Nou mijn man dus wel. Ik schaam me soms dood als ik ernaast loop. En als ik er wat van zeg is het ``het interesseert me niet``.

Je zou natuurlijk kunnen zeggen wat goed dat-ie zo lekker in zn vel steekt dat hij zich ook prettig voelt als-ie er rot uitziet.

Maar hij kan toch voor mij gewoon een spijkerbroek aantrekken en schoenen in plaats van armoedelook met jezussandalen? Het kan toch niet zo bezwaarlijk zijn om wat voor je vrouw over te hebben/

En het werkt door in alles eigenlijk, we worden steeds minder intiem omdat ik niet warm word van een man waar z'n buik over de rand van zn joggingbroek hangt. Want datie twee keer zoveel weegt als toen we verkering kregen boeit m ook niet.

Graag reacties van ervaringsdeskundigen.
Misschien een idee om zelf ook op sandalen en een campingsmoking met hem naar de supermarkt te gaan. Kijken of hij dat kan waarderen
oh, lees nu net een stukje van je uit een topic uit 2007...is het niet gewoon zo dat er veel meer aan de hand is, en dat jullie meer hebben aan bv relatietherapie dan aan een stel nieuwe kleren voor je man?
Nou met het risico dat ik het hele forum over me heen krijg op deze zonnige zondag, maar ik zou weggaan bij een man die mij niet de moeite waard vond om zichzelf aantrekkelijk voor te houden.

Sterker nog, ik zou niet eens met hem zo naar de supermarkt willen, ik zou me schamen.
Je man hoeft het ook niet te doen voor andere mensen buiten, maar voor JOU. Jij vindt hem mooier als hij wat meer moeite doet. Heb je dat al duidelijk gemaakt aan je man?

Als het dan nog steeds niet boeit, dan is er meer aan de hand.

Dan heb je een man die jouw mening niet belangrijk vindt en weinig voor je over heeft.
Eens met Bronny.
Ik zou me nevernooit voor mijn man schamen, hoe hij er ook bij zou lopen. Dán zou ik me pas de ogen uit mn kop schamen, niet eerder.
Dat hangt er toch vanaf wat je nog voor hem voelt??

Als de koek blijkbaar op is, maar ga dan ook uit elkaar.
quote:Zamirah schreef op 19 april 2009 @ 15:19:

Dat hangt er toch vanaf wat je nog voor hem voelt??

Als de koek blijkbaar op is, maar ga dan ook uit elkaar.In mijn optiek schaam je je niet voor elkaars kledingkeuze als je nog genoeg voor de ander voelt. Op het moment dat dat bij mij zou gebeuren, dan zou er veel meer aan de hand zijn dan alleen zijn kledingkeuze.
quote:pomodori schreef op 19 april 2009 @ 14:44:

Je man hoeft het ook niet te doen voor andere mensen buiten, maar voor JOU. Jij vindt hem mooier als hij wat meer moeite doet. Heb je dat al duidelijk gemaakt aan je man?

Als het dan nog steeds niet boeit, dan is er meer aan de hand.

Dan heb je een man die jouw mening niet belangrijk vindt en weinig voor je over heeft.

Deels mee eens,die man moet het in de eerste plaats voor zichzelf doen.

Als hij zich vroeger wel interesseerde voor zijn uiterlijk en de laatste jaren ineens niet meer dan lijkt het mij dat er meer aan de hand is..

Misschien is hij niet meer gelukkig thuis,op zijn werk whatever,maar dan moet daar dus iets aan gebeuren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven