Mijn man
maandag 19 november 2018 om 21:16
kan soms best en grote mond hebben en ontzettend bot en onverschillig zijn. Ik heb hem al vaker gezegd dat hij daar nog eens problemen mee krijgt en nu hebben we denk ik zo'n probleem.
Er zijn wat voorvallen geweest met een buurman, geen ernstige dingen maar wel situaties waarin m'n man het beter met een normaal gesprek op had kunnen lossen dan door z'n grote mond open te trekken. Nu vonden we vorige week opeens pontificaal op de voordeurmat een grote hondendrol. Gezien de ligging van ons huis is het zeer onwaarschijnlijk dat de hoop daar is neergelegd door een loslopende hond met hoge nood dus ik vermoed dat er opzet in het spel is en de betreffende buurman is de enige in de buurt met een hond die een dergelijk formaat kan produceren. De beste man staat in de buurt niet zo goed bekend en mijn man heeft hem vlak voor we de hoop vonden ergens op aangesproken dus waarschijnlijk is het een soort van wraakactie.
Ik kan er zo van balen. Trek niet altijd meteen je grote muil open, je ziet wat er van komt, maar man vindt dat ik doordraaf en me niet druk moet maken. Wat vinden jullie?
Er zijn wat voorvallen geweest met een buurman, geen ernstige dingen maar wel situaties waarin m'n man het beter met een normaal gesprek op had kunnen lossen dan door z'n grote mond open te trekken. Nu vonden we vorige week opeens pontificaal op de voordeurmat een grote hondendrol. Gezien de ligging van ons huis is het zeer onwaarschijnlijk dat de hoop daar is neergelegd door een loslopende hond met hoge nood dus ik vermoed dat er opzet in het spel is en de betreffende buurman is de enige in de buurt met een hond die een dergelijk formaat kan produceren. De beste man staat in de buurt niet zo goed bekend en mijn man heeft hem vlak voor we de hoop vonden ergens op aangesproken dus waarschijnlijk is het een soort van wraakactie.
Ik kan er zo van balen. Trek niet altijd meteen je grote muil open, je ziet wat er van komt, maar man vindt dat ik doordraaf en me niet druk moet maken. Wat vinden jullie?
maandag 19 november 2018 om 21:44
Hmm, ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op tv.
Maar even serieus, ik zit er best wel mee. Als het echt een bewuste actie was, wat is dan het volgende, poep in de brievenbus, een kras op de auto. Dat die drol daar niet is neergelegd door een hond is duidelijk en als het toch die buurman niet was, wie dan wel en waarom?
Maar even serieus, ik zit er best wel mee. Als het echt een bewuste actie was, wat is dan het volgende, poep in de brievenbus, een kras op de auto. Dat die drol daar niet is neergelegd door een hond is duidelijk en als het toch die buurman niet was, wie dan wel en waarom?
maandag 19 november 2018 om 21:50
Nee, mijn man heeft hem ergens op aangesproken, denk dat ie dat niet pikt. Het kon op zich ook echt niet wat die buurman gedaan had maar m'n man is nogal tegen hem tekeer gegaan en dan denk ik, had dat nou niet gedaan. Ik ben nogal een schijterd op dat gebied, hou liever m'n mond dan dat ik ergens iets van zeg. Bang voor situaties zoals nu.
maandag 19 november 2018 om 21:51
Daar ga je niet achter komen.itsuptoyou schreef: ↑19-11-2018 21:44Hmm, ik hoef niet zo nodig met m'n hoofd op tv.
Wees blij dat ie hem niet verstopt heeft in een brandende krant en vergeet het. Mocht er nog een keer zoiets gebeuren kan je misschien gaan bedenken wat het te betekenen heeft.
maandag 19 november 2018 om 21:52
Maar er is geen enkel bewijs, geen enkele reden om aan te nemen, dat buurman die drol geregeld heeftitsuptoyou schreef: ↑19-11-2018 21:50Nee, mijn man heeft hem ergens op aangesproken, denk dat ie dat niet pikt. Het kon op zich ook echt niet wat die buurman gedaan had maar m'n man is nogal tegen hem tekeer gegaan en dan denk ik, had dat nou niet gedaan. Ik ben nogal een schijterd op dat gebied, hou liever m'n mond dan dat ik ergens iets van zeg. Bang voor situaties zoals nu.
maandag 19 november 2018 om 21:52
Je man heeft het goed gedaan. Als dat consequenties heeft dan is dat maar zo.itsuptoyou schreef: ↑19-11-2018 21:50Nee, mijn man heeft hem ergens op aangesproken, denk dat ie dat niet pikt. Het kon op zich ook echt niet wat die buurman gedaan had maar m'n man is nogal tegen hem tekeer gegaan en dan denk ik, had dat nou niet gedaan. Ik ben nogal een schijterd op dat gebied, hou liever m'n mond dan dat ik ergens iets van zeg. Bang voor situaties zoals nu.
Er zijn tegenwoordig teveel mensen die niks meer durven zeggen.
maandag 19 november 2018 om 22:06
Ik snap je wel. Ik had ook zo'n partner en ben zelf ook meer van het vermijdende met zo'n buurman. Mijn inmiddels ex is bv een keer de halve stad achter iemand aan gescheurd met mij ernaast omdat hij dacht dat die persoon hem uitschold. Ik kon er slecht tegen, bang dat er nog meer gedonder van kwam.
Jouw man kan vinden dat jij doordraaft en je niet druk moet maken, maar dat geldt ook voor hem, weliswaar op een andere manier, maar blijkbaar vindt hij zijn getetter tegen de buurman belangrijker dan jouw woongenot of gevoel van veiligheid.
Jouw man kan vinden dat jij doordraaft en je niet druk moet maken, maar dat geldt ook voor hem, weliswaar op een andere manier, maar blijkbaar vindt hij zijn getetter tegen de buurman belangrijker dan jouw woongenot of gevoel van veiligheid.
dinsdag 20 november 2018 om 11:09
Vind ik ook.
Laatst stonden we in een enorme rij en een stel ging voordringen.
Niemand zei er wat van.
Ja ik hou m'n mond dan niet hoor, ik zeg daar wat van. Sommige mensen enken overal maar mee weg te kunnen komen.
dinsdag 20 november 2018 om 11:19
Het-groepje schreef: ↑19-11-2018 21:46Die buurman gedraagt zich toch zo onbeschaafd (denk je).
Hoezo ligt dat aan je man. Heeft je man daar ook op de mat zitten poepen.
Heeft je man al actie ondernomen toen hij die drol zag? Ik had drol opgepakt, bij buurman aangebeld en over zn gezicht uitgesmeerd. Dat zal em leren !
dinsdag 20 november 2018 om 11:37
dinsdag 20 november 2018 om 11:37
dinsdag 20 november 2018 om 11:40
Wat doet je man dan precies als hij mensen ergens op aanspreekt? Gaat ie er dan met gestrekt been in en begint hij te schelden? Of zegt hij rustig en netjes dat hij iets niet oke vind? Dat maakt nogal verschil he?
Of de buurman de drol daar heeft neer gelegd, kun je natuurlijk helemaal niet bewijzen. Voor het zelfde geld is er wél een flinke, loslopende hond bij je voordeur geweest. Ik zou dit naast me neerleggen en er geen aandacht aan besteden
Of de buurman de drol daar heeft neer gelegd, kun je natuurlijk helemaal niet bewijzen. Voor het zelfde geld is er wél een flinke, loslopende hond bij je voordeur geweest. Ik zou dit naast me neerleggen en er geen aandacht aan besteden
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
dinsdag 20 november 2018 om 11:42