Mijn partner wil zijn kinderen niet

15-05-2025 14:21 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Samen hebben wij 2 kinderen (7&2), mijn partner doet niets met of voor de kinderen. Het lijkt een beetje of het niet zijn kinderen zijn. Hij gaat niet mee naar schooldingen en ook niet met uitstapjes of vakantie. Alles is te veel moeite of hij 'heeft geen tijd'. Ik heb dan ook nooit de kans om eens alleen weg te gaan (we wonen ver van familie dus ook geen makkelijke mogelijlheid voor een oppas).

We zijn inmiddels ruim 12 jaar samen, en ik hou echt van hem maar ik vind het heel moeilijk om te zien hoe hij met onze kinderen omgaat (of het gebrek hieraan). Ik maak me zorgen of de kinderen hier later last mee gaan krijgen ofzo. Ze hebben weinig leuke herrineringen samen met hun vader. Er over praten heeft geen zin, wat dat betreft al alles al geprobeert.

Iemand tips? Wat moet ik nu?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-05-2025 14:22
Reden: Titel aangepast
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe is dit ontstaan? Op welk moment?
Na de eerste al, maar toch kwam er een tweede, want misschien wilde hij dan wel?
Of na de tweede? Was hij altijd al passief in alles?
En hoe moet ik het me voorstellen? Je doet echt alles alleen met de kinderen? Ieder uitstapje? Iedere vakantie?
En als jij weg wil/gaat/moet, komt er dan oppas voor de kinderen terwijl hij in huis zit?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven