mijn vriend heeft vieze gewoonten !!!
vrijdag 12 januari 2007 om 19:10
Hoi, ik ben erachter gekomen dat mijn vriend een aantal vieze gewoonten erop nahoudt!
We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...
Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.
Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!
We hebben nu 8 jaar een relatie, waarvan 4 samenwonend. Al snel kwam ik er bijvoorbeeld achter dat hij zijn onderbroeken dágen lang aanhoudt. Als ik er dan wat van zeg, vindt hij het onzin. Ik ben er ook achter gekomen dat hij soms deze gedragen onderbroeken terug legt in de kast. Bij het pakken van een 'schone' onderbroek de volgende ochtend, lijkt het dan voor het oog van mij dat 'ie een schone aantrekt...
Verder zit ik met nog een minder frisse gewoonte van hem. Hij plast in de wasbak op onze badkamer! We hebben een kleine badkamer waar helaas geen toilet geïnstalleerd kan worden. Wanneer hij naar het toilet moet, die dus beneden is, neemt hij doodleuk de wasbak. Ook dit begon me op te vallen bij het schoonmaken van de badkamer. Spatten en vlekken. Natuurlijk heb ik hem hier wel eens op aangesproken, maar begint dan te lachen met de opmerking dat het uiteindelijk in hetzelfde putje riool terecht komt... Lekker fris als je je daarna nog moet wassen.
Ik ga ervan uit dat wij vrouwen meer fatsoen hebben qua hygiëne, maar dit steekt mij al maaaanden. Zijn er meer vrouwen die dit soort slechte gewoonten meemaken met hun vriend/man? Hoe lossen jullie dit op? Ik ben het zat !!
donderdag 18 januari 2007 om 16:49
Hoe in hemelsnaam kunnen collega's van hem, hem in deze verhalen herkennen? Zit er een ex van hem tussen die het herkende? Het lijkt mij toch niet dat hij op zijn werk had verteld dat hij in de wasbak plast en zijn onderbroek niet verschoond. Hoe kan dat dan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 18 januari 2007 om 16:53
Ik vind niet dat je spijt hoeft te hebben van het plaatsen van dit topic. Jij zit ergens mee en wilt anoniem advies. Had hij dan ook liever gehad dat jij je problemen met bekenden had besproken? Vast niet.
Maar die collega had gewoon haar mond moeten houden tegen iedereen. Lekker dom van haar. Dan is er een discussie over hem. So what? Heeft zij toch niets mee te maken. Het is genanter voor hem dat een bekende ervan weet, dat op een forum een anonieme discussie over hem loopt.
En ik snap ook niet hoe zij kan weten dat hij het is...
Maar die collega had gewoon haar mond moeten houden tegen iedereen. Lekker dom van haar. Dan is er een discussie over hem. So what? Heeft zij toch niets mee te maken. Het is genanter voor hem dat een bekende ervan weet, dat op een forum een anonieme discussie over hem loopt.
En ik snap ook niet hoe zij kan weten dat hij het is...
donderdag 18 januari 2007 om 16:58
Oh jee, wat erg.. Kan me voorstellen dat hij woest is..
Heb het hele topic meegelezen met hier en daar een schaterlach, afkeer en ook herkenning. Maar, jij hebt dan wel zijn voornaam genoemd (had je misschien beter niet kunnen doen) maar dat is toch het enige herkenbare voor buitenstaanders? Hoe heeft die collega kunnen weten dat het om haar-collega-Gerard ging?
Heel veel sterkte en succes met de 'storm' die in aantocht is.. Weeralarm is afgegeven...
Heb het hele topic meegelezen met hier en daar een schaterlach, afkeer en ook herkenning. Maar, jij hebt dan wel zijn voornaam genoemd (had je misschien beter niet kunnen doen) maar dat is toch het enige herkenbare voor buitenstaanders? Hoe heeft die collega kunnen weten dat het om haar-collega-Gerard ging?
Heel veel sterkte en succes met de 'storm' die in aantocht is.. Weeralarm is afgegeven...
donderdag 18 januari 2007 om 16:59
donderdag 18 januari 2007 om 17:00
Weet je hoe zoiets gaat...
Chantal vertelt het aan een vriendin maarre... niet verder vertellen hoor...
Die persoon vertelt het ook aan een vriendin maarre... niet verder vertellen hoor...
Die persoon vertelt het ook aan een vriendin maarre... niet verder vertellen hoor...
Die persoon vertelt het ook aan een vriendin en die blijkt toevallig collega te zijn van vriend van Chantal!
Die vertelt het aan een andere collega want dat is natuurlijk reuzegrappig!
En voor je het weet weet het hele kantoor het...
Chantal vertelt het aan een vriendin maarre... niet verder vertellen hoor...
Die persoon vertelt het ook aan een vriendin en die blijkt toevallig collega te zijn van vriend van Chantal!
Die vertelt het aan een andere collega want dat is natuurlijk reuzegrappig!
En voor je het weet weet het hele kantoor het...
donderdag 18 januari 2007 om 17:00
quote:
Ja die voornaam idd...
Maar dan nog. Ik zou nooit aan een collega kenbaar maken dat ik iets te weten ben gekomen over zijn vieze gewoontes zeg maar. Dat is toch voor iedereen genant? Daar houd je toch netjes je mond over...
Ja die voornaam idd...
Maar dan nog. Ik zou nooit aan een collega kenbaar maken dat ik iets te weten ben gekomen over zijn vieze gewoontes zeg maar. Dat is toch voor iedereen genant? Daar houd je toch netjes je mond over...
donderdag 18 januari 2007 om 17:01
quote:
Hoe heeft die collega kunnen weten dat het om haar-collega-Gerard ging?
Helaas nu geen loos alarm. Maar de verwachting is dat het na de nacht weer afneemt.Ik denk dat een groot deel van werkend Nederland wel een collega heeft die Gerard heet. Als het al zijn echte naam was.
Hoe heeft die collega kunnen weten dat het om haar-collega-Gerard ging?

donderdag 18 januari 2007 om 17:03
donderdag 18 januari 2007 om 17:05
O, wat erg Chantal70. Maar inderdaad begrijp ik niet dat een collega kan weten dat het over hem gaat.
En de naam die je hebt gebruikt hoeft toch niet gelijk naar hem te leiden.
Maar Chantal70 misschien nu wel een lichtpuntje voor je en gaat hij er nu echt wat aan doen.
Sterkte vanavond en het is echt niet jou schuld dat het openbaar is geworden.
Geen schuldgevoel aan laten praten hoor.
En de naam die je hebt gebruikt hoeft toch niet gelijk naar hem te leiden.
Maar Chantal70 misschien nu wel een lichtpuntje voor je en gaat hij er nu echt wat aan doen.
Sterkte vanavond en het is echt niet jou schuld dat het openbaar is geworden.
Geen schuldgevoel aan laten praten hoor.
donderdag 18 januari 2007 om 17:05
quote:Iiiieeekkkkssss! :o Ik krijg nare associaties met het verleden. Je vriend is toch niet toevallige deze leukerd? Waarschijnlijk niet, maar dan weet je dat je er niet alleen in staat. ;)Jou is ook niets bespaart gebleven he!
. Lekker ding .

donderdag 18 januari 2007 om 18:03
donderdag 18 januari 2007 om 18:28
quote:
quote: laddertje reageerde
Iiiieeekkkkssss! :o Ik krijg nare associaties met het verleden. Je vriend is toch niet toevallige deze leukerd? Waarschijnlijk niet, maar dan weet je dat je er niet alleen in staat.
Jou is ook niets bespaart gebleven he!
. Lekker ding .
Een hell of a life heb ik achter de rug, Myl. Daarom heb ik ook zoveel levenservaring.
Iiiieeekkkkssss! :o Ik krijg nare associaties met het verleden. Je vriend is toch niet toevallige deze leukerd? Waarschijnlijk niet, maar dan weet je dat je er niet alleen in staat.

Jou is ook niets bespaart gebleven he!

Een hell of a life heb ik achter de rug, Myl. Daarom heb ik ook zoveel levenservaring.
donderdag 18 januari 2007 om 18:41
donderdag 18 januari 2007 om 18:43
quote:
quote: AgentL reageerde
Misschien is het de combinatie Chantal & Gerard? En dat hij op voetbal zit, en dat ze een kleine badkamer hebben? En graag op reis gaan? En dat hij nog broers heeft?
Ziedewel, het is echt ons Gerard!
Ja! Precies! Dat bedoel ik nou!
Zo snel gaat dat...
Nee, maar goed, dan zal desbetreffende collega wel vragen hebben gesteld... en 1 + 1 = 2...
quote: AgentL reageerde
Misschien is het de combinatie Chantal & Gerard? En dat hij op voetbal zit, en dat ze een kleine badkamer hebben? En graag op reis gaan? En dat hij nog broers heeft?
Ziedewel, het is echt ons Gerard!

Ja! Precies! Dat bedoel ik nou!

Nee, maar goed, dan zal desbetreffende collega wel vragen hebben gesteld... en 1 + 1 = 2...
donderdag 18 januari 2007 om 19:32
quote:
Had het verhaal al een keer gelezen, maar hij blijft leuk. Hop-hee!Ze heeft hem een tijd geleden eens in de aanbieding gegooid in het topic om van exen af te komen. Hilarisch topic was dat. Gek alleen dat geen van ons alle er een konden slijten
.

donderdag 18 januari 2007 om 19:38
Hahaha! Ik heb alles net doorgelezen (ik ben ook zo iemand die regelmatig meeleest maar bijna nooit reageert) maar ik lig in een deuk whahaha! Mijn vriend komt uit een gezin waar de hygiëne niet echt hoog in het vaandel stond en in het begin van onze relatie had ik wel eens een schimmel daar beneden zeg maar. Ik dacht, hoe kan dat nou dat ik dat zo vaak heb? Nou, toen kwam ik er achter dat hij ook wel eens een dagje (of twee) oversloeg met douchen. Daar heb ik hem gewoon op aangesproken en gezegd dat dit niet fris is en dat mijn intieme delen hier niet zo goed op reageerden! Nou, toen heeft hij zich mooi aangepast en sindsdien doucht hij lekker elke dag, gelukkig! Moet er niet aan denken dat hij geen rekening met mij houdt hierbij zeg! Dan was ik dus echt op hem afgeknapt! Hij was gewoon niet anders gewend, maar ik zeg altijd, je bent nooit te oud om te leren, ja toch? En voordat wij gaan seksen gaan we vaak ook samen even onder de douche. Leuk voorspel en je bent beide weer heerlijk fris. (En dan vind ik het ook echt geen probleem om zijn piel even een kusje te geven.)Verder ben ik niet vies van hem en mag hij van mij gewoon lekker boeren en scheten laten en aan zijn zaakie krabben waar ik bij ben hoor. Als hij het maar niet doet waar iedereen bij is. Zelfde met neuspeuteren of nagelbijten. Zolang hij het maar niet opeet brrr… Maar dat vindt hij zelf ook schandelijk dus dat zal hij ook niet doen. Plassen in de wasbak is voor mij echt not-done!! En als je onder de douche staat en wat laat lopen, ach… Dat spoelt dan meteen weer weg, vind ik niet zo’n probleem. Wij hebben samen en apart ook wel smerige gewoontes, en dat heeft vast wel iedereen, maar dat van de vriend van TO is wel heeeel extreem hoor. Dat van die onderbroeken, hoe kom je erop om vieze weer terug te leggen in de kast whaha!Enne, inderdaad, je moet niet te veel gaan nadenken over alles, want dan krijg je smetvrees.Oh en bij de weg, ik heb ook haar in mijn bilspleet en NOOIT remsporen. Kwestie van goed vegen hoor.Verder vind ik ook de oplossingen om een tweede toilet te maken van de gekken! Pissen doe je gewoon op de pot, en in dit huis staat die toevallig alleen maar beneden. Een trap aflopen is toch niet zoveel moeite?? (In de douchebak pissen en niet wegspoelen, iek!)Maarre, TO, nu even serieus:Wat vervelend dat je vriend er op deze manier achter heeft moeten komen dat er zo’n hele heisa gaande is op internet over zijn vieze gewoontes. (Al vraag ik me ook af hoe dat nou kan trouwens??) Maar misschien dat hij nu wel inziet dat hij gewoon absoluut smerig bezig is? Dat het écht niet normaal is wat hij doet?Ik hoop dat je nog terugkomt om te vertellen hoe het is afgelopen…Veel sterkte enne, je bent écht niet gek hoor! Wat jouw vriend doet is absoluut niet normaal!
donderdag 18 januari 2007 om 19:41
Wowie zei:
Verder ben ik niet vies van hem en mag hij van mij gewoon lekker boeren en scheten laten en aan zijn zaakie krabben waar ik bij ben hoor. Als hij het maar niet doet waar iedereen bij is. Zelfde met neuspeuteren of nagelbijten.
Dit heeft niets met vies van iemand zijn te maken maar gewoon met goed fatsoen! Je kunt ook te veel op je gemak zijn bij iemand hoor! :o
Verder ben ik niet vies van hem en mag hij van mij gewoon lekker boeren en scheten laten en aan zijn zaakie krabben waar ik bij ben hoor. Als hij het maar niet doet waar iedereen bij is. Zelfde met neuspeuteren of nagelbijten.
Dit heeft niets met vies van iemand zijn te maken maar gewoon met goed fatsoen! Je kunt ook te veel op je gemak zijn bij iemand hoor! :o
donderdag 18 januari 2007 om 19:43
quote:Ze heeft hem een tijd geleden eens in de aanbieding gegooid in het topic om van exen af te komen. Hilarisch topic was dat. Gek alleen dat geen van ons alle er een konden slijten
.
Ging over slechte gewoontes van exen toch? Was idd ook een leuk topic!!! Hoe meer topics ik lees, hoe meer ik denk. Lang leve het vrijgezellenleven!

Ging over slechte gewoontes van exen toch? Was idd ook een leuk topic!!! Hoe meer topics ik lees, hoe meer ik denk. Lang leve het vrijgezellenleven!