Mijn vriend, vrouwen en ik....

28-02-2010 20:40 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend vind het erg normaal om dagelijks te smsen en te msnen met een andere meid. Ze "praten" over geen bijzondere zover ik weet. De smsjes zijn van het niveau van Heb je lekker geslapen? en Wat ben je aan het doen? Ikzelf vind dit niet fijn en dat weet hij ook. Zelf vindt hij dat hij niets fout doet.

Hij gaat toch niet vreemd, zegt hij dan...

We hebben dit al een keer meegemaakt met een andere meid. Hier hebben we veel ruzie over gehad en heeft het onze relatie een dreun gegeven.

En nu gebeurt het weer. Ik keur dit gedrag niet goed en we hebben er ruzie over. Stel ik mij nu aan?
Zou je er ook een probleem mee hebben als hij dat met zijn beste maat zou doen? Of vind je het een probleem dat het juist een vrouw is?

Persoonlijk denk ik dat het een kwestie is van vertrouwen in elkaar hebben. Dan is het ook niet nodig om elkaar dingen te gaan verbieden.
Ik kan nou ook niet zeggen dat ik het schokkend vind. Irritant misschien (een steeds smsende kerel naast je) maar zolang de strekking van het smsje niet verder komt dan 'wat ben je aan het doen' vind ik het tamelijk onschuldig klinken
Je stelt je niet aan, ik vind dat ook abnormaal. Als hij zoveel behoefte heeft aan van alles te delen met andere vrouwen dan jij, en doorgaat terwijl hij weet dat je het niet leuk vindt is het wellicht tijd je relatie te heroverwegen.
Hoe kent hij haar, op internet opgeduikeld of is het een vriendin die hij al langer kent?

wat was het probleem dan de vorige keer? waarom is er ruzie door ontstaan?

Hoe veel/vaak sms'en en mailen ze? is hij er open over of juist geheimzinnig? etc...
Het probleem is dat de vorige keer het vertrouwen is geschaad omdat hun toen tegen mij hebben gelogen en er bepaalde dingen zijn gebeurd (geen vreemd gaan)... ik ben bang dat dat nu weer zal gebeuren...

tevens ben ik er achtergekomen dat hij een valentijdskaart heeft gestuurd naar der omdat ze zo zielig had gedaan dat ze geen kaar zou krijgen..... dan vond ik ook niet zo leuk... ik vind het een lief gebaar maar ik had er liever vantevoren geweten ......
Ik weet niet wat de frequentie van mailen/sms'en is, blijft het bij een paar sms'jes op en neer, of gaat het de hele dag door, doet hij het waar je bij bent of juist als je de kamer uit gaat etc... vertel eens wat meer?
Gelogen over wat? belangrijke of onbelangrijke dingen..

vertrouw je je vriend maar wil je gewoon niet dat hij omgaat met andere vrouwen, of vertrouw je hem niet en wil je daarom niet dat hij omgaat met andere vrouwen.
Ik wil ook wel graag meer informatie ja. Wie is 'die meid' bijvoorbeeld, hoe lang kent hij haar al, wat is zijn relatie met haar.

Ik zou niet heel blij worden van wat jij beschrijft, maar het hangt wel heel erg af van de context.
de vorige was het dus geheimzinnig... hij wil er niet over praten...

de vorige keer was extremer.... ik vind het gewoon niet fijn dat een andere meid frequent naar mijn vent smst of ie lekker heeft geslapen.... zij is de dochter van zijn coach....

msnen is dagelijks en smsen ook.....
Ik zou dat ook niet erg waarderen. Per slot van rekening, wat zou het hem kunnen bommen of een vriendin goed geslapen heeft. Dat doe je alleen maar als je iets belangrijks met haar deelt. Of als er een heel belangrijke reden is waardoor zij al of niet goed heeft kunnen slapen en hij daar voor- of nadeel van heeft.
zorgen dat als jullie allebei thuis zijn hij geen tijd heeft om te msnnen maar óf hijgend boven je bezig is, óf uitgeput naast je in slaap is gevallen.
Ik vind het iig niet normaal dat je vriend valentijnskaarten stuurt aan iemand anders dan aan jou. Dat zou ik ook niet pikken. Tenzij het met een knipoog zou zijn.
dagelijks als in: hij krijgt iedere dag een sms, of dagelijks als : de sms'en vliegen de hele dag op en neer..

als ie geheimzinnig doet over contact met een vrouw zou ik er vanuit gaan dat hij iets te verbergen heeft en denk ik dat je wantrouwen terecht is.. is hij er open over en is het iemand die hij al langer kent en die jij ook kent bijvoorbeeld en het blijft bij een sms of msn gesprek 1 keer per dag (bijvoorbeeld) dan zou ik er niets achter zoeken.. maar dat zij schooit om een valentijnskaart, dat geeft voor mij wel aan dat ze aandacht van hem wil en waarschijnlijk niet alleen vriendschap..
Ik zag net een commercial voorbijkomen: weten of je partner vreemdgaat? Sms "vreemd aan" naar 6464.

Idee?
Als die smsjes al zo inhoudsloos zijn, dan snap ik niet wat de toegevoegde waarde is van het contact met zo'n griet.

Hij wel?
Als er geen sms en msn zou bestaan dan viel zeker de helft van de topics op de relatiepijler weg......
dingen gebeurd in de zin van: voorbeeld een applicatie in je telefoon zetten waardoor haar smsjes in een aparte onzichtbare inbox terecht kwam.....

Mijn vriend is niet open over dit soort dingen en dat stoort me

enorm... hij vind aandacht geweldig en dat snap. iedereen vind het leuk om aandacht te krijgen van het andere geslacht maar

overschrijdt mijn grensen hierin.........
smsjes rond de 3-4 per dag per persoon...

msnen dagelijks.....

ik weet zeker dat het mijn vriend alleen gaat om de aandacht...

bij haar ben ik er bijna zeker van dat ze verliefd is maar dat is alleen een gevoel....
Het klinkt alsof hij niet wil zien dat zijn gedrag jouw grenzen overschrijdt, en alsof hij er zeker geen rekening mee gaat houden, dus trek je conclusies, zou ik zeggen.

dat geheime gedoe zou ik zeker niet pikken overigens.. dat gaat mij veel te ver.. en iemand die verliefd op je is nog verder "voeden" door haar die aandacht ook te geven, dat zou mij zeker ook te ver gaan..

het klinkt nogal kinderachtig van hem eerlijk gezegd maar je klinkt alsof je hem op zich nog wel vertrouwt. Zou het een probleem zijn als jij op dezelfde manier contact zou zoeken met mannen, aandacht zou krijgen van mannen, (niet dat ik je dat adviseer hoor, maar misschien is dat een manier hem duidelijk te maken wat zijn gedrag met jou doet, door het voor hem begrijpelijk te maken wat het met hem zou doen als het andersom was)
Wil je niet bang maken maar, toen mijn (inmiddels) ex dat deed met nota bene mijn beste vriendin zocht ik er niets achter, het was ook zijn maatje en toevallig een vrouw.

Later bleek dat ze een oogje op hem had en steun bij hem vond tijdens haar scheiding. Hier nog hartelijk om gelachen met 3en. Kreeg toch een onderbuikgevoel en heb de sms-jes gelezen, misschien kinderachtig maar achteraf zeer verhelderend. Ben toen in een diep gat gevallen, ik werd helemaal de grond ingetrapt en ondertussen dacht ik dat hij was werken en zat hij bij haar.

Aan de andere kant heeft mijn broer ook een maatje en ook een vrouw, beide vrijgezel, gaan uit eten, strandwandelingen maken, op vakantie maar verder geen intieme relatie. Het kan dus wel.

Vind het moeilijk om een advies te geven gezien bovenstaande, niet alle mannen zijn hetzelfde, maar wil je wel zeggen sluit je ogen niet. Weet niet of er al kinderen in het spel zijn maar zo niet zou ik hem de keuze geven, of alleen jij of niet meer.

Ik en velen rondom mij hadden nooit verwacht dat hij vreemd zou gaan, maar hij deed het wel. Waar 2 vechten 2 schuld maar als er een 3e in het spel komt wordt het wel een stuk moeilijker.

Hoop echt dat ik het mis heb en hij in categorie 2 valt.

Wens je in ieder geval veel sterkte de komende tijd.

En als laatste hoe zou hij zich voelen als jij hetzelfde deed met een andere man? Heb je dat wel eens gevraagd?
Je vriend heeft dus aandacht van een andere vrouw nodig. Nou, gezellige boel.

Hoe vind jij jullie relatie?

Quattro:
Pardon? Een applicatie voor de telefoon voor een onzichtbare inbox? WTF! Kun je dat uitleggen Wilma?
quote:Wilma1980 schreef op 28 februari 2010 @ 21:06:

dingen gebeurd in de zin van: voorbeeld een applicatie in je telefoon zetten waardoor haar smsjes in een aparte onzichtbare inbox terecht kwam.....

Dus jij bent bang dat dat nu ook gebeurd. Ik zou er ook rekening mee houden. Wat belangrijker is, is dat jullie al veel ruzie hebben gehad hierover, en dat hij blijkbaar nog geen respect voor je toont hierin. Jij wantrouwt hem, hem boeit het niet. Moet ik het zo zien?

Mijn vriend is niet open over dit soort dingen en dat stoort me

enorm... hij vind aandacht geweldig en dat snap. iedereen vind het leuk om aandacht te krijgen van het andere geslacht maar

overschrijdt mijn grensen hierin.........

Als hij je grenzen (weer) overschrijdt, is het misschien wel eens een idee om die grens nog eens heel duidelijk te verwoorden, en met consequenties duidelijk te maken.

Dat zou mijn keuze zijn.
Trieste gast, dat hij zo nodig aandacht van andere vrouwen nodig heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven