Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Bedankt voor het advies hildes.



Daten blijft lastig. Hihi
Hallo,



Ik lees al een poosje met veel plezier en af en toe herkenning, jullie tinderverhalen en ervaringen. Ik ben 3 maanden geleden begonnen en ik vind het tot nu toe vooral hilarisch.



Maar ik begrijp 1 ding niet en misschien kan iemand van jullie vertellen hoe dit kan. Gisteren was ik aan het swipen toen ik een foto onder ogen kreeg die me direct enorm aansprak. In mijn enthousiasme direct naar rechts geswiped. Zonder het onderschrift te lezen. Ik had gelijk een match met deze man. En ik kreeg ook direct een berichtje, in het engels. Dus ik dacht: laat ik even zijn onderschrift lezen. En wat zie ik? Hij zit op 4985 km afstand. Terwijl mijn instellingen op 50 km staan. Ik snap daar niks van. Iemand van jullie misschien wel?
Hey, ik heb dat ook al meerdere keren gehad dat je mensen ziet die veel verder dan wat je aangeeft. Verder ben ik ook al een keer een vrouw tegen gekomen terwijl ik mannen had in gedrukt had..
Schrik!! Wisten jullie dat Barcalona maar 35 kilometer van Rotterdam is . Jaja echt waar volgens tinder!!😉
Haha.....Ben blij dat ik dus niet de enige ben. Maar vind het wel raar. Een vrouw ben ik inderdaad ook al eens tegen gekomen. Hmmpf!
quote:hildes schreef op 08 januari 2016 @ 21:22:





Nu voel ik dat helemaal niet zo en begin ik meteen weer te denken hoe dat nou kan en of er dan wel potentie in zit, en vanalles nog wat meer. Ik merk dat het 'zonder verwachting erin stappen' lastiger is voor mij dan ik wil toegeven. M'n huidige tinderdate is er wat makkelijker in geloof ik, 'als het goed voelt, is het goed' ;) Hoe doen jullie dat?



Voor mij is het makkelijker geworden om te daten zonder verwachtingen. Ik vind het heel relaxt. Appt een date niet meer, prima. Wil iemand niet meer afspreken, prima. En vooral, iemand die leuk, lekker, spannend etc. is, is niet per se een kandidaat voor een relatie. Die relatie komt vanzelf, of niet, daar heb je minder invloed op dan je misschien denkt.

Date of spreek je nu ook nog met anderen?



Ik weet duidelijker wat ik wel en niet wil in dateland en blijf ook niet te lang meer hangen. Dat heeft voor een groot deel te maken met stilstaan bij hoe het met me gaat.
quote:Stormkraft schreef op 08 januari 2016 @ 23:21:

[...]

Maar dan nog geldt; heel graag, en anders niet. Vrijwel altijd dus niet.AMEN
Ik moet ook gewoon makkelijker worden met afspreken enz. Denk dat ik zelf nog te veel bij mijn ex zit in mijn hoofd...



Brede gast heeft nog niks van zich laten horen.. tja...



Nieuwe match op tinder leuke gast... zoek ik op fb om te kijken voor meer foto's.... is hij gewoon getrouwd... ben benieuwd wanneer hij dit eerlijk gaat zeggen.. ( of ben ik nu slecht bezig.. zal niet afspreken ofzo )
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al tijdje mee... Herkenbaar al die verhalen... De twijfels, spanning, wel of niet berichtje doen, een date gehad en dan...? etc.



Ik blijf maar van mening dat het niks voor mij is, maar toch blijf ik nog wel tinderen Het is gewoon grappig om te zien en kijken hoe mensen reageren. Terwijl ik er zelf echt de grootste held in ben. Het chatten blijft voor mij vreemd, dat voelt niet natuurlijk en niet echt.
Be happy... It drives people crazy :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar Zomerelfje, blijkt hij gewoon getrouwd te zijn! Heb je inmiddels alweer contact gehad met hem?



De 'FBW relatie' met mijn eerste Tinder date is beeïndigd. Op een vreselijk nare manier, wat ik moeilijk vind. Nou ja...weet nu waar ik sta: niet bovenaan zijn lijstje in elk geval. En weer verder!



(Toch maar weggehaald i.v.m. herkenning)
Wow Chaii dat is echt een nare manier om te eindigen. Wat denkt die gast nu?! Echt triest dat het zo moest. Kon toch ook normaal.zeggen dat hij het verder niet zag zitten? Vind dat je helemaal geen zeur ben. Jij wil gewoon contact met die jongen.



Heb dit soort van ook meegemaakt. Zei opeens ook niks meer. Geblokeerd.ook door heb..uit eindelijk toch aangesproken maanden later. Wat bleek.zijn ex was om de hoek gekomen en daar twijfelde hij over. Maar uit eindelijk durfde hij niet meer mij te appen en was ook mijn nr kwijt. Einde verhaal: ik heb gezegd dat ik het contact stop omdat hij niet eerlijk is en mij niet het gevoel geef dat ik belangrijk voor hem...



Wij en zoveel meer mensen verdienen beter dan dit... 😊 ook al doet het *** pijn.



Nee hij heeft mij nog niet aangesproken. Ik heb de vraag gesteld wat zoek je op tinder. Zijn antwoord.. Ben niet zozeer op zoek naar iets . Maar hoop wel leuke ervaringen op te doen. Gezelligheid en nieuwe mensen ontmoeten. Vanuit daar kan vanalles gebeuren.



Dus dat is een vrijbrief voor mij dat hij open staat voor een.relatie of iets...



Ach ja..ik wil niet nr 3 zijn.. sorry dat is een grens.
Alle reacties Link kopieren
Hè meiden, ben een poosje niet actief geweest hier. Beetje veel stress en drukte. Tinder ook even uit gezet.

Krijg over 2 weken de sleutel van m'n nieuwe huisje en dan klussen en verhuizen. Daarna komt er weer wat meer rust in mijn leven en ga ik weer verder met het tinder avontuur
Alle reacties Link kopieren
Nog maar twee regels met een man via Happn uitgewisseld en hij vraagt al of ik zin heb om een keer koffie te drinken...

Moet ik daar nou mee? Hebben echt letterlijk maar twee zinnen uitgewisseld...

Waarom willen ze al zo snel? Zouden ze dat al meteen bij iedere vrouw vragen?
Alle reacties Link kopieren
@lielie27 Dat vraag ik me dus ook geregeld af. Hetzelfde voor mannen die het volgende gesprek voeren:



"Hee lekkerding!"

"Hoi"

"Hoe gaat het?"

"Goed, met jou?"

"Goed! Laten we dit gesprek voortzetten op whatsapp, ik haat de tinder app"



No thanks. I'm good! Stel je zegt het na drie zinnen, oké. Maar dit is wat vlug. (Sowieso, als een gesprek wordt geopend met een synoniem van lekkerding, ren ik al gillend weg, maar dat ligt misschien meer aan mij)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu trouwens wel een heel leuk gesprek met iemand! Alleen woont hij aan de andere kant van het land, heb ik weer tof geregeld. Ik acht het dus vrij kansloos in de praktijk.
Alle reacties Link kopieren
Garvey, dat kan heel goed werken hoor! Kwestie van prioriteiten stellen!

En idd... "Lekker ding, mevrouwtje, beauty" etc... Ik heb ze allemaal voorbij zien komen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, je hebt ook wel gelijk Lielie. Maar moet ik het willen? Bijna 3 uur met het ov, 2 uur met de auto. Ik denk misschien veel te ver vooruit hoor, aangezien we elkaar nog niet eens ontmoet hebben of bijvoorbeeld gebeld hebben, maar ik behoed mezelf het liefst voor alles haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:anira1980 schreef op 17 januari 2016 @ 11:15:

Hè meiden, ben een poosje niet actief geweest hier. Beetje veel stress en drukte. Tinder ook even uit gezet.

Krijg over 2 weken de sleutel van m'n nieuwe huisje en dan klussen en verhuizen. Daarna komt er weer wat meer rust in mijn leven en ga ik weer verder met het tinder avontuur



Veel plezier in je nieuwe huisje! Ik momenteel ook van alle dating apps af en het bevalt me prima! Nu ook geen zin om nieuwe contacten te leggen. Voorlopig vermaak ik me nog met m'n FWB.



Ik lees nog wel mee
Hey,



Herkenbaar wat jullie zeggen dat je snel word gevraagd voor de whatsapp of afspreken. Snap dat ook niet hoor.



Ik weet niet wat ik.zou doen als je met iemand een klik heb maar de afstand is erg ver. Ik beperk altijd mijn afstanden al denkt tinder daar zijn eigen ding van..



Met brede gast alleen nog app contact gehad. Hij druk met werk en ik. Verder wel wat andere contacten maar mis de klik. Van jeej een berichtje van hem...
Alle reacties Link kopieren
Dit is een misschien een stomme vraag maar nog even over die FWB situaties... Hoe vaak hebben jullie nou contact en op wiens initiatief wordt er afgesproken?
Alle reacties Link kopieren
Ik merk wel dat het houden van een vlot lopende chat via de Tinder App gewoon niet is vol te houden. Die reageert gewoon veel te traag.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Klopt idd. Tinder is vaak langzaam met reageren.
Tja Tinder.. Ik heb het momenteel ook een beetje gehad. Ik had laatst twee leuke matches die weer tegen vielen.



Met meneer 1 had ik voor mijn gevoel echt een leuke klik; hij zag er leuk uit, woonde hier in de buurt, goeie humor, werkte zelfs bij hetzelfde bedrijf als mijn broer (kenden elkaar verder niet) en hij gaf aan naar mijn woonplaats te willen komen voor een hapje/drankje ergens. En we appten gezellig uren achter elkaar en hij vertelde ook persoonlijke dingen en stuurde ook foto's van zichzelf en zelfs familie. Hij vroeg of hij me op Facebook mocht toevoegen, dus prima dacht ik.

Maar telkens als de dag van de date er aan zat te komen hoorde ik niet veel meer van hem. Dan moest ik zelf weer er achteraan. De eerste keer was hij ziek, maar hij had niet gezegd dat het niet door zou gaan. Daarna begon hij langzaam steeds vaker seksueel getinte vragen te stellen, vroeg om sexy foto's enzo. Die stuur ik gewoon niet als ik iemand nog nooit in het echt ontmoet heb. En ik had dat ook duidelijk aangegeven dat ik eerst iemand wil ontmoeten in het echt en daarna wel verder zie. Dus werd hij steeds stiller en geïrriteerder als hij zijn zin niet kreeg. Hij vroeg ook steeds onvriendelijker om fotos. De dag erna kwam ik er achter dat ie me van Facebook had gegooid zonder iets te zeggen. Ik vond het zo sneu eigenlijk. Maar beter dat ik er zo vroeg al achter kwam.



De tweede match van dit jaar was een zo op het oog leuke vlotte vent, maar het was duidelijk dat ie alleen wou neuken en verder helemaal niks. Hij negeerde mijn vragen over of hij wel vrijgezel is (ik wil geen gezeik met exen of echtgenotes) en wat hij leuk vindt aan zijn werk (zelfde vakgebied). Hij vertelde eigenlijk helemaal niks over zichzelf en wilde van alles van mij weten. Hij wilde meteen mijn adres (niet gegeven) en bij mij thuis afspreken, liefst die avond nog. Leek me eerst wel spannend, maar kreeg er toch snel het bekende onderbuik gevoel van.. Je weet maar nooit wat voor gek je aan de deur krijgt. Heb het netjes afgezegd. Was meneer meteen op zijn pik getrapt en reageerde weinig sympathiek (begrijpelijk). Dus alles maar geblokt en match opgeheven.



Vorig jaar dacht ik mijn droomman te hebben gevonden via Tinder. Hij was erg aantrekkelijk, precies waar ik op val qua uiterlijk en gezellig, sportief en dezelfde interesses. Ik had het idee dat hij mij ook meer dan leuk vond, we zijn zelfs nog een weekendje weg geweest. Al snel begon het getouwtrek. Hij vond mij leuk en gezellig maar hij wilde écht geen relatie, het was nog te snel na zijn laatste relatie. Hij zat erg met zichzelf in de knoop en daar wilde hij eerst aan werken. Maar hij hield van mij en wilde mij niet kwijt/vond mij echt leuk blablabla. Ik werd er echt gek van. Het ene moment leek het beter met hem te gaan, was hij weer super liefdevol en zat er misschien voor mijn gevoel een relatie in, het andere moment zat hij er weer doorheen en zag ik hem een halve maand niet. Hij hield vol dat hij niet toe was aan een relatie, maar hij schepte wel op over flirten met andere vrouwen en ook nu pas geleden stond hij ineens weer op Tinder. Allemaal onschuldig volgens hem..Ik moest er niets achter zoeken. Yeah right.



Spreken jullie trouwens wel meteen thuis af? Heeft hier iemand ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen! ben een hele tijd niet aanwezig geweest wegens drukte.



Niet zoveel zin om alles terug te lezen hahaha, maar vertel wat zijn de nieuwtjes? nieuwe relaties? erge dingen meegemaakt? hahaha



Tijd terug op tinder iemand tegen gekomen, en het klinkt ontzettend leuk! denk dat dit einderlijk wat gaat worden, helemaal happy in de wolken ;D
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
@wriemeltje Wel is gedaan, bij mij thuis of bij hem thuis.. ligt een beetje aan me 'onderbuik gevoel' of ik het doe of niet. 1 keer spijt van gehad, en die gozer was er gelukkig ook snel uit! de deur gewezen en daaag!



Jammer van je matches.. Komt wel voor je. ;)
Just love your life.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven