Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Alle reacties Link kopieren
missmadam, ik zou het ook helemaal niet leuk vinden als date na 4 maanden nog steeds dating apps op zijn ipad én telefoon zou hebben staan. Ik zou het zeker dit weekend bespreken en gewoon aangeven dat dit rare signalen naar jou afgeeft.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 01 maart 2017 @ 22:46:

Komen jullie btw ook regelmatig dezelfde mensen tegen? Mensen die je naar links hebt geswyped? Zijn dat dan mensen die jou wel hebben geliked?Soms. Geen idee nog steeds hoe dat werkt....
quote:Mimo87 schreef op 01 maart 2017 @ 23:32:

Ja same here! Vaak zelfde mensen!



Net terug van date. Wel gezellig maar wat mij betreft klaar. Hij deed me enorm denken aan een goede vriend van me in z'n doen en laten en toen ik dat eenmaal had bedacht kon ik het slecht loslaten was gewoon beetje te weird. Wel net 6 berichten gekregen over hoe leuk hij het vond..
quote:Eva- schreef op 02 maart 2017 @ 06:43:

[...]



Haha, ik ook hoor. Maar op de 1 of andere manier was het perfect zoals het was. En ik weet wat hij nu in huis heeft hoor. Ben van alles op de hoogte en geloof dat dat wel goed komt



Ik sta blij op vandaag. Het is zo relaxed! Nu nog ruim twee weken wachten voor ik hem weer zie ivm onze vakanties.





Vraag ik mij dan weer af.....Hoe weet je dat?
quote:FemmeForte schreef op 02 maart 2017 @ 07:26:

[...]





GB we hebben nog geen contact gehad, ik hoop toch stiekem dat hij wel contact opneemt, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Ik vind het nu nog best wel moeilijk, ik mis hem gewoon heel erg. Ik heb nogsteeds geen behoefte aan Tinder of daten, maar ik voel wel dat het op een gegeven moment weer zal ''moeten'' omdat niet alleen door het leven wil gaan. Ik wil op dit moment gewoon niemand anders. Ik hoop dat het alleen wat tijd nodig heeft.





Niet gek dat het even tijd nodig heeft.
quote:Robinson schreef op 02 maart 2017 @ 16:10:

Ik zit sindskort op Tinder. Aantal vriendinnen hebben echt leuke vriendjes ontmoet daar. Dus ik dacht, ik ga ook maar eens een kijkje nemen.

In gesprek geraakt met een jongen, hij woont nog geen 500 meter van mij vandaan . Ik was eventjes in NL en hadden wat gepland. Helaas heeft hij afgezegd, had al andere afspraak wat hij vergeten was ofzo. Ik stuurde hem een berichtje dat ik Tinder ging verwijderen en gaf mn volledige naam zodat hij me kon opzoeken op FB, want mn reis ging weer verder. Hij voegde me niet toe, dus ik dacht, ok dan niet he. Na een week heeft hij me toegevoegd en begon ook met kletsen. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Aan de ene kant vind ik jammer dat we niet kunnen afspreken nu, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om zo een beetje heen en weer berichtjes te sturen en dat je elkaar al een beetje 'kent' als we straks afspreken.



Welkom!

Je woont dus niet in NL? Hoe bevalt Tinder in het buitenland?



Wel weer leuk dat ie je uiteindelijk opgezocht heeft op Fb
quote:RofDutchie schreef op 02 maart 2017 @ 19:08:

Eva, wat leuk van je date!



Date eindelijk toegegeven dat die me leuk vind en gevoelens voor me heeft. Desondanks heeft die nog niet heel erg de behoefte er een label aan te plakken, wat ik voor nu ook nog prima vind. Verder is die namelijk de perfecte vriend. We hebben voor deze maand samen een weekendje weg geboekt waar ik erg naar uit kijk



Moet wel toegeven dat dit pré- relatie stadium soms wel echt verwarrend kan zijn zeg. Maar joh ik moet niet zo klagen



Begin is vaak verwarrend en een gedoe



Kwam ie er zelf mee of heb je het 'uit hem getrokken'?



Weekend weg
Neliba

Heb je het naar je zin op wintersport? Nog leuke ski/snowboardleraren tegen gekomen?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 02 maart 2017 @ 13:58:

Vroeger (nu klink ik wel heel oud ) dacht ik ook altijd dat ik een relatie nodig had om gelukkig te zijn. Totdat ik een lange relatie kreeg en 8 jaar heb samengewoond. Dat heeft mij achteraf zo benauwd. Ik heb er spijt van dat ik t zolang heb gedaan.



Ik ben echt een einzelganger. Ben heel gelukkig met en op mezelf.



Ik mis soms wel de intimiteit met een man. Daarvoor zit ik ook op Tinder maar meer zit er voor mij echt niet meer in.



Ideale situatie voor mij zou zijn iemand die naast me woont die ik, als ik er genoeg van heb, gewoon weer kan terug sturen naar zijn eigen huis of een groot huis met elk onze eigen vleugel...



Ik heb dus jouw leeftijd en ik heb nog nooit samengewoond, maar ik zou best weleens willen weten hoe dat is. Met ex kon ik het me in het begin goed voorstellen en het leek me echt leuk. Samen wakker worden, samen gaan slapen, de dag doornemen, voor elkaar koken, voor elkaar zorgen. En met zijn kinderen erbij had ik dan direct een gezinsleven gehad. Al vroeg ik me al na een paar weken af of dat laatste eigenlijk wel was wat ik wilde, zijn kinderen waren namelijk niet de gemakkelijksten (lees: het waren 2 verwende krengen )



Maar ik zeg in principe geen nee tegen samenwonen, ook al ben ik graag alleen. Ik zou dan ook echt wel een kamer voor mezelf moeten hebben. Het huis van mijn ex is bijvoorbeeld erg klein dus daar had het wat mij betreft nooit gekund.



De date van zaterdag, ik noem hem maar even boekhouder, nam net contact met me op. Vind ik leuk en ben benieuwd naar hoe hij in het echt is. Van Jeepman hoorde ik vandaag (nog) niets.



Rofdutchie, wat leuk! Hoef je niet meer onzeker te zijn, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Rofdutchie wat fijn! Lekker van genieten!



@GB de boekhouder klinkt als een leuke vent! Ben benieuwd hoe dat loopt:)

Herken ook wel wat jij zegt, ik ben ook zo gewend om alleen te zijn dat ik ook echt behoefte zou hebben aan een plek om mezelf terug te trekken.



Nieuwe match met een Grieks persoon. Die stelt me alleen allemaal rare vragen: hoe oud ben je? Hoe zie je eruit?" Heb je me blindelings naar rechts geswiped ofzo? Je ziet toch gewoon m'n foto's en leeftijd
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 01 maart 2017 @ 08:43:



Hier gaat het even helemaal niet goed Ik voelde me best ok de afgelopen 2 weken, maar eergisteren droomde ik over hem en sindsdien is het mis. Misschien heb ik het verdriet weggestopt en komt het er nu dubbel en dwars uit.

Joh!
Inmiddels gaat het wel weer hoor mats. Zoals ik al zei gaat het met pieken en dalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 01 maart 2017 @ 08:43:



Ik vind het zo oneerlijk dat het me niet lukt. Ik vind mezelf een goed en eerlijk mens en vraag me af waarom mannen dat niet zien. Ik was in de relatie met hem soms wat emotioneel maar ik ben wel altijd eerlijk naar hem toe geweest. Eerlijk over mijn gevoel, eerlijk over mijn emoties, eerlijk over het feit dat relaties moeilijk voor me kunnen zijn.

Ik was bereid om aan mezelf te werken en dat wist hij ook.



Lieverd, luister... je hebt alle recht dat van jezelf te vinden, een mooie gedachte maar dat neemt niet weg dat anderen het ook moeten zien. Het staat los van wie jij als persoon bent en ik heb nu makkelijk lullen want ik heb goede momenten momenteel. Zoals je weet heb ik hier ook andere dingen geschreven dus ik weet echt wel hoe het is. Wees trots op wie je bent en hoe je graag met een ander om gaat, het siert je dat je open en eerlijk bent en dat je er iets mee wil doen voor jezelf. Maar lees jouw eigen tekstje even terug als je wil, lees dan een aantal pagina's terug over wat je schreef over hem en dat hij eigenlijk een beetje heel erg ego is..... kun je het terug halen? mooi! dan zegt dat toch al genoeg? deze man zag niet in wat voor mooi persoon jij waarschijnlijk bent, mannen zien het vast wel.



Maar ik vind het op dit moment even heel erg lastig en huil dan ook veel.



Huil die vent er uit, hij is het niet waard... en ja, ook dit is voor een ander heel makkelijk geroepen!





Edit: in de reply dus een reply, om het overzichtelijk te houden!
ik had gisteren per ongeluk een superlike gegeven aan iemand. Had ie mij ook geliked en berichtje gestuurd..ik heb gelijk match opgeheven want leuk was hij echt niet! Beetje gemeen eigenlijk wel..
Alle reacties Link kopieren
quote:Noor226 schreef op 01 maart 2017 @ 13:01:

Klinkt als een fijne date Eva!



Inderdaad is de koffer metafoor erg treffend. Zelf ben ik koningin in bagatelliseren, 'andere mensen maken pas echt erge dingen mee, ik mag niet klagen'. Ik loop dus met zo'n kartonnen Jip&Janneke koffertje rond,.Ik herken iets!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jempo schreef op 01 maart 2017 @ 11:18:

[...]





Interessante metafoor. Persoonlijk vind ik het wel belangrijk dat een date uiteidenlijk wel bespreekt hoe zijn leven is gegaan, en wat dat met hem heeft gedaan. We zijn immers geen 18 meer en geen robots. Ik bedoel echt niet dat er emotioneel over gedaan hoeft te worden, maar al die ervaringen vormen wel wie je bent en waarom je doet wat je doet. Bij mij wel in elk geval.



Bij mij zitten nog niet alle koffers dicht, maar daarom ben ik absoluut geen minder leuke vriendin. Ik vind mijn kwetsbaarheid juist een heel mooi gegeven.+100, dit zegt zó veel over iemand, ze zijn er dus nog wel
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even bij moeten lezen, veel geschreven dames, en Robertooo uiteraard ook!



Ik ben niet selectief in naar wie ik reageer en lees iedereen en soms focus ik mij even wat meer op een bepaald iemand.

Neemt niet weg dat ik deze pijler graag volg maar zelf even geen gezeik te melden heb.



Hoewel... 2 lijntjes, hoe gek kan het lopen.... 1 lijntje staat gepland voor een drankje aankomende zondag, het andere lijntje is even het land uit en gaan ik een week later zien.

Leuk gekletst, 1 lijntje al live aan de telefoon gesproken en we ervaren het maar weer.

Lekker luchtig is de insteek, maar voor hoe lang dat goed blijft gaan...



Ik volg jullie hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik kom maar weer uit de meeleesstand, vind het weer gezellig worden op dit topic! Leuk!



Ik heb vorige week Tinder ook maar weer geinstalleerd na een half jaar dateloos te zijn geweest. Ben er nu alweer doorheen en heb een zere wijsvinger



Had de eerste dag 3 matches. Match 1 gaf me na een paar dagen zijn nummer want hij ging van Tinder af maar wilde graag met me afspreken Sindsdien...is het stil.



Match 2 was gelijk klef...heb m maar unmatched...brrr



Match 3 was instant klik op de app...verder gegaan op de whatsapp en snel afgesproken. Gelukkig maar want irl viel het echt tegen. We hadden werkelijk niks met elkaar gemeen en nul aantrekkingskracht. Gelukkig was het wederzijds. Ik blijf in die valkuil trappen...als het klikt via de chat worden de verwachtingen torenhoog.



Ik swipe maar rustig verder....
Alle reacties Link kopieren
@lovestar nee hij kwam er zelf ineens mee midden in een discussie



@mimo87 dankjewel! Ga ik zeker doen
Mats, bedankt weer voor je uitgebreide reactie. Ik begin me wat je schrijft ook steeds vaker te realiseren hoor. Maar ik zal vast nog weleens een huilbui krijgen of de hoop verliezen dat ik ooit weer iemand vind met wie het zo goed klikt.

Alhoewel, zo goed klikken deed het helemaal niet, ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ik dat al die tijd dacht. De seks was ook niet super, behalve dan dat ik altijd zin in hem had en dat bijna nooit heb bij iemand. Maar hij was niet erg met mijn behoeftes bezig zeg maar. Paste eerder wat trucjes toe en dat was het dan. Ik zou eigenlijk graag een partner hebben die het net als ik fijn vindt om lekker veel tijd te nemen voor de seks ipv iedere keer het standaard vluggertje. Is af en toe wel leuk, maar niet altijd.



Kijk, zo langzaamaan kom ik echt wel tot inzichten hoor



En ik realiseer me ook dat ik, als ik een partner wil, toch consessies moet doen. Ik denk dat ik nooit in 1 persoon kan vinden wat ik "zoek". Er is zoveel wat ik zou willen, maar de kans dat iemand me dat kan bieden is zeer klein. Dus als de seks met iemand dan minder is dan met ex, maar diegene is een stuk betrouwbaarder, bekritiseert me niet, is in voor romantiek, is trots op en blij met met me en wil voor me gaan en zegt dat ook tegen me, dan denk ik dat ik al heel blij mag zijn.

En dan maar wat minder verliefd.. ik geloof niet dat verliefd zijn me ooit heeft gebracht wat ik "zocht".
quote:Corona74 schreef op 02 maart 2017 @ 20:37:

Ik blijf in die valkuil trappen...als het klikt via de chat worden de verwachtingen torenhoog.

.

Leuk dat je weer mee schrijft. En ja, dit klopt zo. In al die jaren Tinderen heeft een fijne klik op whatsapp mij nog nooit iets positief gebracht. Inderdaad verwachtingen die dan met mij aan de haal gaan, ook al probeer ik dat los te laten.



Mijn leukste matches of relaties komen onverwacht. Zo ook mijn huidige date, volledig blanco ingestapt en raak vanaf het eerste moment.

Mijn vorige relatie ook.

Voor mij is het zo dat als ik iets verwacht/hoop dan ben ik niet meer helemaal mijzelf. Heb ik dat niet, ga ik er als mijzelf in. Altijd klopt het dan als de aantrekkingskracht er is,



Succes met swipen! Zo'n date pauze doet goed.
Alle reacties Link kopieren
GB, ja erg fijn! Ben ook blij om jou ontwikkelingen hier te lezen. Vind het toch erg mooi hoe je alles hier met ons deelt. Erg leerzaam ook voor mij als jonkie.
Alle reacties Link kopieren
quote:RofDutchie schreef op 02 maart 2017 @ 21:02:

GB, ja erg fijn! Ben ook blij om jou ontwikkelingen hier te lezen. Vind het toch erg mooi hoe je alles hier met ons deelt. Erg leerzaam ook voor mij als jonkie. En zo geven we het door toch! we zijn ooit ook een jonkie geweest
We zijn nog steeds jonkies! Kom op, zo oud zijn we ook weer niet ;)
quote:RofDutchie schreef op 02 maart 2017 @ 21:02:

GB, ja erg fijn! Ben ook blij om jou ontwikkelingen hier te lezen. Vind het toch erg mooi hoe je alles hier met ons deelt. Erg leerzaam ook voor mij als jonkie. Ah wat leuk om te horen! Ik zie mezelf alleen helemaal niet als iemand die voor"jongeren" een voorbeeld kan zijn. Vind mezelf eigenlijk gewoon een labiele muts die niet weet wat ze met haar leven aanmoet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven