Minder van Tinder 6 / kleppen over Happn

23-11-2016 20:21 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 6!



Voorgaand deel 5
Stom! Geef ik een superlike aan iemand aan wie ik m juist niet wou geven
Waarom is iedereen verbaasd dat Eva alleen geknuffeld heeft?????
quote:Rarekwast schreef op 01 maart 2017 @ 21:16:

[...]

ja lekker!



Zoiets ongeveer inderdaad niet veel bijzonders dus. Hij zegt ook niks meer



Dat 'trouwen' zeggen was leuker geweest
quote:Lovestar schreef op 01 maart 2017 @ 21:40:

Waarom is iedereen verbaasd dat Eva alleen geknuffeld heeft????? Is dat zo verbazingwekkend dan?
quote:CherokeeRose1977 schreef op 01 maart 2017 @ 21:45:

[...]





Is dat zo verbazingwekkend dan? Ik had het wel geweten Maar verbazingwekkend vind ik het niet
Komen jullie btw ook regelmatig dezelfde mensen tegen? Mensen die je naar links hebt geswyped? Zijn dat dan mensen die jou wel hebben geliked?
Ja, HEEL erg vaak!
Alle reacties Link kopieren
Ja soms 3x achter elkaar, ook steeds matches met mannen die ik echt niett heb geliked ...
Alle reacties Link kopieren
Ja same here! Vaak zelfde mensen!



Net terug van date. Wel gezellig maar wat mij betreft klaar. Hij deed me enorm denken aan een goede vriend van me in z'n doen en laten en toen ik dat eenmaal had bedacht kon ik het slecht loslaten was gewoon beetje te weird. Wel net 6 berichten gekregen over hoe leuk hij het vond..
6 berichten! klinkt stalkerachtig...
quote:Lovestar schreef op 01 maart 2017 @ 22:10

Ik had het wel geweten Maar verbazingwekkend vind ik het niet

Haha, ik ook hoor. Maar op de 1 of andere manier was het perfect zoals het was. En ik weet wat hij nu in huis heeft hoor. Ben van alles op de hoogte en geloof dat dat wel goed komt



Ik sta blij op vandaag. Het is zo relaxed! Nu nog ruim twee weken wachten voor ik hem weer zie ivm onze vakanties.
quote:itsme16 schreef op 01 maart 2017 @ 23:04:

Ja soms 3x achter elkaar, ook steeds matches met mannen die ik echt niett heb geliked ...Hier ook inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Super Leuk Eva! Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
quote:greenbean schreef op 01 maart 2017 @ 16:31:

Ja sowieso wilde ik wel reageren, maar hoe het verder gaat weet ik nu nog even niet.





Pippilotta, hoe is het met jou?

Femme, voor jou ook veel sterkte. We zitten inderdaad in hetzelfde schuitje. Hebben jullie nog contact gehad of gaan jullie nog contact houden? Toevallig heb ik vanmorgen zijn nummer en bijbehorende chat verwijderd, zowel op whatsapp als op facebook. Werd er alleen maar verdrietig van dat allemaal te lezen. Ik heb hem niet verwijderd op facebook en ook niet geblokkeerd op whatsapp, dat vond ik niet nodig. Stiekem hoop ik, hoe stom ook, dat hij ooit contact opneemt. Maar dat zal vanzelf minder worden tot ik op een gegeven moment helemaal geen behoefte heb aan wat dan ook van/met hem.GB we hebben nog geen contact gehad, ik hoop toch stiekem dat hij wel contact opneemt, maar het lijkt me niet waarschijnlijk. Ik vind het nu nog best wel moeilijk, ik mis hem gewoon heel erg. Ik heb nogsteeds geen behoefte aan Tinder of daten, maar ik voel wel dat het op een gegeven moment weer zal ''moeten'' omdat niet alleen door het leven wil gaan. Ik wil op dit moment gewoon niemand anders. Ik hoop dat het alleen wat tijd nodig heeft.
Femme, het is even door de zure appel heenbijten. Van dagelijks contact naar nul contact is wel een hele overgang. Waarom zijn relaties ook alweer uitgevonden?

Knuffeltje voor jou



Mimo, 6 berichten? Oeh dat klinkt niet best. Wel fijn dat hij het leuk vond in ieder geval.



Ik had gisteren echt even een flinke dip, maar inmiddels voel ik me weer ok. Gaat hier echt een beetje met pieken en dalen. Ik ben bezig met het plannen van mijn backpackreis naar Indonesië en heb daar zoveel zin in!



En toevallig had ik gisteren een leuke chat met iemand en daar heb ik as zaterdag een date mee. Op de foto's ziet hij er sympathiek uit en zo kwam hij via de chat ook over dus ik ben benieuwd.



Verder geen dates in de planning en dat is maar goed ook. De niet-roker die toch af en toe rookt heeft voor gisteren afgezegd en met die andere man met wie ik eveneens een date zou hebben zit er ook geen schot in. Ik ben in beiden ook eigenlijk niet serieus geinteresseerd, dus misschien moet ik het maar gewoon afkappen. Ze zoeken allebei contact maar daar houdt het ook mee op. Denk dat ik het hou bij mijn date van zaterdag en de jeepman en mocht dat allebei niets zijn kijk ik weer verder.
Fijn dat je je weer beter voelt GB



En leuk, backpacken in Indonesië! Ga je alleen?



Hier vanmorgen best wat berichtjes van matches. Misschien volgende week een date met een man die flink wat jaren jonger is....



Maar goed, ik zoek toch niks serieus dus
Ja ik ga in mijn eentje maar ben niet van plan om alleen te reizen hoor. Als het goed is kom ik onderweg genoeg mensen tegen met wie ik een beetje op kan trekken. En als ik dan genoeg heb van al die mensen om me heen ga ik alleen verder, heerlijk.



Staat die 1977 voor je leeftijd Cherokee?
Leuk hoor! Ik ga zelf regelmatig alleen op stedentrip maar backpacken heb ik nog nooit gedaan.



1977 is inderdaad mijn geboortejaar (maar ben nog geen 40)
Alle reacties Link kopieren
Leuk GB backpacken door Indonesië!! Stoer dat je het gaat doen ook:)

Ik ga zelf 7 dagen naar Portugal in maart om te leren surfen maar vind het best spannend.

Wel leuk dat je jeepman nog een kans geeft! Ben benieuwd of hij wat losser komt op de 2e date , en anders inderdaad maar weer verder kijken.



@Cher klinkt goed! Iig genoeg matches dan:) hopelijk komt er binnenkort ook een leuke date uit!



Inmiddels blijft date me maar appen, wordt er beetje priegel van en ga het maar afkappen zo. Heb even een date dip en heb er geen zin meer in, begin te denken dat het nooit meer goed komt. In mijn familie zijn een aantal tantes ook altijd alleen gebleven en altijd als het tegen zit in date land moet ik daar aan denken uiteraard. Daarop maar bovenstaande vakantie geboekt. Weer beetje blij proberen te worden met mezelf:)
Vroeger (nu klink ik wel heel oud ) dacht ik ook altijd dat ik een relatie nodig had om gelukkig te zijn. Totdat ik een lange relatie kreeg en 8 jaar heb samengewoond. Dat heeft mij achteraf zo benauwd. Ik heb er spijt van dat ik t zolang heb gedaan.



Ik ben echt een einzelganger. Ben heel gelukkig met en op mezelf.



Ik mis soms wel de intimiteit met een man. Daarvoor zit ik ook op Tinder maar meer zit er voor mij echt niet meer in.



Ideale situatie voor mij zou zijn iemand die naast me woont die ik, als ik er genoeg van heb, gewoon weer kan terug sturen naar zijn eigen huis of een groot huis met elk onze eigen vleugel...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet perse dat ik een relatie nodig heb om gelukkig te kunnen zijn, maar uiteindelijk is met iemand zijn wel een leuke aanvulling op je leven, iemand met wie je lief en leed deelt is heel fijn weet ik uit vorige relaties. Daarnaast wil ik graag nog kinderen dus dan is het ook wel makkelijker met iemand erbij;)

Hoewel ik me laatst ingelezen heb in het met jezelf een kind krijgen en opvoeden. Als het er op aan komt dan laat ik dat niet afhangen van het hebben van een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit sindskort op Tinder. Aantal vriendinnen hebben echt leuke vriendjes ontmoet daar. Dus ik dacht, ik ga ook maar eens een kijkje nemen.

In gesprek geraakt met een jongen, hij woont nog geen 500 meter van mij vandaan . Ik was eventjes in NL en hadden wat gepland. Helaas heeft hij afgezegd, had al andere afspraak wat hij vergeten was ofzo. Ik stuurde hem een berichtje dat ik Tinder ging verwijderen en gaf mn volledige naam zodat hij me kon opzoeken op FB, want mn reis ging weer verder. Hij voegde me niet toe, dus ik dacht, ok dan niet he. Na een week heeft hij me toegevoegd en begon ook met kletsen. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen. Aan de ene kant vind ik jammer dat we niet kunnen afspreken nu, maar aan de andere kant vind ik het ook leuk om zo een beetje heen en weer berichtjes te sturen en dat je elkaar al een beetje 'kent' als we straks afspreken.
Hmmm app blijft raar bij mij doen. Nu blijft ie hangen op 'Personen in de buurt zoeken'.



Misschien teveel geswyped tijdens mijn vrije dagen



Verder niemand last ervan?
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen last van. Swypen gaat perfect
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Eva, wat leuk van je date!



Date eindelijk toegegeven dat die me leuk vind en gevoelens voor me heeft. Desondanks heeft die nog niet heel erg de behoefte er een label aan te plakken, wat ik voor nu ook nog prima vind. Verder is die namelijk de perfecte vriend. We hebben voor deze maand samen een weekendje weg geboekt waar ik erg naar uit kijk



Moet wel toegeven dat dit pré- relatie stadium soms wel echt verwarrend kan zijn zeg. Maar joh ik moet niet zo klagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven