Minder van Tinder-deel 7
woensdag 15 maart 2017 om 16:15
Hmm man van gisteravond reageert wel maar volgens mij weten we allebei niet wat we willen. Misschien een tweede date? 1,5 uur is best kort maar kan nou ook niet zeggen dat gisteren meteen naar meer smaakt. Over bepaalde zaken dachten we toch anders. Lastig. Zit eigenlijk op andere matches te wachten tot die eindelijk eens kunnen afspreken maar ja dat lijkt voorlopig niet het geval..
woensdag 15 maart 2017 om 18:33
woensdag 15 maart 2017 om 23:00
Miss ik heb je sinds je icter kent weinig positiefs over hem horen zeggen. Het lijkt allemaal zo moeizaam te gaan. Wat vind je leuk aan hem?
GB en Cherokee have fun! Benieuwd naar de updates!
Lola je laat teveel van je date af hangen als ik jou zo lees, wat wil jij? Dat is toch het allerbelangrijkst. Je klinkt weinig enthousiast, prima toch.
Lovestar hoe gaat het met jouw date?
GB en Cherokee have fun! Benieuwd naar de updates!
Lola je laat teveel van je date af hangen als ik jou zo lees, wat wil jij? Dat is toch het allerbelangrijkst. Je klinkt weinig enthousiast, prima toch.
Lovestar hoe gaat het met jouw date?
donderdag 16 maart 2017 om 00:06
Ik ben net terug en mijn date was zooo leuk! Superaardige vent, enorm geinteresseerd, interessante man, we hebben aan 1 stuk zitten praten en de date duurde bijna 4 uur. Zo leuk! En ik voelde bij hem dus wel die aantrekkingskracht, en niet alleen dat maar ook dat het op 1 of andere manier heel makkelijk liep allemaal. Zit hier nu een beetje te stuiteren
Weet niet hoe dit verder gaat, nu begint het grote wachten en het "wie stuurt er als eerste een berichtje" en "wie stelt als eerste een 2e date voor". Alhoewel hij al een paar keer liet doorschemeren nog wel een 2e keer af te willen spreken en ik wil dat zeker ook.
Wiehoe, ik ben blij!
We hebben niet gezoend trouwens, had dat best gewild. Maar in tegenstelling tot een aantal van jullie ben ik daar wat langzamer mee
Weet niet hoe dit verder gaat, nu begint het grote wachten en het "wie stuurt er als eerste een berichtje" en "wie stelt als eerste een 2e date voor". Alhoewel hij al een paar keer liet doorschemeren nog wel een 2e keer af te willen spreken en ik wil dat zeker ook.
Wiehoe, ik ben blij!
We hebben niet gezoend trouwens, had dat best gewild. Maar in tegenstelling tot een aantal van jullie ben ik daar wat langzamer mee
donderdag 16 maart 2017 om 07:31
quote:Robertooooh schreef op 15 maart 2017 @ 21:39:
[...]
Haha. Blijf van die telefoon en ga aan hem zitten ????
hij was toen net even naar het toilet...
Zo, ik ben net thuis
Super leuk gehad. Heel veel gelachen en gepraat. Eerst drankje gedaan en daarna bij hem thuis muziek geluisterd. Maar goed, daar bleef t niet bij.... had ik mijn laatste tram gemist dus blijven slapen.
Vrijdag zien we elkaar weer als t goed is
[...]
Haha. Blijf van die telefoon en ga aan hem zitten ????
hij was toen net even naar het toilet...
Zo, ik ben net thuis
Super leuk gehad. Heel veel gelachen en gepraat. Eerst drankje gedaan en daarna bij hem thuis muziek geluisterd. Maar goed, daar bleef t niet bij.... had ik mijn laatste tram gemist dus blijven slapen.
Vrijdag zien we elkaar weer als t goed is