Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Nope nog niks gehoord. Hij heeft btw bij mij niet aangegeven dat hij niet wil. We hadden woensdagavond en donderdagochtend al besproken om elkaar vanavond te zien. Maar goed,dat kan dus ook gewoon een lulverhaal van hem zijn geweest...

Anyway, ik ga cancellen, toch nog een nieuw voorstel doen en dan vanavond lekker met een vriendin een drankje doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 17 maart 2017 @ 16:18:

Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar de kans dat het zuiver aan jou ligt is erg klein hoor...

Misschien haal je er enkel de erg populaire mannen uit die heel veel keuze hebben?Niet dat ik weet, maar het laat mij wel anders kijken naar het hele datinggebeuren. Pas als iemand daadwerkelijk voor mijn neus staat ga ik er vanuit dat er interesse is. Anders, ondanks de vele toezeggingen en smoesjes helaas niet.
quote:itsme16 schreef op 17 maart 2017 @ 16:09:

He Lola wat naar zeg....GB en Cher jullie al iets gehoord verder?

Ja, wat ik net al schreef. En ik heb gereageerd met dat als hij dat goede restaurant nog wilde uitproberen hij snel moet zijn aangezien ze binnenkort dicht zijn. En toen schreef ik daarbij: als je zin hebt kunnen we er ook samen heen. Waarop hij in mijn ogen niet zo enthousiast reageerde, hij zei namelijk: ja, wie weet gaan we daar binnenkort samen heen! Met een smiley erachter.

En daarna was het weer stil. Ik weet niet, ben niet echt gerustgesteld en laat het nu maar van hem afhangen. Ik heb aangeven hem nog eens te willen zien en heb ook een date voorgesteld, dan moet hij nu maar met een concrete datum komen.
En misschien laat ik dat hele datinggebeuren maar even voor wat het is, pfffffff. Merk dat ik dit helemaal niet leuk vind, iedere keer dat wachten op een berichtje en daarna dan toch weer teleurstelling en onzekerheid voelen. Ik denk dat ik er toch nog niet helemaal klaar voor ben. Ga hier geen werk meer van maken nu, als hij me nog wil zien dan hoor ik het wel maar ik ga even verder met waar ik mee bezig was en dat was van mezelf te leren houden.
Wat rot zeg dat het zo loopt met jullie dates.

Cher, misschien denkt hij hetzelfde als jij? Waarom gelijk cancelen? Als ik op een date reken en ik krijg ineens zo'n berichtje zou ik not amused zijn en denk ik niet dat ik nogmaals een date ga plannen. Je cancelt nu omdat je invult. Jullie laten beide niks horen aan elkaar.

GB wijs besluit
Wat is er weer veel geschreven zeg!

@lola herkenbaar van dat gedoe met afspreken.

Mijn date is een 'draaier', we hebben dus afgesproken en zijn continu aan het kibbelen hoelaat en waar we zullen afspreken. Nu ben ik ook heel slecht in keuzes maken en ik woon dichtbij en ben de rest van de avond vrij, dus voor mij maakt het vrij weinig uit. Wel een teken dat hij me echt leuk vindt denk ik.

Edit: hij stuurt nu dat hij vanaf nu de mogelijkheid heeft om mijn kant op te komen. Ja prima, maar hoe doen we dat dan met eten? Hij: "Ja geen idee ben net pas thuis." ja ehmm dus...? Hij wil geloof ik dat ik een knoop doorhak haha. En laat ik daar nou juist heel slecht in zijn.
@groentheetje Ik zie niet echt in waarom ik iemand ervan op de hoogte moet brengen dat er geen vervolgdate komt als diegene ook geen vervolgdate voorstelt. Ik heb zat keren meegemaakt dat ik met een man wat ging drinken, dat we ons glas leegdronken en elkaar een hand gaven en dat er volgens van beide kanten geen contact was. Ik vind dat juist prettig zo. Ik zie niet in waarom je dan elkaar nog moeten spreken om elkaar te gaan vertellen waarom het niet klikt.

Als ik wel een leuke date heb gehad dan volgt er wel contact van mijn kant.

En soms komt het voor dat mijn date het wel een leuke avond vond en ik niet. Dan zeg ik dat wel eerlijk.
quote:Robertooooh schreef op 17 maart 2017 @ 13:01:

Wat is dat toch met jullie vrouwen. Stuur gewoon een berichtje. Is echt niks mis mee. Zou willen dat vrouwen mij eens benaderen. Ik moet altijd de eerste zet zetten. Hoezo emancipatieNou helemaal mee eens. Ik heb mijn ex een berichtje gedaan en daar is toch een goede relatie uitgekomen. Wat zou het zonde zijn geweest als ik dat toen niet had gedaan.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 17 maart 2017 @ 13:22:

Oh en ik denk maar zo, ik ben ieder geval nog niet geblokkeerd op whatsapp Je moet het omdraaien: Als iemand jou blokkeert of negeert - doet er niet toe - waarom zou je iemand die dat doet in jouw leven willen?
quote:Jempo schreef op 17 maart 2017 @ 16:45:

@groentheetje Ik zie niet echt in waarom ik iemand ervan op de hoogte moet brengen dat er geen vervolgdate komt als diegene ook geen vervolgdate voorstelt. Ik heb zat keren meegemaakt dat ik met een man wat ging drinken, dat we ons glas leegdronken en elkaar een hand gaven en dat er volgens van beide kanten geen contact was. Ik vind dat juist prettig zo. Ik zie niet in waarom je dan elkaar nog moeten spreken om elkaar te gaan vertellen waarom het niet klikt.

Als ik wel een leuke date heb gehad dan volgt er wel contact van mijn kant.

En soms komt het voor dat mijn date het wel een leuke avond vond en ik niet. Dan zeg ik dat wel eerlijk.Tijdens de date merk je vaak wel of er wederzijdse interesse is of dat alle vragen beleefd en oppervlakkig blijven. Meestal stuur ik wel een bericht om te vragen hoe hij het vond gaan, en als ik daar geen reactie op krijg weet ik genoeg. Ik ben nu volgens mij echt klaar met daten. Zo lastig om dates te regelen en je voelt gewoon wanneer ze niet enthousiast of oprecht zijn. Driedubbel wedden dat die man van vandaag nog meerdere lijntjes heeft lopen, anders blijf je niet zo vaag en steeds online op de apps. Zeg dat dan gewoon eerlijk maar ga niet heel moeilijk een date plannen en vervolgen half afzeggen, verzetten of gewoon niks meer laten horen.
He he! Eindelijk duidelijkheid. Tijd afgesproken. Om 19 uur komt hij aan met de trein. Ik vroeg hoeveel honger hij had, want als we samen iets willen eten is het wel half 8 voor we iets gevonden hebben.

Hij: ik heb helemaal geen honger want ik ben vet zenuwachtig! maar laten we de stad in gaan en dan zoeken we iets leuks om te eten.

Hahaha hoe cute
Haha lola....ik kom even uit de meelees stand, mijn potentiële date voor vanavond gaf vanmorgen ook aan dat date vanavond door zou gaan...zie hem de hele middag online (geen reactie op mijn vraag hoe laat vanavond) en vervolgens moet hij ook morgen vroeg werken haha. Vroeg me al af of het dezelfde man is. Lol
quote:Corona74 schreef op 17 maart 2017 @ 14:21:

Roberto grappig dat je dat zegt...emancipatie. Dat vrouwen ook wat mogen sturen. In de praktijk werkt het bij mij niet. Neem ik initiatief wordt de man terughoudend...laat ik hem jagen doet hij dat ook. Totdat de buit binnen is...dan is het ook klaar. Mannen die achterover zitten en versierd willen worden zijn niet geëmancipeerd in mijn ogen, maar wachten gewoon op degene waar ze wel op willen jagen.Nou sorry hoor, maar een man die zo denkt hoef ik niet. Dus zo'n berichtje vanuit mij werkt juist perfect om het kaf van het koren te scheiden zegmaar.
Ik voelde bij mijn date wel oprechte interesse afgelopen woensdag, en los daarvan was er ook aantrekkingskracht/seksuele spanning. Ik had eigenlijk wel het idee dat er een klik was. Maar zoals ik al schreef: met Tinder weet je het nooit. Het was al best lastig om een 1e date met hem te maken, duurde vrij lang, en zo te zien gaat het ook wel even duren voordat er een 2e date komt. Waarom gaat hij anders niet in op mijn opmerking dat we samen naar dat restaurant kunnen gaan?

Nee, ik denk niet dat dit hem wordt. Heb net zijn nummer verwijderd en ga me even op mezelf richten. Een paar dagen

Wel vind ik het vervelend dat je van elkaar de intenties niet kent. Als ik van hem zou weten dat hij me vaker zou willen zien, dan zou ik nu niet meer gaan tinderen. Hij blijft echter wat vaag, waarbij ik dan ook de neiging krijg weer rond te gaan kijken. Maar ik weet dus niet wat hij wil. Zit hij ondertussen ook lekker te swipen of richt hij zijn aandacht nu op mij? In het laatste geval zou hij wel wat enthousiaster mogen zijn. Maar misschien verwacht ik ook teveel. Vragen doe je in dit stadium ook niet, dat is belachelijk en kan al snel claimerig overkomen.

Daarom: even afstand van deze.
quote:Liefheksje schreef op 17 maart 2017 @ 17:00:

Haha lola....ik kom even uit de meelees stand, mijn potentiële date voor vanavond gaf vanmorgen ook aan dat date vanavond door zou gaan...zie hem de hele middag online (geen reactie op mijn vraag hoe laat vanavond) en vervolgens moet hij ook morgen vroeg werken haha. Vroeg me al af of het dezelfde man is. LolKan best, maar gewoon vet gemeen. Zeg dan vanmorgen dat het niks gaat worden. Dat hij morgen moet werken wist hij al langer, dus lijkt me een kulreden.
quote:enchantedjewell schreef op 17 maart 2017 @ 15:11:

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee, maar had nog nooit iets gepost.

Maar aangezien ik nu echt een leuk iemand heb ontmoet via Paiq kan ik meeschrijven.

Het enige wat een beetje balen is, is dat ik nu nog in het buitenland zit voor anderhalve maand.

Ik ging ook eigenlijk alleen uit verveling op zo'n site. Moet ik ook niet doen. Heel dom.

We appen nu al een paar dagen elke dag en het klikt op de app zo goed.

Ik hoop dat het nog anderhalve maand zo blijft.

We hebben elkaar ook op instagram ondertussen.

Dit is de eerste keer dat ik de stap waag om weer serieus te daten na een lange relatie.

Dood en dood eng.

Dus de komende tijd zullen er vast nog meer berichten volgen hier haha.

Als ik wat advies mag geven Ik had iemand ontmoet (is jaren terug) die vervolgens 6 maanden in het buitenland ging wonen. Plan was om contact te houden, want het klikte zo goed. En dat als hij terug was we dan intensief konden gaan daten om te kijken of er een relatie uit zou komen.

Je kunt dit contact hartstikke mooi opbouwen in die komende anderhalve maand. Jullie app'en, misschien opbouwen naar geluidsopnames? Als dat leuk is een keer bellen? En als dat allemaal ook leuk is skypen of facetimen? Toevoegen op facebook vind ik zelf altijd ook nuttig, leer je iemand ook goed mee kennen.

Zo hou je de spanning er ook in.
quote:Treezebees schreef op 17 maart 2017 @ 15:20:

Hey, gaat het nog door vanavond? Anders maak ik andere plannen want heb zin om weg te gaan

Ik zou de eer aan mezelf houden.

Hey, ik heb niets meer van je gehoord over vanavond, dus ik ga er vanuit dat het niet doorgaat. Ik ben nu uitgenodigd voor X, dus ik heb nieuwe plannen. Nog een fijne avond!

Nog beter:

Ik ga vanavond naar X en als je zin hebt om te komen ben je van harte welkom, zie maar.

Die heb ik van Matthew Hussey geleerd
Nou, hij reageerde binnen een minuut ofzo dat het voor hem ook beter uitkwam om t te cancellen omdat hij nog allemaal dingen moest doen ivm zijn vrienden die bij hem langs komen dit weekend vanuit zijn geboorteland.

Nieuw voorstel vond hij prima.

Druk gemaakt om niks of...?
quote:lola712 schreef op 17 maart 2017 @ 15:45:

[...]

Edit: en de afzegreden is binnen: hij moet morgenvroeg werken en vanavond dus weinig tijd.. pff dat wist hij aan het begin van de week ook wel. Nieuwe datum is lastig want zijn weekend zit al vol, doordeweeks zelfde probleem met werk (uur reistijd dus in de avond is al lastiger) en komend weekend kan ik niet. Heb gezegd dat ik komende week in de avond wel kan, dus leg de bal bij hem. Ben er klaar mee, vooral dat hij dus uren niks laat horen maar wel online komt. Watje of gewoon een slechte reden. Ga iig geen energie meer steken in het onderhouden van contact. Alleen nog een real life date en verder niets, al dat geapp heb je uiteindelijk niks aan. Bah, en ik dacht nog wel dat deze wat beter was..... van de week gewoon normale gesprekken.He's just not that into you Inderdaad geen energie in steken. Dit wordt niks.
En @lola die man is een botte lul die er niet voor durft uit te komen dat hij geen interesse heeft. Waarom zou dat aan jou liggen? Er zijn nou eenmaal veel rotte appels, echt hoor.
quote:Jempo schreef op 17 maart 2017 @ 17:16:

En @lola die man is een botte lul die er niet voor durft uit te komen dat hij geen interesse heeft. Waarom zou dat aan jou liggen? Er zijn nou eenmaal veel rotte appels, echt hoor.Dan heb ik op dit moment echt een hele zak vol rotte appels, bah. Op mijn voorstel voor een nieuwe datum niks meer gehoord dus ik laat hem nu lekker links liggen. Zou het dan toch zo zijn dat als ik op dit moment helemaal klaar ben met daten ik op een onverwacht moment iemand tegen het lijf loop? Hope so..
quote:lola712 schreef op 17 maart 2017 @ 17:23:

[...]

Zou het dan toch zo zijn dat als ik op dit moment helemaal klaar ben met daten ik op een onverwacht moment iemand tegen het lijf loop? Hope so.. Dat hoor je wel vaak! Wie weet!
Ik heb mijn ex ook leren kennen toen ik helemaal niet bezig was met daten enzo. Dus ja, het kan
Mijn date die niet meer van zich liet horen belde vandaag, had een overlijden in de familie wat nogal erg heftig is dus wel fijn dat hij even belde om het toe te lichten....dus wacht het verder af!

Leuke nieuwe match vandaag even gebeld en was een erg leuk gesprek...
@lola: idd een hork, lekker laten wapperen

@cherokee: lijkt me niet perse een slecht teken, hij had ook kunnen enkel kunnen zeggen dat vanavond inderdaad niet uitkomt en het daarbij laten. Hij ging iig nog in op nieuwe voorstel!

@Jempo veel plezier! Ben erg benieuwd :)!

Het kan hier vriezen of dooien zeg! Moest een flink eindje bijlezen en stemming sloeg gaandeweg om. Valt me op dat er soms heel zwart wit gekeken wordt. Ene moment stopt iedereen met daten omdat ze er helemaal klaar mee zijn, om vervolgens volgende dag tinder weer te installeren en helemaal lyrisch te zijn over een eerste date.

Nu herken ik dit ook wel bij mezelf hoor, merk dat qua daten m'n gevoelens vaak van sky-high naar ultra teleurgesteld kunnen vliegen.

Momenteel 2 dates in de planning, 1 voor volgende week vrijdag (ik kan zelf niet eerder) en een nog in de maak, omdat ik eigenlijk dus geen tijd heb. Heb in allebei wel zin, met beiden ook al langer app contact en lijken me erg leuke mannen. Heb wel met beiden gemeenschappelijke vrienden op fb, vind ik altijd beetje tricky. Kon het zelf niet nalaten om beetje te vissen. Blijken hele geschikte kerels, dus zal sowieso wel oké avond worden met beiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven