Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Ik moet alleen opletten dat ik de mannen die ik gelijk ontmatch, niet weer like want die kom ik dan weer tegen
Dit is leuk dames en heren! Ik raad t iedereen aan! of er wat leuks tussen zit, dat moet ik nog even bekijken

20 matches in zo'n 10 minuten, ik ga nog even door. Oh nu 21
Alle reacties Link kopieren
Neliba, dat is even een update!

Elfquest, afstand is niet zozeer mijn probleem, helaas is het wel de verkeerde richting op.

Ik heb iets terug verteld dat zij vanwege co ouderschap gebonden is aan het woonplaats voor de komende 10 jaar.

Uiteraard begrijp ik dat.

Zij zou nog wel een kind willen maar loopt echt tegen de leeftijd aan dat dat niet heel lang meer kan wachten, ofwel, indien we dat zouden willen dan kunnen we niet eerst nog een hele tijd om elkaar heen dralen.

Voor mij betekend het dat ik woning, werk, en alles wat ik hier opgebouwd heb achter mij moet laten vanwege de afstand, en dát is mijn pijnpunt.
@Noor ja! Wat fijn. Is je gegund

Elfquest: ik lees een leuke spontane ontmoeting, met een man die wel zin in jou heeft. Misschien waren er dingen waardoor je nu voelt dat je over een grens bent gegaan, maar objectief zie ik dat niet zo. Klinkt alleen als leuk en spontaan.
quote:mats schreef op 02 april 2017 @ 19:17:

GB, Elfquest, vrouwen kunnen er ook wat van onder de noemer 'ik weet niet of ik wel toe ben aan een relatie' , laatst nog een leuke match die vanwege die reden het daten geparkeerd heeft.

Mensen die dat zeggen willen zich van te voren al indekken en vrijblijvend genieten met misschien een kans op meer, wachten tot er iets leukers/geilers voorbij komt óf zijn er echt niet klaar voor.

En vreemd genoeg kan dat allerlei redenen hebben.

Als iemand bang is om gekwetst te worden dan moet diegene niet op een dating site/app actief zijn, zo iemand houd een ander én zichzelf voor de gek.

De laatste keer dat ik het tegen iemand zei was omdat de man al vrij snel een antwoord van mij vroeg: "zou je een relatie willen (met mij)?". Het kan ook een zachte manier zijn om iemand af te remmen. Het werkte in mijn geval helaas averechts. In plaats van elkaar rustig te leren kennen, verklaarde hij me de liefde en heb ik het definitief beëindigt.

Het is niet altijd zo zwart/wit dat een man/vrouw precies weet wat de uitkomst gaat zijn. Zo van: dit wil ik investeren en dan krijg ik er een relatie/fwb/fb/latrelatie uit.

Ergens is dit hele dating-relatie gebeuren een spel, maar het helpt wel als je in ieder geval helder hebt welke kaarten jij in de hand hebt
Oooo help ik heb mijn date laten zitten geloof ik.

Jullie kletsen veel te veel, niet te doen dat bijhouden hier haha. Zal straks even een poging wagen.
quote:elfquest24 schreef op 02 april 2017 @ 20:32:

@ neliba:

wat kun jij leuk schrijven. hilarische matches heb je gehad.

Dankjewel Elfquest!

Wat leuk, zo'n onverwachte date doordat je elkaar toevallig in het winkelcentrum tegenkomt.

Ik had vorige week het omgekeerde: 's avonds matchte ik een man op Tinder en het eerste wat hij zei was: "Hé, jij dat vanmiddag op het terras bij blablabla". Dat klopt dus Verder niet geworden, want hij was op bezoek in mijn woonplaats en woont zelf te ver weg om handige date te zijn. Maar was wel grappig.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 02 april 2017 @ 20:41:

Zo, ben nu alles rechts aan t swypen. Gaat goed,had zelfs een match met een salamander Haha, de neliba-techniek. You go girl!!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 02 april 2017 @ 20:56:

Dit is leuk dames en heren! Ik raad t iedereen aan! of er wat leuks tussen zit, dat moet ik nog even bekijken

20 matches in zo'n 10 minuten, ik ga nog even door. Oh nu 21 Hahaha geweldig!! Mij beviel het ook best goed. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?
Had date, gaat hem niet worden. Was leuk en gezellig en uitgebreid kunnen zoenen en aanraken Maar net iets te hoog hip-hip-hipster gehalte. En ik ben echt te verwend door de seksuele klik die ik met mijn ex had. Hoop dat ik op gebied ooit weer zoiets kan vinden.

Hebben uitgesproken elkaar nog vaker te willen zien. Maar mweah, ik heb er nu even niet zoveel zin in. Ik ga mij even achter mijn wolkje verbergen.

En als ik er van achter vandaan kom ook maar weer eens flink aan het swipen. Klinkt goed al die matches. Was de afgelopen wat druk om dates in te kunnen plannen. Maar volgend weekend vast een tijdslot beschikbaar.
quote:neliba schreef op 02 april 2017 @ 21:46:

[...]

Hahaha geweldig!! Mij beviel het ook best goed. Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen?

Zo even een hele lading ontmatched. Wat zitten er rare mannen op tinder kreeg ook gelijk allemaal van die rare voorstellen.

Maar nu in ieder geval al 1 leuk gesprek al woont ie wel een eindje uit de buurt.

Wel goed voor mijn ego al die matches
Chero, ik heb nu na een aantal wijntjes echt wel zin om die taktiek te volgen, ik houd jullie op de hoogte!
Omg, gelijk een match met random man. Schrok er van, gelijk unmatched. De vissen en auto foto's swipe ik wel naar links hoor. Maar wel goede egotrip dit!
Ik had een boost ingezet, heb een maandje betaald Tinderen.

Een en al matches...maar leuke? Heel weinig tot nu toe....

Ik hoop dat mijn algoritme nu ook omhoog schiet en ik allemaal leuke mannen krijg
Ik weet dat ik kieskeurig ben, maar ik heb zoveel dates gehad met mannen die op de foto echt aantrekkelijk waren en irl not so much. Zal andersom ook zo zijn hoor, ik maak me geen illusies. Je plaatst toch je meest voordelige foto's. Dus ik zit echt foto's van alle kanten te bestuderen voordat ik naar rechts swipe.

Wat ik ook doe en dat is echt oppervlakkig, sommige namen kan ik echt niet naar links swipen....de naam van mijn zwager komt vrij veel voor en voor mij een no go, mannen die hun naam verkleinen zoals Patje en Edje. Hebben jullie dat ook?
Zo, mijn telefoon loopt over van de Tinder matches...Helaas niet al te veel leuke, handje vol laat ik staan.

Misschien toch wat kieskeuriger zijn met "blindelings" rechts swypen

Hopelijk zit er later nog wat meer leuks tussen.
Wel heel spontaan zo Elfquest. Leuk toch juist! En goed dat je hem niet mee naar huis genomen hebt.

O jee Cherokeerose, alles naar rechts swypen.. Weet niet of je daar zo gelukkig van wordt nee haha.

Zonachterdewolk, het was leuk nou prima toch. Je hoeft er niet gelijk meer mee toch, gewoon rustig aan.

Ja, beetje herkenbaar is het wel Corona. Ik knap sowieso wel snel ergens op af..

Wat er uiteindelijk overblijft.. ik heb 18 gesprekken openstaan, 21 matches die niet praten.. En maar met 3 of zo een leuk gesprek. Eentje wil ik wel mee daten, maar hij is een beetje terughoudend. En juist die vind ik dan weer het leukste, natuurlijk!

Denk dat ik al die 21 niet pratende matches maar een berichtje ga sturen, wie weet zit daar toch nog wat leuks tussen.
De aanhouder wint Blondie...
Bimzarellio...what else
quote:greenbean schreef op 02 april 2017 @ 15:33:

Elfquest, ik heb me daarom ook voorgenomen om er niet mee door te gaan. Gaat lastig worden, voornamelijk door dat wat ik hier al eerder geschreven heb met betrekking tot het aangetrokken worden tot mannen die niet emotioneel beschikbaar zijn. Ik heb wat dat betreft weer eens de hoofdprijs te pakken hoor

Ik ben pas hier met bijlezen maar vind dit zo mooi dat ik er even op reageer voor ik verder lees.

Ik denk altijd dat het leven je geeft waar je van moet leren. Lekker spiritueel.

Jouw uitdaging is om emotioneel onbereikbare mannen aan de kant te zetten en te groeien, het leven geeft jou de hoofdprijs aan deze uitdaging. Om het even lekker makkelijk te maken ;)

Mijn uitdaging is iemand volledig zichzelf laten zijn, in een relatie heb ik nog weleens een handje om de ander te willen veranderen. Toen kwam ex op mijn pad die alles aan mij wilde veranderen. Dat was naar! Bij deze nam ik mij voor dat nooit meer te doen. Tot date op mijn pad kwam met de piercings. Voor mij ook de hoofdprijs aan uitdaging, pfff.

Maar nu is de knop om en heb ik toch een man met zo'n zacht en lief karakter

Ga de uitdaging aan en je wordt beloond, zo ervaar ik ook andere uitdagingen die ik aan ben gegaan. Ik viel ook altijd op emotioneel onbereikbare mannen. Ze blijven voorbij komen totdat je je les er uit hebt gehaald.

Nu verder lezen, ben benieuwd wat je gaat doen met je date. In elk geval goed dat je al verder kijkt!
@ Eva: mooi !

Quote : " Ze blijven voorbij komen totdat je je les er uit hebt gehaald"

Ja, dit! En de sleutel van de deur van piercing man lag in jezelf
Noor heel fijn voor je! Heel veel geluk samen!

Ik heb besloten om geen seksdate met de lekker tennis speler te hebben. Ik ben daar niet zo van denk ik. Ook verder nog geen dates ingepland, wel een stuk of 60 matches, iets van 10 gesprekken, maar er zijn maar 2 die echt leuk zijn. Hopen dat ik deze week gewoon een date kan inplannen, gewoon om weer back in the game te kunnen zijn!
quote:FemmeForte schreef op 03 april 2017 @ 08:21:

Noor heel fijn voor je! Heel veel geluk samen!

Ik heb besloten om geen seksdate met de lekker tennis speler te hebben. Ik ben daar niet zo van denk ik. Ook verder nog geen dates ingepland, wel een stuk of 60 matches, iets van 10 gesprekken, maar er zijn maar 2 die echt leuk zijn. Hopen dat ik deze week gewoon een date kan inplannen, gewoon om weer back in the game te kunnen zijn!Femme, als het niet goed voelt moet je het zeker niet doen. Zelf zou ik er wel voor gegaan zijn en doe ik het ook wel. Al moet ik zeggen dat ik niet opkan tegen 60 matches en 10 gesprekken, ook al zijn er maar 2 echt leuk. Keus zat lijkt me. Zelf zit ik nu best aan mijn max met 4 matches waarvan er 2 praten (soms). Maar wel meestal direct echte gesprekken en de kans op of daadwerkelijk een date gepland. Dus niet veel, maar wel echt.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Corona74 schreef op 03 april 2017 @ 01:13:

Ik weet dat ik kieskeurig ben, maar ik heb zoveel dates gehad met mannen die op de foto echt aantrekkelijk waren en irl not so much. Zal andersom ook zo zijn hoor, ik maak me geen illusies. Je plaatst toch je meest voordelige foto's. Dus ik zit echt foto's van alle kanten te bestuderen voordat ik naar rechts swipe.

Wat ik ook doe en dat is echt oppervlakkig, sommige namen kan ik echt niet naar links swipen....de naam van mijn zwager komt vrij veel voor en voor mij een no go, mannen die hun naam verkleinen zoals Patje en Edje. Hebben jullie dat ook?

Corona, het kan zeker andersom.... mijn date van zaterdag was op foto's ook mwoah.... in het echt toch echt een lekkere vent.... ben blij dat ik gegaan ben...

En met de namen heb ik ook.... wil geen naam die in mijn directe familie voorkomt, en ook de namen van mijn exen zijn een dikke no-go. Die verkleinnamen ben ik volgens mij nog niet tegen gekomen.
Sinds kort zit ik ook op tinder, was erg benieuwd en kwam net uit een lange relatie. Tinder niet gedownload om meteen opzoek te gaan naar de volgende maar puur uit nieuwsgierigheid en ik zocht een beetje afleiding. Nu 2 weken verder heb ik een man gevonden die serieuze bedoelingen heeft en mij ontzettend graag wilt ontmoeten. Ik heb duidelijk aangegeven dat als hij geïnteresseerd is, hij ook echt geduldig moet zijn omdat ik niets ga overhaasten. Hij geeft op zijn beurt aan dat hij alle tijd heeft en begrijpt dat ik eerst bepaalde dingen moet afronden. Na een week elke avond gekletst te hebben op tinder vroeg hij om mijn nummer want hij wilde graag bellen. Voorruit dacht ik haha, sinds dien bellen we uren elke avond. We hebben een goede klik en mega veel gesprekstof. We zijn van plan om over 3 weken af te spreken en naar een dierentuin te gaan. Ik ben ontzettend benieuwd hoe het zal gaan! Iemand nog tips? Dit wordt mijn aller eerste date sinds mijn relatiebreuk. Heel spannend dus!
Leuk Marloes! Persoonlijk zou ik niet kiezen voor een dierentuin voor de eerste date. Een drankje op het terras is beter, als het niets is kun je dan snel weg. Maar da's ook heel persoonlijk. Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven