Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
Marloes waarom pas over 3 weken?

Dan zit er dus meer dan een maand tussen het eerste contact en de eerste date. Persoonlijk vind ik dat erg lang, en kunnen er dan twee dingen gebeuren: of het lukt niet om nog 3 weken de spanning vast te houden en 1 vd 2 verliest interesse, of de verwachtingen zijn zo hooggespannen dat ze niet meer realistisch zijn en het loopt uit op een teleurstelling als je elkaar eenmaal ziet

Lijkt me zeker als je opnieuw gaat daten sinds een lange relatie en de boel rustig aan wil pakken, dat je er erg veel druk op legt als je er zo lang over heen laat gaan.
Wat leuk en spannend Marloes! Helaas heb ik zelf geen tips voor je want ik heb nog geen date gehad na mijn lange relatie. Maar er zijn hier genoeg date deskundigen die je vast kunnen helpen

En wat mooi Eva, je hebt hartstikke gelijk! Uit alle relaties/dates/contacten zijn hele waardevolle lessen te halen als je in staat bent ze te herkennen. Mijn relatie die net voorbij is heeft heel veel lessen die ik misschien eerst eens onder ogen moet zien voor ik weer geluk heb bij een potentiële nieuwe liefde
Leuk Marloes19892! En spannend zeker, maar dat gaat helemaal goedkomen. Als je hem ziet zijn de zenuwen vaak wel weg (bij mij dan tenminste). Gewoon jezelf zijn en lekker genieten van de date!

Over namen gesproken: mijn date en ik hebben dezelfde naam, is een naam die voor zowel mannen als vrouwen is (bv Robin en Robin). Ook wel gek om je eigen naam in bed te roepen
Verder heb ik alles zojuist even bijgelezen, maar ik heb even niet zoveel toe te voegen. Hier nog steeds Toos Tinderloos. Soms in een eenzaam momentje alleen thuis heel erg de neiging om 't weer te downloaden, maar dan bedenk ik me weer hoe blij ik ben met m'n leven en dat die app me op het laatst geen plezier meer gaf.

@Elfquest Dank voor de link van die blog / podcasts! Ik kom tot mooie inzichten dankzij die blogposts.

@Eva mooie post! Als het leven mij geeft waar ik van moet leren dan is dat bij mij misschien dat ik helemaal gelukkig moet zijn met mezelf, ook als er geen man meer in mijn leven komt.
@Serendipity

@Marloes, welkom! Ik zou ook als 1e een drankje doen ergens. Stel dat t toch niet klikt in het echt, dan loopt t zo raar in de dierentuin.

Mijn matches stromen nog steeds binnen
Avondje tinderen. drie aparte matches...

Leuk gesprek, dichtbij ook, maar wanneer ik voorstel om wat te gaan drinken trekt hij de moppentrommel open. ''Hoe ik deze week zit? Op een stoel denk ik!'' En voor de rest stil daarna. Durft denk ik niet.

Andere twee zinnen mee gesproken en is nu 6000km verderop. Blijkt net voor het opstijgen nog even te tinderen. Dus die spreek ik over een week wel weer, heeft toch geen zin als ie op vakantie is...

Brave schoolmeester dacht ik (inclusief klassenfoto...). Begint binnen 10 minuten over of hij mij een lesje moet leren, en dat was inderdaad seksueel bedoeld... Nou mag hopen dat zijn kids niet weten wat hij uitspookt online. Heb hem zelf maar een lesje gegeven dat ik er niet van gediend ben..
wij proberen hier een volgende date te plannen maar het is erg moeilijk

we zijn allebei echt heel erg druk aan het werk en precies in een ander schema

we appen wel elke dag en ze heeft aangegeven me ook graag te willen zien

alleen als het vanavond niet lukt gaat er waarschijnlijk zo weer een week overheen

heb dat eigenlijk nog nooit gehad, meestal kon ik wel vrij eenvoudig tijd vrij maken maar dat is nu gewoon geen optie
Welkom Marloes!

De tip om niet te lang te wachten met afspreken is echt een hele goede! Je kent elkaar helemaal niet door te appen en te bellen, je weet pas echt of er een klik is als je iemand ziet. Je krijgt gevoel voor het beeld dat je zelf van die persoon maakt in je hoofd. In het begin vond ik het ook eng om snel af te spreken, maar het is toch echt zo, iemand is zelden zoals je denkt dat die pesoon is. Hoe ruikt hij, beweegt hij, gedraagd hij zich in het openbaar, heeft hij vreemde tikjes etc etc.

Je voelt een klik, wat is de reden waarom je nog niet wilt? Na de ontmoeting en het klikt echt, kun je altijd nog rustig aan blijven doen!
Een vriendin van mij zit al een hele tijd af en aan op badoo. Heb het net uit verveling ook geïnstalleerd maar wat een hysterische site is dat zeg! Er gebeurt zo veel en ik snap er niks van haha.

Iemand ervaring met badoo? Is het de moeite waard?
Wat zijn er weer ontzettend veel pagina's bijgekomen, alles teruglezen wordt nu wel heel veel

Hoe gaat het met jullie dates Evaatje, Robertooh, Waterman en Lovestar ?? Heb al tijdje niks van jullie gelezen geloof ik.

Met mijn date nog steeds heel goed ! Nu inmiddels kennen we elkaar 2 maanden en zijn elk weekend samen en proberen meestal ook 1 avond doordeweeks samen te zijn. Eigenlijk is het geen date meer te noemen hoor haha maar een relatie kan het gewoon zelf nog niet echt geloven, na jaren vrijgezel en een boel eikels uiteindelijk toch een heeeeeele leuke gevonden...
quote:Bimzarellio schreef op 03 april 2017 @ 07:41:

De aanhouder wint Blondie...

Zo is dat!

Leuke terughoudende match vroeg zojuist of het me leuk lijkt wat af te spreken!

Over namen.. ik kom regelmatig mannen tegen met de naam van mijn hond.

Wat goed Marloes! Klinkt hartstikke leuk. Maar dat je zo veel geduld hebt, drie weken is lang! En wie weet valt 'ie in het echt vreselijk tegen, ook zonde van je tijd nu dan en dan valt dat extra hard tegen denk ik, als je al zo lang aan het kletsen bent.

Nou, leuke matches Lola, daar heb je wat aan! Haha!
Bedoel je mij diamantje?

Tot nu toe gaat het met mij en mijn date heel fijn. Zelfs zo fijn dat ik hem vrijdag mee neem naar een verjaardag met veel goede vrienden van mij. Ik vond dat eerst nog veel te vroeg, maar mijn vrienden waren gisteren zo overtuigend dat ik dit gewoon kon doen en dit ook kan bijdragen aan mijn beeld over hem. Ikzelf verval van twijfel, in yes gevoelens en weer terug. Ik analyseer alles altijd veel teveel.

Mijn vrienden kennen mij zo goed en zijn eerlijk en ik ben ook gewoon heel benieuwd naar hoe dat met hem is.

Hij reageerde erg enthousiast en heel lief en leuk. Wilde graag mee!

Nu is het ook zo dat ik met hem en ook mijn vrienden een bepaalde passie deel voor muziek en nog wat zaken, dat het gewoon klopt als hij mee gaat omdat hij bij de mensen past die op die verjaardag komen en we hierin een grote gemeenschappelijke deler hebben.

Ben dus reuze benieuwd.
Wat een fijn bericht ook van jou uit! Heerlijk zeg. Lekker genieten er van.
quote:Eva- schreef op 03 april 2017 @ 17:21:

Bedoel je mij diamantje?

Tot nu toe gaat het met mij en mijn date heel fijn. Zelfs zo fijn dat ik hem vrijdag mee neem naar een verjaardag met veel goede vrienden van mij. Ik vond dat eerst nog veel te vroeg, maar mijn vrienden waren gisteren zo overtuigend dat ik dit gewoon kon doen en dit ook kan bijdragen aan mijn beeld over hem. Ikzelf verval van twijfel, in yes gevoelens en weer terug. Ik analyseer alles altijd veel teveel.

Mijn vrienden kennen mij zo goed en zijn eerlijk en ik ben ook gewoon heel benieuwd naar hoe dat met hem is.

Hij reageerde erg enthousiast en heel lief en leuk. Wilde graag mee!

Nu is het ook zo dat ik met hem en ook mijn vrienden een bepaalde passie deel voor muziek en nog wat zaken, dat het gewoon klopt als hij mee gaat omdat hij bij de mensen past die op die verjaardag komen en we hierin een grote gemeenschappelijke deler hebben.

Ben dus reuze benieuwd.Ja ik bedoelde jou, ik was even in de war met de term 'Evaatje' Hoe lang ken je hem nu Eva? Is dit de eerste ontmoeting met mensen in jouw omgeving of heb je hem al aan familie voorgesteld? Wel spannend en leuk toch ! Ik zou er zelf niet zo zwaar aan tillen, want stel: ze vinden hem niet bij je passen? Laat je je hier dan door beïnvloeden, als jij maar gelukkig bent met hem toch
Nee daar laat ik mij niet door beïnvloeden, maar ik neem het wel mee. Zij oordelen op een eerste indruk natuurlijk. Daarnaast zijn zij ook van de mentaliteit, als hij jou blij maakt ben ik blij. Maar ik waardeer eerlijkheid. Zeker in een beginnende liefdesrelatie. Er zijn dan ook blinde vlekken natuurlijk. Al zit ik met hem niet op een roze wolk, maar voelt alles zo rustig en relaxed. Fijn!

Ik ken hem nu zo'n 1,5maand dus erg kort. Maar hebben al meerder lange succesvolle dates achter de rug met hem.

Het gaat zo vanzelf, maak mij niet echt druk in hoe ik overkom. Ik ben helemaal ik. Ik app hem, soms uit enthousiasme en dan een heel verhaal. Ik bel hem wanneer ik zin heb. Gewoon natuurlijk en geen spelletjes of dat ik mijzelf anders op wil/ga stellen. Fijn, voor het eerst sinds vijf jaar dat ik dit weer zo voel bij een man.
Pfff ik hou mijn matches niet meer bij

Meeste is ook gelijk ontmatchen.

Moet ik niet te vaak doen, alles naar rechts swypen!
quote:Jempo schreef op 30 maart 2017 @ 17:53:

Wat vinden jullie van daten met mannen "onder je niveau"? Sorry, ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren... Het is in elk geval niet negatief. Maar ik ben nu aan het chatten met een man (26) die postbezorger is en dit ook de rest van z'n leven wil doen. Hij geeft aan helemaal op z'n plek te zitten etc. Ik vind het ergens wel schattig. Maar we waren ook wel erg snel uitgepraat als het gaat om ambities e.d. Hier een hbo-studie en veel ambities om door te studeren en ook door te groeien in werk.

De gesprek zijn ook redelijk simpel, niet erg spannend. Maar misschien is hij in het echt wel gezelliger.

Lastig is dit. 'Iedereen (gechargeerd natuurlijk) zit al snel onder mijn niveau. Over het algemeen kijk ik toch naar Hbo+ Maar als zijn uiterlijk mij aanspreekt en/of een leuke profiel heeft of leuk kan kletsen, dan kijk ik verder wat het brengt. Maar meestal loopt het vaak wel stuk met denkniveau. Het zijn vaker wel dan niet saaie/simpele mensen en gesprekken lopen sneller dood.

In jouw geval zou het voor mij een nee zijn helaas.

Heb wel lang een vriend gehad die laag opgeleid is. Daarvoor ook
quote:littlemissy schreef op 31 maart 2017 @ 09:09:

Even een vraagje tussendoor aan de doorgewinterde tinderaars: hoe hou je een gesprek levend? Heb het idee dat ik steeds zo moet trekken en zelf van alles moet vragen om het gesprek op gang te krijgen.

Hoe doen jullie dat?

Vragen stellen

Dingen vertellen over wat je meegemaakt heb. Als hij wat verteld, daarop weer verder gaan.
quote:Robertooooh schreef op 31 maart 2017 @ 09:22:

Ik had van de week ineens drie matches, waarvan met twee direct het gesprek op gang kwam. Ik gaf aan dat ik twee hele drukke dagen tegemoet ging en toen ik wel weer keek, was eentje opgeheven. Die wilde dus niet wachten. De andere had ik onder voorbehoud een date mee afgesproken voor vanavond, wat nu verplaatst is naar komende donderdag, maar een giga klik op de app.

En de derde gisteren mee begonnen met praten, leuk gesprek maar best ver uit elkaar qua verwachtingen ideeën het leven enz. Dus weet niet of dat zin heeft om door te gaan, maar ben zelf geen quitter. Dus blijf wel even zoeken naar de klik die vast ergens zit.

Klinkt goed! En graag of niet hoor!

Hoe is het afgelopen met die ene waar je een sexuele klik mee had en van haar kant meer....Loopt dat nog?
quote:Rooom schreef op 31 maart 2017 @ 18:13:

Toevallig heb ik niet zo lang geleden (een aantal dagen) Tinder gedownload.

Hebben jullie ook mannen met van die slechte openingszinnen zoals:

"Leuke foto, maar heb je geen benen?" of "Jij ziet er zo leuk uit dat ik twee matchende truien voor ons wil breien"

en dan nog een... "Hoe was je cursus rietdekken?"

Hier gelukkig nog geen slechte openingszinnen.....Maar het wisselt of ik het leuk vind of niet. Vind het vaak wel afgezaagd
quote:Foodisgood schreef op 01 april 2017 @ 21:17:

Ik heb sinds kort een match en het is ontzettend gezellig sinds die twee dagen. Hij wil graag daten maar ik durf niet zo goed. Weet niet zo goed hoe ik mij dan moet gedragen. Dit klinkt misschien heen stom maar heb nooit echt gedate. Iemand tips?Trek wat leuks uit, ga wat leuks doen of een drankje, ijsje met het mooie weer en wees jezelf Have fun!
quote:Manakamana schreef op 03 april 2017 @ 08:19:

@ Eva: mooi !

Quote : " Ze blijven voorbij komen totdat je je les er uit hebt gehaald"Eens!
quote:Lovestar schreef op 03 april 2017 @ 18:11:

[...]

Trek wat leuks uit, ga wat leuks doen of een drankje, ijsje met het mooie weer en wees jezelf Have fun!

Trek wat leuks uit Je wenst haar nogal wat. Lol

Die ene sexuele loopt niet meer. Of we hebben nog wel redelijk veel app contact. Maar uit zelfbescherming wilde ze niet blijven afspreken. Al moet ik zeggen dat ik op dat vlak momenteel zeker niets te klagen heb. Maar dat is een ander topic en niet echt geschikt voor hier
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Manakamana schreef op 03 april 2017 @ 08:19:

@ Eva: mooi !

Quote : " Ze blijven voorbij komen totdat je je les er uit hebt gehaald"

Ja, dit! En de sleutel van de deur van piercing man lag in jezelf Klopt helemaal
Serendipity

Wat leuk om je te horen Ik ben pas net uit elkaar en moet dus eerst ontwennen van een relatie en niet meer samen zijn. Aan mij heb je dus niet zoveel

Citrin!

Welkom en veel plezier

@Elfquest

Het hangt eraf hoe wat je er zelf bij voelt, open deur misschien. Ikzelf zou het wel leuk vinden

Oh, lees dat net van zijn vriend. Waarom denk je dat? Vind het een opvallende opmerking. Ik ben zelf een prikker, dus zo'n iemand zou mij weinig wat doen

Lees nu de update. Tjonge jongen.....NEXT!

Hopelijk ben je wel iemand leuk die avond tegen gekomen

@Gb

Klinkt leuk je date! Jammer dat het nu blijkt dat dit het is waarschijnlijk. Ik zou gewoon aangeven dat je het begrijpt en dat je het prima vindt om elkaar ziet, maar dat je wel verder gaat met daten.

@Cher

@Eva

Wat heerlijk! Gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuk verjaardagscadeau dit.

En leuk dat ie mee gaat naar de verjaardag! Klinkt gezellig.

@Minaa

Wat leuk dat je nog je verhaal komt doen Ik werd helemaal blij van je verhaal

@Corona

Hottie

En ik swipe 'gekke' namen ook naar links. Als je jezelf niet serieus neemt, hoe moet ik dat doen dan?

@Noor

Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Neliba

Heb je gemist op het topic Maar zie dat je niet stil heb gezeten Mooi verhaal en samenvatting van je ervaring/proces (lapt tekst is prima . Leerzaam ook. En die seksdate: weer een ervaring rijker

Ik haal hieruit dat account not that into you is......FWB is prima

Ik ga denk ik ook maar eens proberen meer naar rechts te swipen, maar ALLES?????? Ik durf niet

Maar die egostreling kan ik geloof ik wel gebruiken

@Marloes

Eigenlijk dezelfde advies als voor Foodisgood. Praten of wat je daar ziet en/of terwijl jullie naar de giraffen kijken praten of hij weleens op safari zou willen gaan om ze in het wild te zien. Gewoon gaan, jezelf zijn en ervan genieten

@Diamantje

Wat leuk dat je ernaar vraagt ! Was even stil hier en dat weerspiegeld mijn dateleven: stilletjes. Doe niet echt veel, want druk en veel stress met/op werk. Nu weer een beetje Paiqen en ook Tinderen. Ik ga een Nelibaatje doen ergens van de week en ben benieuwd wat hier uit komt

Ik was in een ander deel van het land en ging daar even Tinderen. Nou, laat maar Doe mij toch maar mannen in de Randstad, al was het alleen maar vanwege de afstand. Dacht ik een bak ellende te hebben hier in de buurt, maar daar was het echt verschrikkelijk. Zag werkelijk niks leuks daar. Misschien zijn die al ingepikt

Maar nu de Neliba-techniek dus

Bij gelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven