Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 7
Vijfde date zondag. Elkaar zes keer gezien, 1keer toevallig, maar dat was super leuk. Dus eigenlijk zesde date dan :)
Alle reacties Link kopieren
Fijn Eva.

Veel plezier Cherokee, ben super benieuwd hoe je het in Athene hebt.

Het afspreken met mijn date heb ik afgekapt. Het gaat hem niet worden. Ik voel het gewoon niet bij hem.
Merkte al dat ik af en toe met tegenzin naar hem toe ging.
Ik wil het liefst ook 'leuke' dates hebben en iets ondernemen. Hij is meer van het hangen geloof ik.
Ook is het bij hem meer een alles of niets.
Ik wil in eerste instantie rustig iemand leren kennen en niet meteen label relatie opplakken. Kom ook net uit een relatie.
Maar ondertussen verwacht hij wel dat ik relatie dingen doe, ik voel het gewoon niet bij hem.
Voel me ook niet op m'n gemak meer of zo.
Dus next :-)

Ik ben wel op hebt punt dat ik niet langer blijf hangen als ik gewoon geen lekkere vibe ergens bij voel
.
isa__88 schreef:
24-05-2017 20:03
Fijn Eva.

Veel plezier Cherokee, ben super benieuwd hoe je het in Athene hebt.

Het afspreken met mijn date heb ik afgekapt. Het gaat hem niet worden. Ik voel het gewoon niet bij hem.
Merkte al dat ik af en toe met tegenzin naar hem toe ging.
Ik wil het liefst ook 'leuke' dates hebben en iets ondernemen. Hij is meer van het hangen geloof ik.
Ook is het bij hem meer een alles of niets.
Ik wil in eerste instantie rustig iemand leren kennen en niet meteen label relatie opplakken. Kom ook net uit een relatie.
Maar ondertussen verwacht hij wel dat ik relatie dingen doe, ik voel het gewoon niet bij hem.
Voel me ook niet op m'n gemak meer of zo.
Dus next :-)

Ik ben wel op hebt punt dat ik niet langer blijf hangen als ik gewoon geen lekkere vibe ergens bij voel
Goedzo!
badmeester schreef:
24-05-2017 20:04
Goedzo!
:high5: :hug:
.
Goed dat je het dan afkapt Isa :)
Eva- schreef:
24-05-2017 19:59
Vijfde date zondag. Elkaar zes keer gezien, 1keer toevallig, maar dat was super leuk. Dus eigenlijk zesde date dan :)
maar dat is nog heeel pril!! kan dus nog alle kanten op gaan! sorry ik dacht eerst echt maanden, maar dis is nog maar 6x elkaar gezien hebben!!
mats schreef:
22-05-2017 21:06
Jij vind hem leuk, kut he ;)
Ik geef je even een eigen ervaring.
Als ik thuis kom van mijn werk dan heb ik ook niet direct behoefte aan iemand om mij heen, zeker niet als het een avonddienst is geweest.
Zoals ik het lees twijfel ik of hij jou op die manier ziet zitten.
Ik ken al jaren een vrouw die mij ziet zitten, een heel knappe, lieve, hartelijke, slanke, lekkere vrouw zelfs!
Ik hoef maar met mijn vingers te knippen en ik krijg alles van haar gedaan, niet dat ik dat doe want ik voel niets voor haar.
We hebben een tijdje fwb gehad maar ik merkte al gauw dat ik heel gauw weg wilde als we afgesproken hadden, juist omdat zij liet merken dat ze het zo leuk/fijn vond.
Ik kwam niet met een voorstel en hield de boot een beetje af, dat is wat ik van hem lees.

Je mag best denken 'graag of niet hoor' piemels genoeg die mij willen bekoren, dat jij zo niet in elkaar zit hoeft hij dan niet te weten.
Stel een datum voor en als hij niet reageert dan weet je genoeg.
Als een man jou lekker, leuk, lief of bla bla vind dan máákt hij tijd... je bent nog jong dus genoeg kapers op de kust .
Wel zuur als je eens een fwb wil ervaren en het loopt dan op deze manier... niet de juiste indruk :mrgreen:
Dit is echt precies de post die ik nodig had! Ik had dus vanavond als datum maar hij reageerde maar niet of hij nou wel of niet kon. Dus nu heb ik het contact afgekapt. Nu definitief. Het doet wel een beetje zeer want ik vind hem inderdaad leuk... kak! :cry:
Balen Jempo, nooit aan zo'n relatie beginnen als je gevoelens hebt of iemand wel leuk vindt :hug:
Ik ben gearriveerd :) De waterpolo Griek had me opgehaald van t vliegveld. Damn hij is erg leuk :love: Hij heeft me afgezet bij hotel. Daarna even gezoend,zonder tong :rofl: Hij heeft nu een werkbespreking met hoofdkantoor in Amerika. Rond middernacht haalt hij me op. Vakantie is dus goed begonnen. :proud:
lotjeb95 schreef:
24-05-2017 18:09
@senso..... Jammer! Nu van hem af laten komen, al zal dat wel niet.

Haha, dat is wel erg negatief ;)
Ik heb wel mijn twijfels maar we hebben al wel een nieuwe dag gepland dus het is niet compleet hopeloos.
Ik ga nu dus nog niet van het ergste uit. Misschien is die echt gewoon ziek en komt die derde date er gewoon nog wel van.
Eva- schreef:
24-05-2017 22:01
Balen Jempo, nooit aan zo'n relatie beginnen als je gevoelens hebt of iemand wel leuk vindt :hug:
Tja blijkbaar is het echt niet m'n ding... volgens mij kan ik niet seksueel aangetrokken zijn tot iemand die ik niet leuk vind. Zou een hoop ellende schelen haha.
Haha geweldig weer Cherokee! Wordt vervolgd hoop ik! Erg benieuwd :popcorn:
sensotouch schreef:
24-05-2017 22:22
Haha, dat is wel erg negatief ;)
Ik heb wel mijn twijfels maar we hebben al wel een nieuwe dag gepland dus het is niet compleet hopeloos.
Ik ga nu dus nog niet van het ergste uit. Misschien is die echt gewoon ziek en komt die derde date er gewoon nog wel van.
Oh ik dacht eerste date...... Ja dan zou hij wel echt ziekjes kunnen zijn :)
Ik was weer lekker aan het doemdenken haha!
lotjeb95 schreef:
24-05-2017 22:25
Oh ik dacht eerste date...... Ja dan zou hij wel echt ziekjes kunnen zijn :)
Ik was weer lekker aan het doemdenken haha!
Haha, ben ik ook erg goed in hoor. Maar ga proberen dat nu niet te doen.
Hebben twee leuke dates gehad en tussendoor ook leuk app contact dus tot deze ziekmelding voelde het goed. Moet daar proberen niet te veel waarde aan te hechten nu. Dus we blijven nu nog positief ;)
:hello:
Ik lees nog steeds dagelijks hier :) Reageert wat minder ivm drukte en beperken van de posts haha. Sorry als ik een spuitelf ben met sommige reacties :biggrin:

@Jempo
Waarom niet met een brakke kop en met sexhaar naar het werk? :proud: Als het niet te vaak is moet het wel kunnen toch? Verder zou ik niet al te veel energie insteken als je dat niet zou willen. Het moet ook wel een beetje lopen.....Als hij niet met een alternatief komt, graag of niet.

Reactie op latere post(s)
:rofl: Je bent een aandoenlijke, grappige bakvis :) Je wilt hem gewoon naar bed sleuren. Verder vind ik sexdaten juist wat minder gecompliceerd, jullie weten beiden waar het jullie om te doen is :proud: En ik snap je, je wilt niet te desperate overkomen, dus anders gewoon op zijn beloop laten? Dat is denk ik waar je goed bij voelt :)

@Lotje
Nog geen toeslagen en daarover klagen :rofl:

Wat betreft dr Love, graag of niet. Ik zou als ik jou was niet te veel en te lang op wachten. Maar eerlijk is eerlijk, het leven van een arts is wel van de lange dagen. Zou je niet een keer doordeweeks bij hem kunnen afspreken? Soms is het fijn als iemand het aanbiedt wat meer flexibeler op te stellen.

@Mats
Wat leuk je uitgebreide reactie! Dank je wel :smooch:
Ik ga er niet op wachten, wanneer het blijkt dat het nu echt kan. Moet eerst eigen geld sparen voor de kk en ook wel een bedrag voor de verhuizing zelf ed. Voordat ik daar aan begin, wil ik eerst een klein autootje nog kopen en zo duurt het dus nog wel even. Ik gok dat ik pas op zijn vroegst in 2018 ga kopen, als het niet later is :) Maar als het eenmaal een beetje kan, dan ga ik er zeker voor! Met een nieuwe partner komt dat vast ook op zn pootjes.

En sporten is leuk en lekker. Kom op! :cheer2:
Een sport die je leuk vindt helpt, maar dat wist je vast ook wel. En een vaste clubje en/of routine helpt hier ook. Ik weet niet beter dat ik op vaste dagen ga sporten :)

@Cher
Cher de dominatrix :rofl: Wat hilarisch je jonkie die opdrachten wil.

En veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :D :sun: B-) Jammer van videochat Griek. Was leuk zo lang het duurde. Gelukkig vermaak jij je wel en sowieso een date dus! Leuk!

Reactie op latere post
Ahwww, waterpolo Griek heeft je opgehaald :flirting: Klinkt veelbelovend! Het is bij jou denk ik middernacht, dus have fun!!!! :D B-)

@Corona
Ik ben dit jaar pas begonnen met meeschrijven, dus ken de situatie niet. Maar op basis van je post: laat het los. Wat is het van toegevoegde waarde om hem te zien? Wat haal jij eruit? Ik denk eigenlijk dat je jezelf aan het kwellen ben daarmee.

Mooie post van Eva en ook een mooie reactie terug van jou. Ik hoop dat je snel een beetje rust hierin vindt en antwoorden voor jezelf.

Reactie op een latere post
:hug: Wat verdrietig hoe het eraan toe ging in je jeugd en dat je in het hier en nu nog steeds last van heb. Ik herken het ook wel een beetje en kan je als advies geven dat mensen eenmaal anders zijn en dat het vaak niets met jou te maken heeft. Hopelijk kan het je wat rust geven. Sommige mensen misschien eenmaal wat karakter wat dat betreft.

@Neliba
Thanks voor je eigen ervaring! Dat sterkt wel mij beslissing en hoe ik het in principe ga doen. En net als Mats eerder ook al zei: als een relatie zich aandient, zien we dan wel weer. We weten ten slotte niet hoe lang het duurt allemaal.

Wat leuk dat het nog goed zit tussen jou en gitarist :) Geniet ervan inderdaad!

@Dream
Ik vind het snel gaan met zijn verliefdheid.....Maar goed, ik had op 2e date ook verliefde gevoelens :nut:
Zou het zelf een beetje onhandig vinden als je van plan ben het zelf niet te worden. Wat zou hij willen? Zou je als 'bijvrouw' kunnen fungeren? Want dan is er op zich niks mis mee als hij dan verliefd op je is.

@Rolami
Als je niemand had om ook naar het festival te gaan, had ik hetzelfde gedaan als jij.

Hoe snel heb je de berichten gestuurd? Ik heb ook weleens een dagje te druk. Zou het inderdaad nu bij haar laten. Lekker op het terras flirten :cheers: B-)

Mooi je bijdrage over hoe mannen het beleven. Mannen, het zijn net mensen vrouwen ;-D

@Patricia
Aaah wat leuk van je date om tijd in te bouwen om leuk met je te berichten te sturen.

@Blondie
Je bent hem gewoon nog niet tegen gekomen denk ik.....Ben het met Treez eens: er zijn zoveel mannen en ook best wel veel leuke op het oog (wat betreft uiterlijk, kort profieltekstje op Tinder en wat langere profiel op OKCupid), maar na even chatten of soms een date is het toch niet helemaal. En dan denk ik: ben ik nou zo kritisch?! Je hebt er maar 1 nodig, maar probeer die ene maar eens te vinden :sherlock:

En als je behoefte heb aan fijne sex.....You go girl! :cheer2:

@Eva
Jammer, maar begrijpelijk ergens. Hij klinkt zo leuk! Is het echt alleen omdat je enthousiasme mist in het begin? Ben je dan niet een beetje te kritisch/veeleisend? Je moet niks tegen je zin doen, maar ik krijg van je post het idee dat het wel in een bepaald kader moet passen.
Aanvulling: ik lees je latere post over dicht bij jezelf blijven en niets doen waar je geen zin in heb. Duidelijk :)
Vind het wel weer goed dat je open staat voor een telefoongesprek alsnog.

Reactie op latere post
Wat leuk om te horen van de positieve uitkomst van het telefoongesprek!!! :D Vaker (lang of kort) bellen dus :) Een lieve, oprechte man is wel een keeper als dat even kan.

@Exxe
:hello: Welkom! Die man klinkt voor mij dat hij jou ziet als een scharrel voor in bed.

En die ene match :facepalm: Wat triest en ontzettend laag van hem

@Elfquest
Wat een aparte date zo haha. Misschien trapt hij nu zelf op de rem. Zou de relaxte date wel verklaren. Goed dat je het alsnog aangegeven heb! En als het zo leuk en gezellig is, gewoon maar even bezien toch?

@Senso
Misschien wel :) Leuk dat je er warme gevoelens van heb in ieder geval! En inderdaad, rustig aan met de gevoelens.
En boeien wat anderen zeggen over wanneer je sex heb. Doe waar jij je goed bij voelt. Gewoon zeggen dat je sex voor later bewaart, punt.

Reactie op een latere post
Die alarmbellen hoeven niks te zeggen. Geef hem nog wat credit :) En alleen maar goed dat je lekker wat voor jezelf gaat doen. Wat voor eten is het geworden? :-9

@Iedereen
Wat mooi dat er soms nav iets mooie inzichten, eigen ervaringen, kwetsbaarheden en ook advies gedeeld wordt :)

@Isa
Goed dat je het afgekapt heb toen je eenmaal door had dat het hem niet ging worden. Als je met tegenzin met hem afspreekt is dat wel een duidelijk teken.
Had je het met hem besproken wat je in je bericht schrijft? Soms heeft iemand dat niet door en is het hoe 'dingen lopen'.
:rofl:
Nu ik niet meer zoveel quote, is mijn ene bericht zo lang hahaha!
@lovestar haha, echt awesome hoe je reageert op iedereen. Snap niet hoe je het allemaal bij kan houden.

Betreffende je vraag nog. Ik had zondag en maandag nog een bericht gestuurd, maar meer dan dat ga ik niet sturen. Moet toch van 2 kanten komen.

In ieder geval goed om hier weer een aantal positieve verhalen te lezen. Voor mij vallen daaronder ook zeker diegenen die kiezen om iets tijdig af te kappen als het niet goed voelt. Knap om zo bewust te zijn en tijdig een in mijn ogen verstandig besluit te nemen.
Wat maakt het uit lovestar.. als mensen niet willen lezen kunnen ze scrollen toch?

Je bent een topper, dat je voor iedereen zo de tijd neemt.

@ Cherokee: Veel plezier! maar zo te horen gaat dat wel lukken.

@ Eva: en ja hoor.. ik voelde hem ergens al aankomen. Blijkbaar werkt het voor hem dus ook een beetje zo, dat hij opeens beseft wat hij heeft, als hij het kwijt dreigt te raken. Wat een rollercoaster joh.. het ene moment ben je het aan het afsluiten en nu zit er misschien toch een relatie in. Ik ben benieuwd hoe het verdergaat.

@ Isa: Goed dat je het hebt afgekapt. Als je het niet voelt, voel je het niet. Nam hij het een beetje goed op?

@ Jempo: Aii dat doet even zeer als je iemand echt leuk vindt... maar je mag trots zijn op jezelf. Je verdient iemand die enthousiast is en dat heb je ook duidelijk gemaakt.

Ik heb morgen weer een date met ex-voetballer. Het wordt de eerste lange date, want we doen een uitje. Daarna gaan we samen wat eten. Hij is me via WA weer duidelijk aan het maken hoe leuk hij me vindt, dus ik ben misschien toch niet echt duidelijk geweest toen ik zei dat hij wel erg hard gaat? Ik heb heel erg het idee dat hij wil laten zien dat hij 'anders is dan andere mannen' door me te laten zien dat hij heel zorgzaam en goed voor me kan zijn.. Wel heel lief, maar dat hoeft helemaal niet.

Het kan wel een valkuil zijn. Ik heb ooit een vriend gehad die me voor zich won door gewoon heel goed voor me te zijn. Ik viel aanvankelijk niet op hem, maar toch werd ik verliefd op zijn lieve karakter. Uiteindelijk is dat toch uitgegaan omdat er te weinig aantrekkingskracht was van mijn kant. Ik moet er een beetje voor waken dat de geschiedenis zich hier niet gaat herhalen.

Nou ja ik zie morgen eerst maar hoe het gaat en voelt.

Ik had net nog een chat met een tinder man: Ik vroeg op wat voor vrouwen hij viel. Zijn antwoord: In ieder geval niet op magere skeletten van 50 kilo met cup a. Okeeeee. charmant.
Elfquest, valt mee die rollercoaster. Ik had er niet die emotie bij van afsluiten enzo. Ik weet niet, ik blijf me zo relaxed voelen. En nu ik hem weer gesproken heb, voelt het helemaal ok.

Lovestar, dat wat je zegt: dat het in een bepaald kader moet passen. Grappig, dat is soms wel een beetje zo. Ik heb er moeite mee als dingen onvoorspelbaar zijn, zeker in de liefde. Een man die nog niet gelijk helemaal verliefd is, zo ben ik nooit een relatie gestart.
Ikzelf ben dat ook nog niet, maar weet nu wel dat hij het meer dan waard is. Dus die gevoelens groeien nu. En maatje is nu op pauze, geen ruimte meer voor.

Hoe gaat het met jou? Je onbestemde gevoel al wat minder?
anoniem_200724 wijzigde dit bericht op 25-05-2017 07:49
6.11% gewijzigd
Elfquest, lastig met ex-voetballer. De aantrekkingskracht is er bij hem dus niet helemaal?
Herkenbaar voor mij, ik heb een relatie gehad met zo'n lieverd. Deed alles voor me. Beetje zoals voetballer bewijzen hoe goed en lief hij was. Ik kreeg er op een gegeven moment de kriebels van. Wees gewoon jezelf!
En de aantrekkingskracht bleef uit, wat me op den duur ook op brak.
Als dat er niet is, groeit dat ook niet. En als hij je blijft benauwen door hard te gaan en maar te laten weten hoe leuk je bent, dat werkt niet.

Ben benieuwd naar jullie date! Misschien nog eens over hebben.
En wat precies mis je nu bij voetballer?
Eva- schreef:
24-05-2017 19:41
Oh nee, dat is absoluut geen smoes hoor. Heb een oprechte, lieve man aan de haak geslagen. Geen twijfel over.
😀😀😀😀😀 Top dat je toch even met hem heb gebeld dus!!
Deel 1 :Zo,vannacht een aantal uren met de waterpolo Griek doorgebracht. Bij hem thuis. Appartement met mooi uitzicht op de Acropolis. Dat was niet verkeerd. De sex daarentegen... weer een typisch geval van in communicatie heel vriendelijk, vol humor en attent maar de sex was nogal 1 richtingsverkeer... Maw hij kwam aan zijn trekken maar ik niet echt... Beetje erg jammer toch wel.
Deel 2: Maar goed, ik geef m denk nog wel een 2e kans. Had wel de indruk dat hij me nog vaker wou zien. Kon ook wel the heat of the moment zijn geweest want hij was zo klaar :rofl: Verder is t een heel leuke man en kunnen we goed praten en lachen met elkaar. We shall see.... Eerst maar eens op het strand gaan hangen :proud:
@lovestar, mijn huis wat ik heb gekocht wordt over 6 weken opgeleverd, kan van harte aanbevelen om dus gewoon te kopen. Mijn eigen appartement is ook al verkocht en moet ik over 2 weken uit (enorm goede prijs dus prima). Spullen gaan voor 10 weken naar mijn ouders is nu afgesproken, want vrienden van mij hebben voor 6 weken een huis nodig en gaan tijdelijk in mijn nieuwe huis en ik tijdelijk 10 welen bij ICT-er slapen (eng!). Weten we daarna meteen hoe of wat.
Even kort....

Jempo, ik kan het ook niet zonder gevoel hoor. Gelukkig zijn mijn mannen stuk voor stuk erg leuk. Ik kan onderhand wel het onderscheid maken tussen verliefd en verlust.

Lovestar, ik ben dus niet verliefd, en daar ook heel eerlijk over. Ik heb geen flauw idee hoe dit gaat lopen, ik weet dat hij een relatie naast zijn huwelijk mag en heeft gehad. Ik zie wel hoe het gaat lopen....

Ik lees en reageer vanavond verder....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven