Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Alvast een nieuwe start :mrgreen:
:hello:
Alle reacties Link kopieren
mats schreef:
22-06-2017 22:55
Alvast een nieuwe start :mrgreen:
En ik heb er zin in! Kom maar op nieuwe avonturen, ontwikkelingen, verhalen!

Mijn doel voor deze zomer is in elk geval het scoren van een leuke seksdate :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
@Loverstar Je had zo'n leuk jong ding aan de haak geslagen. What happened?

Ik geloof dat ik sinds mijn eerste avond verkering op mijn veertiende, die ik aan het einde van de avond heb uitgemaakt, toen hij mij gelijk na mijn 'oké' aan zijn collega's ging voorstellen. Nooit langer dan twee jaar vrijgezel ben geweest?
Misschien dat ik mijn record ditmaal ga verbreken. Toch alweer een half jaar, en nog geen kapers op de kust. :biggrin:

Mijn doel lekker met jullie avonturen meelezen.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een geniaal verhalen van die jongen op je veertiende :biggrin: Joh een half jaar en twee jaar zit een groot verschil tussen.

Maar ik dacht toen ik aan dit topic begon (moet deel 3 zijn geweest), dat ik echt zó aan de man zou zijn met een beetje intensief daten. Vind het niet erg dat het zo gelopen is, heb er andere dingen voor teruggekregen. :)
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
22-06-2017 23:06
En ik heb er zin in! Kom maar op nieuwe avonturen, ontwikkelingen, verhalen!

Mijn doel voor deze zomer is in elk geval het scoren van een leuke seksdate :cheer2:
Het kan even duren voordat je iemand hebt gevonden met wie het op dat vlak goed klikt. Ik zou vooral keihard gaan sloeren en me niet veel aantrekken van mannen die je geen goed gevoel over jezelf geven.
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gedumpt door liefje (sinds kort). Weer opnieuw beginnen.

ie
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
22-06-2017 23:13
Het kan even duren voordat je iemand hebt gevonden met wie het op dat vlak goed klikt. Ik zou vooral keihard gaan sloeren en me niet veel aantrekken van mannen die je geen goed gevoel over jezelf geven.
Ja dat vind ik een goed idee! Die huidige man is duidelijk weer op me uitgekeken nu ik heb toegestemd om eens af te spreken, nou dan ben ik er ook wel klaar mee. Jammer maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
@marjolein :hug:
Alle reacties Link kopieren
Even een ordinaire tvp.

Wat betreft mijn date zondag; had hem een paar opties gegeven. Richting strand en daar picknicken, tourtje IJsselmeer/Volendam lekker de toerist uithangen of een rondleiding in mijn "hometown". Hij vond het allemaal leuk dus we zien nog wel even 😉
:hello:
De vorige was nog niet eens vol :rofl:
Ik dacht: gooi hem alvast erin, want 100 post zijn we zo voorbij. Dacht dat we in ieder geval dat we het nog zouden tot na het weekend :nerd:

@Summer
Niet zoveel :biggrin:
Als in, beetje berichtjes gestuurd en toen stilte.

En 1,5 jaar is nog heul lang :)

Ahw Marjolein :hug:

Leuke ideeën Missy! Laten we hopen dat de date zelf ook leuk is :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vrijwel alleen maar vrij lange relaties gehad. Minimaal 2,5 jaar lang en maximaal 6 maanden vrijgezel.

Ik kan dan ook wel weer erg goed alleen zijn en heb geen last van eenzaamheid of iets dergelijks. Het is gewoon zo gelopen dat ik weer iemand leuks tegenkwam. Paar keer op m'n bek gegaan en dat is altijd leerzaam.

Ik ga voor iemand of niet. Ben niet zo van het twijfelen. Ik neem alles wat ik geleerd heb maar weer mee voor als ik toevallig iemand die leuk is tegen het lijf loop. Is dat morgen dan is dat prima. is dat over 10 jaar dan is dat ook goed.
Ik ben geloof ik stom :-| Was even aan het swipen en geen matches.Nu kan het best zo zijn dat het even duur voordat er gematcht wordt,maar heb er geen vertrouwen in....
Alle reacties Link kopieren
Sorry had al lang op bed moeten liggen dus voor nu alleen een tvp

En een :hug: voor Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Waarom.... oh daarom, je denkt dat mannen je stom vinden, omdat je geen matches krijgt.

Het is ook niet echt een tijdstip voor matches en gesprekken..

Marjolein, balen maar welkom terug in dit vrijgezellige datingclubje.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik hoopte voor einde deel 8 een leuke vent te zijn tegengekomen. Stopt het topic, net als mijn dates, er ook vroegtijdig mee....

FML, jullie jinxen me :lol:
Hier weinig te melden op date-gebied maar ik lees graag weer mee dus alleen een tvp-tje :hello:
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ben een avond weg en gelijk een nieuw topic...
Was naar een musical ( ja ja dat vind ik leuk) en mijn favoriete acteur speelde zijn laatste show. Kon goedkoop en waren nog mooie plekken dus ben gewoon gegaan! :cheer2:

Op date land momenteel niet zo heel veel te melden.
Ohja er was bij mij ook iemand die wilde sexten! Geen zin in. Was die vent die al eerder niks liet horen, toen ineens wilde afspreken, maar niet kon. En afgelopen maandag kwam hij weer om af te spreken. Zat ik net met mijn haren omhoog na het douchen. Geen zin om me helemaal aan te kleden en klaar te maken voor hem. Toen wilde hij sexten.
Oh en een andere (nieuwe) die wil afspreken, maar begrip heeft voor mijn koortslip. :cry:

Er komt nu een heel vies korstje op brrrr..... :cry: Maar dat betekent wel dat het bijna over is, tenminste dat las ik ergens. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer!

Ik zie mijn date van Zondag Maandag weer. Hij stuur regelmatig een berichtje vanuit het buitenland en doet alles perfect, maar toch weet ik niet of ik het juiste gevoel heb. Het is in ieder geval een tweede date waard, dus we zullen zien.

Ik heb mischien ook een seksdate vandaag! Vind ik ook super spannend en doe ik nooit, maar ja het is ook al een tijdje geleden hier en het jeukt. Het is met een leuke man die al een tijdje ken, hij is duidelijk niet toe aan een relatie, maar wel lekker! Dus ff stressen over wat ik aan doet, benen ens scheren, OMG!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig dames, ik heb ook een seksdate vanavond. :rofl: Via tinder, we hadden nog steeds contact maar eerst dus maar eens zien of 'ie leuk genoeg is.
Ben bang dat er niet gauw iemand kan tippen aan mijn vorige seksdate, hoopte elkaar nog een keer te zien maar hij heeft het te druk. Met andere woorden, je was leuk voor een keer maar daarna is de lol er af. What's new.

Veel plezier FemmeForte, geniet ervan. :)

Ik hoop het voor je, Lotje. Weg met die koortslip. :lol:

Lovestar, de matches stromen vast gauw binnen. Natuurlijk ben je niet stom, gewoon het verkeerde tijdstip idd?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic :cheer:

Als het goed is dit weekend twee dates! Beide niet onwijs geweldig, maar soms moet ik iemand een kans geven haha. Éen van de dates is een oude bekende die al maanden wou daten maar ik hield altijd afstand. Nu toch ja gezegd en nu is hij helemaal blij. Aan de ene kant zou je zeggen, geweldig een man die moeite voor je doet. Aan de andere kant krijg ik gelijk een beetje een benauwd gevoel, normaal ben ik degene die achter een man aangaat...
Alle reacties Link kopieren
Er gaat lekker veel gesext worden dit weekend, Enjoy ladies :cheer:

Hier gisteren een sexdate gehad. Waren elkaar al zo lang aan het opgeilen via de app dat het er maar eens van moest komen :whistle:

Zit dus een beetje brak op mijn werk nu haha
Alle reacties Link kopieren
Hahaha de sex hangt in elk geval aardig in de lucht bij iedereen :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Bah, seks voor het huwelijk :-[
Rich as a jew, hung like a moose...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven