Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Ik had morgen misschien ook nog op seks gehoopt, maar helaas is het maandelijkse feestje aan de gang en dan maar niet doen hè. :facepalm: Oh en die koortslip werkt natuurlijk ook niet mee. Niet kunnen zoenen tijdens of voor seks is ook zwaar kut. :roll:

Lekker bezig iedereen :yes:
Alle reacties Link kopieren
Lepellepel schreef:
23-06-2017 13:06
Hahaha de sex hangt in elk geval aardig in de lucht bij iedereen :hyper:
Wat zullen we zeggen, het was een warme week ;)
FemmeForte schreef:
23-06-2017 08:56
Deel 9 alweer!

maar ja het is ook al een tijdje geleden hier en het jeukt.
Als het jeukt, is het dan wel zo verstandig om seks te hebben? :rolling:
Veel plezier!

Jempo, jij lijkt mij zo'n leuke meid. Ik lees je bijdragen altijd graag. En ik mag het niet zeggen, maar er komt echt wel iemand op je pad, heus! Toen ik zo oud was als jij dacht ik ook dat ik nooit meer iemand zou vinden, maar ik heb toch echt nog verschillende relaties gehad en het is nooit te laat om de ware tegen te komen. Ken ook verschillende mensen in mijn omgeving die op latere leeftijd (>35) hun grote liefde vonden. Je bent jong, echt!!

Mats, ik herken dat wel hoor, dat je je afvraagt of je nog met iemand samen kan zijn. Al denk ik dat als je een keer stevig verliefd bent dat helemaal geen issue meer is. Maar het is wel zo: hoe ouder, hoe moeilijker het wordt om "concessies" te doen. Alleen zijn is ook wel lekker comfortabel eigenlijk. Zelf weten wat je doet en wanneer en niemand die zich met je leven bemoeit.
Is er nog een mogelijkheid dat je opnieuw kan gaan daten met die vrouw?



Trees, is bij jou de donderwolk alweer overgetrokken? Fijn dat jullie er uit zijn gekomen met zijn tweetjes.
anoniem_159539 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 23:49
28.97% gewijzigd
Blondie, veel plezier vanavond!

Lotje, sterkte met je koortslip. Hopelijk is ie snel verdwenen!

Corona, haha ben je net te laat :)
Gister weer een leuke date gehad, uiteindelijk pas om half elf s avonds daar aangekomen... Plannen is niet echt zijn ding. Maar goed ik was naar een vriendin, dus t kwam wel mooi uit. En ik kon, of naar huis, of naar hem.
Om half tien appte ik m maar eens hoe we ervoor stonden, of ik dus naar huis zou gaan of naar hem. Uiteraard naar hem was z'n antwoord.
Kom ik daar een uur later aan.... Is ie er niet🙄🙄🙄
Okai dacht ik.
Dus ik app, hij was onderweg, had de achterdeur open gelaten en ik kon erin.
Dat was pas een raar gevoel. Loop ik daar in dat huis. Haha.
Gelukkig was ie er zo. En hij was zo blij dat ik er was zei hij.
T voelt allemaal echt goed. Het is jammer dat we doordat we beide kinderen hebben, minder vaak kunnen afspreken. Maar ik moet me er maar bij neerleggen.
En als t uiteindelijk op niks uitloopt, heb ik maar ff een heel andere wereld qua sexen ontdekt.
Manman... Dat is tof whaha😊😊

En oordoppen tegen t snurken, ook top. Oplossingsgericht denken heet dat haha.

Nu ga ik es proberen of ik zaterdag nog een keer kan slapen bij hem of hij bij mij. Mijn kind is uit logeren, en hij is vrij heb ik al gepeild.

😂
Alle reacties Link kopieren
Lepellepel schreef:
23-06-2017 13:06
Hahaha de sex hangt in elk geval aardig in de lucht bij iedereen :hyper:
Hahaha, nou iedereen ... Ik sta hartstikke droog, maar moet ook ff niet denken aan een wildvreemde meneer. En een fwb heb ik ff niet bij de hand, bummer!

Las trouwens pas in de krant een special over online daten. Op Tinder is 80% tussen de 18 en 35. Tja, dan val ik zwaar buiten de boot. Er is voor mijn leeftijd echt weinig keuze, de meesten van rond de 50 zijn al zo ingekakt, voel me daar helemaal niet bij thuis. En de jongere types zetten hun leeftijdsrange niet zo hoog. Totdat ze me in het echt zien :| Ik moet echt offline aan de slag als ik een leuke kerel wil scoren. Werd vandaag op straat weer flink met me geflirt, ben nog in autoruiten gaan kijken of er iets mis was met mijn kleding, maar alles heel decent (eh nee, geen hotter-than-daughter dus he!). Er liep best wat lekkers tussen. Volgende keer er eentje aanspreken dan?? @(

De zon schijnt ook zo lekker, ook al is het een stuk koeler dan de afgelopen dagen, toen was het zo steamy, lekker zweten :)

Ladies (en gentlemen), veel plezier met jullie sexdates dus he!
mawi3ke wijzigde dit bericht op 23-06-2017 18:23
2.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 :cheer2:

Tja, door die hitte komen de warme gevoelens los ;)

Ik blijf meelezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb uit pure ellende maar nieuwe nikes gekocht. Ik zag ze en was gelijk smoorverliefd. (MEt schoenen wel, maar met een man ho maar :rofl: )

Morgen dus karten met A. Zin in! Hij wil mijn nieuwe schoenen graag zien, maar ik weet niet of dat zo verstandig is met karten. Ik ben echt super zuinig op m'n spullen en ze zijn (nog) hagelwit O_o Oh en heb natuurlijk wel een foto gestuurd hè.

Koortslip gaat ook de goede kant op, maar het is alsnog niet best. Helaas. Morgen maar even afwachten.
Gb fijn dat je het nu veel positiever bekijkt. En dat je vriend meeleeft. Ik dacht al meteen dat hij zich gewoon geen houding wist te geven.

Met ons gaat het erg goed, tijdens de kleine crisis is er veel opgehelderd en uitgesproken. We staan veel gelijker in onze relatie nu en ik ontmoet binnenkort zijn ouders.
We zijn overduidelijk een koppel en dat voelt heel fijn.
Alle reacties Link kopieren
greenbean schreef:
23-06-2017 13:59

Jempo, jij lijkt mij zo'n leuke meid. Ik lees je bijdragen altijd graag. En ik mag het niet zeggen, maar er komt echt wel iemand op je pad, heus! Toen ik zo oud was als jij dacht ik ook dat ik nooit meer iemand zou vinden, maar ik heb toch echt nog verschillende relaties gehad en het is nooit te laat om de ware tegen te komen. Ken ook verschillende mensen in mijn omgeving die op latere leeftijd (>35) hun grote liefde vonden. Je bent jong, echt!!

Mats, ik herken dat wel hoor, dat je je afvraagt of je nog met iemand samen kan zijn. Al denk ik dat als je een keer stevig verliefd bent dat helemaal geen issue meer is. Maar het is wel zo: hoe ouder, hoe moeilijker het wordt om "concessies" te doen. Alleen zijn is ook wel lekker comfortabel eigenlijk. Zelf weten wat je doet en wanneer en niemand die zich met je leven bemoeit.
Is er nog een mogelijkheid dat je opnieuw kan gaan daten met die vrouw?
Ik deel die mening naar Jempo, maar zij heeft nu met die gevoelens te maken en voor haar is het op dit moment alles behalve leuk.
Daar doet niets aan af dat wij 'ouderen' haar proberen op te beuren met onze ervaringen uit het verleden.

GB, hoe ouder hoe lastiger klopt, er word hier ook veel over geschreven.
Ik hoop ergens dat ik nog eens gevoel voor iemand kan krijgen en dat het wederzijds is :)
Alleen zijn heeft ook z'n voordelen en een relatie is zeker niet altijd zaligmakend maar hoe fijn zou het zijn om écht een connectie met iemand te hebben.
De kans is uitgesloten om weer te gaan daten met haar, ze heeft er verdriet van en ik heb het contact ook afgesloten.
Nee, vind ik zelf ook niet leuk maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar bij tijd en wijle eens te appen met de vraag hoe het met haar is, daarmee geef ik verkeerde signalen af.
Ik vind het ook echt klote dat ze zich rot voelt maar het is nu eenmaal zo, zelf vaak gehad dus ik weet hoe het is en dat ga ik niet voeden.
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, wees maar niet jaloers. Mijn seksdate is net weg en ik had liever nog even droog gestaan. Wat een slechte seks.. Hij was klaar en toen was het klaar en weg was 'ie. Top.
Ik geef het op, tinder, seks... mannen. :flag:

Lotje, groot gelijk! Van nieuwe kleding, schoenen, tassen wordt een mens veel gelukkiger. :lol:

Toch wel heel jammer Mats. :(
Alle reacties Link kopieren
Mawi3ke, ik ben 26 en dus op tinder inderdaad wel keuze zat, maar dat maakt het echt niet beter hoor. Je hebt maar één leuke nodig. Lekker offline gaan flirten en wie weet wat daar van komt! :)
Alle reacties Link kopieren
Mooie woorden van je, Mats.

En dit zo afsluiten, zal jou ook een beetje pijn doen.

@Treezeebees
Fijn dat het zo goed gaat.

@Lotje,
Vandaag is vast alles beter na een goede koele nacht slaap.

@Smee,
Klinkt wel als een spannend rendeze-vous, alvast zijn huis binnen glippen voordat hij er is. ;)

@Blondie, balen, het is jammer dat je dat soort dingen van tevoren zo moeilijk kunt inschatten.


Vanavond waarschijnlijk toch nog date. Ik houd mijn vingers gekruist dat het doorgaat, en dat het leuk wordt.
En dat hij in bed niet tegen gaat vallen. Ik overleef het vast wel een avondje zonder spalk.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Blondie-S schreef:
24-06-2017 02:04
Nou dames, wees maar niet jaloers. Mijn seksdate is net weg en ik had liever nog even droog gestaan. Wat een slechte seks.. Hij was klaar en toen was het klaar en weg was 'ie. Top.
Ik geef het op, tinder, seks... mannen. :flag:

Lotje, groot gelijk! Van nieuwe kleding, schoenen, tassen wordt een mens veel gelukkiger. :lol:

Toch wel heel jammer Mats. :(
Dat wordt vandaag dus shoppen :bonk:
Erg jammer inderdaad van zo'n vent. Zucht. Je hebt niet even een giftige opmerking gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
SIN, dat is zeker jammer.. Hoop voor je dat je een leuke date hebt vanavond!

Lotje, haha, top idee ja! Nou hij vroeg wel of ik het lekker vond en daar kon ik geen 'ja' op zeggen. Maar geen giftige opmerking gemaakt, had ik inderdaad wel moeten doen. Nou ja, ik had dit nog niet eerder meegemaakt, voor alles een eerste keer. O_o
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic allemaal!

Wat gaat het hard hier zeg, met Tinder & forummen, werken & sociaal leven hou ik amper tijd over om me te vervelen haha

Begint goed dat nieuwe deel, sex is in the air :biggrin:

Ik heb me er allang bij neergelegd, dat er een goeie kans is dat ik die topper tegen zal komen. Van mijn laatste verkering dacht ik dat t m was, achteraf stond ik daar misschien toch wat naïef in en waren er duidelijke tekens aan de wand dat het m niet was, maar dat is achteraf een koe in de kont kijken. Weet wel weer meer over wat voor persoon dan wel bij me zou passen.

Ik vind het vrijgezel zijn geen punt, heb een leuk gevuld leven, verkering zou idd aanvulling en geen invulling zijn. Hoe de wereld om mij heen daar tegen aan kijkt moeten ze lekker zelf weten. Zoiets als wat DancingDude vertelde over die verjaardag, whut?! Dat soort mensen ken ik niet eens (denk ik), ze weten dat ik alleen kom en geen make-pretend vriend(in) mee ga nemen. Als het iets met een koppelding is en ik heb daar geen zin in ga ik niet. Afgelopen kerst was de verkering nog niet zo lang uit, en had ik niet zo'n zin om de enige alleenstaande te zijn, dus ben ik lekker op stedentrip geweest.

Verder, nog geen dates, alleen nog steeds leuke gesprekken. 1 op de WA, maar die is nogal stil. Ik voel wel een BBQ en een massage aankomen :rofl:
Blondie, jammer van je seksdate! Op naar de volgende en niet te lang bij deze stilstaan.

Trees, fijn om te horen dat het goed gaat en dat jullie nu officieel een relatie hebben. Gefeliciteerd!

Summerisnear, veel plezier vanavond!

Mats, dan is het een goede beslissing van je om geen contact meer op te nemen. Heb je nog dates in de planning?
anoniem_159539 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 23:48
65.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@littlemissy Whaaha wat heerlijk van je seksdate, geniaal brak op je werk :rofl: En veel plezier op je date morgen! :)

@lovestar hahaha ik twijfelde al of het niet te vroeg was... nouja lekker fris nieuw topic :rofl: :rofl: Joh ik heb ook noooit meer matches. Dat zegt niets over jou, zegt gewoon dat het nu rustig is op tinder.

@marjolein Hoe gaat 'ie meis?

@Rolami Mooi je ervaringen en hoe je erin staat, inspirerend! Ook bijzonder wel dat je altijd zo snel alweer iemand tegen het lijf bent gelopen. Ik heb ook een paar vriendinnen waarbij dat is, heerlijk relaxt lijkt me dat.

@corona Whahaa Corona sorry! Deze is voor jou :-D
Afbeelding

@lotje Ooowww dat sexten, klinkt dus echt als hetzelfde verhaal als bij mij! En ja korstje betekent dat het aan het genezen is, niet aanzitten of meer iets op smeren.

@Blondie-S Hahahah sorry moest echt een beetje lachen om je seksdate. Doet me denken aan die afleveringen van sex and the city (geloof ik). Die seksdate kwam ook altijd klaar en dan peerde hij 'm weer een tijdje totdat hij weer jeuk kreeg. Voor haar absoluut niet leuk, slechte seks, maar trapte er elke keer in. Toen ging ze uit wraak toch nog een keer afspreken en zorgde ze ervoor dat hij haar eerst liet klaarkomen en toen sprong ze uit bed dat ze er vandoor moest, hem achterlatend met blauwe ballen. :popcorn:

@FemmeFort jouw seksdate hopelijk iets beter dan die van Blondie?

@kerstfeest Goed dat je gewoon op date gaat, ik zou m'n verwachtingen laag houden en gewoon gaan genieten. Als het niet wordt heb je dan in elk geval een leuke avond gehad.

@greenbean Ahhh je berichtje is zo lief!!! Doet me heel erg goed, dankjewel :) En @mats ik snap je reactie wel, een reactie van greenbean lost inderdaad ook niet ineens mijn gevoelens hierover op, maar ik vind het toch echt wel heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hiermee heeft geworsteld en dat er uiteindelijk toch nog (meerdere) relatie(s) op je pad kunnen komen, zelfs als je het totaal niet verwacht! :) Ik ga me er niet meer aan vastpinnen dat het gaat gebeuren. Dat maakt me alleen maar ongelukkig. Maar de liefde kán je overkomen en dan zal ik het ook omarmen. :)

Blij om te lezen dat het je nu lukt om er wat positiever in te staan. Het is ook gewoon klote. En niet netjes gegaan.. net als bij een bad break-up moet je soms maar blij zijn dat je er dan maar vanaf bent. Ik vind het ook mooi wat je aan het einde schrijft, over dat zoiets je ook kan helpen om uit je comfortzone te komen en belangrijke veranderingen te maken. Geweldig! Wat leuk dat je voor jezelf wilt gaan beginnen! Als ik jou was zou ik er voor de 100% voor gaan, lekker je eigen plannen trekken... je hebt niets te verliezen!

@smee1980 oooh wat een leuke update... ben benieuwd hoe dit wordt vervolgd haha!

@mawi3ke Nou er zitten hier best een aantal van jouw leeftijd die toch geluk hebben gehad via tinder! En ik val duidelijk binnen die leeftijdscategorie en ik heb niet veel geluk ermee. En woow dat ze met je flirten op straat!!! Ik zou me er niet teveel mee bezighouden als ik jou was, hoeveel 'potentie' je hebt. Dat valt namelijk niet te zeggen. Misschien heb je nu niks en volgende week ineens 3 succesvolle matches, of andersom.

@lotje Haha karten geweldig! Hoop dat het mooi weer blijft voor jullie! Have fun!

@treezebees wat fijn!

@mats Jammer dat je denkt dat af en toe vragen hoe het gaat verkeerde signalen afgeeft. Het heeft mij veel verdriet gedaan dat ik bij mijn ex uit het oog uit het hart was. Ik heb dat ook bij hem moeten doen. Misschien was hij gewoon echt helemaal niet meer geïnteresseerd in mij, maar als hij dat 'ghosting' zou hebben gedaan met de gedachte 'dat het beter zou zijn voor mij' zou ik dat echt heel erg vinden. Het verdriet zat 'm bij mij namelijk juist in dat iemand je zomaar kan dumpen en dan compleet verdwijnt, nooit meer eens vraagt hoe het gaat. En ik hoopte absoluut niet op 'meer' bij mijn ex, exit is exit. Maargoed misschien reflecteer ik jouw situatie teveel op die van mij hoor, en is het voor jullie allebei inderdaad beter dat er geen berichtjes meer gestuurd worden. Dat kan jij beter weten dan ik.

@summerisnear Veel plezier op je date vanavond!

@greenbean Volgens mij sta je er goed in! Lekker die reis gaan maken, jullie relatie kan er alleen maar sterker van worden! Dat tijdje long distance toen ik nog een relatie had met mijn ex, daar kijk ik nu best met goede gevoelens op terug. Elkaar dan weer zien, dat soort momenten waren echt speciaal.
Jammer Blondie, snel weer vergeten! Heb je er nog wel wat over tegen hem gezegd? En idd, op naar de volgende! :)

Ik had vannacht en vanmorgen een heel leuk samenzijn met de klassieke muzikant :) Het debacle van afgelopen maandag is meer dan goed gemaakt! :proud:
Alle reacties Link kopieren
De date met de Zeiler gisteren... we zijn een rondje gaan wandelen
In de duinen ... en echt voor het eerst werd ik zenuwachtig en verlegen van een man... Pfft zat als een achterlijke zeeleeuw te lachen en te ratelen ... Heb vast een hele rare indruk achtergelaten 😬
Maar wat een heerlijke man... die ogen 😍 Ik zou zo op zn zeilboot stappen en de wereld met hem rondzeilen ...
noppes
Alle reacties Link kopieren
@ Blondie; wat jammer! Snel vergeten en niet aan jezelf twijfelen.
anoniem_342789 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 12:27
50.00% gewijzigd
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop sexdates! Goed bezig jullie!
Hier naast de Zeiler nog wel een paar leuke Tinder matches met potentieel maar nog geen dates..
Ben ook een beetje brak van feestje van gisteren ...
noppes
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, heel bericht getypt, pagina opnieuw geladen, weg bericht. Heb ontdekt dat ik met 2 apparaten beter kan reageren, lezen op tel, typen op tablet. Goed, totdat de pagina opnieuw geladen wordt dus...

Dus, erg reactieloos op voorgaande verhalen (had trouwens net pagina 2 volledig gemist, maar dat ligt meer aan mij), ik heb dinsdagavond een date! Ben er niet erg zenuwachtig voor, misschien komt dat wel naarmate de tijd vordert :biggrin: Op papier (beeld, tablet) een leuke vent, ben benieuwd of de realiteit overeen komt.

Er begint een familie Tinder te ontstaan in mn tel trouwens, Pietje Tinder, Keesje Tinder enz :rofl: Hebben jullie dat ook?
Jempo, hoe jij op iedereen reageert, respect!

Blondie, wat een blamage, maar volgende keer beterder. Toch?


Vanavond gaat m niet worden, slapen bij hem helaas. Hij moest weg, niks aan te doen. Hij reageerde alleen echt heel laat op mijn vraag. Als in een dag later.

Excuseerde zichzelf wel, dat ie zo laat reageerde, en stelde voor een etentje en of film ofzo later te plannen.
Hij gaf aan dat ie ook moest wennen omdat ie zo'n eigen ding gecreëerd heeft in z'n vrijgezellen leven, en hij mij wel echt leuk vind.
Ik heb aangegeven dat ik er best onzeker van word , en dat dat niks voor mij is, maar t zit er wel.
Hij zei dat dat nergens voor nodig is, en ik me geen zorgen moet maken.

Dus , t zit goed. En nu moet ik t loslaten.... Go with the flow. Laten gebeuren en niet opvreten. Dat is zo zonde van mijn energie. Het is goed. En loopt zoals t loopt.
Voor mij ook goed, niet te snel willen, heb genoeg om handen.
Maar dingen loslaten is wel mijn moeilijkste ding. Met alles is dat zo.
Maar ik vinnum zo leuk.....😋 :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven