Minnaar?
vrijdag 27 juni 2025 om 13:59
Waarom is hij de klootzak? Ja, hoogstwaarschijnlijk liegt en bedriegt hij. Maar dat doet TO ook. Zij is net zo goed getrouwd en uit haar posts blijkt niet dat haar man op de hoogte is of dat er afspraken zijn gemaakt over het hebben van minnaars.
Als je stiekeme geheime zaakjes bedrijft loop je een groot risico zelf ook belazerd te worden. Of betrapt.
Als je stiekeme geheime zaakjes bedrijft loop je een groot risico zelf ook belazerd te worden. Of betrapt.
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 27-06-2025 14:00
1.73% gewijzigd
vrijdag 27 juni 2025 om 14:00
vrijdag 27 juni 2025 om 15:38
Ja je hebt zeker gelijk.Raver schreef: ↑27-06-2025 13:43Oké, dan is dat eerste gedeelte wat ik hierboven schreef niet van toepassing.
Ikzelf trek de grens bij het ineens niks meer laten horen.
Er is geen enkel excuus gerechtvaardigd later om dat recht te kletsen. Iedereen kan altijd even iets laten horen. Al is het maar een: bel je straks terug.
vrijdag 27 juni 2025 om 15:58
Wellicht ben je toch beter af op het minnaartopic. Je reageert alleen op posts die je welgevallig zijn en op het minnaartopic zijn moraalridders en andere critici niet welkom.
Maar ik zie op je andere topic dat je prangende probleem met het niet kunnen bereiken van je minnaar bekend is, dus je kunt opgelucht ademhalen.
Maar ik zie op je andere topic dat je prangende probleem met het niet kunnen bereiken van je minnaar bekend is, dus je kunt opgelucht ademhalen.
lafleurnoire wijzigde dit bericht op 27-06-2025 16:01
29.44% gewijzigd
vrijdag 27 juni 2025 om 16:01
J en mag zeker kritiek hier hebben hoor.LaFleurNoire schreef: ↑27-06-2025 15:58Wellicht ben je toch beter af op het minnaartopic. Je reageert alleen op posts die je welgevallig zijn en op het minnaartopic zijn moraalridders en andere critici niet welkom.
Ik weet zeker dat wij fout zitten. Beiden
vrijdag 27 juni 2025 om 16:03
Ik heb het vermoeden dat hij op twee fronten aan het liegen en bedriegen is. Verder eens hoor, ze doen beide mee aan dit bedrog.LaFleurNoire schreef: ↑27-06-2025 13:59Waarom is hij de klootzak? Ja, hoogstwaarschijnlijk liegt en bedriegt hij. Maar dat doet TO ook. Zij is net zo goed getrouwd en uit haar posts blijkt niet dat haar man op de hoogte is of dat er afspraken zijn gemaakt over het hebben van minnaars.
vrijdag 27 juni 2025 om 16:04
Frappant dat je het alleen over je minnaar hebt. Ik doelde ook op je huwelijk, maar daar ben je volgens mij al zo lang en breed uitgecheckt dat je er niet eens aan denkt.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 10:21We zouden volgende week afspreken om te praten. Omdat ik ook gevoelens erbij krijg. En hij zelf ook. Dus of tijdelijk een break nemen. En anders moeten we het stoppen.
Maar er moet wel gepraat worden.
vrijdag 27 juni 2025 om 16:11
Vivalafete25 schreef: ↑27-06-2025 16:04Frappant dat je het alleen over je minnaar hebt. Ik doelde ook op je huwelijk, maar daar ben je volgens mij al zo lang en breed uitgecheckt dat je er niet eens aan denkt.
En dan laten we de kinderen nog buiten beschouwing. (Maar die zullen er volgens TO vast niks van merken)
vrijdag 27 juni 2025 om 16:33
Je zou kunnen beginnen met een gesprek met je man. Imo heeft hij het recht om te weten dat zijn vrouw buiten de deur neukt. En dan kan hij voor zichzelf beslissen hoe hij met dat bedrog omgaat.Yoekiweerstand schreef: ↑27-06-2025 16:01J en mag zeker kritiek hier hebben hoor.
Ik weet zeker dat wij fout zitten. Beiden
En verder wat LaFleure zegt. Kritiek mag er niet zijn in het minnaarstopic en dat is prima, maar dat neemt niet weg dat er gewoon heel veel partners bedrogen worden en daar is niets leuks aan.
Vreemdgaan zonder medeweten van je partner is niets anders dan egoïstisch en een vorm van verraad. Als je niet goed zit in je huwelijk, dan praat je met je partner en/of je maakt er een einde aan.
Maargoed, ik maak me alweer veel te druk merk ik. Succes met die waardeloze vent waarmee je buiten de deur neukt. En denk vooral niet aan je man en je kinderen.
To the end of my days; I will follow.
vrijdag 27 juni 2025 om 17:06
Intens wat? Intens slecht? Ja voor je man is dit natuurlijk verschrikkelijk. En voor je kinderen ook. Mensen kunnen hier echt een knauw van krijgen. Problemen met vertrouwen, depressies, slecht zelfbeeld, en alleen maar omdat hun partner zich een beetje verveelt en op teams vertier zoekt met een vreemde kerel.
vrijdag 27 juni 2025 om 17:13
Ik kon me de schok nog goed herinneren toen mijn vader opbiechtte mijn moeder te verlaten voor een andere vrouw.
Ook al was hun huwelijk slecht, dat had ik als elfjarige echt wel door dan nog was het een mokerslag. Het daaruit voortvloeiende gedrag en verdriet van mijn moeder maakte voor mij de shitshow compleet.
Maar niks wat de psychologe enkele jaren later niet op kon lossen hoor.
Maar het was vast heel intens allemaal...
Ook al was hun huwelijk slecht, dat had ik als elfjarige echt wel door dan nog was het een mokerslag. Het daaruit voortvloeiende gedrag en verdriet van mijn moeder maakte voor mij de shitshow compleet.
Maar niks wat de psychologe enkele jaren later niet op kon lossen hoor.
Maar het was vast heel intens allemaal...

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in