Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
deurtje , ik ben zeker wel op mijn hoede, kijk het loopt gewoon hoe het loopt, hij heeft zijn eigen woning dus dat scheelt al heel veel denk ik, dus hij kan gewoon zijn eigen leven leiden en ik de mijne, en langzaam de relatie opbouwen , er is geen haast, vindt dit sowieso al snel gaan had het niet verwacht binnen 8 mnd
quote:

Gister Oprah gezien?

Ik dus wel en weet nu helemaal zeker dat het goed is dat het voorbij is.

Een vernedering is het die liefde van een GM.Vernedering tot en met (waarom is dat een vernedering? Hij kan toch wel van meerdere vrouwen houden?) wanneer hij je de liefde verklaard en onderwijl zijn andere leven vasthoudt.

En het heeft dus duidelijk wel te maken met je eigenwaarde.Je neemt genoegen met een 2de plaats met kruimels. (misschien hebben we wel niet meer nodig; ik persoonlijk heb er zeker genoeg aan; dus het geldt zeker niet voor iedereen)Tenzij je er genoegen meeneemt,dat betwijfel ik ten zeerste hier.Als je jong bent ala,maar verdorie meiden we zijn volwassen en pleasen (wil je daarmee zeggen dat we er zelf totaal geen plezier aan beleven? Dat we er alleen mee doorgaan omdat we steeds hopen dat hij toch een keer voor ons kiest? Daar ben ik het dus niet mee eens.Ik ga door omdat ik er zelf heel veel plezier aan heb. Dat is denk ik een goede basis voor een Gm-relatie.)
deurtje,

ga zo door! Hoop dat je je weg zult vinden.

Geldt voor jullie allemaal natuurlijk.

Alles onder controle Karin? Las dat je naar de bbq gaat. Ga je bakken of zorg je alleen voor de worst? :P

Veel plezier en geniet van het zomerse weer de komende dagen.

Gr. Gio
quote:

Alles onder controle Karin? Las dat je naar de bbq gaat. Ga je bakken of zorg je alleen voor de worst? :P

Gio wat goed om van je te horen .........ik verzorg dit keer niet de worsten........ze waren over de datum:) 
Lillith jij uitgezonderd.:)

Ik had er ook bij gezet voor de meesten onder ons betwijfelde ik.

Ik heb enorme moeite dat hij gewoon verder gata waar hij was gebleven,intussen tijd zijn er 2 kl.kinderen geboren en ik zie hem daar wekelijks mee.Tsja de volgende in/aanvulling voor hem.En ik begin weer opnieuw.
En ik hoef ik geen commentaar over maar graag wat opbeurends want het is klote om hem constant tegen te komen nu met konsorten.:(

Begrijp me niet verkeerd nu hierom,ik sta er volledig achter dat ik ben gestopt en eraan werk nu om het achter me te laten voorgoed,maar dit soort tegenkomen werkt tegen me nog.
quote:

Lillith jij uitgezonderd.:)

Ik had er ook bij gezet voor de meesten onder ons betwijfelde ik.Niet bij gezet zie ik nu,maakt niet uit.
Overigens Lillith ik vertel wat in de uitzending werd gezegt,daar werd het benoemd als vernedering een man die verliefd word onderwijl fijn getrouwd blijven maar jij ziet het niet zo en zal het ook niet zo gaan zien ook.Prima wmb.Niet mijn stijl te pleasen op andermans ongeluk.
Deurtje wat leuk dat je een fijne date hebt gehad, wat een wereld van verschil dan met een GM. Geniet maar weer van je leven. Natuurlijk ben je er nog niet met je GM (de verwerking van alles) maar je hebt gisteravond een belangrijke stap gezet.

Face, hem tegenkomen is zoooo moeilijk en pijnlijk. Neem het jezelf niet kwalijk dat het je wat doet (positief maar zeker ook negatief). Dit gaat nooit leuk worden denk ik, het zal alleen "makkelijker" worden. Maarre, geen negatieve gedachtes hierdoor over jezelf he. En je hebt mail!
Lililth jij bent een soort gm onder de minnaressen. Je vindt het goed zoals het is en verlangt niet meer van hem als hij je wilt geven. Jij wilt (waarschijnlijk) ook niet meer geven als je nu doet. Helaas worden de meeste minnaressen zo verliefd en gaan ze zo van hun gm houden dat ze (diep in hun hart) wel willen dat gm voor hun kiest en met hun verdergaat. En dan wordt het vaak een pijnlijke kwestie.
Puk you've got mail to,:)*;
Tsja dat negatieve zit erin gebakerd Puk.Zie relatie aangaan met GM,wetende het word niet wat ik hoop/denk/hoor!!!vooral.En dan nog een trap nakrijgen dat ik hem heb gebruikt.

Hoofdpijn is weg en is voor in de plaats het neerslachtige gevoel.Maar weet dat er hulp in het verschite ligt en ik daar nu op bouw.Ik werk in ene circuit van psychoses en mij krijgen ze dara dus niet he.:DBrrrr. zienderogen gaan ze daar stuk voor stuk achteruit gedriogeerd met medicijnen.Vreselijk.En jammer ook dat dat gebeurd.
@Face

Hem tegenkomen dat doet toch altijd zeer! Je gaat er toch goed mee om . iig beter dan ik ooit zal doen denk ik...denk dat ik compleet verstijf terwijl ik hem aankijk of ik ren ontzettend hard weg. Niet dat ik hem ooit tegenkom.

Ex-GM van mij heeft sindskort een hyves aangemaakt ...FOUT FOUT FOUT dus he! Die pagina trekt mij gewoon aan...om te zeggen laat een bericht achter...maar ik doe het niet. Weet alleen van mezelf dat ik nu constant zijn pagina in de gaten ga houden om te weten hoe het met hem gaat. Argh zo krijg ik hem toch nooit uit me hoofd :@.
Krijg net een sms via een vriend dat meneer mij mist en van me houdt :@:@:@ 

Wat een verschrikkelijke loser is het toch!!!

Had er helemaal vrede mee dat ik niks meer van m zou horen en wens m alle geluk verder, heb er iig voor gezorgd dat ie niets meer met mij te maken wil hebben als ie terugkomt haha hij hoort dan dat ik ff wat dingen ben gaan rondbazuinen!!!  dat ie dat gvd nog durft te zeggen na wat ie geflikt heeft , mijn ogen zijn wagenwijd open gegaan!! ik hoor sommige nu al denken.. eindelijk!!

Ik hoop dat ik hem voorlopig echt niet tegenkom, merk toch dat ik bozer ben als dat ik dacht en wil mezelf niet meer laten kennen , heb tegen die vriend gezegd als hij hem weer spreekt dat ie dan moet zeggen dat hij de tering kan krijgen, had beter koel kunnen zeggen dat ik geen prijs stel op sms-jes of wat dan ook maar ja achteraf he.

Ga nu zelf maar in de negeerstand.

Jammer dat ik niet naar de bbq kan, zie er echt naar uit om iedereen te ontmoeten *;
Dulcia,

Meestal weet ik me goed te beheersen maar na wat jij te stellen hebt gehad met deze man kan ik me heel goed je reactie indenken! Mij was t ook niet gelukt om kalm te blijven. Sterkte! Maar zo te horen lukt dat je wel.

Jammer dat je niet naar de bbq kan komen, hopelijk tot ziens, een andere keer.
Dulcia *;, laat hem lekker de rambam krijgen..

Meid hou je sterk.
Dulcia, laat hem gaan, je verdient beter, en ik vind het juist goed dat je niet cool bent gebleven, het is misschien wel eens beter om je te laten gaan.*; van mij.
Hoi hoi

Klein berichtje van mij....

Hier gaat alles moeilijk,.... ik ben nu bezig met een huisje.

Maar er gloort licht aan de horizon... en daar hou ik mij aan vast.

als ik dan lees Lieve Lambada hoe moeilijk ook jij het hebt dan ben ik eerlijk gezegd blij dat ik die optie niet eens overwogen heb. Te blijven omdat dat zekerheid bood... in een relatie die niet goed is/was.

Ik weet dat ik nu niet de makkelijkste weg bewandeld heb... en dat ik het ook nog heel moeilijk ga krijgen. maar ik weet dat ik er kom.

ik heb nu mijn eerste kinderloze weekend.. en ik moet zeggen.. het is ook wel raar.. om nu op zaterdag avond zonder kids te zitten... en dan ook nog eens de mogelijkheid om achter de pc te zitten....

Het gaat mij wel goed.... het is moeilijk maar ik kom er wel... Ennn met GM... Wij gaan ervoor....

Liefs aan allen... Sky...
Heb m vanavond een sms gestuurd dat ie me met rust moet laten en de tering kan krijgen, is niet aangekomen nog maar dat komt wel, mocht ik weer zoiets van m horen dan ga ik dreigen met zijn vriendin in te lichten,niet dat dat ook veel uitmaakt omdat zij alles van hem gelooft maar ben er zeer zeker klaar mee pfffff werd net ff hardop uitgemaakt voor echtebreker middenin een drukke tent,wist het wel hoor, wij worden als de slechterikken gezien en die mannen zijn zoooooooo zielig,die konden er niets aan doen:@ heb mijn portie wel weer gehad vandaag!!

sky je komt er wel hoor, tis nu ff moeilijk en zal nog wel even moeilijk blijven maar je hebt nu iig een stap gezet, dikke *;

slaap lekker allemaal *;
Lieve mede-minarssen,

ik lees met veel herkenning jullie stukjes. De emoties zijn zo herkenbaar dat ik ook mijn verhaal hier voor het eerst kwijt wil.

Ik heb een relatie van 6 jaar, en sinds ruim een jaar een geheime "vriend". Hij is getrouwd, gesettled etc. In het begin reuze spannend, ik liep op wolkjes!! Inmiddels is verliefdheid ook een houden-van geworden, een verbondenheid.

Fijn en mooi, want ik weet dat ik ook in zijn hart zit. Maar tegelijk pijnlijk, omdat ik weet dat het nooit iets zal kunnen worden tussen ons. En de ups en downs worden daardoor steeds heftiger. Hij doet me wat, hij raakt me. Ik wil hem niet kwijt, ook al krijg ik maar zo weinig, doet het zo zoveel pijn. We praten ook veel, ik stort mijn hart bij hem uit en hij kan me zoveel leren, hij kent me zo goed, heeft zo veel geduld met me!! Zelfs als ik soms boos doe uit onmacht, hij begrijpt het, wordt nooit boos op me....

Daarbij krijg ik steeds meer pijn over mijn officiele relatie. Het gevoel is er weg. Ik houd van deze jongen, wil hem dolgraag gelukkig maken, maar hij maakt mij niet meer gelukkig.... Weggaan is geen optie omdat hij momenteel in de problemen zit. Uit elkaar gaan zou hem financieel en emotioneel kapot maken...althans dat is mijn angst. Uit schuldgevoel doe ik dat niet.

Maar ik word af en toe gek van mijn gevoel, ben continue doodnerveus, verdrietig, boos, maar kan geen kant op met mijn gevoel, want niemand weet het!! Ik heb het gevoel dat ik vast zit, opgesloten...

Ik besef echt dat ik mijn problemen niet op kan lossen door ze hier te beschrijven, maar het lucht wel op....

in elk geval, bedankt voor het lezen van mijn verhaal

Marlene
quote:

Daarbij krijg ik steeds meer pijn over mijn officiele relatie. Het gevoel is er weg. Ik houd van deze jongen, wil hem dolgraag gelukkig maken, maar hij maakt mij niet meer gelukkig.... Weggaan is geen optie omdat hij momenteel in de problemen zit. Uit elkaar gaan zou hem financieel en emotioneel kapot maken...althans dat is mijn angst. Uit schuldgevoel doe ik dat niet.

Beste Marlene,

Ehh, je verhaal verwart mij enigszins: "Het gevoel is weg" schrijf je en vervolgens schrijf je dat je van hem houdt en hem gelukkig wilt maken. Je hebt ook nog schuldgevoelens jegens hem.....nou, volgens mij is er nog genoeg gevoel bij je aanwezig.

Hoe heftig is je relatie met je getrouwde vriend? Zit er toekomst in?

Groet,

Joie d V

Hoi Marlene, welkom. Ik weet niet of je advies van ons wilt om de boel op een rijtje te krijgen, knopen door te hakken of dat je alleen begrip en steun zoekt. Je kunt met ons veel kanten op!

In elk geval herken ik veel uit je verhaal, o.a. dat het tussen jou en je GM zo goed klikt, dat hij je zo goed aanvoelt en begrijpt en dat jullie zo gek op elkaar zijn.

In mijn beleving is zo'n 'relatie' vaak meer gebaseerd op 'elkaar nodig hebben' dan 'houden van'. Vaak is het een manier van vluchten uit de werkelijkheid.

Je schrijft dat je niet meer gelukkig bent met je vriend. Hoe zou hij zich voelen als hij wist dat je uit schuldgevoel en medelijden bij hem blijft? Zelf zou ik liever willen dat mijn partner gewoon eerlijk is over zijn gevoelens ipv mij een rad voor de ogen draaien.

Natuurlijk is jouw GM vol begrip en wordt hij nooit boos! Want zolang jij mee blijft werken aan deze stiekeme relatie en deze geen nadelige gevolgen heeft voor zijn (saaie?) veilige leventje thuis, zal het goed blijven gaan. Slechts een enkeling op dit forum kan het gebrek aan toekomst blijvend hanteren. Het gaat op termijn meestal vreselijk wringen dat hij er nooit voor de volle 100% voor je kan zijn. En dat hij van je houdt, maar tegelijkertijd blijft waar hij is. Plus dat je je erg afhankelijk kunt voelen van zijn agenda, omdat je genoegen moet nemen met momenten samen.

Ik weet hoe ontzettend moeilijk het kan zijn om te stoppen en ik oordeel niet. Zeker als er heftige gevoelens meespelen is het bijna niet te doen. Het lijkt vaak op een verslaving. Een tijdje afstand nemen kan helpen, hoewel juist dan de gevoelens en het gemis sterk naar boven kunnen komen. 

Mijn relatie met mijn GM (collega van mij) heeft een half jaar geduurd. 

Twee maanden geleden heb ik er zelf een punt achter gezet. Mijn gevoelens voor hem zijn nog niet helemaal verdwenen maar ik volg nu alleen nog mijn verstand. We werken nog steeds samen maar door de vakantie heb ik hem nu een maand niet meer gezien. De rust doet me goed.

Sterkte!
quote:

Krijg net een sms via een vriend dat meneer mij mist en van me houdt :@:@:@ 

Wat een verschrikkelijke loser is het toch!!!

Hier het zelfde verhaal.

Gm belde me om even mijn stem te horen.We zijn weer aan de praat geraakt en hij vertelde over hoe moeilijk hij het wel niet heeft.

Ik werd boos,wat een lef!!!

Ze gingen nu samen in Therapie maar hij kon mij niet vergeten,hij wilde me vasthouden en of we wat af konden spreken.

Dit is zo oneerlijk,zo gemeen,als het aan hem ligt gaan we gewoon weer terug naar de oude situatie!!
Deurtje, begin je nou in te zien met wat voor een kwallebal je je hebt ingelaten? Hij denkt alleen maar aan zichzelf! Hij blijft bij zijn vrouw, gaat zelfs in therapie maar wil toch nog steeds met jou vreemdgaan. Deze man is helemaal niet zo ongelukkig hoor. Hij vindt het alleen jammer dat ie zijn macht over jou kwijt is. Als ie je weer mocht bellen, hang dan meteen weer op. Zeg desnoods dat je hem aangeeft voor stalking als ie doorgaat. Dit excuus voor een vent moet je zsm uit je leven bannen.
quote:

Lililth jij bent een soort gm onder de minnaressen. Je vindt het goed zoals het is en verlangt niet meer van hem als hij je wilt geven. Jij wilt (waarschijnlijk) ook niet meer geven als je nu doet. Helaas worden de meeste minnaressen zo verliefd en gaan ze zo van hun gm houden dat ze (diep in hun hart) wel willen dat gm voor hun kiest en met hun verdergaat. En dan wordt het vaak een pijnlijke kwestie.

Ja daar heb je gelijk in.Ik verwacht niet meer van hem dan hij mij kan geven. En de rest van de tijd heb ik het prima naar mijn zin met kinderen, vreindinnen en andere vriendjes.

Maar ik hou wel degelijk van hem; we hebben alleen een beperkte tijd samen. Ik zie het als een (beperkte) Lat-relatie. Beperkt in mogelijkheden en in tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven