Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Face hoe is het vandaag, ook aan het genieten van de zon?

Deurtje en Dulcia hoe vergaat het jullie?
quote: puk69 reageerde

Hier gaat het weer een stuk beter.

Sinds het moment dat het "uit" is had ik er nog geen traan om gelaten,net alsof ik geblokeerd zat.

Gisterenavond kwam het dan toch,huilen,huilen en huilen.Meteen door mijn tranen heen de allerlaatste foto verscheurd...eentje die ik stiekem had achtergehouden.

Nu voel ik me weer een heel stuk lekkerder,het lucht op.

Het is ook echt afkicken,van alle dagen bellen en veel smsen,de laatste weken zelfs elke dag samen na nu helemaal niets meer.

Hij laat zelf ook niets meer horen en ik laat het wel uit mijn hoofd om ooit nog contact op te nemen.

Morgen heb ik een date,misschien wat snel maar het geeft me wat afleiding en dat doet me goed.

Hoe gaat het nu met jou,en met Dulcia,red je het nog meid?
Deurtje*;, loslaten is zo moeilijk, het lijkt soms best goed te gaan en daarna komt er weer zo'n moment, of dag, dat je weer wordt teruggesleurd in verdriet en pijn. Herkenbaar...

Ik ben vandaag weer aan het werk gegaan. GM is nog op vakantie tot eind volgende week. Ik vond een paar e-mails van hem van voordat hij vertrok.

Ik weet dat het onredelijk en zinloos is, maar ik ben boos omdat hij met haar op vakantie is gegaan alsof er niets aan de hand is. Alsof het leven voor hem gewoon doorgaat en alleen ik met de pijn zit. Ik denk steeds: je leven met haar valt dus best mee, als jullie 3 weken samen op die k*tboot zitten. En kom niet bij mij aan met verhalen dat het bijna niet uit te houden was!

Voor mijn gevoel sta ik met lege handen en gaat hij fluitend verder waar hij was gebleven. Aan de andere kant weet ik heel goed dat als ik op winst uit was, ik beter aandelen had kunnen kopen dan in hem investeren. Ik weet best dat het nooit iets was geworden tussen ons. Er was geen gezamenlijke toekomst, dus waarom dan toch teleurgesteld zijn?!

Ondanks deze boosheid ben ik te trots om hem te laten weten dat ik me alleen en miskend voel. Ik zal me niet laten kennen! Maar toch kost het me ineens zo veel moeite hem los te laten.

Lieve help, ik dacht dat ik al zo'n eind was gekomen.

Herkent iemand mijn kromme gedachtengang?
Deurtje, eigenlijk wel lekker dat je even flink hebt gehuild. Het kan zo lekker opluchten als eindelijk die tranen komen. En morgen lekker een date, leuk toch, gewoon zien als afleiding en ontspanning. Tis toch nog niet de tijd om iets met een andere man te willen denk ik dus gewoon genieten.

Wereldmeid loslaten is ook moeilijk gaat met pieken en dalen, dagen van opluchting en dagen van verdriet. Ze horen er allemaal bij. Gewoon maar weer hopen op morgen een beter gevoel.

Een positief bericht van mij, ben in ieder geval mondiger en sterker geworden door wat er hier in huis allemaal gebeurd is. Vandaag dat op mijn werk gebruikt en ineens kon er van alles wel wat eerst niet kon. Ben heel blij hiermee, ik heb een leuke baan maar was toe aan nieuwe uitdagingen en die zijn er nu. Ik heb altijd moeite om voor mezelf op te komen maar ik heb geleerd dat als ik het niet doe, niemand het voor me doet. Voelt goed dat ik het gedaan heb en (direct) resultaat heb.
Hallo Wereldmeid,

Ik vind het opvallend hoe vaak jij het woord "boos' gebruikt in je postings. Maar tot nu toe altijd in combinatie met het woordje "niet". Dat viel mij erg op, hoe vaak je zomaar out of the blue meldde dat je niet boos op hem was. Ik dacht dan: maar volgens mij vind je dat je dat wel zou moeten zijn. Want waarom meld je anders iets wat je vooral níet vindt?

Maar nu ben je dus wel boos. M.i. een goede stap, maar wellicht om de verkeerde redenen. Hoe kijk je daar zelf tegen aan?
Puk heb wel een redelijkdagje gehad.Barstende koppijn dat wel,maandelijks last van,:( en lijkt alsmaar erger te worden.Heb zowiezo al tijden hoofdpijn maar de week van.....is het 2 dgn. hel in me kop.Toch een uurtje gezont met naderhand nog meer koppijn.Achja.

Wat goed dat je je weerbaarder/sterker opsteld(helaas door een nare ervaring maar toch).En daardoor dingen gedaan krijgt.

Wereldmeid ik voel me precies zo jij het brengt in je post.Hij gaat gewoon verder alsof er niets gebeurd is.We weten beter hoor!!!We mogen blij zijn van zo een man af te zijn die alsmaar twijhfeld en doorgata met iets waarvan hij zegt niet gelukkig te zijn.Vraag het me af want idd. wel 3 week tesamen weg.You tell me?

Deurtje gelukkig maar.Je was ff murw geslagen/dichtgeklapt.Geef er aantoe en dan voel je je opgelucht.Het zijn de beknde up's&down's die komen en gaan.
Heb vandaag overigens een lap aan vragenlijst ingevuld.Nav. intake-gesprek.Jeetje wat een vragen vanaf je jeugd tot aan nu hoe je je voelde wta er gebeurde wat de impact was etcetc.Dik pak maar ben erdoor.Tijdens invullen/beantwoorden me naarder en naarder voelen.Toen het moment hoe ik me nu voel en het waarom ik NU hulp nodig ben.Tsja dat was beng!
Hoi Face, waarom schep je toch altijd 2x op je bordje? Heb je al hoofdpijn door de tijd van de maand dan ook nog zo'n vragenlijst. Zwaar en confronterend om zoiets in te vullen. Je gaat weer denken aan dingen waar je niet meer aan wilde denken en soms worden ineens dingen belangrijk die dat niet leken. Pff maar ja hoort er bij, toch maar weer gedaan.

Ben idd blij dat het ook nog goede dingen heeft opgeleverd voelde me stoer vandaag, maarre nu wel hoofdpijn hoor, heb ik altijd als ik iets"moeilijks" heb gedaan, soort spanning achteraf.

Enne voor al die (ex)minnaressen van wie de GM op vakantie is, heb aub geen medelijden met ze. Het zal wel loslopen, hoe lang van te voren hadden ze deze vakantie al gepland/geboekt? Die arme mannen overleven het wel. Nu jullie ook nog, dus geniet van de zon, de vrijheid en pieker niet!

Ik bedoel met vrijheid, hij is nu niet in de buurt dus kan niet ineens langskomen, bellen of what-ever. Geniet van deze (korte) vrijheid!
Hoi Evidenza, ik wil mijn boosheid niet op hem projecteren omdat ik dat te gemakkelijk vind. Ik weet heel goed wat mijn eigen aandeel in de situatie is geweest (en maak mezelf soms nog steeds verwijten).

Mijn psych vindt dat mijn boosheid te veel naar binnen slaat en dat ik mezelf nog steeds wegcijfer. Missch wil ik GM wel de hand boven het hoofd houden of zo, omdat ik nog steeds wat voor hem voel, en omdat ik denk: hij heeft het ook niet gemakkelijk. En ik mis hem ook een beetje, wat haaks staat op mijn boosheid...

Deze tegenstrijdige gevoelens heb ik eerder gehad, nl. toen mijn vorige relatie uit was. Ik werd van het een in het ander geslingerd. Toen waren ze echter alles overheersend. Ik ben ergens 'blij' dat ik toen zo diep in de put zat, want mijn huidige pijn en teleurstelling verbleken daarbij een beetje. Hiermee wil ik me niet groot houden maar het speelt wel mee. Ik put er vertrouwen uit, nl. dat ik deze periode ook wel zal 'overleven'. 

En: ik heb het nu zelf in de hand. Dat was destijds andere koek, toen ik plotseling werd verlaten.   

Dat ik het moeilijk heb, hoeft GM niet te weten.

Ik voel me nu beter dan vanmiddag, want ik heb wat mensen over de vloer gehad. Het is fijn om hier stoom af te kunnen blazen. Bedankt meiden. :R
Zondag 12 augustus bbq...............voor de liefhebbers!! Meld je aan bij al2jaar@live.nl dan hoor je waar en hoe!!!

Defintieve deelnemers:

Mara78

Karin_44

al2jaar
Hahaha Puk 2x opscheppen.Vaak laat ik het niet eens bij 2x en schep meestal nóg meer op.Tsja is me eigen geworden inmiddels.

Die vragenlijst wilde ik doen,heb vanochtendvroeg een stuk gedaan en vanmiddag nog de reat was alleen thuis en dacht nu heb ik de rust emn de tijd.De jongens waren er niet en dochter belde dat ze half 5 thuis zou zijn van Ameland dus er tegenaan maar.De sneller hoe beter want dan kan ik het morgen inleveren en gaat het balletje rollen.En ik voel me op dit moment dat ik hulp wil en nodig hebben opdat het niet wegvaagd zoals voorheen en ik het zelf wel oplos.Dus hoppa en aan de slag.

Overigens evenreageren op zielig die mannen wat je zei?Ik heb geen enkel meelij ooit gehad voor hem.Meer pathetic//sneu dat hij zichzelf in zo een positie wil zetten alsmaar.Niets zieligs aan want het zit nog prima wanneer ze vakantie kunnen hebben saman voor een week of 5 wat in mijn geval voorkwam.
Er waren ook wel grappige vragen bij.Zoals>Je gaat naar een onbewoond eiland,wie wil je niet mee en wie wel.

Was niet moeilijk,GM niet en mijn kinderen alle3 wel.Opdat ik het goed mag maken waarin ik te kort ben geschoten bij ze.
GGrrrrrrr heel mijn berichtje weg, nou ja iig met mij gaat het goed meiden, ben niet verliefd,boos of wat dan ook meer dus ben nu eindelijk verlost pffffffff, lees met jullie mee hoor en dikke knuf voor allemaal. *;
quote:Zondag 12 augustus bbq...............voor de liefhebbers!! Meld je aan bij al2jaar@live.nl dan hoor je waar en hoe!!!

Defintieve deelnemers:

Mara78

Karin_44

al2jaar MEETING MEETING MEETING MEETING :D
UPDATE:

GM is terug van vakantie, hij heeft tijdens de vakantie met (ex) vriendin gesproken en heeft aangegeven dat hij er mee wilt stoppen.

gister hebben wij met elkaar gesproken , hij geeft aan dat het nooit de bedoeling is geweest mij pijn te doen en dat hij al vanaf het begin weet dat hij met mij door wilde gaan, maar hij moest alles op de juiste manier doen.

Ik kijk gewoon aan hoe het verloopt , tuurlijk ik ben blij, maar ik wil wel even zien hoe we er over een paar maanden voor staan.

Ik heb wel aangegeven van , hoe hij dat denkt te doen , en of hij niet eerst even single wil zijn , hij gaf aan van niet.

Kan iemand eigenlijk zo van de 1 naar de ander overstappen in een realitie zonder problemen , en nog beter gaat het ook werken dan?
Laat ie eerst maar eens op zichzelf gaan wonen en de boel gaan verwerken. Kun je meteen zien of het hem echt ernst is om een eind te maken aan zijn relatie. Anders wordt het toch wel heel makkelijk om van de een naar de ander over te stappen.
En houd er rekening mee dat ook je relatie verandert. Jullie gaan dan een echte relatie aan en dat is heel wat anders dan een stiekeme relatie die gebaseerd is op wat gestolen uurtjes. Het zal eerder moeilijker worden dan makkelijker.
quote:

quote: puk69 reageerde

Hier gaat het weer een stuk beter.

Sinds het moment dat het "uit" is had ik er nog geen traan om gelaten,net alsof ik geblokeerd zat.

Gisterenavond kwam het dan toch,huilen,huilen en huilen.Meteen door mijn tranen heen de allerlaatste foto verscheurd...eentje die ik stiekem had achtergehouden.

Nu voel ik me weer een heel stuk lekkerder,het lucht op.

Het is ook echt afkicken,van alle dagen bellen en veel smsen,de laatste weken zelfs elke dag samen na nu helemaal niets meer.

Hij laat zelf ook niets meer horen en ik laat het wel uit mijn hoofd om ooit nog contact op te nemen.

Morgen heb ik een date,misschien wat snel maar het geeft me wat afleiding en dat doet me goed.

Hoe gaat het nu met jou,en met Dulcia,red je het nog meid?

Hai deurtje, ik lees net dat het nu echt uit is tussen jullie. Ik heb het allemaal niet meer zo gevolgd de laatste tijd maar ik vind dat echt heel erg voor je. Heel veel sterkte er mee en veel plezier met je date. Zorg dat je open voor hem staat en vergelijk hem niet met GM.
Gister Oprah gezien?

Ik dus wel en weet nu helemaal zeker dat het goed is dat het voorbij is.

Een vernedering is het die liefde van een GM.Vernedering tot en met wanneer hij je de liefde verklaard en onderwijl zijn andere leven vasthoudt.

En het heeft dus duidelijk wel te maken met je eigenwaarde.Je neemt genoegen met een 2de plaats met kruimels.Tenzij je er genoegen meeneemt,dat betwijfel ik ten zeerste hier.Als je jong bent ala,maar verdorie meiden we zijn volwassen en pleasen.
Punca,hou alsjeblieft nog wat afstand van je Gm,bouw een klein muurtje voor jezelf op voor het geval het ineens allemaal niet door gaat.

Kijk naar mij en Dulcia...gouden bergen beloven en uiteindelijk zijn ze terug naar vrouwlief.

Mijn date was heel erg leuk:).

De hele avond heel veel gepraat,gelachen,lekker gegeten,wijn gedronken,ik voelde me helemaal goed.Echt geen seconde aan Gm gedacht,dat besefte ik me ineens op de terugweg in de auto.

Dit is heel goed voor me geweest.Gm heeft me nooit mee uit genomen,dat kon allemaal niet,er was geen tijd en ruimte voor mij......wat een loser is het toch he :(.

Nu besefte ik me ineens weer hoe het anders kan,ik heb genoten van de aandacht,deze date heeft op een avond meer aandacht aan me besteed dan Gm in een heel jaar.

Het leek wel alsof ik vergeten was hoe het ook kan/hoort te zijn.

Ik weet nog niet of het vervolgd wordt maar voor nu heb ik echt genoten en dat neemt niemand me meer af.
Dat klinkt goed Deurtje, fijn dat je zo hebt genoten. Die positieve ervaring kon je wel gebruiken na alle ellende met GM. Eindelijk iemand die jou de aandacht geeft die je verdient, zonder dat daar mitsen en maren aan verbonden zijn!

En door te ervaren dat er meer is dan GM kun je missch gemakkelijker loskomen.

Mijn ervaring is dat ik vaak wel 'aanneem' dat er meer is dan hij, maar door die afleiding daadwerkelijk te 'organiseren' kom ik echt verder (bij hem vandaan).

Hij wordt nu minder 'onmisbaar' en ik ontleen mijn zelfvertrouwen niet meer zo sterk aan zijn aandacht en complimenten. Onbewust heb ik dat toch veel gedaan en wat lijkt dat nu naief.
deurtje ik lees net jou post,en ik ben blij voor je!!

blij dat je dit weer eens hebt ervaren.

hoop dat dit je sterkt in het volhouden.
quote:Zondag 12 augustus bbq...............voor de liefhebbers!! Meld je aan bij al2jaar@live.nl dan hoor je waar en hoe!!!

Defintieve deelnemers:

Mara78

Karin_44

al2jaar Toegevoegd aan het lijstje:

Wereldmeid

Beetje weinig respons helaas, hoop dat het nog komt....
Deurtje wat fijn at je dit hebt mogen pakken,super dat je er ook echt daarwerkelijk van hebt genoe en tot besef bent gekomen dat dit ene avondje een heel jaar GM aandacht ineen was.:)

Ik heb er nog weinig behoefte aan te daten met een ander,ben nog steeds murw geslagen,en mijn vertrouwen is niil en daarmee ook eigenwaarde nog nulpunt.Laat ik aar eerst maar es aan werken want die eigenwaarde van mij heeft me de kop gekost.En besef at ik daardoor ook erg naiéf ben geweest.Geloven wat ik geloven wilde.
quote:Deurtje wat fijn dat je dit hebt mogen meepakken,super dat je er ook echt daadwerkelijk van hebt genoten en tot besef bent gekomen dat dit ene avondje een heel jaar GM aandacht ineen was.:)Sorry,foutjes,:$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven