Minnaressen deel 36

19-07-2007 17:56 5104 berichten
Alle reacties Link kopieren
[Bewerkt door moderator, provocatie]

Vervolg Minnaressen
anoniem_53394 wijzigde dit bericht op 09-08-2007 09:35
Reden: Provocatie
% gewijzigd
quote:rafaella schreef op 17 februari 2009 @ 11:04:

[...]

Mwah, wat mij betreft went het geloof ik nooit echt, maar ik heb wel geleerd over sommige postings heen te lezen en er gewoon niet meer op te reageren, dan gaat de lol er ook wel af.

Meestal ga ik er ook maar van uit dat mensen het op één of andere manier goed bedoelen. Een manier die ik dan alleen niet snap en ook niks mee kan. Dus ook maar niet op reageer.Nu ik jouw vraag beantwoord heb een dag of twee geleden wil ik jou een vraag stellen. Hoe ben jij verzeild geraakt in het GM-gebeuren? En waarom ben jij nog steeds een minnares?
quote:Very Cherry schreef op 17 februari 2009 @ 00:55:

Dit bedoel ik nou met dramatisch; eerst hysterisch worden, dan gaan schoppen, dan de handdoek in de ring gooien, dan afscheid nemen, en daarna ineens weer posten.

Wil je blijven, prima, wil je weggaan, ook goed, maar niet van dat theatrale pls. Je krijgt ons (de oppositie) er gratis bij, dus kies maar Ik herken het helaas wel, ik was zelf ook zo vreselijk wispelturig en 'hartstochtelijk niet te harden" toen ik in de relatie zat met GM. Pijnlijk om terug te kijken op die periode en op mijn gedrag. Poeheee...
Ja, dat weet ik nog wel dat dat toen wel eens gebeurde mussk, maar ja, het is gebeurt, niks meer aan te doen. In het mooiste geval heb je ervan geleerd, over jezelf. Of je hebt meer compassie met je medemens leren te hebben. Of zie jij het alleen maar als een periode waar je je voor schaamt?

Er zijn ook een hele tijd 2 minnaressen topics geweest.

Maar goed, jij "kent"mij dus blijkbaar niet meer uit die tijd. Dat het echt een hot item voor me was en ik verliefd was, is ook al weer een hele tijd geleden. Gewoon erin gerold, op een moment dat ik open stond voor een verliefdheid. Zijn vrouw leek aanvankelijk ook niet echt te bestaan. En die sex.. manmanman, ik snap nu wel wat ze bedoelen met die verboden vruchten.

Maar goed, alles bij elkaar niet echt een gelukkige situatie, voor geen van allen. Toen hij eenmaal betrapt werd, betekende dat eigenlijk het begin van het einde. Eigenlijk was die man ook helemaal niks voor mij. Ik zie hem nog wel eens, heel af en toe. Hij zou de affaire het liefst voortzetten, maar ik ben er wel klaar mee. Ook geen hard feelings gelukkig.

Wat ik al zei, ik heb er wel van geleerd.
quote:rafaella schreef op 17 februari 2009 @ 12:15:

Ja, dat weet ik nog wel dat dat toen wel eens gebeurde mussk, maar ja, het is gebeurt, niks meer aan te doen. In het mooiste geval heb je ervan geleerd, over jezelf.

ik heb er zeker van geleerd, ik heb ook therapie gehad en wat schopte ik.. Ik was echt niet makkelijk.. En nu ben ik al een tijdje zonder GM en zonder therapie! Best trots op mezelf, maar terugkijken vind ik zo moeilijk.. Brr...

Of je hebt meer compassie met je medemens leren te hebben.

Dat heb ik volgens mensen in mijn omgeving altijd al TE VEEL gehad. TE LIEF, TE ENTHOUSIAST... Te afhankelijk en daarna .. te verdrietig worden.. Nu ben ik eindelijk wat evenwichtiger/rustiger.

Of zie jij het alleen maar als een periode waar je je voor schaamt?

Nee, ik zie het als een leerzame complexe periode waar ik idd ook veel van geleerd heb, maar ik zou er niet naar terug willen gaan. Ieuwww..

Er zijn ook een hele tijd 2 minnaressen topics geweest.

Maar goed, jij "kent"mij dus blijkbaar niet meer uit die tijd.

Jawel, ik ken je wel, maar je verhaal is niet blijven hangen. Ik ben het vergeten.

Dat het echt een hot item voor me was en ik verliefd was, is ook al weer een hele tijd geleden. Gewoon erin gerold, op een moment dat ik open stond voor een verliefdheid. Zijn vrouw leek aanvankelijk ook niet echt te bestaan. En die sex.. manmanman, ik snap nu wel wat ze bedoelen met die verboden vruchten.

Ok, duidelijk..

Maar goed, alles bij elkaar niet echt een gelukkige situatie, voor geen van allen. Toen hij eenmaal betrapt werd, betekende dat eigenlijk het begin van het einde. Eigenlijk was die man ook helemaal niks voor mij.

Haha, die van mij ook niet... Had een goede vriend moeten zijn en blijven, maar ja, dat wilde hij niet met alle gevolgen van dien..

Ik zie hem nog wel eens, heel af en toe. Hij zou de affaire het liefst voortzetten, maar ik ben er wel klaar mee. Ook geen hard feelings gelukkig.Wat ik al zei, ik heb er wel van geleerd.Gelukkig!
Maakt niet uit mussk, jouw precieze verhaal weet ik ook niet meer hoor. Het viel me op dat je hier de minnaressen zo hard leek aan te vallen. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, dat ik anders lees dan jij bedoelt.

Terwijl jij dus als geen ander zou moeten weten dat het dingen nu eenmaal niet altijd keurig volgens het boekje gaan, dat je soms ergens inrolt, dat je daardoor msch ook emotioneel reageert, juist omdat het zo moeilijk en verwarrend voor je is.

Dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde met die compassie. Beetje proberen in te leven en niet meteen met een oordeel klaar staan. Gewoon omdat iemand daar geen bal aan heeft.

Waarom vind je het zo moeilijk om terug te kijken eigenlijk?

@ Greys; hoest met jou??

@ Isolde; heb nog nagedacht over wat je schreef. Zijn jullie nog helemaal niet bezig met het afscheid, of is dat iets waar jullie beiden nog liever niet aan willen denken? Lijkt me heel moeilijk, afscheid nemen terwijl je nog net zoveel van hem houdt. Is het zeker dat hij uit je leven gaat, of is er toch nog een kans dat hij blijft?
quote:rafaella schreef op 17 februari 2009 @ 12:43:

Maakt niet uit mussk, jouw precieze verhaal weet ik ook niet meer hoor. Het viel me op dat je hier de minnaressen zo hard leek aan te vallen. Dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, dat ik anders lees dan jij bedoelt.

Terwijl jij dus als geen ander zou moeten weten dat het dingen nu eenmaal niet altijd keurig volgens het boekje gaan, dat je soms ergens inrolt, dat je daardoor msch ook emotioneel reageert, juist omdat het zo moeilijk en verwarrend voor je is.

Dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde met die compassie. Beetje proberen in te leven en niet meteen met een oordeel klaar staan. Gewoon omdat iemand daar geen bal aan heeft.

@ Greys; hoest met jou??

@ Isolde; heb nog nagedacht over wat je schreef. Zijn jullie nog helemaal niet bezig met het afscheid, of is dat iets waar jullie beiden nog liever niet aan willen denken? Lijkt me heel moeilijk, afscheid nemen terwijl je nog net zoveel van hem houdt. Is het zeker dat hij uit je leven gaat, of is er toch nog een kans dat hij blijft?

Nou helemaal verdwijnt hij (nog) niet; het is alleen de vraag of IK dit nog voldoende vind. Door mijn (bijna) lege nest heb ik meer tijd en nu dan minder GM; dat klopt niet he.

Dus die overgebleven tijd kan ik invullen met vriendinnen maar ook met zoeken naar een vriendje. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik moet ook nog even aan de nieuwe situatie wennen.

Komt allermaal wel.
quote:mussk schreef op 17 februari 2009 @ 12:05:

[...]

Ik herken het helaas wel, ik was zelf ook zo vreselijk wispelturig en 'hartstochtelijk niet te harden" toen ik in de relatie zat met GM. Pijnlijk om terug te kijken op die periode en op mijn gedrag. Poeheee...

Hey Mussk hoe herkenbaar

Je bent zo verliefd dat je wel gek lijkt, een zenuwen freak af en toe, en maar op je mobiel kijken, heb ik een sms, of een mail, zo ja oh wat was ik dan weer vrolijk. Huizen kijken samen, en hij dan tegen mij zeggen, straks zit ik hier met jou samen, zie je het voor je lieffie.. en meer van die manipulatie onzin. En dan kon het niet omdat zijn dochter iets had aan het hart, en toen ging het niet omdat... en op het laatst waren de smoezen op. Toen heb ik de stekker eruit getrokken. Tranen met tuiten, hij wilde me stiekum ontmoeten, het kon toch niet dat wij elkaar nooit meer zouden zien, we hielden zo intens van elkaar. Zijn (grote) vergissing.

Over de seks Raffaella hadden vrouwen die je ik kende en wel een GM hadden het idd vaak, dat het zo heerlijk was, zo spannend. Kan me daar niets bij voorstellen, moet er niet aan denken om seks te hebben met iemand die ik niet kan vertrouwen. En bij de gedachte dat hij waarschijnlijk een paar uur later met haar (zijn vrouw) in bed ligt zou me misselijk maken. Ben misschien een te egoïstisch typje, ik wil een man of vrouw niet delen met een ander. Denk dat ik daarom ook geen getrouwde man in mijn leven wil, vind omgaan met een getrouwde man tijdverspilling. Het heeft me nu al anderhalf jaar gekost. Heb er iig van geleerd dat als een man zegt ik ben getrouwd maar ik ga wel scheiden want ik hou niet van mijn vrouw of zoiets dan ren ik waarschijnlijk hard weg!!

Liefs Ziiion
quote:Ziiion schreef op 17 februari 2009 @ 14:52:

[...]

Hey Mussk hoe herkenbaar

Je bent zo verliefd dat je wel gek lijkt, een zenuwen freak af en toe, en maar op je mobiel kijken, heb ik een sms, of een mail, zo ja oh wat was ik dan weer vrolijk.

Psies!! What were we thinking?

Huizen kijken samen, en hij dan tegen mij zeggen, straks zit ik hier met jou samen, zie je het voor je lieffie.. en meer van die manipulatie onzin.

Ja precies! Wat een toekomstplannen werden er gemaakt! Niet normaal meer. Alllemaal gebakken lucht achteraf!

En dan kon het niet omdat zijn dochter iets had aan het hart, en toen ging het niet omdat... en op het laatst waren de smoezen op. Toen heb ik de stekker eruit getrokken.

Smoezen op?! Die van mij kon blijven liegen, smoezen waren bij hem nooit op! Lullen als brugman!

Tranen met tuiten, hij wilde me stiekum ontmoeten, het kon toch niet dat wij elkaar nooit meer zouden zien, we hielden zo intens van elkaar. Zijn (grote) vergissing.

Ja wat een onzin he?! Als hij echt van je had gehouden was hij wel bij je geweest,dan was hij wel gaan scheiden. En anders was hij wel een hele goede vriend gebleven. Ik word echt niet goed van het "alles of niets"-mentaliteit. Ik heb liever een goede vriendschap, dan een foute affaire. Ex-GM wilde alleen een affaire, nou dan weet je al hoe laat het is.. :puke:

Over de seks Raffaella hadden vrouwen die je ik kende en wel een GM hadden het idd vaak, dat het zo heerlijk was, zo spannend. Kan me daar niets bij voorstellen, moet er niet aan denken om seks te hebben met iemand die ik niet kan vertrouwen.

* Ik moet er ook niet aan denken.

En bij de gedachte dat hij waarschijnlijk een paar uur later met haar (zijn vrouw) in bed ligt zou me misselijk maken. Ben misschien een te egoïstisch typje, ik wil een man of vrouw niet delen met een ander.

Precies, ik ook niet!

Denk dat ik daarom ook geen getrouwde man in mijn leven wil, vind omgaan met een getrouwde man tijdverspilling.

Vind ik ook. Ook al heb ik er veel van geleerd.

Het heeft me nu al anderhalf jaar gekost. Heb er iig van geleerd dat als een man zegt ik ben getrouwd maar ik ga wel scheiden want ik hou niet van mijn vrouw of zoiets dan ren ik waarschijnlijk hard weg!!

Haha, ik ook. Ik heb het trouwens na mijn ex-GM meegemaakt hoor, wat getrouwde mannetjes die me het hof probeerden te maken en die ik er even op moest wijzen dat ik daar niet van gedient was. Gatverrrrr.. Het gebeurt meer als je denkt!

Liefs Ziiion

Liefs, Mussk
[quote]rafaella schreef op 17 februari 2009 @ 12:43:

Psies

Ik ben bezig met toekomstplannen en reizen maken, ik heb lang genoeg teruggekeken.
[quote]rafaella schreef op 17 februari 2009 @ 12:43:

@ Greys; hoest met jou??

Super goed! Ik lees hier nog wel mee, maar zit af en toe met kromme tenen. Zag dat de Viva Angel - of hoe heet dat ook alweer - zelfs heeft 'ingegrepen'.....

Anyway: ik zei vandaag nog tegen iemand dat ik nu achteraf niet begrijp dat ik zo lang minnares heb kunnen spelen! Mijn hemel...

Ik vind het zo'n verademing; ik ben zo super super verliefd, het is gewoon bijna puberaal ....

Het is heerlijk; het put me uit maar het laadt mij ook op! Hij is nog niet zo lang gescheiden als ik dus we hadden besloten (sort of) om het rustig aan te doen naar zijn kids althans toe. Ik heb hem eergisteren nog gezegd dat hij al de tijd van de wereld van mij krijgt, en if it's meant to be..... Hij had nog nooit iemand met zo'n groot hart ontmoet en vanochtend had hij mij gemaild dat hij het eigenlijk wilde vertellen, in ieder geval tegen zijn ex... Hij gaat wel snel! Maar aan de andere kant: we zijn allebei al 100, hebben rugzakken vol souvenirs dus we weten allebei dondersgoed waar we mee bezig zijn, wat er te koop is in de wereld etc. Maar ik vind omwille van alle kinderen dat het rustig opgebouwd moet worden. Samenwonen is sowieso out of the question. Misschien dat ik er over 5 jaar anders over denk, maar ik vond het wel zo eerlijk om daar wel heel duidelijk over te zijn! Ik ben erg op mijn vrijheid gesteld en mijn eigen plek. Daar heb ik zo hard voor moeten werken; dat wil ik niet graag opgeven!
Greys wat leuk, gefeliciteerd! En nu nog een nieuwe baan?
quote:mussk schreef op 17 februari 2009 @ 15:12:

[...]

Wat zijn dat soort mannen raar vind je niet? Ze hebben wel de mogelijkheid natuurlijk omdat wij ze alsmaar geloven. Maar wat maakt nou dat ze als een soort pathologische leugenaars verder gaan? Weet je wat ik me nou afvraag al langer zijn dit soort mannen nou niet bang dat je een keer aanbelt en zijn vrouw alles vertelt? Gesterkt door zijn sms' jes en mailtjes?

Rare kwibussen.

We gaan er lekker tegenaan meid! Laat ze maar lekker de @#$%^&*# krijgen.

Trouwens wel lekker dat ik hier mijn hart kan luchten over die laffe @#$&*( bak

Liefs Ziiion
Gewoon doen, een keer aanbellen, vrouw alles vertellen, mailtjes en sms-jes laten zien.

Vrouwen van GM-en zijn namelijk gewoon mensen en die willen niet voor de gek gehouden worden, net zomin als jullie, toch?
quote:Doriane schreef op 17 februari 2009 @ 18:20:

Gewoon doen, een keer aanbellen, vrouw alles vertellen, mailtjes en sms-jes laten zien.

Vrouwen van GM-en zijn namelijk gewoon mensen en die willen niet voor de gek gehouden worden, net zomin als jullie, toch?

Denk dat die man zo goed kan liegen dat zijn vrouw hem gelooft. Hij zal misschien zeggen dat jij de aanstichter bent, dat die mailtjes en sms'jes niet van hem zijn o.i.d. En zij zal hem waarschijnlijk willen geloven, ze wil hun lange huwelijk niet opgeven, misschien hebben ze kinderen en wil ze het gezinnetje bij elkaar houden. En die man zal misschien de eerste tijd na uitkomst niet vreemdgaan maar een keer zal hij het toch weer doen, niet te vertrouwen zo'n soort man.

En wat heb ik eraan? Zou die GM niet willen, niet meer, al zou hij morgen scheiden. Het feit dat hij stiekum met mij vreemd had willen gaan maakt hem voor mij onbetrouwbaar. Zo'n man wil ik niet in mijn leven. Als hij dan bij mij is dan kan hij na een tijdje als het allemaal weer gewoon is, en beetje sleur wordt wel de kolder in zijn kop weer krijgen en vreemdgaan bij mij.

Liefs Ziiion
Ziiion je gelooft een minnares echt wel hoor. Been there and done that.
Gelukkig zijn ook niet alle GM's zoals die van jullie. Mijn GM heeft me nog nooit iets beloofd wat hij niet kan waarmaken. Daarmee had ik in ieder geval een eerlijke keuze.
Zou je dat echt doen zijn vrouw alles vertellen?

Hmmm ook al heb ik wat gehad met een GM nee ik zou het zijn vrouw niet vertellen. Waarom niet? Vind dat iets voor hem om het te vertellen. Als ik het zou doen dan is de wijzende vinger daar al snel de "relatie" is toch over dus waarom nu. Ik weet wel dat ik mede schuldig ben aan het bedrog maar ik zou het haar nooit vertellen.

Hoe gek het ook zou klinken ik zou het natrappen noemen.
quote:orchidea schreef op 17 februari 2009 @ 19:47:

Hmmm ook al heb ik wat gehad met een GM nee ik zou het zijn vrouw niet vertellen. Waarom niet? Vind dat iets voor hem om het te vertellen. Als ik het zou doen dan is de wijzende vinger daar al snel de "relatie" is toch over dus waarom nu. Ik weet wel dat ik mede schuldig ben aan het bedrog maar ik zou het haar nooit vertellen.

Inderdaad, vrouw-van kan er niks aan doen. Die ga je dan toch niet inlichten. Dat is dan alleen om wraak op hem te nemen ofzo.

En waarom zou je dat willen? Omdat hij niet de man is die je graag had willen hebben???? Omdat hij je vanalles beloods heeft en jij er ingestonken bent? Vecht dat dan samen uit en betrek niet een onschuldige derde erbij. Dit gaat over jullie relatie en de leugens daarin en niet over zijn vreemdgaan.
quote:Doriane schreef op 17 februari 2009 @ 18:20:

Vrouwen van GM-en zijn namelijk gewoon mensen en die willen niet voor de gek gehouden worden, net zomin als jullie, toch?quote:Ziiion schreef op 17 februari 2009 @ 18:40:

[...]

Denk dat die man zo goed kan liegen dat zijn vrouw hem gelooft. Hij zal misschien zeggen dat jij de aanstichter bent, dat die mailtjes en sms'jes niet van hem zijn o.i.d. En zij zal hem waarschijnlijk willen geloven, ze wil hun lange huwelijk niet opgeven, misschien hebben ze kinderen en wil ze het gezinnetje bij elkaar houden. En die man zal misschien de eerste tijd na uitkomst niet vreemdgaan maar een keer zal hij het toch weer doen, niet te vertrouwen zo'n soort man.

En wat heb ik eraan? Zou die GM niet willen, niet meer, al zou hij morgen scheiden. Het feit dat hij stiekum met mij vreemd had willen gaan maakt hem voor mij onbetrouwbaar. Zo'n man wil ik niet in mijn leven. Als hij dan bij mij is dan kan hij na een tijdje als het allemaal weer gewoon is, en beetje sleur wordt wel de kolder in zijn kop weer krijgen en vreemdgaan bij mij.

Liefs Ziiionquote:orchidea schreef op 17 februari 2009 @ 19:47:

Weet niet of je het tegen mij hebt? Maar ik voel me niet aangesproken. Zelf zou ik het niet doen. Nu sowieso niet omdat het niet meer is geweest (dankzij mij) dan zoenen en een beetje strelen. En die vrouw ach ja ik heb er medelijden mee, maar ik heb geen behoefte om haar te laten weten met wat voor soort man ze getrouwd is. Ze zal het zelf misschien wel onbewust weten, en als ik haar inlicht zullen zijn kinderen het ook wel meekrijgen. Dat gun ik die kinderen niet.

Vroeg het me alleen af, omdat die mannen zo brutaal te werk gaan, bij Mussk zelfs bij haar familie zoals ik begreep.

Liefs Ziiion
quote:Ziiion schreef op 18 februari 2009 @ 14:48:

[...]

[...]

[...]

Weet niet of je het tegen mij hebt? Maar ik voel me niet aangesproken. Zelf zou ik het niet doen. Nu sowieso niet omdat het niet meer is geweest (dankzij mij) dan zoenen en een beetje strelen. En die vrouw ach ja ik heb er medelijden mee, maar ik heb geen behoefte om haar te laten weten met wat voor soort man ze getrouwd is. Ze zal het zelf misschien wel onbewust weten, en als ik haar inlicht zullen zijn kinderen het ook wel meekrijgen. Dat gun ik die kinderen niet.

Vroeg het me alleen af, omdat die mannen zo brutaal te werk gaan, bij Mussk zelfs bij haar familie zoals ik begreep.

Liefs ZiiionJe hebt gelijk en ik heb m echt wel willen terugpakken, maar werd teruggefloten door mn therapeuten onder t motto "wie met vuur heeft gespeeld moet op de blaren zitten"... En dat werkte voor mij! Nu gelukkiger dan ooit, dat is zijn straf, vindt hij niet leuk.
quote:isolde55 schreef op 18 februari 2009 @ 07:02:

[...]

Inderdaad, vrouw-van kan er niks aan doen. Die ga je dan toch niet inlichten. Dat is dan alleen om wraak op hem te nemen ofzo.

En waarom zou je dat willen? Omdat hij niet de man is die je graag had willen hebben???? Omdat hij je vanalles beloods heeft en jij er ingestonken bent? Vecht dat dan samen uit en betrek niet een onschuldige derde erbij. Dit gaat over jullie relatie en de leugens daarin en niet over zijn vreemdgaan.Ze is geen onschuldige derde. Ze is een deel van het geheel maar weet dat meestal niet helaas. Als de vrouw van niet bestond was de GM helemaal geen GM. Dan hoefde hier niemand te schrijven.
quote:Doriane schreef op 18 februari 2009 @ 17:11:

[...]

Ze is geen onschuldige derde. Ze is een deel van het geheel maar weet dat meestal niet helaas. Als de vrouw van niet bestond was de GM helemaal geen GM. Dan hoefde hier niemand te schrijven.Ik zeg ook niet dat ze niet bestaat; alleen is ze geen onderdeel van de relatie tussen GM en minnares;
quote:Doriane schreef op 18 februari 2009 @ 17:11:

[...]

Ze is geen onschuldige derde. Ze is een deel van het geheel maar weet dat meestal niet helaas. Als de vrouw van niet bestond was de GM helemaal geen GM. Dan hoefde hier niemand te schrijven.

Oneens. Als het over is met de GM dan haal je het niet in je hoofd om zijn vrouw in te lichten! Zoals al gezegd is wie met vuur speelt moet op de blaren zitten. Zijn vrouw erin betrekken is natrappen. Zo van ik kreeg niet wat ik wilde dus nu zet ik hem een hak. Je zet hem niet een hak echt niet. De enige manier waarop je GM wel een hak zet is doorgaan met je eigen leven (als je dat al niet deed) en bovenal gelukkig worden. Dat is de "wraak" die je het beste kunt nemen.

Ik denk dat een ieder die een relatie met een GM gehad heeft er de volgende keer als het zich voordoet niet meer aan begint. Waarom zou ik er bijvoorbeeld niet meer aanbeginnen? Omdat ik de hele uren, dagen, weken, maanden etc wil. En bovenal ik ben het waard
quote:isolde55 schreef op 18 februari 2009 @ 19:09:

[...]

Ik zeg ook niet dat ze niet bestaat; alleen is ze geen onderdeel van de relatie tussen GM en minnares;Volledig eens
quote:Ik denk dat een ieder die een relatie met een GM gehad heeft er de volgende keer als het zich voordoet niet meer aan begint. Waarom zou ik er bijvoorbeeld niet meer aanbeginnen? Omdat ik de hele uren, dagen, weken, maanden etc wil. En bovenal ik ben het waard

Als ik een man tegen kom en hij zegt ik ben getrouwd maar .... dan ren ik idd gillend weg. Ja die uren en die dagen, altijd maar in je hoofd al als je opstaat. En dan heb ik nog niet eens echt heel intiem seksueel contact met hem gehad. En gelukkig maar voor hem denk niet dat hij dan nog in leven zou zijn geweest. Zou het niet aan zijn vrouw gaan vertellen dat vind ik net zo laf als die GM die je al die tijd iets wijs heeft willen maken.

En ik ben blij dat ik mezelf zoveel waard vind dat ik me al die tijd niet heb laten verleiden en overtuigen door GM. Zo eerlijk, zo oprecht leek hij, helemaal niet zo'n gladjakker die je wel eens in soaps of zo ziet die vreemd gaan, denk dat daarom hun vrouw ze zo vertrouwt.

Mussk heb jij nog kontact met GM? Zou ik niet willen!!

Liefs Ziiion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven