Minnaressen deel 36
zondag 12 augustus 2007 om 21:56
[quote]Very Cherry schreef op 12 augustus 2007 @ 20:04:
@Face
Als degene die jou feedback geeft, zich zelf (nog) schuldig maakt aan dezelfde dingen, moet je je niet zo over de flos laten jagen.
En trouwens nee hoor, wat mij betreft mag je gewoon dezelfde pure, eerlijke, worstelende-en bovenkomende Face blijven. Niks aan veranderen.
Tsja ik vind het dan onterecht en ga ertegenin.
Lief je compliment want ja dat ben ik idd. Thnx.
@Face
Als degene die jou feedback geeft, zich zelf (nog) schuldig maakt aan dezelfde dingen, moet je je niet zo over de flos laten jagen.
En trouwens nee hoor, wat mij betreft mag je gewoon dezelfde pure, eerlijke, worstelende-en bovenkomende Face blijven. Niks aan veranderen.
Tsja ik vind het dan onterecht en ga ertegenin.
Lief je compliment want ja dat ben ik idd. Thnx.
zondag 12 augustus 2007 om 22:07
En Face, ga nou niet achteraf al je postings verbeteren of veranderen laat je nou toch niet zo onzeker maken mens.
Ik vind die MZ trouwens maar een hysterisch tiep. Volgens mij is ze helemaal niet zo relaxed als ze ons wil doen geloven. Daarvoor komt ze op mij te labiel over.
Ik vind die MZ trouwens maar een hysterisch tiep. Volgens mij is ze helemaal niet zo relaxed als ze ons wil doen geloven. Daarvoor komt ze op mij te labiel over.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 12 augustus 2007 om 22:16
Zo, dat hebben we ook weer gehad!
Wie wil er koffie?
meest vrouwelijk solidaire wat ik hier gelezen heb, met melk graag
verder zouden de gm ego's zich maar alleen nog maar verder verkneukelen over alles wat ze hier zouden kunnen of zelfs lezen, wat is de transferprijs voor een GM ? doe eens een bod, heb weer wat in de aanbieding, nee geen verdere details , juist puur gedumpt door echte x en bij-y
hij rookt niet
Wie wil er koffie?
verder zouden de gm ego's zich maar alleen nog maar verder verkneukelen over alles wat ze hier zouden kunnen of zelfs lezen, wat is de transferprijs voor een GM ? doe eens een bod, heb weer wat in de aanbieding, nee geen verdere details , juist puur gedumpt door echte x en bij-y
hij rookt niet
zondag 12 augustus 2007 om 22:25
zondag 12 augustus 2007 om 22:32
zondag 12 augustus 2007 om 22:32
quote:pieterk schreef op 12 augustus 2007 @ 22:16:
Wie wil er koffie?
hij rookt nietNou, die hoef ik dan niet, tenzij hij geen bezwaar heeft tegen een wel-rookster!!!
Wie wil er koffie?
hij rookt nietNou, die hoef ik dan niet, tenzij hij geen bezwaar heeft tegen een wel-rookster!!!
zondag 12 augustus 2007 om 22:34
zondag 12 augustus 2007 om 22:39
zondag 12 augustus 2007 om 22:53
quote:biga schreef op 12 augustus 2007 @ 22:36:
Nou, nou, nou Very Cherry en Siobhan. Het verheugt mij te zien dat jullie het inderdaad opnemen voor een ex minnares. We hebben weleens andere tijden gekend. Wel leuker zo.
Koffie is op maar ik heb nog wijn en rosé zat!!
Ik heb het altijd al gezegd; ik ben niet zo'n draak als ik lijk
En ik bespeur hier al een hele tijd meer pit, en meer een vechtersmentaliteit, en dat wekt sympathie op, althans bij mij. En spring ik zelfs nog in de bres voor jullie ook, zie je dat haha
Nou geef me maar gauw een borrel dan, voordat ik misselijk word van mezelf.
Nou, nou, nou Very Cherry en Siobhan. Het verheugt mij te zien dat jullie het inderdaad opnemen voor een ex minnares. We hebben weleens andere tijden gekend. Wel leuker zo.
Koffie is op maar ik heb nog wijn en rosé zat!!
Ik heb het altijd al gezegd; ik ben niet zo'n draak als ik lijk
En ik bespeur hier al een hele tijd meer pit, en meer een vechtersmentaliteit, en dat wekt sympathie op, althans bij mij. En spring ik zelfs nog in de bres voor jullie ook, zie je dat haha
Nou geef me maar gauw een borrel dan, voordat ik misselijk word van mezelf.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 12 augustus 2007 om 23:53
quote:Siobhan schreef op 12 augustus 2007 @ 20:49:
Kom nou toch M.Z.
Je leven opgepakt? Uit je postings blijkt heel wat anders. Blijkbaar kan je het nog steeds niet laten om contact met hem te hebben (waarom eigenlijk niet?) en zelfs je nieuwe vriend (hoe kan hij het opbrengen????) heeft inmiddels de aanwezigheid van GM geaccepteerd, blijkbaar.
Ik vind het best hoor, ieder zijn ding, maar je leven oppakken waar GM nog gewoon deel van uitmaakt, en waarin jij nog steeds bezig bent met de vraag "Zou hij nog wat van me verwachten of niet", vind ik heel andere koek dan je leven oppakken ZONDER GM. Dit zorgt er ook voor dat ik me afvraag wat er zou gebeuren/ gebeurd zou zijn, als je huidige vriend niet in je leven zou zijn. Daar heb ik zo mijn eigen ideeen over, namelijk.
Wat is het gezellig hier vandaag....
Kom nou toch M.Z.
Je leven opgepakt? Uit je postings blijkt heel wat anders. Blijkbaar kan je het nog steeds niet laten om contact met hem te hebben (waarom eigenlijk niet?) en zelfs je nieuwe vriend (hoe kan hij het opbrengen????) heeft inmiddels de aanwezigheid van GM geaccepteerd, blijkbaar.
Ik vind het best hoor, ieder zijn ding, maar je leven oppakken waar GM nog gewoon deel van uitmaakt, en waarin jij nog steeds bezig bent met de vraag "Zou hij nog wat van me verwachten of niet", vind ik heel andere koek dan je leven oppakken ZONDER GM. Dit zorgt er ook voor dat ik me afvraag wat er zou gebeuren/ gebeurd zou zijn, als je huidige vriend niet in je leven zou zijn. Daar heb ik zo mijn eigen ideeen over, namelijk.
Wat is het gezellig hier vandaag....
maandag 13 augustus 2007 om 01:00
quote:Zoals ik al eerder heb gezegd ALS JE ER VOOR OPENSTAAT komt het naar je toe. Shame on me ik had inderdaad nog een jaar of langer moeten treuren en moeten zanniken toen zei hij dit toen zei hij dat en hij blijft maar bij zijn vrouw en hij komt niet bij mij foei foei foei dat ik na twee maanden alweer gelukkig ben met mijn huidige vriend simpel en alleen OMDAT IK ERVOOR OPENSTOND!
Dus elke eikel die ik tegenkom, kom ik tegen OMDAT IK ERVOOR OPENSTA??
En ik sta nog steeds open voor een bepaalde (gescheiden) exgm ...
die zie ik anders ook nergens verschijnen.
maw Het helpt je als je ervoor open staat ALS je iemand tegenkomt.
Maar je komt niet iemand tegen simpelweg OMDAT je ervoor open staat.
Dus elke eikel die ik tegenkom, kom ik tegen OMDAT IK ERVOOR OPENSTA??
En ik sta nog steeds open voor een bepaalde (gescheiden) exgm ...
die zie ik anders ook nergens verschijnen.
maw Het helpt je als je ervoor open staat ALS je iemand tegenkomt.
Maar je komt niet iemand tegen simpelweg OMDAT je ervoor open staat.
maandag 13 augustus 2007 om 10:12
Nou, dat ben ik helemaal met je eens hoor Sli. En dan nog... staan alle minnaressen niet open voor die ene leuke man die hun hart sneller laat kloppen dan de GM ooit gedaan heeft? Ik date echt af en toe wel een leuke man. Wil heel graag allesoverheersend verliefd worden. Maar ja.....ik kom net die ene leuke man niet tegen.
Had Face niet allang gelukkig willen zijn met de man van haar dromen?? Hoeveel buitenechtelijke relaties zijn er niet? Ook van mensen die niet "open" dachten te staan voor een relatie omdat ze er al één hadden.
Nee, dat gezeur over "open" staan....nee, daar moet je bij mij niet mee aankomen MZ.
Psychologie van de koude grond Mooie Zaterdag, niet meer en niet minder.
Had Face niet allang gelukkig willen zijn met de man van haar dromen?? Hoeveel buitenechtelijke relaties zijn er niet? Ook van mensen die niet "open" dachten te staan voor een relatie omdat ze er al één hadden.
Nee, dat gezeur over "open" staan....nee, daar moet je bij mij niet mee aankomen MZ.
Psychologie van de koude grond Mooie Zaterdag, niet meer en niet minder.
maandag 13 augustus 2007 om 11:00