Mis ik de signalen

04-04-2012 11:04 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijdje een klik met een jongeman. Hij komt vaker bij me langs en dan is het kei gezellig. Op het moment is hij net vrijgezel. We kunnen het echt super goed met elkaar vinden en hij maakt opmerkingen van hoe gaat dit verder met ons, ik heb hem aangegeven dat ik het best wel zie zitten met hem. Maar hij wilt op het moment nog even zijn hoofd op orde krijgen. Ik vind deze jongen al langer tijd leuk, en ik wil nu graag wel eens weten wat dit is en of dit misschien tot meer kan leiden. Alleen heb ik soms het gevoel dat ik mezelf in hem verlies.

We smsen niet echt met elkaar, en soms als ik iets stuur reageert hij ook gewoon niet. Ik heb hierop aangesproken en hij vind mij nogal wispelturig omdat ik soms boos kan worden. En dingen zeg die ik liever niet zeg, maar dit gevoel brengt hij in mij naar boven. Hij is niet echt duidelijk in wat hij nu wilt. Vorige week was hij bij me en dan heeft hij het weer over samen eten, uitstapjes maken en out of the blue zegt hij tegen mij ik hou van jou. Ik schrok me rot. Vervolgens hebben we nog een leuk weekend met elkaar en hoor ik weer helemaal niks!

Mis ik de signalen of wat moet ik hiermee doen?

Als ik heel eerlijk naar mezelf kijk heb ik zoiets van loslaten, maar dat is kei moeilijk, hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?
Ik zou het toch loslaten. Het lijkt erop dat je een tussendoortje bent. Dus alleen voor de leuk....
Hm herkenbaar! Als hij niet zegt dat hij het niet met je ziet zitten lijkt me dat positief? Maar waarom word je boos op hem dan?

Snap wel dat hij dan niet reageert op smjes, hij zit immers nergens aan vast of iets..

Verder ben ik hier zelf ook heel slecht in, zie mijn topic dat ik net heb gemaakt;)

Succes!
Het is gewoon heel dubbel. Ik (denk) te merken aan alles dat hij me echt wel leuk vind, maar dat het op dit moment even gewoon een klote timing is. En hij lijkt me ook heel oprecht. Maar ik wil graag weten waar ik aan toe ben, wat het antwoord dan ook moet zijn.

Kunnen mannen dan echt dingen zeggen als ik hou van jou als ze daar niks bij voelen? Voor mij is het nu gewoon te vrijblijvend.
Ik zou als ik jou was gewoon vragen waar je aan toe bent...
Dat is het probleem ik heb dit al een keer aangekaart, en hij is inderdaad een beetje iin de war, en de tijd nu is ook niet echt gunstig. Wat ik allemaal kan begrijpen. Ik heb hem aangegeven dat ik best de tijd heb. Maar dat we dan gewoon eens leuke dingen met elkaar moeten doen om erachter te komen wat dit gevoel nu is of juist niet. En daar heeft die op aangegeven dat die dat zeker wilt, dat dat een top idee is. Maar de uitvoering blijft een beetje raar.. een stap vooruit en weer twee stappen achteruit zal ik maar zeggen.

Het is sowieso een moeilijke prater, duurt heel lang voor er iets uitkomt, moeizaam. maar wat er nu gebeurd is dat we soms wel smsen en dan zitten we direct bij elkaar en blijft hij ook wel eens slapen.

Maar dat wil ik niet meer, wat slaat nergens op. Dan krijgt hij helemaal die vrijbrief van mij. Maar op de een of andere manier ben ik daar niet sterk genoeg in.
Hij is niet vrij, u r beeing played! Deze man houdt je bewust aan t lijntje om van 2 walletje te kunnen eten. 'ik houd van jou' = versiertruc, sterkte amber
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hij is net vrijgezel zeg je, hoelang heeft zijn relatie geduurd?

En het spijt me maar ik heb echt het idee dat je een tussendoortje bent. Van alles zeggen maar niet doen, af en toe blijven slapen (en vast wel meer)...
haha, een "top idee"..

En hij gaat wel erg makkelijk met ´ik hou van jou´ om he.. Als het allemaal zo moeizaam gaat en de ´timing´ slecht, hij moet ´zijn hoofd op orde krijgen´.. is mijn advies: laat gaan. (maar waarschijnlijk is dat niet wat je gaat doen).
Uhh 9 jaar. Ik ben er zelf ook bang voor. Maar ik heb nog twijfel en misschien hoop. Wat niet goed is in deze.
Probeer het toch los te laten, ik weet uit ervaring dat dat moeilijk is maar je bespaard jezelf er wel een hoop ellende en liefdesverdriet mee!
Waarschijnlijk ga je dit nie doen.

Natuurlijk wil ik dat wel doen, mijn verstand zegt doen maar de rest werkt niet echt mee.

Daar zit ook het hele probleem
Ik kan het niet zo goed opmaken uit je verhaal, is er nou wel of niet als iets (zoenen bijv) tussen jullie gebeurd?

Neemt hij ook wel eens contact met jou op? Want jullie smsen kennelijk niet, maar komen wel bij elkaar langs?
Zeg maar Spijker.
Just do it. het is je eigen beslissing, je eigen keuze. Je doet het of je doet het niet en je hebt het zelf in de hand. Dus: doe je jezelf een plezier of niet?
Erg gebeurd wel meer. Hij neemt ook regelmatig contact met mij op, of hij komt gewoon langs om te buurten etc.
Dus jullie scharrelen maar hij wil geen relatie.

Dan zou ik er over nadenken of jij dat ook wil. Wil jij wel een relatie: dan stoppen met scharrelen. In mijn ervaring wordt een scharrel nooit een serieuze relatie.
Zeg maar Spijker.
Hij beschuldigt jou er van dat jij wispelturig bent, maar híj is degene die jou de ene keer laat merken dat hij je wel ziet zitten, en andere keer weer twijfels heeft, dan ineens toch wel hele zware woorden "ik hou van jou" zegt, en vervolgens niets meer van zich laat horen.

Dus wie is er nu wispelturig?

Ik denk dat hij weet dat hij jou al heeft. Maar hij weet zelf nog niet of hij dat wil, maar dat maakt hem niet uit, want hij heeft de zekerheid jou achter de hand te hebben.

Hier moet je je echt te goed voor voelen.

Laat hem gaan en zeg dat je hem de komende maanden even niet wilt zien. Dat moet je om jezelf te beschermen tegen zijn wispelturigheid.

Hij zal jou in ieder geval niet tegen zichzelf beschermen, dus moet jij het doen.

Verstandelijk weet jij heel goed wat je moet doen. Maar jouw gevoel staat je nog in de weg. Dat gevoel moet je overwinnen, je moet sterker zijn dan jouw gevoel. Want jouw gevoel leidt in dit geval namelijk niet tot geluk, alleen maar tot twijfels en onzekerheid met ongelukkig zijn tot gevolg.

Als je een relatie met iemand start, dan moet dat met iemand zijn die helemaal voor je gaat.
Klopt verstandelijk weet ik heel goed wat ik moet doen, maar de uitvoering ervan laat nog wel eens de wensen over, omdat ik echt gevoelens voor hem heb.

Gevoel is moeilijk te negeren, tenminste voor mij is dat heel moeilijk. Heeft iemand tips hoe en wat?
Als jullie bevriend zijn dan is het niet zo vreemd dat hij zegt dat hij van je houdt, ik zag dat ook tegen mijn vrienden. Het kan best zo zijn dat hij het op die manier heeft bedoelt.

Ik weet niet hoe lang zijn relatie uit is, maar misschien is het allemaal nog heel vers en heeft hij nog veel verlies van de breuk is voor zijn gevoel nog niet klaar voor een nieuwe relatie.

Misschien is het het beste om inderdaad even afstand van hem te nemen.
Zijn relatie is ongeveer drie weken uit. Ik ken hem wel al een aantal jaren, en ja het is zo gegroeid. Hij zegt ook dingen als dat hij bij me wilt zijn, en dat hij me mist als hij me een tijdje niet gezien heeft. En hoe wij met zon tweeen verder moeten etc.

En ja het ligt wel nog allemaal vers, en heeft er heel lang meegelopen om er daadwerkelijk een punt achter te zetten. En dat heeft hij nu gedaan.
3 weken is zijn relatie uit en dan zegt hij nu al dat hij van je houdt en hoe jullie verder moeten???

Run forrest, run.
Zeg maar Spijker.
Dit is niet van gisteren zal ik maar zeggen. we kennen elkaar al een lange tijd. maakt dat verschil? of?
Laat maar waaien die gast. Die is er nog lang niet klaar voor om zich weer in een nieuwe relatie te storten.
En als hij nu al een slechte kant van jou naar boven haalt, zal dit in de toekomst nog veel erger worden. Over jezelf verliezen gesproken...
quote:poppetje104 schreef op 04 april 2012 @ 15:41:

Zijn relatie is ongeveer drie weken uit. Ik ken hem wel al een aantal jaren, en ja het is zo gegroeid. Hij zegt ook dingen als dat hij bij me wilt zijn, en dat hij me mist als hij me een tijdje niet gezien heeft. En hoe wij met zon tweeen verder moeten etc.

En ja het ligt wel nog allemaal vers, en heeft er heel lang meegelopen om er daadwerkelijk een punt achter te zetten. En dat heeft hij nu gedaan.Weet zijn exvriendin dit ook? Ben jij misschien een van de redenen dat hij het uitgemaakt heeft..Of heeft zij het uitgemaakt omdat hij zulke dingen zegt of stuurt naar een andere meid?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven