misschien wil ik gewoon even praten

12-02-2021 12:54 48 berichten
Hi,

Sinds een paar weken is mijn relatie over. het is echt op een hele nare manier over gegaan, mijn ex partner vond me niet meer goed genoeg, zei dat hij me niet meer aantrekkelijk vond en dat ik niet interessant genoeg voor hem ben. Ik weet dat ik me beter rijk kan rekenen dat ik van hem af ben maar man wat is dat moeilijk.

Liefdesverdriet is gewoon kut en je moet er ook gewoon doorheen. Maar door corona zit ik de hele dag alleen thuis en ik heb ook geen vriendinnen waar ik mijn hart kan luchten, dus momenteel ben ik gewoon onwijs eenzaam. Soms voelt het alsof er nooit iemand helemaal voor me zal gaan, dat is damaged goods ben.

Ben gisteren op advies van de ha gestart met 10mg prozac dus hopelijk gaat dat snel een duwtje geven, maar ik zou wel een virtuele knuffel kunnen gebruiken.
dikke knuffel! Goed dat je schrijft. Mijn relatie is eind vorig jaar uit gegaan na bijna 15 jaar. Hoe lang waren jullie bij elkaar?
Corona maakt het even extra lastig, je kunt er niet op uit nu. Aan de andere kant is dat ook goed. Kun je er even lekker aan toegeven. Op de bank, netflix en iets lekkers. Maar ook ff naar buiten gaan hoor, zeker nu het zonnetje schijnt!
Ik vond het moeilijk om mensen te bellen erover. Ik heb een schrift gekocht en daar soms in geschreven.
Hier schrijven is ook een optie, dat gaat je zeker helpen.

Sterkte! :rose:
Alle reacties Link kopieren
Jij krijgt heel wat op je bord momenteel zeg!
Heel laf van je ex dat hij je zo heeft afgebroken terwijl hij vast wist dat je het al moeilijk had.
Zoek inderdaad afleiding maar laat het verdriet wel toe. Af en toe huilen kan erg opluchten.
Heel veel sterkte!
klinkt als een onwijze eikel! Heel veel sterkte TO!
Wat rot, ook al kan je het nu niet geloven, het wordt beter.

:hug: :hug: :rose: :rose:
Heeeeey,

Hier ook een relatie die recent is geeindigd. Het is iets minder rottig gegaan dan bij jou, we maar ook ik zit met een pijnlijk hart, verdriet en n eenzaam gevoel. Mijn ouders hebben de afgelopen dagen eten gebracht, dat was fijn. Vandaag een schop onder mn hol gegeven en n stuk gewandeld. Dan zie je weer eens wat mensen (op t ijs) en voel je je niet helemaal alleen op deze aardkloot.

Ik hoop dat wat je ex vriend over je hebt gezegd, een beetje naast je neer kan leggen. Het zegt meer over hem dan over jou.

Corona sucks... normaliter had ik nu een ticket geboekt voor n weekend Zuid-Spanje....er ff uit. Maar ja...

Hou je haaks, je bent niet de enige xxx
Och wat naar zeg! Hopelijk geloof je je ex niet.Wees lief voor jezelf, veel sterkte en ook van mij een virtuele knuffel :hug:
We waren nog niet onwijs lang samen, ongeveer een jaar.

Voel me echt zoveel beter door al jullie lieve reacties, voel je je meteen een stuk minder eenzaam! Gisterenavond heb ik iets lekkers te eten besteld en ben ik optijd onder de wol gegaan, merk dat vandaag toch een mindere dag is. Gelukkig ben ik druk dus veel afleiding.

Ik merk dat ik opzich best naast me neer kan leggen wat is gezegd, maar ergens blijf ik hopen dat hij zich bedenkt ofzo, terwijl ik weet dat dat niet beter is. Dat is alleen maar meer en uitgesteld verdriet. Heb ook al 2 keer op de weegschaal gestaan om te kijken of ik niet dikker was geworden en dat het daar aan lag (heerlijk oppervlakkig, ik weet het). Denk dat dat vooral een onbewuste poging is om controle te pakken.

fijne dag iedereen! geniet van de ijspret :)
Natuurlijk ligt het daar niet aan lieverd. En als het wel echt daaraan lag, dan was het ook geen leuke toekomst geweest.

Precies wat je zegt, uitgesteld liefdesverdriet.

Je herinnert je binnenkort weer wat voor leuke vrouw je bent, geef dat jaar eerst maar een plekje en als je van je af wil schrijven, lekker doen. Het helpt.

Nogmaals een dikke knuffel :hug: Hopelijk heb je snel een goeie dag.
aartstaartje schreef:
13-02-2021 08:16
We waren nog niet onwijs lang samen, ongeveer een jaar.

Voel me echt zoveel beter door al jullie lieve reacties, voel je je meteen een stuk minder eenzaam! Gisterenavond heb ik iets lekkers te eten besteld en ben ik optijd onder de wol gegaan, merk dat vandaag toch een mindere dag is. Gelukkig ben ik druk dus veel afleiding.

Ik merk dat ik opzich best naast me neer kan leggen wat is gezegd, maar ergens blijf ik hopen dat hij zich bedenkt ofzo, terwijl ik weet dat dat niet beter is. Dat is alleen maar meer en uitgesteld verdriet. Heb ook al 2 keer op de weegschaal gestaan om te kijken of ik niet dikker was geworden en dat het daar aan lag (heerlijk oppervlakkig, ik weet het). Denk dat dat vooral een onbewuste poging is om controle te pakken.

fijne dag iedereen! geniet van de ijspret :)
Ik herken mij hierin heel erg. Tijdje geleden had hij t uitgemaakt en hoopte ik heel erg dat t goedkwam. Hij bedacht zich inderdaad, maar het werkte gewoon niet meer. Dat uitgestelde liefdesverdriet doet je meer kwaad dan goed.
Persoonlijk zou ik niet terug willen/gaan naar een man die aangaf mij niet aantrekkelijk/saai te vinden, ook als hij zich zou bedenken.
Drama, zeer herkenbaar ook. Mijn relatie is ook pas over en ik kreeg dezelfde dingen om mijn oren gesmeten. Bah. Mij helpt het om juist alle positieve dingen van mezelf naar mezelf te benadrukken. Ik ben wel goed genoeg, ik heb geweldige tieten, ben hartstikke lief en superinteressant.
Doe lief voor jezelf, kook wat lekkers, na een warme douche jezelf helemaal insmeren met een lekkere lotion of olie, doe dingen waar je blij van wordt.
Oh en niet teruggaan, dat heb ik maar een stuk of vijf keer gedaan en blijkbaar werkt dat niet :bonk:
Ik las laatst een Rumag quote in de trant van:

"Teruggaan naar je ex is hetzelfde als een McDonalds menu opwarmen in de magnetron"

Da's ook verre van optimaal ;-)
pffff ben ik weer hoor. afgelopen dagen voelde ik me best goed, kwam terug in mijn ritme en zorgde goed voor mezelf. nu weer even down want hoorde dat ex dus een ander heeft en dat dat de reden was.

Ik vraag me echt af of ik echt zo scheel ben geweest dat ik het allemaal niet eerder zag, of hij is 360 graden gedraaid in karakter.

man man man...
Ik zit midden in een scheiding na huwelijk van 20 jaar, ik mis mijn kinderen, ben woedend op ex, door die klote Corona kan ik nergens heen voor afleiding, broer en zus werken overdag , hebben kleine kinderen, en tegen de tijd dat die in bed liggen moet je alweer binnen zijn ivm avond klok,
Mijn werk ligt al stil sinds lockdown.
Heb 1 echte vriendin die ik elke dag kan bellen of op de bank kan zitten uithuilen, maar huil al 8 weken, durf niet meer elke dag te bellen .
Vraag me oprecht af of ik ooit nog vrolijk wordt
Het is gewoon kut en al helemaal nu je ook nog niks kan maar echt je mag blij zijn dat je van die hork af bent :hug:

Ook voor jou een dikke :hug: sandy1974
:hug: het wordt beter, echt waar.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Die ex is gewoon een type dat zelf geen interessant leven maakt, dus zoekt hij dat bij anderen en gaat dan zeuren als die het hem niet geven.

Trek je niks aan van die sukkel.
aartstaartje schreef:
19-02-2021 08:57
pffff ben ik weer hoor. afgelopen dagen voelde ik me best goed, kwam terug in mijn ritme en zorgde goed voor mezelf. nu weer even down want hoorde dat ex dus een ander heeft en dat dat de reden was.

Ik vraag me echt af of ik echt zo scheel ben geweest dat ik het allemaal niet eerder zag, of hij is 360 graden gedraaid in karakter.

man man man...
Tsja. Die roze brillen ook altijd...
Hopelijk trekt het mooie weer dit weekend je weer een beetje uit het dal.
Lekker naar buiten gaan hoor!
Meatlover schreef:
19-02-2021 11:48
Het is gewoon kut en al helemaal nu je ook nog niks kan maar echt je mag blij zijn dat je van die hork af bent :hug:

Ook voor jou een dikke :hug: sandy1974
Thanks ,zie optegen weekend want kinderen zijn bij papa,
Wel vandaag te horen gekregen dat ik huurhuis per 1-3 krijg ipv 1-4, dan kunnen de kinderen bij mij komen ipv ik op bezoek in ons oude huis
drominique schreef:
12-02-2021 13:06
Wat rot, to.
Krijg je ook hulp naast de middelen die je voorgeschreven krijgt?
Want dat lijkt me voor simpel liefdesverdriet nogal heftig.
Misschien zou je een afspraak kunnen maken met de poh-er?
Ik vind het naar en verdrietig voor je en eenzaamheid is ruk. Maar ik mag hopen dat dit niet de reden is dat je prozac krijgt? AD zijn geen snoepjes en je kut voelen (met aanwijsbare reden) is onder deze omstandigheden normaal.
sandy1974 schreef:
19-02-2021 09:29
Ik zit midden in een scheiding na huwelijk van 20 jaar, ik mis mijn kinderen, ben woedend op ex, door die klote Corona kan ik nergens heen voor afleiding, broer en zus werken overdag , hebben kleine kinderen, en tegen de tijd dat die in bed liggen moet je alweer binnen zijn ivm avond klok,
Mijn werk ligt al stil sinds lockdown.
Heb 1 echte vriendin die ik elke dag kan bellen of op de bank kan zitten uithuilen, maar huil al 8 weken, durf niet meer elke dag te bellen .
Vraag me oprecht af of ik ooit nog vrolijk wordt
Tis kut. En corona maakt het extra zwaar. Nergens afleiding en me myself and I met de bank. Niks niet een fijne arn om je heen. Ik denk aan jullie die zich allemaal kut voelen.

En voor to, wat een lamlul. Uitmaken met belachelijke redenen die voor niks anders bedoelt zijn dan te kwetsen, terwijl het reserve paar al klaar stond.
sandy1974 schreef:
19-02-2021 18:03
Thanks ,zie optegen weekend want kinderen zijn bij papa,
Wel vandaag te horen gekregen dat ik huurhuis per 1-3 krijg ipv 1-4, dan kunnen de kinderen bij mij komen ipv ik op bezoek in ons oude huis
Dat is wel goed nieuws Sandy!
En hoe kut ook, het komt wel goed met je,
je moet er doorheen nu...
diyer schreef:
19-02-2021 19:37
Ik vind het naar en verdrietig voor je en eenzaamheid is ruk. Maar ik mag hopen dat dit niet de reden is dat je prozac krijgt? AD zijn geen snoepjes en je kut voelen (met aanwijsbare reden) is onder deze omstandigheden normaal.
Nee dat klopt. De AD krijg ik voor andere dingen die momenteel spelen (loep me even). @sandy1974 ik denk aan je, wat een ongelofelijke rotsituatie.

Ergens wringt de schoen gewoon denk ik. Dat het hem echt zo weinig lijkt te interesseren en zo makkelijk verder gaat en dat herken ik bij zoveel vrouwen om me heen. Is het dan gewoon makkelijker voor mannen? Of meer in de algemene zin want er zullen zeker ook vrouwen zijn die dat kunnen. Iemand moet me echt eens uit gaan leggen hoe dat werkt, hoe je mensen als product gebruikt en weggooit als je er geen zin meer in hebt.

vanavond heb ik afgesproken met een vriendin om even bij te kletsen dus dat is wel fijn, geniet van het zonnetje jongens.
Nee, dat ligt niet aan mannen per se. Bovendien zegt gedrag lang niet alles over gevoel.
Ik wil je er wel op wijzen dat je in den beginnen al geen leuk exemplaar aan de haak hebt geslagen. Want een kerel die zo tegen je praat, is geen leuke vent.

En ook al is je verdriet groot, wees blij dat je geen tien jaar met deze man hebt gedeeld, maar slechts 1 jaar van je leven aan hebt verspild.

Dus nee, het is geen mannen ding. Mijn ex ligt nu nog steeds in de lappenmand. Maar wat koop je er uiteindelijk voor. Of ze nu snel of niet snel over je heen lijken te zijn, feit is dat dit niks verandert aan jullie breuk. Je bent niet minder verdrietig als een ex ook nog verdriet heeft. En in jouw geval zegt het alles over zijn aard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven