mja

05-05-2011 23:51 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, ik kom mssn met wat stoms, iets waarvan ik het antwoord al weet maar wil graag jullie meningen eens horen..

Wat is het met mannen (met name 1 die ik ken en leuk vond) die zeggen dat ze geen lange afstandsrelatie willen proberen, laat staan met een Belgische (beledigend? Ik vin van wel, imo ligt eraan hoe het gebracht wordt ofc).. maar dan vervolgens wel tegen je blijven kletsen en als je dan niet online bent je verdomde smsjes sturen >< ..

Ik reageer er nog geeneens meer op, maar het is wel weer zo dat we elkaar al 5 jaar kennen en altijd gewoon vriendschappelijk met elkaar om gegaan zijn.. Ik had alleen zo'n periode dat ik hem blijkbaar ineens een stuk interessanter vond dan alleen vriendschap te hebben mee.. Heb hem dat ook gezegd, ben wel zo eerlijk maar dat ben ik altijd al..

Mja nu hij zei dat hij dat niet wilde (zie hierboven).. dus ik had zoiets van.. ja ok ik ga weer lekker verder met mijn leven enz.. maar sindsdien is het wel zo dat hij me elke dag toch minstens 5 keer smst om te zeggen dat ik online moet komen >< .. zodat hij kan praten (ook via het spel WoW imo, ja want daarin heb ik hem leren kennen notabene! grrr, stom spel).. Het praten gaat over vanalles en niks goed.. Ik heb me er allang bij neergelegd toen hij dus min of meer zei geen interesse daarin te hebben..

Zou het misschien toch kunnen dat hij me wel leuk vind en drom nu ineens aandacht aan het vragen is? En nee ik hoop niet stiekem dat dat zo is, wordt er zelfs momenteel een beetje gek van! En ja heb hem dat ook al gezegd imo ><

Wat vinden jullie hiervan?
quote:fru1t3lla schreef op 06 mei 2011 @ 14:13:

Overigens, WoW is wel ok. Wasdattan?
WoW = World of Warcraft = een MMORPG = Multi Massive Online Role Playing Game (ofzoiets, ben niet zeker over die 2 M's maar dacht dat het dat was) = een online game waar je dus een fictief karakter aan maakt (orc, troll, gnome enz enz enz) en daarmee of samen met andere mensen tegen monsters vecht of tegen andere players (mensen dus) vecht.. als je het niet kent, raad ik je ook af er niet aan te beginnen.. waste of time tbh..
Misschien kun je met Hans66 dat spel gaan spelen.
neuh.. heb dat spel al een maand geleden ofzo opgegeven. Heb wel wat beters te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven