Mn vriend heeft betaald om vreemd te gaan....

27-05-2009 15:41 203 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Laat ik beginnen met dat ik een forumlezer ben en geen schrijver... Maar vandaag heb ik de behoefte om mn hart te luchten. Aan vreemden, want (voor nu) kan ik het niet kwijt aan vriendinnen.

Ik heb een 2 jarige goede relatie. Wonen samen, praten over de toekomst, op zoek naar een groter huisje om samen te kopen. Liefde op het eerste gezicht durf ik wel te zeggen (van mijn kant in ieder geval).

Gisteravond kwam ik thuis van werk en hij moest met me praten. Velen kennen deze woorden en ze zijn nooit leuk om te horen. Ik dacht even dat hij zn baan kwijt was... Maar al snel vertelde hij met tranen in zn ogen dat hij me heel erg pijn ging doen.

En dat klopte...

Hij is ergens vorige maand naar de hoeren gegaan. All the way om het zo maar te zeggen. En nou kon hij er niet meer mee leven en moest hij het kwijt. Ik heb onmiddellijk mn spullen gepakt en ben vertrokken met kat en al.

Wat een acteur, zo normaal tegen me gedaan! Me gezoend en met me gevreeën, gezellig en normaal gedaan; iets waarvan hij zei dat mocht zoiets (vreemdgaan dus) ooit gebeuren dat hij dat niet zou kunnen, dat ik zoiets zou merken... Mooi niet dus!

Maar nu komt het dilemma... Wat moet ik nou doen? Mn gevoel zegt vrij weinig. Alles gaat in een waas. Natuurlijk gelijk mn agenda voor de avonden goed gevuld. Ik moet bezig blijven...

De hoeren... Iets waar ik zelf van walg, maar het is kennelijk de normaalste zaak voor veel mannen. Een groot percentage van de mannelijke bevolking is er wel eens geweest, veel in hun puberjaren... Maar het zogenaamde oudste beroep bestaat en ik kan er niets aan doen. En nou heeft mijn vriend er gebruik van gemaakt terwijl ik dacht dat alles top was.

En dat is ook zo, volgens hem. Het was totale verstandsverbijstering, een knop die omgeslagen was... Al die drempels waar hij overheen is gegaan... 1) Naar de wallen... 2) Meisje uitzoeken... 3) Prijs afspreken (lijkt me?)... 4) Naar binnen gaan... 5) Kleding uit en letterlijk naar binnen gaan... 6) Seks hebben, klaarkomen... 7) Kleding weer aan... 8) Betalen... 9) Weggaan...

Zou hij in één van deze negen stappen aan mij hebben gedacht? Hij zegt zelf dat op het moment dat hij realiseerde wat hij had gedaan, het eigenlijk al te laat was.

Hij heeft er enorm veel spijt van en wil me niet kwijt. Hij baalt dat hij "zo iets moois" zomaar hup heeft weggooit. Hij houd van me maar momenteel voel ik er niets van. Zijn woorden doen me niets.

Veel nadenken de aankomende paar dagen. Kan en wil ik doorgaan? Als ik doorga, kan ik hem weer vertrouwen? Zou hij het nog een keer doen? Waarom zou ik hem én-én gunnen; mij weer "gewoon" terug én zn pleziertje bij zo'n dame... Ongestraft...

Mn hart is (nog) niet gelucht. Maar voor nu is het er even uit...

To be continued?

Owner of a broken heart
Ik had precies hetzelfde gedaan, met kat en al vertrekken.

Zoiets zou ik niet kunnen vergeven, je bent voor altijd het vertrouwen in die persoon kwijt. Als hij dat 1 keer heeft gedaan, dan is de 2e keer nog makkelijker!
Aan de andere kant.. Iedereen roept wel dat naar de hoeren gaan minder erg is dan een meisje uit de kroeg..

Maar een prostituee opzoeken is juist zo'n enorm bewuste daad..Juist dat er, zoals TO al omschreef, over een aantal drempels heen gestapt moet worden. Een meisje uit de kroeg is misschien een dronken en impulsieve daad. Een die ik niet goedkeur.. Maar ik vind het beiden even erg.

Aan de andere kant kan er inderdaad geen relatie opgebouwd worden. Maar dat is meer een 'fijn gevoel' voor jezelf.
quote:Miyagi75 schreef op 27 mei 2009 @ 16:08:

Da's best wel heftig!

Aan de andere kant lijkt me naar de hoeren gaan minder 'erg' dan rommelen met 'normale' vrouwen, want het gaat hier in ieder geval 'alleen' maar om de seks/kick....Vind ik dus helemaal niet. Dus als hij er een kick van krijgt om door twee meisjes van 19 gepijpt te worden, is het ook niet erg? Nee, dan is het eind zoek..
En ook op een hoer kun je verliefd worden...................
quote:Wiebenik81 schreef op 27 mei 2009 @ 16:06:

[...]

Mee eens: je piemel in een ander gaatje prakken is je piemel in een ander gaatje prakken.. Daar kun je niets anders van maken.Voor de verwerking kan het natuurlijk wel verschil maken, maar ander gaatje is ander gaatje, en daar hoort de piemel van mijn partner niet in.
ja maar, @wiebenik81 en Star, in het geval van star heeft ze dat zelf aangegeven omdat ze bepaalde dingen niet wou doen, dus een soort van toestemming, en bij wiebenik zie ik een redenatie die ik zelf ook zou kunnen hebben,maar die nogmaals van de dame zelf komt. Als ik het duidelijk begrijp is er bij TO niks van dat al aan de orde?
quote:Wiebenik81 schreef op 27 mei 2009 @ 16:10:

[...]

Vind ik dus helemaal niet. Dus als hij er een kick van krijgt om door twee meisjes van 19 gepijpt te worden, is het ook niet erg? Nee, dan is het eind zoek..Ik heb echt liever dat mijn vriend naar de hoeren gaat, dan dat hij er 1 vaste vriendin op na zou houden die ook gevoelens voor hem zou hebben.
quote:Wiebenik81 schreef op 27 mei 2009 @ 16:08:

Ik zit er nog eens over na te denken.. Mijn ex waar ik 5 jaar mee ben geweest zou ik het wel vergeven, want die stond altijd droog omdat ik niet meer wilde. Dus wie ben ik dan om te zeggen dat hij geen seks meer mag hebben omdat IK geen zin meer heb?

Mijn huidige vriend komt volop aan zijn trekken, en die zou ik het dus WEL zwaar kwalijk nemen!Zou je het hem vergeven als hij het buiten jouw weten om had gedaan? Of bedoel je dat je toestemming zou hebben gegeven? Dat lijkt me namelijk ook een groot verschil.
Ik vind het fijn om de meningen van anderen te horen want zoals ik al eerder schreef het lijkt alsof ik momenteel niet voor mezelf kan nadenken... Bedankt ook voor alle lieve knuffels en berichtjes...

Ik verblijf nu inderdaad ergens anders (mn ouders zijn op vakantie dus kan ik mooi gebruik maken van hun huisje)...

Walgen is misschien niet het juiste woord Lunax... Ik werd er gister gewoon echt misselijk van... Eerlijk weet ik ook niet of ik er al eerder van walgde... Dit kwam net zo in me op toen ik het schreef...

Ik neem nu in ieder geval een paar dagen afstand en laat het allemaal even bezinken...
O wat vreselijk voor je.

Uiteindelijk zul je zelf de beslissing moeten nemen. Kun je dit hem vergeven en kun je je hier uiteindelijk overheen zetten.

Als mijn vriend dit zou doen was het meteen afgelopen. Vreemdgaan is vreemdgaan naar mijn idee.
@tinder: Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Het is inderdaad een redenatie van mij, ik zeg ook niet dat dit de manier is waarop TO moet denken. Bedoel je dat?
o, ik loop alweer achter zie ik....:-$
quote:tinder schreef op 27 mei 2009 @ 16:03:

[...]

Ik snap wel wat je bedoelt, maar als je geen afspraken hebt gemaakt over wat voor jullie als stel acceptabel of geoorloofd is vind ik het geen kwestie van 'meer moeite hebben met', dan wil je toch dat ie zijn piemel in geen enkel gaatje prakt?? Of dat nou betaald of omgekocht is met een pilsje...

Voor mij wel.

Ik ben misschien nu wel erg openminded, maar ik kan me voorstellen dat mannen het spannend vinden om naar de hoeren te gaan.

Ik zou wel erg in mijn vriend teleurgesteld zijn, omdat ik het helemaal niet van hem zou verwachten.

Zou het willen proberen te begrijpen en inderdaad praten, praten en praten.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heb je hem gevraagd waarom TO?
Sjees, wat shit meid. Vind jij zijn spijtbetuigingen oprecht klinken? Eerlijk gezegd vind ik zijn verklaringen nogal dubieus. Voordat hij zich dus realiseerde dat hij jou heeft bedrogen, was het dus al gebeurd? Dat zou alleen maar een excuus zijn in geval van een psychose of neurologische afwijkingen anderszins. Maar dat klinkt niet echt plausibel.

De keuze is nu aan jou, verder of niet? Dat kun je nu denk ik nog niet beslissen. Neem de tijd om je gedachten op orde te brengen en veel te praten met anderen. Je hebt nu steun nodig! Niet alleen van een forum, ook van mensen die fysiek aanwezig kunnen zijn.

Naar de hoeren gaan is niet echt charmant, maar voor mannen wel makkelijker. Toen ik in een ver grijs verleden psychologie studeerde, heb ik eens interviews gehouden met 'hoerenlopers'. Naar woord maar weet even geen mooie formulering voor dit soort types. Jij noemt een x-aantal drempels, maar voor mannen geldt dat zij betaalde seks laagdrempeliger vinden. Het is een zakelijke transactie waar in de regel geen gevoel bij komt kijken. De meeste mannen spreken met grote minachting over prostituees, hebben geen emotionele gevoelens voor hen, puur fysieke. Het is en blijft vreemdgaan, echter schuilt er waarschijnlijk een ander motief achter dan mannen die een geheime affaire aangaan. Als je er aan toe bent zou ik alles uitvragen. Tot die tijd, laat die eikel in een sop gaar koken.
quote:Star schreef op 27 mei 2009 @ 16:13:

[...]

Ik heb echt liever dat mijn vriend naar de hoeren gaat, dan dat hij er 1 vaste vriendin op na zou houden die ook gevoelens voor hem zou hebben.Ja, maar het ging net over 'ergens een kick van krijgen'. Ik begrijp jou, ik heb het beide alleen liever niet.
@wiebenik, ja, ik bedoel idd dat dit jouw redenatie is, dus jouw beslissing als er iets zou gebeuren zeg maar, idd niet dat jij vind dat TO zo moet denken! Meer dat ik TO niet gehoord heb over een eventuele afspraak met partner over hun sexleven...
hey, dit klinkt bekend...
quote:Madhe schreef op 27 mei 2009 @ 16:13:

[...]

Zou je het hem vergeven als hij het buiten jouw weten om had gedaan? Of bedoel je dat je toestemming zou hebben gegeven? Dat lijkt me namelijk ook een groot verschil.Als hij het buiten mij om had gedaan had ik ook pissed geweest, maar het hem gezien de situatie wel vergeven. Mijn huidige vriend dus niet, omdat ons seksleven goed is.
quote:Wiebenik81 schreef op 27 mei 2009 @ 16:16:

[...]

Ja, maar het ging net over 'ergens een kick van krijgen'. Ik begrijp jou, ik heb het beide alleen liever niet.Ik ook niet, begrijp me niet verkeerd.
quote:fleurtje schreef op 27 mei 2009 @ 16:17:

hey, dit klinkt bekend...Klinkt als....?
quote:Star schreef op 27 mei 2009 @ 16:18:

[...]

Ik ook niet, begrijp me niet verkeerd.
quote:calvijn1 schreef op 27 mei 2009 @ 16:15:

[...]

Voor mij wel.

Ik ben misschien nu wel erg openminded, maar ik kan me voorstellen dat mannen het spannend vinden om naar de hoeren te gaan.

Ik zou wel erg in mijn vriend teleurgesteld zijn, omdat ik het helemaal niet van hem zou verwachten.

Zou het willen proberen te begrijpen en inderdaad praten, praten en praten.Ja oke, maar nogmaals, zoals ik zei, ik zou dat liever van te voren weten dat er behoeftes zijn, of als die er aan zitten te komen, dan als het al gebeurt is en meneer gaat zitten janken hoe erg het wel niet is...ik vind misschien ook wel een paar dingen erg spannend....
@Wiebenik, bij deze niet verkeerd begrepen dus, haha!
Lieve OoaBH,

heel veel sterkte en wijsheid gewenst! Ik zou het ook echt niet kunnen begrijpen als Donny zoiets zou doen, maar ik zou het ook belangrijk vinden, net als Calvijn, om te weten waaróm hij het gedaan heeft.

Ook is het wel waar dat het een goed teken is dat hij spijt heeft en het je zelf vertelt, maar aan de andere kant vind ik dat altijd een beetje dubbel, iemand die iets verkeerd doet en dat gaat opbiechten, doet dat voor zichzelf en niet voor degene die hij daarmee kwetst. Niet dat ik vind dat hij dan maar moet blijven liegen, het is heel ambivalent.

Ik zou ook het meest gekwetst zijn door het feit dat hij me al een maand recht in de ogen heeft gekeken, dat kennelijk heeft gekund.

Mijn advies is eigenlijk altijd dat je heel diep van binnen het antwoord wel weet, of dat nu is dat je weg moet blijven, of dat je met hem verder wilt. Ik begrijp dat het nu allemaal een waas is, maar dat wordt vanzelf helderder.

Voor nu heel veel sterkte en een dikke
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven