Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Mensen met levensproblemen ondersteunen

Er maakt iemand reclame leest iemand voor uit eigen werk...
Jij bent snel!
Dank MissC; tis weg
Mozes has left the mountain
Oh heel fijn nr 5...en dan mag jij nu gaan bedenken wat ik dan wel met mijn zaterdagmiddag ga doen, nu mijn entertainment woest van mij weggerukt is!

*Is helegaar niet van plan om te gaan schoonmaken of andere aktieve dingen te doen, dus dat mag achterwege gelaten worden*
quote:minny schreef op 07 maart 2009 @ 14:28:

Oh heel fijn nr 5...en dan mag jij nu gaan bedenken wat ik dan wel met mijn zaterdagmiddag ga doen, nu mijn entertainment woest van mij weggerukt is! [afbeelding]

*Is helegaar niet van plan om te gaan schoonmaken of andere aktieve dingen te doen, dus dat mag achterwege gelaten worden*Je kunt nog altijd deze dame googelen en haar vragen wat een fijne zaterdagmiddagbestedingdienietactiefis zodat je van je stress afkomt
Ja, dat vind ik echt.
Ja, en dat kost mij dan fijn 45 euro meteen! Wat niet vergoed wordt door de verzekering... Tssssk....

Dan mag Viva dat mooi gaan betalen!
Zullen we dan maar gewoon een borrel drinken? Ontspant ook
Ja, dat vind ik echt.
Tikt ook aan, zit je ook zo op de 45 euro...bij een beetje doorhijsen...
Als ik daar nu aan begin dan heb ik een heel ander soort van therapie nodig denk ik Saar

Maar wel een beetje jammer dat Viva mijn kans op gratis therapie zomaar weggerukt heeft... Misschien had ik dan eindelijk mijn problematiek en jeugdtrauma's (overleden goudvis die ineens weer leefde) kunnen opdiepen. Goed voor minstens een paar uur vermaak
Kan mijn topic, Stel ik me aan? verwijderd worden?
Angel, ik zou dit héél erg raar vinden.
Waarom is dat nou weer raar?
Omdat topics niet meer weggehaald worden als de reden enkel en alleen is dat de de opener het niet meer wil.

Tenzij het echt om privacy gaat. Maar aangezien dat hier nogal meevalt (er zijn geen namen/plaatsnamen genoemd etc), heb ik er een hard hoofd in.

Maar goed, is aan de engel en misschien heb je geluk.

Wat me dan wel tegen zou vallen.
quote:fleurtje schreef op 08 maart 2009 @ 21:02:

Omdat topics niet meer weggehaald worden als de reden enkel en alleen is dat de de opener het niet meer wil.

Tenzij het echt om privacy gaat. Maar aangezien dat hier nogal meevalt (er zijn geen namen/plaatsnamen genoemd etc), heb ik er een hard hoofd in.

Maar goed, is aan de engel en misschien heb je geluk.

Wat me dan wel tegen zou vallen.

Hij weet ook dat ik hier schrijf en er staan teksten in die ik letterlijk tegen hem heb gezegd.

En waar maak jij je druk om? Je schrijf niet eens mee op het topic.
Ik maak me druk om van die forummers die achteraf gaan lopen piepen.

Ik las overigens vanaf de eerste posting mee.
Ik zou het ook erg jammer vinden, telief. Ik heb er net nog een grote post neergezet en er zijn vandaag veel mensen die met je meegeleefd hebben. Het voelt nu een beetje als "Houdoe-en-bedankt".
Dan laten ze hem toch staan. Uiteindelijk reageert er toch niemand meer en dan verdwijnt die vanzelf wel ergens ver naar onderen.
Ik zal hem sluiten Telief, is dat oke? Dan staat ie ook gelijk onderin
Lieve Angel,

Ben ik weer. Zou je mijn topic willen verwijderen?

-Ik ga voor 'mezelf' beginnen?-

Toch weer meelezers waarvan ik dacht dat ze me begrepen maar die het toch niet helemaal snappen. De kaarten worden opnieuw geschud. Bij een scheiding krijg je soms hulp van mensen van wie je het niet verwacht.. Maar er zijn dus ook 'vrienden' die je laten zitten, wat ik ook niet had verwacht.

Ik heb gevraagd of ze niet meer mee willen lezen maar ik kan me voorstellen dat hun nieuwsgierigheid de overhand kan krijgen, vandaar.

Bovendien is het weghalen van het topic ook een soort afsluiting, van een hele vreselijke rot periode. Ik ga namelijk nu pas echt voor mezelf beginnen...

Alvast bedankt!

Goes.
Goes, ik hoop dat je de laatste berichten nog meekrijgt voordat het verwijderd wordt?? Of misschien kan de angel het verwijderen op het moment dat jij online komt vandaag? Zou anders zonde zijn van de (hartverwarmende) reacties.

(En tja van je vrienden moet je het maar hebben idd )
Ik plaats hem offline, Goes. Wil jij me zsm mailen of je nog reacties wilt lezen? Dan kan ik die eventueel even voor je kopieren
Thanx Sunny, je bent een lieverd. Je hebt me zo geweldig gesteund het afgelopen half jaar.

Heel lief dat je op die manier meedenkt...

Ik duik wel weer op in andere topics...

Enne.. Angel, ik heb je gemaild, wil inderdaad graag de reacties nog lezen van vandaag.

Liefs van Goes..
Thanx Angel,

Inderdaad, wat een hartverwarmende reacties!

Geweldig

Ik buurt wel wat rond hier op het forum hoor, ben er heus nog wel!

Doei..

Nog 1 nachtje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven