Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
hoi, wil je topic sleur en seks buiten de deur verwijderen svp? dank!
We verwijderen geen topics op verzoek. Wat is de reden voor verwijdering?
Hé angel, dat had je snel in de smiezen (van dat net verwijderde topic)

Ik vloog toevallig over en ik rook iets verdachts
Welkom Angel 5!

Ik hoop dat je niet veel werk zult hebben hier, dat is altijd het beste he ? Wens je in ieder geval heel veel succes en sterkte hier.
Dank je Knipoogjes!
Oproepje met het verzoek tot stemmen is verwijderd. Dergelijke oproepjes horen op het prikbord!

Dankjewel!

Viva Angel 1
Thanx One
Mag ik een IP check vragen op Brum en Vroem in het topic Hoe doen jullie dat?
Het enige wat ik kan en mag zeggen is dat ze niet dezelfde IP hebben.
Dat is ieder geval iets... dank je!
Hey lief b tje,

Mijn reactie HOOP! isper ongeluk een discussielijn geworden. Kan jij het topic verwijderen ? Thanks
Het is verwijderd!
quote:Viva Angel5 schreef op 13 juni 2008 @ 19:52:

Het enige wat ik kan en mag zeggen is dat ze niet dezelfde IP hebben.Dat gecheck op IP's bewijst helemaal niks, hè? Hoeveel mensen hebben niet meerdere PC's en laptops tot hun beschikking.
quote:Zamirah schreef op 17 juni 2008 @ 09:40:

[...]

Dat gecheck op IP's bewijst helemaal niks, hè? Hoeveel mensen hebben niet meerdere PC's en laptops tot hun beschikking.Er stond eerder ook bij dat er 150 km tussen zou zitten?
Zamirah, wij hebben meerdere mogelijkheden, behalve het checken van IP's, om te zien of er gedubbelnickt wordt.

En inderdaad MissChicken, dat klopt, stond in het topic zelf geloof ik.
Hoi Angel,

Ik had je net gemaild, maar ik ben er al uit, ik weet alweer wat ik geschreven heb!

fleur
Oké!
Viev, zou je mijn topic 'geslagen' kunnen verwijderen? Misschien zwak van me, maar er wordt erg persoonlijk aangevallen en gescholden en dat was de bedoeling niet van het topic.
Viev, liever nog een flinke waarschuwing aan de mensen die het verschil niet zien tussen hun mening geven en iemand onder de grond schoffelen. Sluiten misschien. Maar verwijderen lijkt me geen goed idee. Want dan staat er volgende week weer precies zo'n topic.
Viev, is er een mogelijkheid dat je Digitalis en haar nicks naar een ander forum verwijst? Eentje waar zij meer bij gebaat is? Dat zou misschien voor haar een enorme opluchting zijn.

Wij als grote groep meelevende forummers kunnen ons dan ook weer op belangrijke dingen richten.
Ik verwijder het topic van het forum, naar een plek waar het eventueel teruggehaald kan worden.

Livre; ik zal het in de modgroep gooien en ik kom er zsm op terug.
Bedankt 5.
Waarom wordt het hele topic weggehaald ?

Er stonden ZAT goeie postings en tips en vragen tussen. Niet alleen maar aanvallen.

Beetje jammer dit.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven