Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
Meen je dat serieus Digi? Dat je het gemiep vindt dat Intiem hier weg is?

Want dat zou me verbazen....ik meen dat jij ook moeite kan hebben met de reacties die forummers op jou kunnen geven. Dat het je persoonlijk ook erg kan raken als mensen een oordeel vellen over jouw persoonlijkheid/levensstijl/problemen/beroep etc.
quote:intiem schreef op 14 april 2009 @ 23:39:

Lieve meiden die zich zorgen maken en betrokken zijn (jullie weten zelf wel wie jullie zijn), ik wil jullie alleen even zeggen dat jullie je echt geen zorgen hoeven te maken! Ik sta achter mijn keuze en het is denk ik de beste keuze voor mijn eigen gemoedsrust. Ik trek het forum me teveel persoonlijk aan en ik voel me te zeer op persoonlijke diepe lagen gekrenkt, waar een ander het waarschijnlijk los kan laten. Mijn vriend vindt me uberhaupt nog gestoord dat ik hier zo lang ben gebleven, want hij heeft regematig wat van mijn frustraties en verdriet daarover gehoord. Laat ik nu voor eens en voor altijd de wijste zijn, voor mezelf bedoel ik dan : )

Nu kan ik nog even reageren op jullie en ik waardeer het echt heel erg dat jullie met open vizier reageren. Maar geen zorgen hoor. Het gaat goed. Wat een tijd zal ik overhebben haha.

Nou meiden, veel plezier nog bij het forummen en gewoon lekker laten gaan. Ik kom nu echt niet meer terug hoor : D

Angel, haal gerust de stekker eruit. Ik weet het heel zeker!Jammer Intiem, ik vind je in deze post behoorlijk trefzeker en wijs overkomen, bijna opgelucht.... ik denk dat het even beter is, al wil ik wel kwijt dat ik net als Iry hoop dat je jezelf niet naar beneden haalt. Dat is namelijk niet nodig. En zeeen van tijd levert het zeker op
Wie, wat, waar, het gaat over mij en het is al weg! Fleurtje! Verklaar je nader! Ik ben er nu, om álles te begrijpen!

Intiem, als het forum je teveel raakt, is het misschien goed even afstand te nemen. I feel ya, I've been there, misschien breekt er een tijd aan dat je met meer afstand en met meer plezier kunt forummen. Dat hoop ik. Ik vind het vervelend voor je dat e.e.a. je zo geraakt heeft. Ik denk persoonlijk niet dat het zo bedoeld is door mensen, maar het gaat uiteindelijk om jouw gevoel in deze.

Misschien tot ziens en anders, sja, niet.
quote:intiem schreef op 14 april 2009 @ 21:55:

Ik heb een verzoek tot verwijderen van mijn account, lidmaatschap, nick of hoe je het ook noemen wilt. Angel, wil je mij (intiem) opheffen? Ik wil hier niet meer verdergaan.

Bedankt.

Je kunt hiervoor gewoon even mailen trouwens, forum@viva.nl

Dan kan de mod het zo hupsakee voor je regelen.
:-)
Ah ja, nee, dat had inderdaad niets met Intiem te maken :-D.

Check dus!

Ik wil voor alle bezorgde dames wel even uitleggen hoe ik daarbij kwam hoor! Het was helemaal niet gemeen bedoeld, het heeft dus ook niets met Intiem te maken en bij het typen ervan moest ik aan een paar topics en postings denken waarin mensen hun (jonge) kind thuis laten om te gaan stappen. Dus het kwam uit het grote forumverleden zeg maar. Kruisverbanden in mijn hoofd en zo. Krijg je, als je soms overloopt in je kop!
(Geheel off topic maar...)

Ik heb trouwens ook zo'n buurvrouw gehad die dat deed. Náchtenlang weg (elke keer in een ultrakort minirokje en met veel te veel make-up, maar dat terzijde) terwijl haar kids van 8, 12 en 15 gewoon maar alleen thuis waren. Ook doordeweeks. Standaard. Gek genoeg gingen die kids van 12 en 15 op den duur nooit meer naar school en zo, raar he, dat dat ontspoort?
Nu krijg ik trouwens vast een tik op m'n vingers voor het offtopic gaan en blijven en zo. Sorry angel. Ik praat nog tegen mezelf ook. Tsssk.
Tang

Anders dump je je hersenspinsels maar op het tijd voor jezelf topic.

Daar kan niemand meer off-topic gaan want daar is geen enkele lijn meer.
Ik zie dat dat nét weer on topic is, dat lijkt me dus niet een strak plan

Ik open anders wel een topic over hersenspinsels, want mijn hersenen zijn nog niet uitgespint mbt de vorige buuv en zo.
O ja,ik stuur je zo wel op het verkeerde pad inderdaad
quote:newstylista schreef op 15 april 2009 @ 15:47:

zou het topic, leuke dingen doen verplaats kunnen worden naar het prikbord (contacten) heb niet goed gekeken bij het plaatsen van het bericht, mijn excuses!Consider it done! En excuses niet nodig hoor!
quote:intiem schreef op 14 april 2009 @ 23:39:

Lieve meiden die zich zorgen maken en betrokken zijn (jullie weten zelf wel wie jullie zijn), ik wil jullie alleen even zeggen dat jullie je echt geen zorgen hoeven te maken! Ik sta achter mijn keuze en het is denk ik de beste keuze voor mijn eigen gemoedsrust. Ik trek het forum me teveel persoonlijk aan en ik voel me te zeer op persoonlijke diepe lagen gekrenkt, waar een ander het waarschijnlijk los kan laten. Mijn vriend vindt me uberhaupt nog gestoord dat ik hier zo lang ben gebleven, want hij heeft regematig wat van mijn frustraties en verdriet daarover gehoord. Laat ik nu voor eens en voor altijd de wijste zijn, voor mezelf bedoel ik dan : )

Nu kan ik nog even reageren op jullie en ik waardeer het echt heel erg dat jullie met open vizier reageren. Maar geen zorgen hoor. Het gaat goed. Wat een tijd zal ik overhebben haha.

Nou meiden, veel plezier nog bij het forummen en gewoon lekker laten gaan. Ik kom nu echt niet meer terug hoor : D

Angel, haal gerust de stekker eruit. Ik weet het heel zeker!Ik heb je verzoekje doorgestuurd naar Naomi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven