Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
donderdag 16 juli 2009 om 08:48
quote:Deborah25 schreef op 15 juli 2009 @ 22:24:
Kan het topic na 4 jaar.... verwijderd worden?
Er staan achteraf gezien veel persoonlijke dingen in.
Alvast bedankt!De persoonlijke details kun je zelf editten dmv de button met het blaadje papier+pen (rechtsboven je berichten). We verwijderen geen topics op verzoek.
Kan het topic na 4 jaar.... verwijderd worden?
Er staan achteraf gezien veel persoonlijke dingen in.
Alvast bedankt!De persoonlijke details kun je zelf editten dmv de button met het blaadje papier+pen (rechtsboven je berichten). We verwijderen geen topics op verzoek.
donderdag 16 juli 2009 om 09:32
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 juli 2009 @ 07:25:
Goedemorgen,
In de eerste 3 pagina's van het topic: Wat kreeg jij als huwelijkscadeau van (schoon)ouders? word erg veel off topic gegaan. Ik zou je willen verzoeken deze posts weg te halen.
Alvast dank.
Groeten, BarbabellaIk heb het topic even doorgelezen maar omdat het inmiddels alweer ontopic is, ga ik niet ingrijpen.
Goedemorgen,
In de eerste 3 pagina's van het topic: Wat kreeg jij als huwelijkscadeau van (schoon)ouders? word erg veel off topic gegaan. Ik zou je willen verzoeken deze posts weg te halen.
Alvast dank.
Groeten, BarbabellaIk heb het topic even doorgelezen maar omdat het inmiddels alweer ontopic is, ga ik niet ingrijpen.
donderdag 16 juli 2009 om 09:34
Er zijn ook reacties geplaatst waar dingen in terug komen die ik liever verwijderd zou hebben, maar dat kan ik zelf niet verwijderen neem ik aan.
Toen ik mijn topic plaatste heb ik er niet bij nagedacht maar achteraf staan er wel dingen in die ik liever weg zou hebben ivm de kans op herkenning.
Is het echt niet mogelijk om het topic te verwijderen?
Toen ik mijn topic plaatste heb ik er niet bij nagedacht maar achteraf staan er wel dingen in die ik liever weg zou hebben ivm de kans op herkenning.
Is het echt niet mogelijk om het topic te verwijderen?
maandag 20 juli 2009 om 21:17
quote:marjoleinvh82 schreef op 19 juli 2009 @ 20:01:
perongeluk "welk merk luiers"bij relaties gepost. Kan dit naar kinderen worden verhuisd. Dank je
Done.
quote:bosbloemen schreef op 19 juli 2009 @ 20:03:
Kan het topic ''schop of niet?'' verwijderd worden?
Ik heb de antwoorden die ik zocht!Dit is geen geldige verwijder-reden, dus je topic blijft.
perongeluk "welk merk luiers"bij relaties gepost. Kan dit naar kinderen worden verhuisd. Dank je
Done.
quote:bosbloemen schreef op 19 juli 2009 @ 20:03:
Kan het topic ''schop of niet?'' verwijderd worden?
Ik heb de antwoorden die ik zocht!Dit is geen geldige verwijder-reden, dus je topic blijft.
woensdag 22 juli 2009 om 23:16
Het topic Man aangeboden rdam/32/1.90/Donkerblond is verhuisd naar het prikbord. En er zijn wat off topic reacties verwijderd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com