Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Deborah25 schreef op 15 juli 2009 @ 22:24:

Kan het topic na 4 jaar.... verwijderd worden?

Er staan achteraf gezien veel persoonlijke dingen in.

Alvast bedankt!De persoonlijke details kun je zelf editten dmv de button met het blaadje papier+pen (rechtsboven je berichten). We verwijderen geen topics op verzoek.
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 juli 2009 @ 07:25:

Goedemorgen,

In de eerste 3 pagina's van het topic: Wat kreeg jij als huwelijkscadeau van (schoon)ouders? word erg veel off topic gegaan. Ik zou je willen verzoeken deze posts weg te halen.

Alvast dank.

Groeten, BarbabellaIk heb het topic even doorgelezen maar omdat het inmiddels alweer ontopic is, ga ik niet ingrijpen.
Er zijn ook reacties geplaatst waar dingen in terug komen die ik liever verwijderd zou hebben, maar dat kan ik zelf niet verwijderen neem ik aan.

Toen ik mijn topic plaatste heb ik er niet bij nagedacht maar achteraf staan er wel dingen in die ik liever weg zou hebben ivm de kans op herkenning.

Is het echt niet mogelijk om het topic te verwijderen?
De quotes kan ik desgewenst voor je aanpassen.
Als je dat zou willen doen graag!

Het gaat me vooral over de schulden waar ik iets over heb neergezet en waar mensen op hebben gereageerd.

Bedankt!
Waarom is het topic van twijfelkontje gesloten? Het was haar vraag of ze meer voelde voor een vriend. Die andere 2 topics waren dubbel, daar was ze op zoek naar een boek.
...
Alledrie de topics hadden dezelfde titel Queenie, alleen de ene openingspost was iets uitgebreider dan de ander. Ik zal zo nog ff checken en hem eventueel weer open gooien, bedankt!

@Deborah, jouw verzoek handel ik morgen zsm af!
Kun je het topic Uit elkaar gegroeid verwijderen??
Vanwege....?
perongeluk "welk merk luiers"bij relaties gepost. Kan dit naar kinderen worden verhuisd. Dank je
denk dat je daar meer reacties krijgt, iig meer bruikbare
Kan het topic ''schop of niet?'' verwijderd worden?

Ik heb de antwoorden die ik zocht!
quote:bosbloemen schreef op 19 juli 2009 @ 20:03:

Ik heb de antwoorden die ik zocht!mooi toch en nu laten staan dan hebben meer mensen er wat aan
quote:marjoleinvh82 schreef op 19 juli 2009 @ 20:01:

perongeluk "welk merk luiers"bij relaties gepost. Kan dit naar kinderen worden verhuisd. Dank je

Done.

quote:bosbloemen schreef op 19 juli 2009 @ 20:03:

Ik heb de antwoorden die ik zocht!Dit is geen geldige verwijder-reden, dus je topic blijft.
Er is een topic geplaatst bij tips - doen, die volgens mij echt op deze pijler thuis hoort.. Nu weet ik niet of ik dat hier moet melden of ??? ergens anders..
Is verplaatst.
Angel, heb de meldknop op deze pijler gebruikt .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het topic Man aangeboden rdam/32/1.90/Donkerblond is verhuisd naar het prikbord. En er zijn wat off topic reacties verwijderd.
Er zijn 'wat' off topic reacties verwijderd? Er staat niets meer
In het topic forummers en vriendschappen worden namen genoemd die bij een ontmoeting zijn tegengevallen en ook de reden er bij. Ik vind dit niet kunnen.
Dank Kip, heb het bericht bewerkt en topic gesloten. Genoeg geneuzeld weer...
5, het topic Droombruiloft is een oproep om via sms op de topicstarter te stemmen.
Is weg!
You move quick 5!
Misschien kun je exact hetzelfde Droombruiloft-topic, maar dan op entertainment, meteen ook weghalen, Angel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven