Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:Poezewoes schreef op 06 juli 2009 @ 22:58:

[...]

Eensch!Ook eensch met bovenstaande reacties. Die van Spinster en Poes dus!
quote:emaille schreef op 06 juli 2009 @ 23:01:Ik ga jou geloof ik samen met Brown Eyes en nog een paar andere forummers op de negeerstand zetten vanaf nu. Je beticht mij er nu al een paar keer van te zieken, maar ik lees eigenlijk van mij tussen het kleine beetje geklier door vooral veel serieuze posts, zowel naar TO als in het Modtopic hier bijvoorbeeld, terwijl jíj degene bent die pas om het hoekje komt kijken als de rel al voorbij is om dan er een schep bovenop te doen en schijnheilig te piepen "Wat zitten jullie allemaal te rellen". Ik hou niet zo van dit soort spelletjes, dus ik laat me vanaf nu niet meer door jou verleiden om daarin mee te gaan.
Spinster, ik heb jou werkelijk nergens van beticht. Quote me ergens waar ik dat doe, en ik bied direct mijn excuses aan.

Anders lijkt het me een geval van 'wie de schoen past'.
quote:Viva Angel5 schreef op 06 juli 2009 @ 22:50:

[...]

Hm. Ik zal het ff met de rest overleggen! Je hoort zsm...!Overlegd.....we vonden allemaal dat het niet zúlke specifieke persoonsgegevens waren dat het bewerking nodig had.
quote:emaille schreef op 06 juli 2009 @ 23:01:

Dus... mag je alleen een topic openen als je van plan bent de komende 48 uur aan het forum gekluisterd te zitten, omdat anders de vaste forummers zich genegeerd voelen? Gekker moet het toch niet worden.

Ik begrijp héél erg goed dat het onzéttend vervelend is wanneer een TO een onderwerp opent wat veel mensen beroerd en dan niet (snel) weer opnieuw komt posten. Dat is echter absoluut géén reden om het topic dan inderdaad maar te "verkloten".

In deze ben ik het dus echt met Emaille eens. Niet iedereen heeft beschikking over hele dagen met een pc en internet. Bovendien is ook een TO niet verplicht om terug te komen. Wie weet is iemand zó geschrokken van de hoeveelheid reacties, of van de aard van de reacties, dat men het allemaal even op zich in moet laten werken.

De meeste forummers zijn mensen die weten welk effect een topic openen kán hebben. Er zijn echter ook nog steeds voldoende nieuwe forummers die dat niet weten voordat het hen overkomt. En misschien is dat effect bij sommigen gewoon wel overweldigend en reageren ze daarom niet snel weer, of nog niet.
quote:emaille schreef op 07 juli 2009 @ 07:32:

Spinster, ik heb jou werkelijk nergens van beticht. Quote me ergens waar ik dat doe, en ik bied direct mijn excuses aan.

Anders lijkt het me een geval van 'wie de schoen past'.Nee natuurlijk niet! Jij hebt het lekker veilig over 'the usual suspects' 'vaste forummers' etc zodat je lekker in de ronde kan roepen, maar achteraf kan ontkennen dat die en die daar bij zouden horen als je er op aangesproken wordt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:emaille schreef op 06 juli 2009 @ 23:01:

Dus... mag je alleen een topic openen als je van plan bent de komende 48 uur aan het forum gekluisterd te zitten, omdat anders de vaste forummers zich genegeerd voelen? Gekker moet het toch niet worden.Overdrijf niet zo. Gekluisterd zijn of binnen die 48 uur een paar keer reageren daar zit nog een boel grijs tussen hoor.
Jammer dat je nou zo kattig doet, volgens mij is dat nergens voor nodig...
In het specifieke geval van dit topic waarover jullie het nu hebben heeft TO aangegeven dat ze inlog problemen heeft ivm forummen met IE. Ze kon dus door alle foutmeldingen en dergelijke niet eerder reageren. En dan moet je dus maar weer afhankelijk zijn van een moment dat IE wel mee wil werken.

Ik ga even in het topic zetten dat ze FF, Chrome of iets dergelijks kan installeren dan heeft ze wat minder foutmeldingen. *met de nadruk op minder, want ook ik loop soms vast*
quote:Viva Angel5 schreef op 07 juli 2009 @ 09:07:

[...].Wat ik dan niet begrijp is dat je het met Emaille eens bent, in plaats van met bijv. Dushi. Emaille heeft namelijk zelf een aardig handje van rellen en om zich heen aanvallen en dan vervolgens schijnheilig doen. Dat ze nu hierin gesteund wordt vind ik jammer.

Jammer ook dat Poez en ik in dezen dus 'ongelijk' krijgen terwijl wij en enkele anderen júist degenen waren die TO eerst van goed advies voorzagen en haar en andere slachtoffers vervolgens steunden toen er posts kwamen waarin heel bizar over seksueel misbruik gesproken werd.

De aanvallen over en weer (dus ook van Emaille!) waren pas in de fase daarna, toen o.a. deze zelfde Emaille zélf nog niks zinnigs had bijgedragen behalve tussen al het moddergooein één keer zeggen dat we beter ontopic konden gaan.
quote:emaille schreef op 07 juli 2009 @ 18:53:

Jammer dat je nou zo kattig doet, volgens mij is dat nergens voor nodig...Wat ben jij walgelijk schijnheilig.
Nou dames, is de catfight nu klaar?
Mmm, ja. Ik ben het wel kwijt.
op het topic uit 2007 relatie met een getrouwde vrouw, heeft een forummer gereageerd vanmorgen, maar ik zie zijn reactie niet wel op de pijler ...vreemd toch?
hoe verleid jij je man is dubbel...
@Festen: Sommige (vooral oudere) topics geven idd deze foutmelding. Zelf posten levert op dat je voorgaande reactie wel weer kunt zien. Niet handig, en bloedirritant.

@Chocoladereep: dank je voor het melden, ik het er 1 verwijderd!
Verplaatst naar seks: (Te) weinig sex?
Ik denk dat vader moeite gedragsstoornis zoontje bij Kinderen beter thuishoort. De kans is m.i. groter dat daar ook andere vrouwen (en misschien mannen) zijn die een kind hebben met een gedragsstoornis.
World of Warcraft: Legion
Bedankt Hans! Ik vond ze bij allebei wel passen, dus ik heb een alias gemaakt op de kinderenpijler.
Hoi!

Wil je kijken bij: ForumRelaties: De buurvrouw.

Browneyes zit voor de zoveelste keer alleen maar lelijke dingen te zeggen. Wordt hier zooo moe van. Misschien kan je er iets aan zeggen? (en even wat andere post van deze persoon lezen).

Thanks!
Bedankt MamaD, ik heb actie ondernomen.
Dag Angel,

Ik vermoed dat dit: "Vrijgezellenfeest Barcelona" een reclame topic is.
The time is now
Thanx! Is verwijderd + gepermabanned.
Kan het topic na 4 jaar.... verwijderd worden?

Er staan achteraf gezien veel persoonlijke dingen in.

Alvast bedankt!
Goedemorgen,

In de eerste 3 pagina's van het topic: Wat kreeg jij als huwelijkscadeau van (schoon)ouders? word erg veel off topic gegaan. Ik zou je willen verzoeken deze posts weg te halen.

Alvast dank.

Groeten, Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven