Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Hey mierenneuker! Back in town? Enneeuh ik ben dan ook meer een Bengel dan een Engel, dat weet je toch. Dus in dat opzicht is het wel weer een treffende avatar.
quote:Sarah Scott schreef op 27 augustus 2009 @ 16:47:

Hey mierenneuker! Back in town? Enneeuh ik ben dan ook meer een Bengel dan een Engel, dat weet je toch. Dus in dat opzicht is het wel weer een treffende avatar. Back in home town jah!

Een vrijwillige ban om zoveel technische ellende, een extra lange vakantie en de zin is er weer. Milder dan ooit, dat spreekt vanzelf.

Nu ja, Engel, Bengel, vlinder of mier: je doet het er maar mee. Wel modieus kleurtje, dàt compliment kan er nog net van af.

Bedankt lieve Geve voor uw gewéldige compliment

.
Ik zie als laatste naam in het topic fleurtje,maar als ik het open zie ik haar post niet.......

Fleur,ben je verdwenen in cyberspace?????????
Eng zeg!
Weer een corrupt topic denk ik. Gebeurd wel vaker. Enige remedie is een nieuwe openen en in die nieuwe verder gaan. Angel moet slotje op deze zetten en dan is het"opgelost".
Het topic: Heb je weleens ontrouw meegemaakt? is een oproepje.
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Hoi Viva Angel,

Het topic: Zoveelste topic over exen mag er weer af hoor.

Thanks!
quote:Dushi74 schreef op 27 augustus 2009 @ 23:37:

Weer een corrupt topic denk ik. Gebeurd wel vaker. Enige remedie is een nieuwe openen en in die nieuwe verder gaan. Angel moet slotje op deze zetten en dan is het"opgelost".Klopt helemaal. Ik zal het topic sluiten
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 28 augustus 2009 @ 13:24:

Het topic: Heb je weleens ontrouw meegemaakt? is een oproepje.Dank! Is verplaatst
quote:Baudolino schreef op 28 augustus 2009 @ 13:40:

Hoi Viva Angel,

Het topic: Zoveelste topic over exen mag er weer af hoor.

Thanks!Omdat....?
quote:mormeltje schreef op 27 augustus 2009 @ 23:30:

Ik zie als laatste naam in het topic fleurtje,maar als ik het open zie ik haar post niet.......

Fleur,ben je verdwenen in cyberspace?????????

Woehahhaaaaaaa! Ik zat een beetje op 'Mijn Viva' te kutten en ik vond een topic onder mijn favorieten staan, laatste posting was twee jaar geleden. Dacht, laat ik es vragen hoe het nu gaat

Ik keek net weer, en er zit nu een slotje op. Wrom?
Mijn post is nog wel te lezen hoor. Sterker nog: ene loveu4ever ofzoiets heeft nog ná mij gepost!
Ik kon het topic ook niet in Fleur, (was nieuwsgierig wat je had gepost) Maar ik zag in het overzicht jouw reactie wel, maar openen ho maar! Dat kon ik dus wel vergeten. Vandaar dat ik had gepost dat het topic dan corrupt is.
quote:fleurtje schreef op 29 augustus 2009 @ 15:36:

[...]

Woehahhaaaaaaa! Ik zat een beetje op 'Mijn Viva' te kutten en ik vond een topic onder mijn favorieten staan, laatste posting was twee jaar geleden. Dacht, laat ik es vragen hoe het nu gaat

Ik keek net weer, en er zit nu een slotje op. Wrom?Zie reactie van Dushi! Oude topics zoals deze geven de fout dat de laatstgeposte wel terug te zien is in het overzicht, maar ofwel het topic is niet te openen, ofwel de laatste reactie wordt ín het topic zelf niet gezien, pas na posten.
[

Omdat....?[/quote]

Oh, sorry. Reden is omdat ik de nodige adviezen heb gekregen, en dat de situatie misschien wel wat voor herkenning kan zorgen.

Vandaar! (En het is natuurlijk al het zoveelste topic over exen ;) )
Baudolino, is het dan niet verstandiger om VOOR je een topic opent eens na te denken over eventuele herkenning?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb het topic verwijderd.
Ik ben nieuw hier, zal eerst even de regels lezen voor ik weer 'mee doe'. Had ik natuurlijk eerst moeten doen, maar zat ergens mee en wilde graag wat advies. Excuses voor de overlast.
Hee Baudelino, je hebt je reactie wat milder gemaakt zie ik...

Vroeg me af, misschien wil JIJ mijn vragen wel beantwoorden onder de pijler Overige, bij de het discussie-topic?
Done...
Dag Angel,

Wil je de titel van ons topic verbeteren alsjeblieft?

Er mist een 'l' in 'Gewoon lekker relativeren' .

Bedankt!
Is het al veranderd want ik zie echt geen missende I

*of moet ik aan een brilletje*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum er staat toch echt: 'Gewoon, leker relativeren.'

Of ben ik gek!?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven