Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
@ degenen die nu lopen miepen dat het al vijf hele minuten on-topic was dus...
Ja hallo zeg! Ik begin niet weer opnieuw.
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 20:58:

Je zou ook even kunnen kijken naar het moment waarop ik de vraag uitgezet heb.

Dat was vrijwel direct na mijn eerste post in het topic, toen iedereen nog over elkaar buitelde van het lachen om zo'n totaal ongeloofwaardig verhaal.

Als er niet meer gelachen mag worden, dan wordt er ook niet meer geleefd. Een dag niet gelachen enz.

Sjee, Q, waarom zo zuur?

En ongeloofwaardig blijft het.
Geen bijzonderheden
Mag ik dan nog wel 19 november uitroepen tot Nationale Hufterdag of is dat ook niet lollig?
Ja, ik vind dit ook erg jammer. Met name als TO terugkomt, haar topic niet meer terugvindt en dan maar weer weggaat. Jammer jammer jammerdebammer.
quote:floor72 schreef op 19 november 2009 @ 20:59:

Mag ik dan nog wel 19 november uitroepen tot Nationale Hufterdag of is dat ook niet lollig?Vind ik wel.
Geen bijzonderheden
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 21:00:

Ja, ik vind dit ook erg jammer. Met name als TO terugkomt, haar topic niet meer terugvindt en dan maar weer weggaat. Jammer jammer jammerdebammer.
Geen bijzonderheden
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 20:58:

Je zou ook even kunnen kijken naar het moment waarop ik de vraag uitgezet heb.

Dat was vrijwel direct na mijn eerste post in het topic, toen iedereen nog over elkaar buitelde van het lachen om zo'n totaal ongeloofwaardig verhaal.Ja, die eerste posting waar je later op terugkwam omdat je zag dat het totaal niet klopte wat je beweerde.
De mop is notabene dat Minny Q vroeg te kappen omdat het anders in een megarel zou eindigen, waarop Q repliceert: ik ben al gekapt, Minny.

Intussen was ik met Meds scenario's aan het bedenken hoe e.e.a in elkaar steekt, inzake het verhaal van TO.

Belachelijk dat het weg wordt gehaald.

Ik heb veel en veel erger gezien.
Geen bijzonderheden
Dit was niet eens een rel!
Geen bijzonderheden
Nou idd, als iemand het topic verstoorde was het Q zelf, en niet wij. De ene kant twijfelde aan het verhaal, de andere kant vond dat het best kon kloppen. Daar hadden we een discussie over. Mag dat niet? Nee?
Moeten we al naar het discussietopic?
Goed, ik begrijp dat we nu even lekker flauw over mij gaan doen?

Have fun, dames.
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 21:06:

Nou idd, als iemand het topic verstoorde was het Q zelf, en niet wij. De ene kant twijfelde aan het verhaal, de andere kant vond dat het best kon kloppen. Daar hadden we een discussie over. Mag dat niet? Nee?

Correct. Zo was het. En als daar een geintje bij komt kijken, dan is dat zo.

Gelukkig maar.
Geen bijzonderheden
Kollere Q, zit er een hamster in je hol of zo?
quote:yasmijn schreef op 19 november 2009 @ 21:07:

[...]

Correct. Zo was het. En als daar een geintje bij komt kijken, dan is dat zo.

Gelukkig maar.Nou idd, als er niet gelachen wordt, ja dan heb je echt ruzie. Dat was nu niet het geval.
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 21:07:

Have fun, dames.

Neen, we zetten de feiten op een rij. Wij begrijpen jouw actie niet. Tenminste, ik niet.

Er waren duidelijk 2 kampen, de believers en de non believers die een discussie hadden. Mét een gebbetje.

En toen ging jij melden dat het topic om zeep geholpen werd.

En dát snap ik niet.
Geen bijzonderheden
Precies, want het dreigde pas om zeep geholpen te worden toen iemand ruzie kwam zoeken middels het krijsend binnenvliegen van het topic en betichtingen uit te gaan delen.
Ik zit net t topic " vol van haat" te lezen, heb de liveverwijdering meegemaakt.

Ook een ervaring op zich.

T is net,TITATOVENAAR.

Heel apart.

Kan geen reactie op de inhoud geven, was op pagina 2
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Jammer dat het zo moet eindigen.

Was mijn intentie helemaal niet, ik toonde mijn wantrouwen, anderen ook, weer anderen geloofden het wel, en dat werd een discussie met een beetje geinen over en weer, maar ook nog serieus naar TO toe.

Dat heeft een woord.

Dat heet 'forummen'.
Geen bijzonderheden
quote:qwertu schreef op 19 november 2009 @ 21:07:

Have fun, dames.

Q. kom op zeg! Je hebt best een punt hoor en het siert je dat je het opneemt voor TO. Dat meen ik oprecht. Ik ben echt niet te beroerd om dat toe te geven, maar je moet misschien ook even naar de toon van je eigen muziek luisteren.

Jij begon ook gelijk om je heen te meppen en deed verkeerde interpretaties.

Ik reageer hier echt niet op om jou nog even een trap na te geven. Zo steek ik niet in elkaar, maar net als jij wil ik ook mijn zegje doen.

Ik geloof werkelijk dat het ook zonder ingrijpen wel goed gekomen was met dat topic.
Ik heb er weinig trek in om alles opnieuw te posten. Dus ja, topic om zeep, maar dat ligt niet aan mij dank u.
Ik haat dat ingrijpen. Ik weet zelf wel na zoveel jaren forummen wat wel/niet kan en tot hoever ik kan gaan.

Ik ben toch geen kleuter.
Geen bijzonderheden
De eerste paar pagina's werd het topic wel direct klein gemaakt met verwijzingen naar allerlei toestanden (FBI, CIA en meer van dat soort postings). Dat was gewoon bashen. 13 pagina's verder ontstond het geforum weer over 'wel of niet geloven'.
DTEEZ!
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 21:14:

Ik heb er weinig trek in om alles opnieuw te posten. Dus ja, topic om zeep, maar dat ligt niet aan mij dank u.precies, ik vrees dat ook ik geen tweede poging ga doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven