Alcohol wegdoen
vrijdag 12 september 2025 om 15:01
Misschien een gekke vraag. Ik heb een paar flessen alcohol staan die er al tien jaar staan en ik wil ze uit mijn huis hebben. Wij drinken het niet. Het is oa rum.
Ik kan het niet op Marktplaats zetten want het mag niet van Marktplaats, alcohol verkopen.
Dus wat moet ik ermee?
Kan ik het ergens doneren (voelt gek)?
Of toch maar door de gootsteen?
Ik wil er echt vanaf. Ik ken niemand die het drinkt anders was het wel opgegaan. Dus "geef een cocktailfeestje" werkt niet echt.
Ik kan het niet op Marktplaats zetten want het mag niet van Marktplaats, alcohol verkopen.
Dus wat moet ik ermee?
Kan ik het ergens doneren (voelt gek)?
Of toch maar door de gootsteen?
Ik wil er echt vanaf. Ik ken niemand die het drinkt anders was het wel opgegaan. Dus "geef een cocktailfeestje" werkt niet echt.
vrijdag 12 september 2025 om 15:24
vrijdag 12 september 2025 om 15:55
vrijdag 12 september 2025 om 15:57
Het zijn dichte flessen, de open flessen zijn allang door de gootsteen gegaan hoor.Honingbij_ schreef: ↑12-09-2025 15:55No way dat ik een fles alcohol zou drinken die 10 jaar bij iemand in de kast gestaan heeft. Geen idee wat diegene er allemaal mij uitgespookt heeft. Zou ook niet op mijn geweten willen hebben dat mensen ziek worden van mijn oude flessen. Ik zou het lekker wegdoen (in de gootsteen dus).
Tenzij er wat mis is met de inhoud van dichte flessen na tien jaar?
the_architect wijzigde dit bericht op 12-09-2025 15:58
7.17% gewijzigd
vrijdag 12 september 2025 om 15:59
Ja waarom? Misschien is er iemand heel blij mee.The_Architect schreef: ↑12-09-2025 15:57Ja dit vind ik ergens logisch maar het staat me ook een beetje tegen ofzo. Maar waarom?
vrijdag 12 september 2025 om 16:28
Met een percentage van +35% is het nog te drinken als de fles dicht is na 10 jaar.The_Architect schreef: ↑12-09-2025 15:57Het zijn dichte flessen, de open flessen zijn allang door de gootsteen gegaan hoor.
Tenzij er wat mis is met de inhoud van dichte flessen na tien jaar?
Verras een lokale zwerver ermee

I wanna live my life with the volume full!
vrijdag 12 september 2025 om 18:02

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in