Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
quote:minny schreef op 19 november 2009 @ 21:14:

Ik heb er weinig trek in om alles opnieuw te posten. Dus ja, topic om zeep, maar dat ligt niet aan mij dank u.

Nope, hier zijn wij geen debet aan.

Ik zal altijd de hand in eigen bevallige boezem steken als ik schuld heb aan een rel of iets moedwillig om zeep help.

Dat is hier absoluut niet het geval en ik heb de nodige ervaringen met rellen wel opgedaan, dunkt me. Geef me een beetje krediet.
Geen bijzonderheden
oh en ik bedoel dat gebeurt inderdaad wel vaker op topics, om een topic hierdoor offline te halen gaat mij echt te ver. Maar kan me wel voorstellen dat als TO terug was gekomen en de eerste 6 pagina's had gelezen dat ze dacht 'ja daaag'.
DTEEZ!
Ik vind het jammer dat het zo klakkeloos wordt gedaan als iemand, die blijkbaar niet eens goed gelezen had, een melding komt doen. Het topic ging prima en op wat geintjes in het begin na, die al opgehouden waren toen er ruzie gezocht werd, was de discussie goed op gang. Ik vond het een interessante discussie althans.
quote:Djoels schreef op 19 november 2009 @ 21:16:

De eerste paar pagina's werd het topic wel direct klein gemaakt met verwijzingen naar allerlei toestanden (FBI, CIA en meer van dat soort postings). Dat was gewoon bashen. 13 pagina's verder ontstond het geforum weer over 'wel of niet geloven'.

Correct. Een intermezzo. Moet in mijn optiek kunnen. We zijn weer gewoon op TO ingegaan.

Geef toe dat alles zo wazig was. En neem me niet kwalijk dat ik een dergelijk verhaal met veel hiaten niet geloof.

En toch was ik nog benieuwd naar aanvullingen van TO. En daar zouden we echt wel serieus op ingaan.
Geen bijzonderheden
Topic is opgeschoond en teruggeplaatst.
quote:Viva Angel5 schreef op 19 november 2009 @ 21:20:

Topic is opgeschoond en teruggeplaatst.O.
Geen bijzonderheden
ok, lees net dat het topic terug is.
Nou er zijn nog een hoop pagina's over.
DTEEZ!
quote:yasmijn schreef op 19 november 2009 @ 21:21:

[...]

O.

Ja zoals altijd LE-ZEN jullie niet. En worden er maar weer conclusies getrokken. En wordt er vervolgens op Q gehakt, wat al helemáál nergens op slaat.

Sceptisch zijn bij een OP is príma, heel oplettend enzo. Maar er is al zováák wat gezegd over het melden van fakers en trollen. Ga zelf niet zo kinderachtig mee lopen doen en schakel ons in.

Een dubieuze openingspost betekent niet per defenitie dat het een flauwekulverhaal is.
Ik hak helemaal niet! Ik vroeg Q alleen waarom ze zo zuur deed!
Geen bijzonderheden
Nee, en dat vonden meerdere mensen, vandaar dat er een discussie ontstond. En ja, ik vind deze aktie van Q werkelijk onbegrijplijk.
Q is niet zuur Yas, ze heeft volkomen gelijk. En die discussie hoort niet op dát topic thuis en niet op dit topic. Dus graag wieberen hiero.

Open maar een topic op overige, of spui je grieven in het beleidtopic.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 19-11-2009 21:46
Reden: Verduidelijking, blijkbaar leest men er overheen
% gewijzigd
- geplaatst bij Overig -
o, ik zie dat ik hier niet mag posten over de kwestie, excusez moi, had nog niet bijgelezen, ben weg hiero
Verwijderd ivm privacy: Relatie verbroken met narcist maar zakelijk nog 1 jaar vast
Er was zo'n lief topic van iemand die zo gelukkig was met haar vriend na een leven van depressies en nu ben ik het kwijt :(
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oh dat ben ik vergeten te melden!

Die is ook verwijderd ivm privacy, sorry dat ik het vergeten ben
O je had hem al beantwoord k had je al op de O-pijler hier naar toe 'gestuurd'

Vanwaar privacy?
Vanwege herkenning.
Ja duhuh. lekker ding
Dit is eigenlijk gewoon een oproep (voor een -mijns inziens- ook niet al te zuivere zaak): PrinsesOpDeErwt in "Schreeuw om hulp...."
Peas on earth!
Angel kun je de gequote post van mij door HanZie weghalen, van vandaag om 10.19?

Ik had de mijne weggehaald.
Dank Prinses, ik heb het topic verwijderd.

Zamirah, ik heb de quote bewerkt!
Dank.
Five, er wordt op het topic ''singles in the city'' reclame gemaakt voor een website om nieuwe vriendschappen te maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven