Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
zou je mijn topic graag jullie mening..... willen verwijderen??

Alvast bedankt!
quote:mylenevalerie schreef op 26 november 2009 @ 15:30:

[...]

Dan mag je nog niet in 1 topic met beide namen reageren. Of je nou a en b heet of nageltje en nageltje......

Ik heb ook een andere nick die bijna iedereen wel weet/ nou vele weten die, maar heb het een keer aan Naomi gevraagd of ik alleen in mijn kletsgroepje met die andere nick mocht posten maar het mocht niet. Je zou er ook een dagtaak aan hebben om uit te zoeken hoe en wat als moderator. Dus snap dat het beleid is, gewoon nergens dubbelnicken, ook niet op je eigen topic.Ja, dat snap ik wel, ze zegt zelf dat werk/thuis de reden is en dat ze het dus niet doorhad. Angel zei dat dat niet kon, dus daar reageerde ik op, dat het dus een eerlijke vergissing kan zijn.
quote:bromsnor schreef op 26 november 2009 @ 16:32:

zou je mijn topic graag jullie mening..... willen verwijderen??

Alvast bedankt!Done.
quote:emaille schreef op 26 november 2009 @ 17:01:

[...]

Ja, dat snap ik wel, ze zegt zelf dat werk/thuis de reden is en dat ze het dus niet doorhad. Angel zei dat dat niet kon, dus daar reageerde ik op, dat het dus een eerlijke vergissing kan zijn.quote:Viva Angel5 schreef op 25 november 2009 @ 20:33:

Done, Nageltje. Misschien is het handig en vooral ook duidelijk wanneer je 1 nickname gebruikt. Dubbelnicken is overigens ook niet toegestaan binnen 1 topic, maar ik neem aan dat dit een vergissing is geweest....
We hebben een trol. Melhor, uit "Wat moet ik doen met deze relatei"
Het topic "Ik weet het zeker....denk ik" is even tijdelijk offline gehaald ivm een privacy-issue. Het topic komt waarschijnlijk weer terug.
quote:Bosz schreef op 01 december 2009 @ 08:36:

We hebben een trol. Melhor, uit "Wat moet ik doen met deze relatei"Dank je, ik heb hem verwijderd.
Waarom is het topic van Melhor weggehaald? Ja, hij had nogal wat issues...maar een troll ?
Het topic is er nog wel maar gesloten. En Melhor geeft in zijn laatste bericht toe dat het allemaal verzonnen is, een trol dus.
Ik dacht dat een troll een bestaande user is, die vervolgens een topic aanmaakt onder een andere nick om de boel te stangen.

Maar iemand die een weird topic plaatst, en er zelf in toegeeft gelogen te hebben, maar opzich wél een nieuwe user is, vind ik niet onder de definitie van een troll vallen.

Er zijn gewoon aparte mensen, die ook recht op hun topics hebben . Zelfs als ze in het topic liegen over wie ze zijn...Want dat valt niet te beoordelen. Misschien was het ook een leugen van Melhor dat hij gelogen had namelijk...

Er zijn vast wel meer VIVA users die liegen over bepaalde zaken in hun topic, maar dat verder niet toegeven op het Forum. Die topics worden toch ook niet gedelete?
Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op forums, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare reacties (bijvoorbeeld flames) van andere mensen uit te lokken.

Juist een user die speciaal een nick aanmaakt voor fake/flameberichten, is een trol. Een user die een nieuwe nick aanmaakt voor flauwe topics is gewoon een dubbelnicker
Overigens bevatte zijn emailadres ook het woord "flame", dus dat zegt ook genoeg.
hi mod,

mijn ¿vriend? Melhor heeft mij bekend mijn miserie te hebben gebruikt op dit forum.

heb ik recht article te lezen?

mg

Fernando Garcia Diaz
lo imposible es posible
Dit topic van F.G.D. moet ook weg, want geeft wel weer heel veel privé-info. Maar het is wel grappig
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Thanx EB, ik heb maatregelen getroffen.
quote:EvyBlissy schreef op 01 december 2009 @ 17:55:

Dit topic van F.G.D. moet ook weg, want geeft wel weer heel veel privé-info. Maar het is wel grappig

je stuurt mij dit bericht ; EvyBlissy heeft een bericht gepost in het topic '¿ Wat moet ik doen met deze relatie?' op Viva.

Plak de volgende URL in je browser om het topic te bekijken:

onderwerp 64112

om me dan ook meteen zonder verwittiging te schrappen.

VOLWASSEN? DONT THINK SO

PITA
Vivamenklote?! (of: ¿¡)
Peas on earth!
quote:Viva Angel5 schreef op 01 december 2009 @ 18:48:

Thanx EB, ik heb maatregelen getroffen.

zonder verwittiging of reden schrap je mijn topic en mijn account

Dit in de DEMOCRATIE NEDERLAND?

Als ik inlog en naar het forum ga krijg ik de volgend bericht ;

File Line Function

forum.init.php 294 engine->parse ()

forum.php 26 require (string)

index.php 2 include (string)

file: 0:0

0

not disected in parse: error_general

en dan durf je jezelf ook ANGEL noemen, had BITCH niet gepaster geweest?

PITA O PUTA ?

Durf te reageren ipv achter je pc achterbaks te zijn
Ik HOU van de democratie van Nederland!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
I vrijheid van meningsuiting
Peas on earth!
quote:leefnu schreef op 01 december 2009 @ 15:14:

Ik dacht dat een troll een bestaande user is, die vervolgens een topic aanmaakt onder een andere nick om de boel te stangen.

Maar iemand die een weird topic plaatst, en er zelf in toegeeft gelogen te hebben, maar opzich wél een nieuwe user is, vind ik niet onder de definitie van een troll vallen.

Er zijn gewoon aparte mensen, die ook recht op hun topics hebben . Zelfs als ze in het topic liegen over wie ze zijn...Want dat valt niet te beoordelen. Misschien was het ook een leugen van Melhor dat hij gelogen had namelijk...

Er zijn vast wel meer VIVA users die liegen over bepaalde zaken in hun topic, maar dat verder niet toegeven op het Forum. Die topics worden toch ook niet gedelete?

e stuurt mij dit bericht ; EvyBlissy heeft een bericht gepost in het topic '¿ Wat moet ik doen met deze relatie?' op Viva.

Plak de volgende URL in je browser om het topic te bekijken:

om me dan ook meteen zonder verwittiging te schrappen.

VOLWASSEN? DONT THINK SO

PITA

zonder verwittiging of reden schrap je mijn topic en mijn account

Dit in de DEMOCRATIE NEDERLAND?

Als ik inlog en naar het forum ga krijg ik de volgend bericht ;

File Line Function

forum.init.php 294 engine->parse ()

forum.php 26 require (string)

index.php 2 include (string)

file: 0:0

0

not disected in parse: error_general

en dan durf je jezelf ook ANGEL noemen, had BITCH niet gepaster geweest?

PITA O PUTA ?

Durf te reageren ipv achter je pc achterbaks te zijn

fernando garcia diaz
Moderator,

Ik ben op zoek naar een topic dat gaat over "narcistische partners" is dat hier op de relatie pijler of ergens anders????
Euh Vivamenklote, vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je jezelf eindeloos moet herhalen hoor...
Peas on earth!
vivamenklote post ook bovenstaand bericht op het topic "Singles in the City"
NU gaat het inderdaad wat te ver denk ik, ik zie dat ie het her en der op topics plaatst....
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven