Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Hallo Angel,

Zou je zo vriendelijk willen zijn en mij het E-mail adres van Yamuna willen verstrekken?

Zie topic, Relaties, Relatie verbroken en............

Dank je wel,

Groetjes, lifeisbeautiful
quote:

Angel,

Zou je (zie ook mijn mail) mijn topic 'paniek' kunnen verwijderen. Ben niet zo slim geweest, is te herkenbaar. Sorry hiervoor. Wel veel aan gehad trouwens. Handig zulke online 'vrienden'.

Nogmaals sorry en alvast bedankt!

Bea Ik heb het verwijderd.
quote:

Hallo Angel,

Zou je zo vriendelijk willen zijn en mij het E-mail adres van Yamuna willen verstrekken?

Dank je wel,

Ik mag niet zomaar emailadressen van forummers geven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toesturen als je dat goed vindt.
Verplaatst naar Overige: "Kan een hond jaloers zijn??".
quote:

quote: Lifeisbeautiful reageerde

Hallo Angel,

Dank je wel,

Ik mag niet zomaar emailadressen van forummers geven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toesturen als je dat goed vindt.

in het topic heb ik haar aangeboden mijn mailadres op te vragen via jullie

dus bij deze mijn toestemming.

Liefs yamuna

dank voor de bemiddeling
Hé angel

is het misschien om het topic over verlatingsangst sticky te maken? zo is het snel terug te vinden voor ons.

alvast bedankt!

Lalein
quote: Yamuna reageerde

in het topic heb ik haar aangeboden mijn mailadres op te vragen via jullie

dus bij deze mijn toestemming.

Liefs yamuna

dank voor de bemiddeling

Wij lezen niet alle topics door. Dat is niet bij te houden. Het gemakkelijkste is asl beide partijen dit gewoon hier komen melden. Ik heb het in ieder geval nu verzonden.
quote:

Hé angel

is het misschien om het topic over verlatingsangst sticky te maken? zo is het snel terug te vinden voor ons.

alvast bedankt!

Lalein Daar kunnen we helaas niet aan beginnen. Wat je kunt doen is de link van het topic in je Favorieten zetten.
"Het grote Poez-gaat-koppelen topic" is verwijderd. Het is niet toegestaan om hier te hengelen voor dates en dus ook niet in zo'n groot centraal topic.
quote:

quote: Lalein reageerde

Hé angel

alvast bedankt!

Lalein

Daar kunnen we helaas niet aan beginnen. Wat je kunt doen is de link van het topic in je Favorieten zetten.

jammer, in andere pijlers zijn er ook verschillende centrale topics die sticky worden gemaakt.

evengoed bedankt.
Wat ik me nu afvraag, is waarom mag dat eigenlijk niet mag? We zijn toch ook gewoon maar mensen en zolang er niemand kwaad doet.............toch?
quote:

quote: viva angel1 reageerde

"Het grote Poez-gaat-koppelen topic" is verwijderd. Het is niet toegestaan om hier te hengelen voor dates en dus ook niet in zo'n groot centraal topic. Hmmm.  Er werd in dat topic niet gehengeld;  wel veel geleuterd. Volgens mij had Poez het helemaal niet bedoeld als een serieus hengel- en koppel topic, en zo te lezen hadden de forummers dat prima begrepen.  Als er geen plaats is voor wat scherts en luim tussen de ernstige zaken door wordt jullie forum wel serieuzer maar ook saaier.  Wauw TL! Geen eens kritiek? :P

Jammer angel. Ben het met TL eens, het was schertsend bedoeld en dat hadden mensen prima door. En jammer dat ik na een dag hard werken de reacties niet eens kan lezen. Wanneer wordt een topic op slot gedaan en wanneer wordt het verwijderd?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Hoi Moderator,

mag mijn topic 'Ik walg van mijn vriends sexverleden'

verwijderd worden. Ik heb veel aan de reacties gehad (211!!)

maar nu gaat het zo'n beetje een eigen leven leiden.

Uit openheid heb ik mijn vriend het topic laten lezen,

maar goed...nu gaat het minder over mij of ons.

En ik ga er zelf mee aan de slag.

Dankje!
Hee angel 1

Zou je misschien mijn titel kunnen veranderen van' vader dochter relatie'  naar Hulp bij vader dochter relatie 

Alvast bedankt

TaaGB
quote:

Hoi Moderator,

Dankje! Ik ben tegen het verwijderen van een topic op verzoek van TO.  Een topic is niet het eigendom van degene die het opent;  iedereen die reageert heeft er ook een bijdrage aan geleverd.  En al vindt TO een topic niet meer interessant, anderen kunnen er nog wel waarde aan hechten.  Lekker laten staan dus aub.
Of het topic van Poezewoes nou wel of niet serieus bedoeld was als hengeltopic, die strekking had het wel. Ook leutertopics zijn er al genoeg te vinden op het forum.
quote:

Hoi Moderator,

Dankje! Is verwijderd.
quote:

Hee angel 1

Zou je misschien mijn titel kunnen veranderen van' vader dochter relatie'  naar Hulp bij vader dochter relatie 

Alvast bedankt

TaaGB Is aangepast.
quote:Ik ben tegen het verwijderen van een topic op verzoek van TO.  Een topic is niet het eigendom van degene die het opent;  iedereen die reageert heeft er ook een bijdrage aan geleverd.  En al vindt TO een topic niet meer interessant, anderen kunnen er nog wel waarde aan hechten.  Lekker laten staan dus aub.Het is al meerdere keren uitgelegd dat topics die een persoonlijk karakter hebben, op verzoek gewoon verwijderd worden. Wanneer iemand geen behoefte meer voelt te discussieren over zijn of haar persoonlijke situatie en dus daarom niet meer deelneemt aan een discussie, is het niet toegestaan daarna nog uitgebreid over die persoon door te gaan. Het staat jullie vrij om een topic te openen met dezelfde strekking iin het algemeen.

Daarbij Tenderlover, ben jij niet degene die bepaalt hier, maar Viva. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar daar zul je het mee moeten doen.
quote:

quote: Tenderlover reageerde

Ik ben tegen het verwijderen van een topic op verzoek van TO.  Een topic is niet het eigendom van degene die het opent;  iedereen die reageert heeft er ook een bijdrage aan geleverd.  En al vindt TO een topic niet meer interessant, anderen kunnen er nog wel waarde aan hechten.  Lekker laten staan dus aub.

Het is al meerdere keren uitgelegd dat topics die een persoonlijk karakter hebben, op verzoek gewoon verwijderd worden. Wanneer iemand geen behoefte meer voelt te discussieren over zijn of haar persoonlijke situatie en dus daarom niet meer deelneemt aan een discussie, is het niet toegestaan daarna nog uitgebreid over die persoon door te gaan. Het staat jullie vrij om een topic te openen met dezelfde strekking iin het algemeen.

Daarbij Tenderlover, ben jij niet degene die bepaalt hier, maar Viva. Daar kun je het mee eens zijn of niet, maar daar zul je het mee moeten doen.

helemaal mee eens en had ik eerder moeten weten!!
quote:

Amen.

Hoi angel , wil je mijn emailadres aan joie de vivre geven van het minnaressentopic? alvast bedankt!!
Dit topic is niet bedoeld om hele discussies te beslechten. Ik heb de off topics weer verwijderd, muv de reacties op mijn bericht.
quote:Hoi angel , wil je mijn emailadres aan joie de vivre geven van het minnaressentopic? alvast bedankt!!Is verzonden.
Wat gaat er gedaan worden met de topics van Kiki25? Ze blijken allemaal nep te zijn, Kiki25 verveelde zich en vond het wel grappig. Leuk voor haar, maar ik denk dat er best mensen zijn die zichzelf enigszins bloot hebben gegeven en zich nu behoorlijk besodemieterd voelen.
Die hormoonslavernij!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven