Moeilijke moeder

24-10-2020 18:55 108 berichten
.
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 24-11-2020 15:23
99.86% gewijzigd
Jij.

Waar gaat dit over?

Ga naar huis.
Cateautje schreef:
24-10-2020 19:09
GA TOCH NAAR HUIS!
Dit dit dit dit dit
Cateautje schreef:
24-10-2020 18:59
GA NAAR HUIS!!!!!
En dit
blijfgewoonbianca schreef:
24-10-2020 19:23
Je
Bent
30
Plus.

Steun jij haar weleens ? Voelt zij zich gehoord en begrepen door jou ? Of hang jij daar alleen maar de dwarse puber uit ?
Als je in de rol van een dwarse puber wordt geduwd dan ben ik dat toch? Ze ziet me niet als een volwassen mens. Heeft ze ook nooit gezien. Volgens mij loop ik heel erg op eieren bij haar. Ik doe altijd mijn best. Ze kijkt dan heel nors voor zich uit en ik moet leuk blaten tot ze loskomt. Daar word ik ook moe van.
Als ik een keer niet heeeeeel liefjes doe en niet naar dr mond praat, dan is het een probleem. Zij zal nooit de 1e stap zetten van leuk doen.
OMG.
Alle reacties Link kopieren
Luister naar Cateautje!!
Everything you see I owe to spaghetti!
*2020* schreef:
24-10-2020 19:22
Is het zo moeilijk om op tijd te komen?
Sommige mensen hebben een soort tijdsdyslexie, heb ik laatst geleerd. Het komt vaker voor. Dus voor die mensen is het wel moeilijk neem ik aan.
Jij bent boven de 30? Waarom gedraag én schrijf je als een puber?
En waarom ben je niet gewoon thuis?
Weet je zeker dat je haar blikken goed interpreteert?
Dertig plus??

Verongelijkte puber van 13 zo gedraag jij je.
Dat je moeder niet de leuke moeder is die je zou willen geloof ik direct maar daarom kun jij je nog wel volwassen gedragen.
Op je, vroegere, kamer gaan zitten mokken en zelfs niet te komen eten.. Serieus?

Ga leren hoe je anders kan communiceren.
Dit is triest en zinloos
captain_hindsight schreef:
24-10-2020 19:43
Nu ben ik de gekke die het verkeerd interpreteerde toch. Meestal kijk ik ook weg, zodat ik niet zo hoe kwaad ze naar me kijkt. Dan blaat ik leuk verder tot zij ontdooit. Het was dat ik vandaag ongesteld ben en een rotweek heb gehad dat ik daar ff niet de energie voor had. Nou dan doet ze ook echt niet leuk hoor. In momenten van mijn zwakte pakt ze me gelijk aan wat er mis met me is etc.
anoniem_63efa6da6c38b wijzigde dit bericht op 24-10-2020 19:49
0.00% gewijzigd
Yellowberrie schreef:
24-10-2020 19:39
Als je in de rol van een dwarse puber wordt geduwd dan ben ik dat toch? Ze ziet me niet als een volwassen mens. Heeft ze ook nooit gezien. Volgens mij loop ik heel erg op eieren bij haar. Ik doe altijd mijn best. Ze kijkt dan heel nors voor zich uit en ik moet leuk blaten tot ze loskomt. Daar word ik ook moe van.
Als ik een keer niet heeeeeel liefjes doe en niet naar dr mond praat, dan is het een probleem. Zij zal nooit de 1e stap zetten van leuk doen.
Afbeelding
Ze kan je alleen maar pakken omdat jij dat toelaat. Gedraag als je een volwassene en ga naar huis.

Leer je eigen aandeel eens te bekijken en pak dat aan. Of stop met miepen.
captain_hindsight schreef:
24-10-2020 19:43
Ook dit. En boos kijken dan ook standaard invullen dat het boos is naar TO.
Wat raar allemaal. Maar ehh.... waarom moet jij wachten tot je vader thuis is voordat je naar huis kan gaan?
Waarom ga je er überhaupt nog naartoe als jullie iedere keer zo doen tegen elkaar?
Spreek gewoon af en toe met je vader af bij jou thuis en laat je moeder een paar weken in haar sop gaat koken.
Heb je ooit therapie overwogen? Want je laat je wel erg meeslepen hoor; ik dacht ook eerst met een jong volwassene te maken te hebben
anoniem_677a6b2c79b65 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 19:52
0.23% gewijzigd
Je hebt problemen met je moeder
Met je zus
Met diverse mannen

Enig idee, wie de verbindende factor is?

Zoek je aandeel en krijg grip op je leven
boehoe je bent geen klein kind meer , grow a pair
Het is zoals het is
Carliena schreef:
24-10-2020 19:04
Ga je eens verdiepen in narcisme... lijkt me een typisch geval...
Rot dat je zo'n moeder hebt...
Ja maar wie dan hè to of moeder ?
Echt narcisme hoe verzin je het
Ow, hadden we moeten loepen?
Ik zou ook wel even boos kijken als iemand te laat binnen komt ja. Je bent volwassen, bel even op en zeg dat je gaat liggen en dus iets later komt. Dan was er niets aan de hand geweest. Maar goed, je kan natuurlijk ook gewoon gaan mokken en stampvoeten en de volgende keer precies hetzelfde laten gebeuren.
Kan het niet zijn dat je altijd te laat komt bij mams en dat je ook heel vaak van alles mankeert en daarover zeurt en in een slachtofferrol zit ? Je komt dan steeds te laat en zeurt en eet daar elk weekend, zoiets? Lijkt mij dat je moeder zich niet gewaardeerd voelt terwijl zij kookt voor jou en op je wacht, vandaar die blikken.
Starkid schreef:
24-10-2020 19:57
Ik zou ook wel even boos kijken als iemand te laat binnen komt ja.
Ik vind te laat komen zo respectloos.
Net alsof mijn tijd minder waard is dan jouw tijd.
Yellowberrie schreef:
24-10-2020 19:48
Nu ben ik de gekke die het verkeerd interpreteerde toch. Meestal kijk ik ook weg, zodat ik niet zo hoe kwaad ze naar me kijkt. Dan blaat ik leuk verder tot zij ontdooit. Het was dat ik vandaag ongesteld ben en een rotweek heb gehad dat ik daar ff niet de energie voor had. Nou dan doet ze ook echt niet leuk hoor. In momenten van mijn zwakte pakt ze me gelijk aan wat er mis met me is etc.
Ik zou ook niet leuk doen als mijn volwassen kind in mijn huis me lastig komt vallen met pubergedrag en puberverwijten en dan ook nog verwacht dat ik haar ga pamperen als een kleuter.

Blijf in godsnaam thuis als je niet normaal kan doen. Moeders zijn ook mensen en die hebben op een gegeven moment schoon genoeg van dit energievretende zeikgedrag. Grow up.
Am Yisrael Chai!
Afbeelding

hatelijk blikken werpen
Waar koop je die blikken?
Everything you see I owe to spaghetti!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven