moeizaam contact

03-06-2011 10:06 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
anoniem_119251 wijzigde dit bericht op 06-06-2011 21:47
Reden: herkenbaarheid
% gewijzigd
Nee, stoppen met hem achterna lopen en op zoek gaan naar iemand die wel tijd voor je neemt en het leuk vindt om met je om te gaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is duidelijk dat deze man weinig interesse in je heeft. Waarschijnlijk heeft hij meer contacten lopen via die datingsite. In iedergeval, stop je energie er niet in.
Als hij het te druk heeft om te daten, verklaart dat wel gelijk waarom hij het via een datingsite probeert.

Je moet je alleen afvragen of je daar zin in hebt. Ook als hij eenmaal piloot is, betekent dat dat je hem heel weinig ziet.
Hij heeft geen interesse in je, geen energie meer in steken.
Oh mijn hemel, je lijkt wel eeb puppy zoals je achter hem aan loopt te kwispelen.

De beste jongen heeft overduidelijk niet zoveel interesse in jou als dat jij in hem hebt.

Laat het los, als in wip hem uit je msn, en uit je telefoon mocht hij nog contact opnemen kan je altijd zelf nog kijken of je af wil spreken.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kan het niet gewoon zijn dat hij echt heel erg druk is nu hij midden in zijn examens zit? En de afspraak was toch dat hij zou bellen als het niet door zou gaan?
Nee, dit is niet man-eigen. Als hij jou echt leuk zou vinden, zou hij de moeite nemen je te bellen.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Die jongen heeft net 3 maanden zijn vrienden en familie niet gezien en heeft het ook nog super druk met een opleiding en dan vind je het echt gek dat hij andere prioriteiten heeft ?

Hoe leuk het ook klikt online, ik kan me voorstellen dat zijn "real life"even voorrang heeft.

Ik zou zeker niet nog een keer bellen en gewoon voor je zelf andere plannen maken. Belt hij toch nog dan maak je gewoon met hem een nieuwe afspraak en zeg je dat je er vanuit ging dat het niet doorging omdat je niets hoorde.
Hij is zeker niet zo gek op jou als jij op hem.

Maar dat wist je al toen je je verhaal had opgeschreven, toch?

Niks is zo afstotend als iemand die zich opdringt en die de tekenen aan de wand negeert. Want dan moet je steeds duidelijker worden. Niet iedereen is het gegeven om precies te zeggen waar het op staat. Tot overmaat van ramp verzacht hij het dan weer door je toch te woord te staan en weer hoop te geven.

Daarom denk ik dat er geen hoop is en dat je, als hij contact opneemt, er niet meer op in moet gaan.

Besteed je tijd aan mannen die meer energie in jou steken.
Het klinkt alsof hij jou aan het lijntje houdt. Ik zou héél gauw klaar zijn met zo'n man die geen moeite voor me doet.

Ik ben het eens met mooiedromen: niet meer bellen, andere plannen maken en als hij dan nog wel belt, vanavond ofzo, tegen hem zeggen dat je al wat anders hebt.

Je verliest er niets mee tenslotte, want het enige contact wat jullie tot nu toe hadden was online. Ik bedoel: je hebt nog niet echt een 'relatie' met hem.

Sterkte!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Ik vind jullie reactie wel een beetje kort door de bocht. Oke, hij is niet van de snelle reactie, maar als hij toch geen interesse heeft, dan gaat hij toch niet zijn nummer geven, leuke enthousiaste mails schrijven, de moeite nemen mij terug te bellen en een afspraak in z'n agenda te zetten.

Zo erg loop ik niet achter hem aan. Gemiddeld heb ik de afgelopen maanden één keer per week wat laten horen. Ik heb pas 5 dagen na hij terug was een mailtje gestuurd, terwijl hij toe had gezegd gelijk te mailen als ie terug was. En tuurlijk begrijp ik dat hij het druk heeft gehad toen hij terug was, maar als het goed was zou hij nu weer thuis zijn en examen achter de druk hebben enzo, dus ik had verwacht dat hij nog wel zou bellen.

Vinden jullie het niet heel tegenstrijdig dat hij weinig laat horen, maar als ie wat laat horen heel erg geinteresseerd doet. Ik wel tenminste. Maar ik denk dat ik gewoon helemaal niks meer laat horen als hij dat ook niet doet.

Anyway, bedankt voor de reacties.
kort door de bocht, is de effectiefste manier van de bocht te nemen
Hij vindt je vast best aardig en zo, maar niet leuk genoeg om heel veel moeite voor je te doen.

Als hij al aan het werk is, en ingeroosterd staat als stand by kan hij ook op het laatste moment nog gebeld worden. Het kan ook zijn dat hij een vriendin heeft en geen alibi, en dat hij zijn werk opvoert als uitwijkmogelijkheid.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Vind ook dat TO wel weer makkelijk wordt weggezet als iemand die zich aan het lijntje laat houden. Hallo zeg, de man zelf is één vat vol tegenstrijdigheden, dan weet je toch ook niet meer wat je kunt verwachten? Dus ja, ik zou het heel tegenstrijdig vinden en ook heel irritant. Wat je zegt: als hij niks wil, kan (moet) hij dat gewoon zeggen i.p.v. zo vaag te doen.

De conclusie blijkft evenwel hetzelfde: waarschijnlijk heeft hij (om welke reden dan ook) momenteel niet veel interesse om jou te ontmoeten. Dus kun je er zelf ook beter geen energie meer in steken.
quote:liselore schreef op 03 juni 2011 @ 11:25:

kort door de bocht, is de effectiefste manier van de bocht te nemen

GE-WEL-DIG!

Ik wil hem als motto!

Maar TO, wat voor een reacties wil je dan van ons?

Deze:

Lieve TO, hij vindt het hartstikke leuk hoor!.

Als mannen namelijk echt geïnteresseerd in je zijn dan doen ze altijd zo omslachtig.

Dan reageren ze soms dagen niet, omdat ze bang zijn te happig over te komen.

Ik zou hem als ik jou was gewoon nog een keer bellen/smssen/pingen/whatsappen komt echt goed

Zolang jij je maar in de picture blijft zetten..

Dat zou ik kunnen schrijven, maar dan zou ik liegen!
quote:Aureel schreef op 03 juni 2011 @ 11:47:

Vind ook dat TO wel weer makkelijk wordt weggezet als iemand die zich aan het lijntje laat houden. Hallo zeg, de man zelf is één vat vol tegenstrijdigheden, dan weet je toch ook niet meer wat je kunt verwachten? Dus ja, ik zou het heel tegenstrijdig vinden en ook heel irritant. Wat je zegt: als hij niks wil, kan (moet) hij dat gewoon zeggen i.p.v. zo vaag te doen.

En daarom zeg ik ook altijd maar...verwacht niets, dan kan het alleen maar meevallen

De conclusie blijkft evenwel hetzelfde: waarschijnlijk heeft hij (om welke reden dan ook) momenteel niet veel interesse om jou te ontmoeten. Dus kun je er zelf ook beter geen energie meer in steken.Ik zou het omdraaien zelfs nog, ik zou geen interesse meer hebben in een man als hij me zo laat wapperen...
Ja Summerdance, makkelijk gezegd allemaal weer. Verwachtingen, hoop, teleurstelling, allemaal dingen die menselijk zijn hoor.

Het valt me op dat jij altijd zo perfect met alle situaties weet om te gaan en nooit eens ergens een kutgevoel over hebt. Althans zo komt het op mij over.

Fijn dat je zo blij met jezelf bent, maar bedenk eens dat niet iedereen hetzelfde is. Sommigen mensen maken wél fouten. Sommige omstandigheden zijn gewoon kut; het ligt niet altijd maar 100% aan TO.

Een beetje meer empathie zou je goed staan.
Kom ik weer hoor , maar: heeft hij misschien gewoon een vriendin?
Ik zou hem toch maar een keer in real life ontmoeten, dan weet je namelijk zeker of je hem echt leuk vindt of niet. Je kent hem nu alleen maar van het internet, en de kans dat het in het echt niet klikt is best groot. Dan weet je dat ook weer en hoef je er niet meer over na te denken.
Ik ben blij dat sommigen hier op het forum iets meer genuanceerd hun mening geven, want om nou zomaar te concluderen dat hij geen interesse heeft gaat er bij mij echt niet in. Dat had ik hiervoor al uitgelegd.

Overigens denk ik echt niet dat hij een vriendin heeft. Hij heeft een keer op msn uitgebreid verteld hoe zijn vriendin hem belazerd had en dat hij daardoor al twee jaar niet echt behoefte heeft gehad aan een vriendin. Hij is zelf heel trouw zegt hij, en dat geloof ik gewoon echt. Hij ziet er ook echt niet uit als een gladjanus om het zomaar te zeggen.

Ik geloof eerder dat ie het eng vind dat het nu dichtbij komt ofzo (hij heeft al 2 jaar niet gedate). Maar ook dan is het raar dat hij zo tegenstrijdig doet. Pff, ik ben blij als het morgen is, ik hou echt niet van wachten. Na morgen is het voor mij klaar.
Ik heb me eventjes ingehouden maar ik ga hem stellen, ik ga het tóch doen :

Welk advies zou jij mij geven als ik met jouw verhaal naar jou toe kwam?
Je kan hem smsen of het nog doorgaat morgen TO. Dat kan je doen maar als ik jou was zou ik het even van zijn kant laten komen.

Even een off topic vraagje: ik heb een avatar geplaats en zie hem staan als ik mijn profiel bekijk maar hier is hij nie zichtbaar, hoe kan dat? Weet iemand dat.
Kun je hem niet gewoon NU bellen en vragen wat hij nou wil?

(dus niet sms-en of msn-nen). Zeggen dat je anders andere plannen maakt. En laat je deze keer niet afschepen, gewoon duidelijk zijn. Life's too short.

Echt, waarom niet NU direct bellen? Hoef je je niet meer de hele dag op te vreten en weet je waar je aan toe bent.

(en dan weten wij het ook )
He's not that into you..... Op naar de volgende, of ben je stapelverliefd op hem?
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven