morgen

13-02-2011 18:46 43 berichten
Ik word er een beetje gek van, overal om je heen zie je valentijnsspullen. Collega's vragen aan me wat ik ga doen met valentijn alsof het de mooiste dag van het jaar is.

Ik moet morgen gewoon werken en savonds ga ik met mn vriend naar Najib Amhali, maar niet omdat het nou valentijnsdag is, maar omdat ie dan toevallig bij mij in de buurt optreed.. Ik word een beetje moe van al die feestdagen die niet heel boeiend zijn,

Zo... ik ben mijn frustratie even kwijt.
En ik ben het met je eens. Man zei al tegen me: Ik doe daar niks aan he! En gelijk heeft hij... ik doe er ook niks aan. Bovendien... 'wat' doen met Valentijn is toch helemaal niet de bedoeling? Je doet 'wat' als je een stille liefde hebt, en dan officieel nog anoniem ook.

Commerciele ellende is het (dat is er van gemaakt).
Alle reacties Link kopieren
Ik was het al helemaal vergeten. Heb wel een vriend maar we doen morgen niets bijzonders. Beetje onzin, vind ik.
Same here hoor, commerciele onzin vinden vriend en ik. Als ik mijn vriend zou willen verassen dan doe ik dat wanneer ik wil. Morgen is het gewoon maandag voor ons.
Ik doe niks anders dan anders hoor, ook niet met of voor mijn man. Commercieel gedoe.

Dus dat zeg ik als ze ernaar vragen.
Mijn vriend en ik hebben niets met Valentijnsdag.
Het ergste vind ik nog dat als mensen het aan je vragen, wat je gaat doen, dat ze dan ahhh zeggen als je 'niets' zegt...
Idem hier. Maar als andere mensen het leuk vinden om veel te dure roze frutseltjes voor elkaar te kopen, waarvan je na V-dag niet meer weet wat je er mee moet, dan moeten ze dat vooral doen. Vriend en ik houden idd gewoon elke dag van elkaar, en laten dat ook nog eens elke dag blijken (nee, niet met roze frutseltjes )
commercieel gedoe en alleen leuk als je puber bent.
Oh trouwens, nu roep ik toch wat te hard. Ik heb wel eens een kaart naar een lieve vriendin gestuurd, om te laten weten dat ik zo blij was met haar als vriendin. Kweet niet meer of ik dat anoniem had gedaan of niet.

Zucht, ben ik dus toch bezweken....
Als puber vond ik het inderdaad ook wel leuk!

Maar dan vond ik het spannnend of ik een kaart zou krijgen. (Daar hoopte ik stiekem altijd op haha)

Ik heb er trouwens nooit een gekregen......
Ik heb mijn vriend een kaart gestuurd (we wonen niet samen). Gewoon, omdat ik dat leuk vind en ik die blije kop al voor me zie als hij de post uithaalt
Ik heb een reep chocolade gekocht met "valentijn" er op. En morgen (het is "papadag") ontvangt hij bij de post een heel lief kaartje (als TNT meewerkt).

Tuurlijk is het pure commercie, maar.... we zijn 5 jaar bijelkaar, hebben 2 kleine kinderen, dus veel gebroken nachten. ZIjn allebei oververmoeid, en ik vind dat je dan makkelijk in een relatie uit elkaar kunt groeien. Vandaar dat ik nu even iets meer moeite doe.
Ik heb een reep chocolade gekocht met "valentijn" er op. En morgen (het is "papadag") ontvangt hij bij de post een heel lief kaartje (als TNT meewerkt).

Tuurlijk is het pure commercie, maar.... we zijn 5 jaar bijelkaar, hebben 2 kleine kinderen, dus veel gebroken nachten. ZIjn allebei oververmoeid, en ik vind dat je dan makkelijk in een relatie uit elkaar kunt groeien. Vandaar dat ik nu even iets meer moeite doe.
Ik geef er echt helemaal niets om en ik vergeet dit soort dingen dan ook standaard, maar mijn ex-vriend was altijd erg van de "romantische" (lees: nutteloze) cadeautjes.

En dan moest ik de dag van tevoren nog snel naar de winkel rennen om ook een prul voor hem te kopen.

Ik ben blij dat ik daar vanaf ben .
TO je hebt een leuke lover en je gaat wat leuks doen, hoezo loop je dan te mopperen op mensen die vragen wat je gaat doen? Je kan overal wel 'n probleem van maken. Of zit er iets anders dwars?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind de clou er ook helemaal eraf, want je moet dan iemand anoniem je liefde verklaren. Niet iets kopen voor je partner en er zijn zelfs kinderen die iets kopen voor hun ouders en andersom.
quote:iris1969 schreef op 13 februari 2011 @ 19:31:

Ik vind de clou er ook helemaal eraf, want je moet dan iemand anoniem je liefde verklaren. Niet iets kopen voor je partner en er zijn zelfs kinderen die iets kopen voor hun ouders en andersom.Idd. Man en ik doen er ook niet aan vanwege commerciële onzin. Laat juf mijn dochter (en de rest van haar klas) een kaart voor ons (de ouders) maken . Dat is toch niet de gedachte van Valentijn? Ik vind het belachelijk eerlijk gezegd.
Ik doe morgen wel wat bijzonders.

Ik haal mijn zoon op van de crèche omdat mijn man tot laat een vergadering heeft. Normaal haalt hij hem op, dus het is best bijzonder dat ik het nu doe
En inderdaad, commerciële onzin en slaat nergens op
Toen ik puber was was er nog helemaal geen valenstijnsdag,volgens mij wordt dat pas de laatste 10 jaar ofzo opgedrongen hoor
Ik heb met mijn dochters roze valentijnskoekjes (hartjes) gebakken. Mag ze morgen in de klas uitdelen.

Vind ik gewoon leuk
quote:_Barbabella_ schreef op 13 februari 2011 @ 19:41:

Ik doe morgen wel wat bijzonders.

Ik haal mijn zoon op van de crèche omdat mijn man tot laat een vergadering heeft. Normaal haalt hij hem op, dus het is best bijzonder dat ik het nu doe hahaha hier precies hetzelfde..!!
Ja het is commercieel, en ja, het is ook een ideale gelegenheid om je lekker aan te stellen en een mooi excuus om je op te mogen dringen aan mensen waaraan je dat normaliter niet in je hoofd zou halen. Ja, da's het mooie aan Valentijnsdag. En Carnaval. En Kerst, je verjaardag, Oud en Nieuw, etc. HOERA!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik voel die behoefte nou helemaal niet VeryCherry

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven