morgen
zondag 13 februari 2011 om 18:46
Ik word er een beetje gek van, overal om je heen zie je valentijnsspullen. Collega's vragen aan me wat ik ga doen met valentijn alsof het de mooiste dag van het jaar is.
Ik moet morgen gewoon werken en savonds ga ik met mn vriend naar Najib Amhali, maar niet omdat het nou valentijnsdag is, maar omdat ie dan toevallig bij mij in de buurt optreed.. Ik word een beetje moe van al die feestdagen die niet heel boeiend zijn,
Zo... ik ben mijn frustratie even kwijt.
Ik moet morgen gewoon werken en savonds ga ik met mn vriend naar Najib Amhali, maar niet omdat het nou valentijnsdag is, maar omdat ie dan toevallig bij mij in de buurt optreed.. Ik word een beetje moe van al die feestdagen die niet heel boeiend zijn,
Zo... ik ben mijn frustratie even kwijt.
zondag 13 februari 2011 om 18:53
En ik ben het met je eens. Man zei al tegen me: Ik doe daar niks aan he! En gelijk heeft hij... ik doe er ook niks aan. Bovendien... 'wat' doen met Valentijn is toch helemaal niet de bedoeling? Je doet 'wat' als je een stille liefde hebt, en dan officieel nog anoniem ook.
Commerciele ellende is het (dat is er van gemaakt).
Commerciele ellende is het (dat is er van gemaakt).
zondag 13 februari 2011 om 19:09
Idem hier. Maar als andere mensen het leuk vinden om veel te dure roze frutseltjes voor elkaar te kopen, waarvan je na V-dag niet meer weet wat je er mee moet, dan moeten ze dat vooral doen. Vriend en ik houden idd gewoon elke dag van elkaar, en laten dat ook nog eens elke dag blijken (nee, niet met roze frutseltjes )
zondag 13 februari 2011 om 19:11
zondag 13 februari 2011 om 19:27
Ik heb een reep chocolade gekocht met "valentijn" er op. En morgen (het is "papadag") ontvangt hij bij de post een heel lief kaartje (als TNT meewerkt).
Tuurlijk is het pure commercie, maar.... we zijn 5 jaar bijelkaar, hebben 2 kleine kinderen, dus veel gebroken nachten. ZIjn allebei oververmoeid, en ik vind dat je dan makkelijk in een relatie uit elkaar kunt groeien. Vandaar dat ik nu even iets meer moeite doe.
Tuurlijk is het pure commercie, maar.... we zijn 5 jaar bijelkaar, hebben 2 kleine kinderen, dus veel gebroken nachten. ZIjn allebei oververmoeid, en ik vind dat je dan makkelijk in een relatie uit elkaar kunt groeien. Vandaar dat ik nu even iets meer moeite doe.
zondag 13 februari 2011 om 19:27
Ik heb een reep chocolade gekocht met "valentijn" er op. En morgen (het is "papadag") ontvangt hij bij de post een heel lief kaartje (als TNT meewerkt).
zondag 13 februari 2011 om 19:29
Ik geef er echt helemaal niets om en ik vergeet dit soort dingen dan ook standaard, maar mijn ex-vriend was altijd erg van de "romantische" (lees: nutteloze) cadeautjes.
En dan moest ik de dag van tevoren nog snel naar de winkel rennen om ook een prul voor hem te kopen.
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben .
En dan moest ik de dag van tevoren nog snel naar de winkel rennen om ook een prul voor hem te kopen.
Ik ben blij dat ik daar vanaf ben .
zondag 13 februari 2011 om 19:30
zondag 13 februari 2011 om 19:37
quote:iris1969 schreef op 13 februari 2011 @ 19:31:
Ik vind de clou er ook helemaal eraf, want je moet dan iemand anoniem je liefde verklaren. Niet iets kopen voor je partner en er zijn zelfs kinderen die iets kopen voor hun ouders en andersom.Idd. Man en ik doen er ook niet aan vanwege commerciële onzin. Laat juf mijn dochter (en de rest van haar klas) een kaart voor ons (de ouders) maken . Dat is toch niet de gedachte van Valentijn? Ik vind het belachelijk eerlijk gezegd.
Ik vind de clou er ook helemaal eraf, want je moet dan iemand anoniem je liefde verklaren. Niet iets kopen voor je partner en er zijn zelfs kinderen die iets kopen voor hun ouders en andersom.Idd. Man en ik doen er ook niet aan vanwege commerciële onzin. Laat juf mijn dochter (en de rest van haar klas) een kaart voor ons (de ouders) maken . Dat is toch niet de gedachte van Valentijn? Ik vind het belachelijk eerlijk gezegd.
zondag 13 februari 2011 om 19:58
zondag 13 februari 2011 om 20:02
Ja het is commercieel, en ja, het is ook een ideale gelegenheid om je lekker aan te stellen en een mooi excuus om je op te mogen dringen aan mensen waaraan je dat normaliter niet in je hoofd zou halen. Ja, da's het mooie aan Valentijnsdag. En Carnaval. En Kerst, je verjaardag, Oud en Nieuw, etc. HOERA!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.