Na 10 jaar einde relatie

17-04-2020 00:34 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ik wil even mijn verhaal kwijt in t kort

Ik heb tien jaar een relatie en we hebben een kind. Maar onze relatie het loopt nu op t einde

We waren heel gelukkig maar tot een half jaar geleden kwamen er scheuren in geen sex meer en hij wilde veel uitgaan (hij vroeg me wel altijd mee maar had daar totaal geen zin in). Tot hij op een dag zei een paar weken geleden dat hij niet gelukkig is en iets miste in zijn relatie maar wat wist hij niet . En dat heeft hij een paar x geZegt ik voelde me eigen er niet fijn bij tot we vorige maand egt flinke ruzie kregen en ik me spulle heb gepakt en na me ouders ben gegaan. Vervolgens weer trg want tuurlijk hou ik van hem en hij had spijt en meende het niet . Tot afgelopen weekend heb ik met mijn schoonmoeder en schoonzusje gevochten me mijn schoonzusje en ik vlogen elkaar aan en inplaats dat zei ons uit elkaar haalt trek die moeder mij haar (zo stiekem wat ik vind) ja dat liet ik natuurlijk niet over mijn kant gaan waarop ik haar aanviel en ja flink heb opengehaald. Waar me schoonvader bij kwam bemoeien en mij uitschold en niet eens het verhaal wilde luisteren en egt lelijke dingen zei van ja jullie hadde allang uit elkaar moeten gaan bla bla. Maar mijn vriend was niet thuis hij was op een feestje dus hij was er niet bij. Ik ben na me moeder gegaan omdat ik dacht van even niet thuis zijn voordat hij dan Flip want hij had wat gedronken. Maar hij belde me die nacht helemaal rot op vies vuil kk wijf. Dit dat hij wilde niet eens me verhaal horen. Nou ja vervolgens
Ben ik nog steeds bij me moeder en hij wil dat ik trg kom en dat alles vergeven en vergeten word die ruzie enzo maar ik weet het niet ik kan niet zomaar trg na huis gaan alsof er niks is gebeurd ik wil hun niet eens meer zien of wat dan ook mijn schoonouders en zusje . hebben jullie wat advies
als je ons wil foppen, moet je dingen wel consequent (kontsukwent) fout schrijven hoor
Advies: ja, kun je het iets duidelijker neerzetten wat er speelt. Ik kan er niet veel van maken....sorry
Nee.
ClaireUnderwood schreef:
17-04-2020 08:58
Advies: ja, kun je het iets duidelijker neerzetten wat er speelt. Ik kan er niet veel van maken....sorry
Ze heeft haar schoonzus en schoonmoeder in elkaar geslagen en nu vraagt ze of we advies hebben.
Waar is het kind steeds als jij naar je moeder gaat?
Omg.... En dan maken ze zich nu zorgen om een leerachterstand bij kinderen...

Meer heb ik er eigenlijk niet op te zeggen
ik vind je een aso/tokkie TO
Ja en nee
Mijn advies is dit: https://www.nti.nl/talen/nederlands/

Nu met 50% korting.
Misschien kun je meedoen met Ex on the Beach ofzo? Om even te ontsnappen aan de sleur en het uitgaan en sexgebeuren wat op te krikken.
Kwa niveau en taalgebruik zou je best wel wat kunnen toevoegen op zo'n eiland.
Heb je gedronken toen je dit schreef? Wat een warrig verhaal zeg.
Ik drink mijn koffie altijd met volle melk. Liefst een koekje met chocolade erbij. Soms drink ik muntthee.
Dat was een antwoord op je vraag toch he? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Kokoro schreef:
17-04-2020 09:16
Mijn advies is dit: https://www.nti.nl/talen/nederlands/

Nu met 50% korting.
Beste advies waar je zeker iets aan hebt.
Attraverso schreef:
17-04-2020 12:48
Ik drink mijn koffie altijd met volle melk. Liefst een koekje met chocolade erbij. Soms drink ik muntthee.
Dat was een antwoord op je vraag toch he? Of heb ik het verkeerd begrepen?
:HA:
Hoe kan je nou vechten op anderhalve meter afstand @(
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
mijn advies is dit, vertel eerlijk tegen je moeder dat je op haar viva account zit
S-Meds schreef:
17-04-2020 19:40
mijn advies is dit, vertel eerlijk tegen je moeder dat je op haar viva account zit
:rofl:
Dus:
10 jaar relatie met liefdeskind
Sinds half jaar klad in relatie met vriend
Vriend twijfelt over toekomst met jou
Jij trekt dit niet en trekt bij je moeder in
Er ontstaat vechtpartij met schoonzus en schoonmoeder
Vriend wil dat je terug komt
Jij twijfelt.

Mijn advies: niet teruggaan totdat je een en ander met je vriend hebt uitgepraat. En op basis van goede gesprekken met elkaar jullie alletwee je weer voor de volle 100% wilt en kunt inzetten voor de relatie/jullie gezin.
Of je vriend het ziekenhuis in meppen; dat zal hem leren!
Mensch durf te leven
Ik heb alleen al een borrel nodig als ik dit lees :@@:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven