Na derde date einde verhaal

31-01-2017 22:23 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Antwoord gevonden in de reacties, waarvoor dank.
Boehoe. De antwoorden zijn niet leuk.
Guido, wat doe je nu?

Pitstop?
Dat van dat arrogant overkomen vind ik wel meevallen.

Ik denk dat ze er niks meer in ziet omdat zoals je zei de derde date saai was. Dat zij het gevoel heeft dat het super leuk moet zijn tijdens een date en vlinders in haar buik zou moeten krijgen van jou etc. Na een paar wijntjes ben je toch wat losser dus misschien dat dat de reden is dat ze toch seks met je had.

Misschien ook maar beter voor haar. Ik zou niet willen daten met iemand die mij niet aantrekkelijk vindt.
Ooeeeh, groot ego kreeg een klein prikje.

Poeffff en weg!
Begrijpelijk, maar ik vind het wel jammer dat je de OP weghaalt. Moet ook zeggen dat ik vind dat er sterk ingestoken werd door Pejeka en de anderen die met haar eens waren. Ja, ik vond ook dat het/je niet echt leuk overkwam, maar de reden vind ik wel begrijpelijk. Iedereen is weleens een keer met iemand in zee gegaan die eigenlijk toch niet zo leuk was. Laagopgeleid, te claimerig, minder leuk uiterlijk, of omdat je een menselijke deken wilde omdat je even heel erg alleen voelde. Krijgt zo'n vrouw ook de volle laag dan?

Stel, ik was die vrouw geweest en had mijn verhaal neergezet andersom. Dan had denk ik veel vrouwen gejuicht en gezegd dat ik niet zo'n oppervlakkige man verdiend heb. En ongetwijfeld dat er een paar tussen zaten die hadden gezegd dat ik niet zo huilie moet doen (vanuit gaande dat ik verdrietig was omdat er geen klik was omdat hij mij niet aantrekkelijk genoeg vond) omdat er eenmaal mensen zijn die mij niet aantrekkelijk vinden voor meer. Tja, zo gaat dat soms.
Wat een onzin. Natuurlijk was er dan hetzelfde gezegd. En is ook best vaak gebeurt bij dames die zich ook beter voelde dan anderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven