Na top date word hij bang? Help!

02-02-2019 09:58 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar. Bedankt voor een aantal goede adviezen, maar het lijkt wel voor meeste een slagveld hier als je om advies vraagt van je medemens...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-02-2019 15:09
Reden: OP verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
95.44% gewijzigd
viva-amber schreef:
02-02-2019 13:26
Er is hier een cafe voor mannen die slecht behandeld zijn misschien zit hij daar nu een biertje te drinken.
Volgens mij zit in ieder café wel een man die slecht behandeld is. Of dat probeert te ontwijken.
TO is boos. :"-(
Faith30 schreef:
02-02-2019 09:58
Laat maar. Bedankt voor een aantal goede adviezen, maar het lijkt wel voor meeste een slagveld hier als je om advies vraagt van je medemens...

Oh eerlijke meningen werden niet gewaardeerd?
Faith30 schreef:
het lijkt wel voor meeste een slagveld hier als je om advies vraagt van je medemens...
Jij bent duidelijk nog nooit op een slagveld geweest
Op een slagveld wordt niet gevochten met grappen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vroeg me al af wanneer de OP meltdown kwam. In elk geval zijn de leukste berichten bewaard gebleven. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Manlief schreef:
02-02-2019 13:20
Zou ik niet trekken. Way too much. Ben er te lijfelijk voor ingesteld. Ben meer van het kijken, bekeken worden, aftasten, ontdekken, kriebels, zijdelings verbaal wat uitwisselen. Vind het ook belastend, zo lang kletsen. Terwijl het andere juist energie geeft.
ik mag je graag even “een hand” geven, maar je blijft van mij af. Eerst even drie dagen kletsen
Manlief schreef:
02-02-2019 13:20
Zou ik niet trekken. Way too much. Ben er te lijfelijk voor ingesteld. Ben meer van het kijken, bekeken worden, aftasten, ontdekken, kriebels, zijdelings verbaal wat uitwisselen.
Ik krijg ook kriebels
SweetFirefly schreef:
02-02-2019 13:15
Je greep hem meteen in zijn kruis? Wat een afknapper zeg. O, jij deed je vrouwelijke variant van " Just grab 'm by the pussy".
Voor sommige mensen voelt dit als een aanranding.

Slimme vrouw ben jij hoor. :facepalm:
Nee, in ZE kruis.
Dollop schreef:
02-02-2019 13:38
TO is boos. :"-(

Denk je? Ik denk eerder dat wij haar slimheid onderschatten.
Soulsista schreef:
02-02-2019 13:32
Zo een eerste date is er in eerste instantie toch op gericht elkaar beter te leren kennen? Dan zul je toch veel moeten praten.
Mij hoef je echt niet een uur lang verleidelijk aan zitten te gluren en flirten doe ik pas echt als ik de persoon in kwestie ook daadwerkelijk een intressant persoon vindt.

Moet jij veel praten voor je weet of iemand een interessant persoon is? Ik vind elkaar leren kennen tijdens die eerste date fijn, maar dan wel met wat geflirt erbij graag. En als hij leuk is, wil ik aan het einde van de eerste date op z'n minst weten of hij lekker zoent. Of zelfs sekst.
Marana-- schreef:
02-02-2019 14:17
Moet jij veel praten voor je weet of iemand een interessant persoon is? Ik vind elkaar leren kennen tijdens die eerste date fijn, maar dan wel met wat geflirt erbij graag. En als hij leuk is, wil ik aan het einde van de eerste date op z'n minst weten of hij lekker zoent. Of zelfs sekst.
Juist, ik ook! Daarom ook dat ik mezelf nooit voorneem wel of geen seks te hebben op een 1e date. Weet nl graag, als er een goeie chemie is, wat voor vlees ik in de kuip heb. Zo niet, onnodig om er meedere dates (lees: meer tijd) aan te besteden.

Overigens, ik date ook pas met iemand na het nodige ‘voorwerk’, chatten en/of bellen. Daaruit maak ik op of deze persoon mij iets te vertellen heeft of niet.
loisnvt schreef:
02-02-2019 14:22
Juist, ik ook! Daarom ook dat ik mezelf nooit voorneem wel of geen seks te hebben op een 1e date. Weet nl graag, als er een goeie chemie is, wat voor vlees ik in de kuip heb. Zo niet, onnodig om er meedere dates (lees: meer tijd) aan te besteden.

Overigens, ik date ook pas met iemand na het nodige ‘voorwerk’, chatten en/of bellen. Daaruit maak ik op of deze persoon mij iets te vertellen heeft of niet.

Ook dat. Maar dat voorwerk hoeft niet langer dan een paar dagen te duren. Ellenlang chatten voegt niets toe, als het klikt wil ook de irl chemie snel voelen.
Faith30 schreef:
nou ja sorry dat ik me af en toe afvraag of iets serieus is ..
soms lijkt iets gewoon verzonnen , om al de reacties uit te lokken
Maar als je echt serieus was :
Negeer hem als hij toch nog contact zoekt.

PS Bij een volgende date niet meer naar een kruis grijpen als je geen sex wilt.
( zelfs niet naar kijken ,niet aan dènken ; negeer " ze " broek volkomen )
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
@Marana / Loisnvt:

Now we're talking! 👍
.
Marana-- schreef:
02-02-2019 14:28
Ook dat. Maar dat voorwerk hoeft niet langer dan een paar dagen te duren. Ellenlang chatten voegt niets toe, als het klikt wil ook de irl chemie snel voelen.

Zeker niet ellenlang chatten, dan sluipt het gevaar er in dat je het in gedachte mooier maakt dan het is. Het is een combi van 😉

Aanvulling: ik ben wellicht ook geen goede graadmeter, want ik kan bijv al gigantisch op iemand afknappen bij basisschool taalfouten. ☺️
Marana-- schreef:
02-02-2019 14:17
Ik houd van een man met diepgang, interessante verhalen, wil uitvissen wat zijn standpunten zijn over allerhande zaken en daarover een potje sparren. Iemand die mijn intellect prikkelt en met zijn woorden precies de juiste snaren weet te raken. Dat is voor mij ook een vorm van flirten.
En dat hoeft allemaal niet op de eerste date hoor, maar ik heb echt wat meer nodig dan iemand die de ene na de andere verleidingstactiek op mij afschiet terwijl ik niet eens goed en wel weet wie ik voor me heb zitten.
Heb weleens gehad dat ik een man lichamelijk extreem aantrekkelijk vond en dan ben ik weer niet van het eindeloze gekwebbel.
Bespring je dan liever gewoon maar daarna heb ik ook geen interesse meer in een tweede date met je.
Een man die mijn hart wil winnen moet mij echt het hof maken, wine and dine, vervolgens keurig thuis afzetten en met respect behandelen, geen seksuele toespelingen dus, proberen mee naar binnen te komen in de hoop op een wip.
Als hij na tig dates eindelijk een kus op de wang of mond krijgt springt hij een gat in de lucht en is daar content mee.
Net als in de films van vroeger.

Best vermoeiend als ik dit zo teruglees maar tja ik vind dat een man flink zijn best moet doen ja en veel geduld moet hebben.
de date van TO was lelijk he? Wat moet je anders dan 6 uur lang praten?
Wat haal je daar uit voor jezelf Soulsista?

En waarom is een man voor jou niet meer aantrekkelijk als je seks hebt op de eerste date?
Marana-- schreef:
02-02-2019 15:04
Wat haal je daar uit voor jezelf Soulsista?

En waarom is een man voor jou niet meer aantrekkelijk als je seks hebt op de eerste date?
De volgorde klopt dan gewoon niet meer in mijn hoofd. Als de eerste bindende factor tussen twee mensen op lust gebasseerd is denk ik dat dit in de meeste gevallen de boventoon zal blijven voeren en dat er minder ruimte is voor het ontwikkelen van liefdesgevoelens.
Ken ook best voorbeelden van mensen die ondanks dat ze op de eerste date meteen van bil zijn gegaan alsnog een succesvolle relatie hebben hoor, echter liefde en lust worden ook nog al eens met elkaar verward en wat ik dan vaak om mij heen zie is dat dergelijke relaties vaak stranden zodra de behoeftes bevredigd zijn, je de persoon wat meer als geheel gaat bekijken en beseft dat er (nog) niet genoeg liefde is om het vuurtje aan het branden te houden.
Tel daarbij op dat ik vind dat een man zich moet kunnen beheersen.
Als je zo makkelijk voor een gat te vangen bent hoef ik je al niet meer als mijn kerel..

Weet verstandelijk dat het laatste nergens op slaat hoor, maar je kiest niet waar je wel of niet voor warm loopt hé.
Hebben we op de eerste date ongegeneerd liggen wippen voel ik geen enkele behoefte om de week daarop nog eens nader tot elkaar te komen voor een boeiend gesprek.
De toon is al gezet immers.
Soulsista schreef:
02-02-2019 15:54
De volgorde klopt dan gewoon niet meer in mijn hoofd. Als de eerste bindende factor tussen twee mensen op lust gebasseerd is denk ik dat dit in de meeste gevallen de boventoon zal blijven voeren en dat er minder ruimte is voor het ontwikkelen van liefdesgevoelens.
Ken ook best voorbeelden van mensen die ondanks dat ze op de eerste date meteen van bil zijn gegaan alsnog een succesvolle relatie hebben hoor, echter liefde en lust worden ook nog al eens met elkaar verward en wat ik dan vaak om mij heen zie is dat dergelijke relaties vaak stranden zodra de behoeftes bevredigd zijn, je de persoon wat meer als geheel gaat bekijken en beseft dat er (nog) niet genoeg liefde is om het vuurtje aan het branden te houden.
Als je zo makkelijk voor een gat te vangen bent hoef ik je al niet meer als mijn kerel..

Weet verstandelijk dat het laatste nergens op slaat hoor, maar je kiest niet waar je wel of niet voor warm loopt hé.
Hebben we op de eerste date ongegeneerd liggen wippen voel ik geen enkele behoefte om de week daarop nog eens nader tot elkaar te komen voor een boeiend gesprek.
Dit is voor mij dus de verkeerde volgorde! Maar goed, de diepgang die jij zoekt heb ik al afgetast vóórdat de date überhaupt heeft plaatsgevonden 😉

Ik ben toch heel blij dat ik het man/vrouw zijn niet meer vergelijk met het jaar 1930.

Als ik een man leuk vind, dan laat ik dat duidelijk merken. Als het moet stap ik eerder op hem af dan hij op mij en ga ik een gesprek aan. Wil ik zelfs de rekening betalen van de borrel op onze 1e date en hoeft hij vooral niet persé mijn stoel aan te schuiven. Pffffffff, gewoon heerlijk mezelf kunnen zijn zonder de ouderwetse etiquette zonder de normen en waarden uit het oog te verliezen.
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 02-02-2019 16:13
3.16% gewijzigd
Dank voor je uitgebreide toelichting. Bij mij werkt het anders, leuk om te lezen hoe jij als vrouw geen relatiemateriaal ziet in iemand waarmee je snel het bed deelt.
Soulsista schreef:
02-02-2019 15:54

Toch nog even vraagje over vetgedrukt stukje 😬

Jij hebt het hier over lust en liefde, maar voor mij zit er zo’n groot verschil tussen lust en liefde. Lust moet er voor mij zeker inzitten na een 1e date, maar eer er sprake van liefde is, ook daartussen zit voor mij een heel groot grijs gebied. Ik bedoel, in het begin van een relatie moet het voor mij op bepaalde vlakken ‘kloppen’ nl, diepgang, humor, lust en goeie seks. Dan nog duurt het een hele poos voodat ik kan spreken over liefde en wellicht ga ik dit nooit voelen bij een persoon waarbij ik wel voorgaande punten voelde in eerste instantie.

Oké, ik begrijp dat iemand zich voorneemt op een 1e date geen seks te hebben, maar moet je dan wachten totdat je liefde voelt? Bij mij gaat hier toch écht wel een heeeeeeeele poos overheen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven