naaktfoto
woensdag 10 juni 2020 om 15:39
Goed bezig, en ook doorzetten he. Is je vader al op de hoogte?kissie1994 schreef: ↑10-06-2020 15:31Ik ga vanavond met hem bellen en dan denk ik dat het over is.
Heb al tassen van hem ingepakt klaar staan.
Weet niet of hij nog me een goede reden kan komen waarom hij dit weer eens heeft gedaan.
Ik zou niet perse een reden vragen, want wat heb je eraan? Straks lult ie een lief verhaal en ga je twijfelen. Nee vrouw, houd je poot stijf en sta er boven.
'Happiness is only real when shared'.
woensdag 10 juni 2020 om 15:42
woensdag 10 juni 2020 om 15:44
VakantieNL15 schreef: ↑09-06-2020 23:58How wacht
Had verder moeten lezen alvorens reageren.
Screenshot maken tijdens gesprekken, zender in je auto?
En je hebt een kind?
Echt. Vrouw. Ben je wel helemaal goed?!
Hoop dat vader van je zoon het doorgaat hebben wat een zieke geest moeder in huis haalt en hem opeist! Wat een onveilige situatie bevindt jij je! Dat je daarvoor kiest moet je helemaal zelf weten, maar ochgerm, dat kind.
Wie zegt dat de baby-daddy van TO wel een pareltje is?
woensdag 10 juni 2020 om 16:20
Hier wil ik meer over weten!MarvelousMrsMaisel schreef: ↑10-06-2020 15:44Wie zegt dat de baby-daddy van TO wel een pareltje is?
woensdag 10 juni 2020 om 17:18
Er is geen goede reden.kissie1994 schreef: ↑10-06-2020 15:31Ik ga vanavond met hem bellen en dan denk ik dat het over is.
Weet niet of hij nog me een goede reden kan komen waarom hij dit weer eens heeft gedaan.
Is het trouwens nooit in je opgekomen om aangifte te doen vanwege die zendertjes en zo?
woensdag 10 juni 2020 om 17:35
Ik ga vanavond met hem bellen en dan denk ik dat het over is.
'Ik denk dat het over is'
'Weet niet of hij nog met een goede reden kan komen'
OPEN YOUR EYES
Nee heb je, ja kun je krijgen.
woensdag 10 juni 2020 om 19:10
update: hij belde mij iets eerder dan verwacht. Dit liep een beetje anders, dus mijn zoontje heeft iets meer meegekregen dan mijn bedoeling was. Hij wil mijn sleutel niet eerder dan zondag terug brengen, dus ik ga de cilinders tijdelijk vervangen zodat ik zeker weet dat hij er niet in kan.
En ja heb er definitief een punt achter gezet. De leugens stapelden zich alleen maar meer en meer op.
En ja heb er definitief een punt achter gezet. De leugens stapelden zich alleen maar meer en meer op.
woensdag 10 juni 2020 om 19:18
Murrmurr heeft een verbod, maar daar trekt hij zich niks van aan.
Wees blij dat hij geen gifjes plaatst
woensdag 10 juni 2020 om 19:23
Vond het anders lang genoeg.Ab_Normaal schreef: ↑10-06-2020 19:17Normaal worden die twists wat meer uitgesmeerd. TO is ongeduldig .
Het kan ook over meer pagina’s. Of er zit nog veel in het vat
En de situatie op de foto na duurt nu ondertussen al bijna een jaar, maar de rest ga ik jullie niet vertellen, want daar zitten jullie blijkbaar op te azen en ik wil de boel niet meer oprakelen dan nodig.
woensdag 10 juni 2020 om 22:20
Ik kan me niet voorstellen dat je iemand nog een tweede kans geeft, die dit soort dingen gedaan heeft. Waarvan kende je je vriend?kissie1994 schreef: ↑10-06-2020 19:08geen idee waarom niet, maar nee nooit echt aan gedacht of zo. te goed gelovig denk ik..
woensdag 10 juni 2020 om 22:22
Murrmurr had wel een keer een weekban, maar daarna kwam hij weer terug.
woensdag 10 juni 2020 om 23:07
kissie1994 schreef: ↑10-06-2020 19:10update: hij belde mij iets eerder dan verwacht. Dit liep een beetje anders, dus mijn zoontje heeft iets meer meegekregen dan mijn bedoeling was. Hij wil mijn sleutel niet eerder dan zondag terug brengen, dus ik ga de cilinders tijdelijk vervangen zodat ik zeker weet dat hij er niet in kan.
Goed plan