neemt date afstand?
zondag 1 april 2018 om 23:18
Niet zo moeilijk doen.Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
zondag 1 april 2018 om 23:24
Heb nog niet verder gelezen dan dit maar van mij zou je bij deze de boom inkunnen pfff..... ja hoor, je bent vreselijk misbruikt. Wat een schoft.Lotte312071 schreef: ↑01-04-2018 22:17Ik vind het raar dat hij dagelijks appt, gebelt heeft..maar geen concreet voorstel voor een 2e date.
Verder denk ik...als een vrouw aangeschoten is en dat weet je, is het dan geen misbruik van de situatie maken door sex te hebben?
En jij bent ook niet erg vriendelijk geweest de day after, toch bleef hij je nog contacten.
Laat die man met rust zeg, dit word niks.
zondag 1 april 2018 om 23:49
doornroosje9 schreef: ↑01-04-2018 23:46Laat het maken van de tweede afspraak aan hem over en blijf zo doorgaan.
Iemand moet die man in bescherming nemen...
Dit
Veritas vos liberabit
zondag 1 april 2018 om 23:56
Lol +1doornroosje9 schreef: ↑01-04-2018 23:46Laat het maken van de tweede afspraak aan hem over en blijf zo doorgaan.
Iemand moet die man in bescherming nemen...
maandag 2 april 2018 om 00:05
Ohhhh, het is die TO!!!
Dan klopt een van die verhalen. Of allebei die verhalen niet.
maandag 2 april 2018 om 00:10
Moeten we loepen?
maandag 2 april 2018 om 00:11
De kinder sportvereniging?
What have we done....
maandag 2 april 2018 om 07:33
Pffffff wat een chaos maakt de to ervan.doornroosje9 schreef: ↑02-04-2018 00:11Ach jeetje, ik heb geloept.
Dat klopt idd niet. Tenzij het om twee verschillende mannen gaat en die 'relatie' over is.
maandag 2 april 2018 om 08:25
Het is nog maar de 2de date. Je kent hem amper. Of hij een blijvertje is of niet is nog niet in frage. Leer hem eerst eens rustig wat beter kennen en wees jezelf. Neem tijd om er achter te komen of jullie bij elkaar passen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 2 april 2018 om 08:27
-
Nou, vooral omdat je nog geen einde wilde breien aan de avond dunkt me.
-
Goed dat je je hand in eigen boezem steekt tav je vermeende fout, jammer dat je dat in een latere post compleet teniet doet door te vinden dat hij misbruik gemaakt heeft van je.
-
Nou, heel duidelijk dat hij helemaal geen misbruik gemaakt heeft, echt, hoe haal je het in je hoofd
-
Wat wil je hier nu allemaal mee zeggen? En zonde dat je je zo druk maakt over make-up zeg.
-
En wat was jouw antwoord? En wat was de echte reden?
-
Wat is er nou mis met wat hij appt dan?
-
Zijn plaat bleef hangen?
-
Wat zit je toch te zeuren met je ''pas'' in de avond en je ''is dit om beleefd te zijn''
-
Dus? Kun je je nóg afwachtender opstellen?
-
Zoals Roos al zei: haven't we all? Daarnaast, de enige zekerheid die er in het leven is is dat je dood gaat. Nogmaals: doe wat aan die gigantische onzekerheid want op deze manier zul je iedereen van je afstoten.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-04-2018 20:54
Reden: OP quotes verwijderd
Reden: OP quotes verwijderd
51.60% gewijzigd
maandag 2 april 2018 om 08:34
ik heb hem geappt voor 2e date, en wacht zijn reactie af. Dit zou wel een blijvertje kunnen zijn.
Hij heeft inmiddels toch wel gereageerd hè? Als hij niet binnen een uur gereageerd heeft dan wordt het hem niet meer hoor, mocht hij dan nog een tweede date met je doen dan is dat enkel uit beleefdheid.
maandag 2 april 2018 om 10:01
doornroosje9 schreef: ↑02-04-2018 00:11Ach jeetje, ik heb geloept.
Dat klopt idd niet. Tenzij het om twee verschillende mannen gaat en die 'relatie' over is.
Dan klopt het nog steeds niet. TO wil nog graag een tweede leg kinderen en is daar nu wanhopig naar op zoek. Arm eerste kind.