Negatieve mensen
dinsdag 25 september 2018 om 23:40
Wat doen met mensen en vooral familie ( grootmoeder) altijd kritiek heeft op u? Op kledij, gewicht, schmink, leven algemeen,..
Blijven slikken, uitvliegen, negeren...?
Als ik dan mijn gedacht zeg of ik geef kritiek terug dan begint ze zich in slachtofferrol te keren, manipuleren en chanteren met de onnozelste dingen.
Zelf kan ze geen kritiek verdragen. of moet ze altijd het laatste woord hebben. Totaal geen respect of kunnen inschatten van ik ben hier niet meer welkom. In mijn ogen is ze eerder een narcist..
Ik heb met niemand van de familie problemen enkel met haar.
Blijven slikken, uitvliegen, negeren...?
Als ik dan mijn gedacht zeg of ik geef kritiek terug dan begint ze zich in slachtofferrol te keren, manipuleren en chanteren met de onnozelste dingen.
Zelf kan ze geen kritiek verdragen. of moet ze altijd het laatste woord hebben. Totaal geen respect of kunnen inschatten van ik ben hier niet meer welkom. In mijn ogen is ze eerder een narcist..
Ik heb met niemand van de familie problemen enkel met haar.
woensdag 26 september 2018 om 00:23
Ik zou alles op maken, tot de laatste cent.
Aan een cruise, champagne en een geile gigolo.
woensdag 26 september 2018 om 00:35
woensdag 26 september 2018 om 00:36
Neem je een blinde, die is vast niet zo duur.blijfgewoonbianca schreef: ↑26-09-2018 00:35Haha, gelijk heb je.
Zou je extra moeten betalen als je 88 bent, voor zo’n geile gieg ?
woensdag 26 september 2018 om 06:47
Of totaal negeren
Of als ze ook nog iets leuks heeft en je ook wel graag in contact bent kun je bij elk negatief commentaar: jammer dat ik niet voldoe aan uw verwachting en door met de bezigheden. Niet te serieus nemen
Of als ze ook nog iets leuks heeft en je ook wel graag in contact bent kun je bij elk negatief commentaar: jammer dat ik niet voldoe aan uw verwachting en door met de bezigheden. Niet te serieus nemen
oke, stel dat je moet kiezen: de badkamer poetsen of sporten, welke serie zou je dan kijken?
woensdag 26 september 2018 om 08:45
woensdag 26 september 2018 om 08:56
Waarom heet je topic dan negatieve mensen? Het gaat maar over één persoon.Tinkerbel1000 schreef: ↑25-09-2018 23:40Ik heb met niemand van de familie problemen enkel met haar.
woensdag 26 september 2018 om 08:59
Prachtig! Eens kijken of ik dat hier ingevoerd kan krijgen. Dat straks de Amsterdammers ook bleiten.Tinkerbel1000 schreef: ↑26-09-2018 00:01blijfgewoonbianca: wenenbleiten is vlaams dialect voor wenen. vergeet soms dat ik op Nederland topic zit maar dan krokodillentranen..