Negatieve mensen

25-09-2018 23:40 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat doen met mensen en vooral familie ( grootmoeder) altijd kritiek heeft op u? Op kledij, gewicht, schmink, leven algemeen,..
Blijven slikken, uitvliegen, negeren...?
Als ik dan mijn gedacht zeg of ik geef kritiek terug dan begint ze zich in slachtofferrol te keren, manipuleren en chanteren met de onnozelste dingen.
Zelf kan ze geen kritiek verdragen. of moet ze altijd het laatste woord hebben. Totaal geen respect of kunnen inschatten van ik ben hier niet meer welkom. In mijn ogen is ze eerder een narcist..
Ik heb met niemand van de familie problemen enkel met haar.
Uitvliegen
Alle reacties Link kopieren
Gezellig.
Beetje eerbied voor grijze haren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
bryndise: heb ik al gedaan en dan begint ze te bleiten dat ik in vriendelijker moet zijn dus maw slachtofferrol.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca : sorry iemand die voor mij geen respect heeft, die persoon moet dan ook geen respect terug verwachten. daarvoor is er al veel te veel gebeurd.
Niet omdat je oud bent, dat je daarom geen streken kunt hebben.
Later als je geen grootmoeder meer hebt zal je blij zijn dat ze kritiek heeft kunnen geven.
Uitvliegen.
Maar blijven slikken kan ook geen kwaad.
Het is een epidemie mensen; de narcistische schoonmoeder.

:yawnee:
Of ex. 8-)
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
25-09-2018 23:42
Gezellig.
Beetje eerbied voor grijze haren.

Sommige mensen hebben gewoon een kut persoonlijkheid. Zowel jong als oud. Dan verdienen ze niet ineens eerbied omdat ze oud zijn.
Alle reacties Link kopieren
hetvrijewoord: grootmoeder in dit geval
Alle reacties Link kopieren
ik heb met niemand problemen, ik ben iemand die vriend kan zijn met iedereen. maar als zij in mijn buurt komt, staan mijn haren recht...
Alle reacties Link kopieren
Verstop d’r rollator. En plak haar bovenste kunstgebit vast aan haar ondergebit. Strooi jeukpoeder in haar Tena’s.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Grootmoeder, ook goed. Jij stelt de diagnose TO?
Alle reacties Link kopieren
Wat is trouwens “ bleiten “ ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blifgewonbianca: zij is nog kwiek voor haar leeftijd 88 by the way en rijd nog met de auto.. enige dat ik kan doen is de bel afzetten
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca: wenen ;) bleiten is vlaams dialect voor wenen. vergeet soms dat ik op Nederland topic zit maar dan krokodillentranen..
Alle reacties Link kopieren
Je gaat toch geen ruzie maken met je oma van 88 ? Logisch dat ze je haar en je kleding niks vindt : twee generatiekloven. En hoe ouder hoe minder tactisch mensen worden. Je bent toch zeker wel in staat om een gezellig gesprek met je oma te voeren, zeg ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca: nop gaat niet en nochtans met mijn oudtante, zus van grootmoe en met de grootmoeder van moeders kant allemaal geen probleem.
Maar bij haar, en niet enkel als ze oud is,ze is gewoon heel haar leven zo, ook mijn moeder kon in haar ogen niks goed doen en was ze nooit niet goed genoeg voor haar.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbel1000 schreef:
26-09-2018 00:07
blijfgewoonbianca: nop gaat niet en nochtans met mijn oudtante, zus van grootmoe en met de grootmoeder van moeders kant allemaal geen probleem.
Maar bij haar, en niet enkel als ze oud is,ze is gewoon heel haar leven zo, ook mijn moeder kon in haar ogen niks goed doen en was ze nooit niet goed genoeg voor haar.
Jemig mina, dan ga je niet meer naar je oma toe. En op een verjaardag kom je als zij weg is. Of je ontloopt haar. Klaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca; dus negeren is dan beste oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Verwen dat oude mens toch gewoon een beetje.
Zul je zien, dat ze daarvan geweldig op knapt.
Zo leuk is het niet voor dat oude mensje, 88 jaar oud zijn en niemand mag je.
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbel1000 schreef:
26-09-2018 00:13
blijfgewoonbianca; dus negeren is dan beste oplossing?
Gezellig doen en het ombuigen wil je niet. Slikken kennelijk ook niet. Blijft over haar negeren alsof ze al dood is of heerlijk ruzie maken met je ouwe oma.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
26-09-2018 00:16
Gezellig doen en het ombuigen wil je niet. Slikken kennelijk ook niet. Blijft over haar negeren alsof ze al dood is of heerlijk ruzie maken met je ouwe oma.
En als ze dan dood is, wel regelmatig een bloemetje gaan leggen bij haar graf.
Zal ze fijn vinden!
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
26-09-2018 00:18
En als ze dan dood is, wel regelmatig een bloemetje gaan leggen bij haar graf.
Zal ze fijn vinden!
En d’r erfenis verbrassen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven