Net ten huwelijk gevraagd, trouwen in zomer 2010! Wie ook?

18-06-2009 21:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee weken geleden ten huwelijk gevraagd door mijn vriend (aan de voet van de Etna op Sicilie, heel romantisch ) en we hebben besloten om volgend zomer te gaan trouwen. Merk wel dat ik echt op de roze wolk zit (niet verwacht trouwens!) want ben er toch wel veel mee bezig: waar gaan we trouwen, wat voor jurk wil ik enz. We willen het overigens wel klein vieren, ergens in een kasteeltje in het midden van het land.

Zijn er nog meer lezeressen die ook volgend zomer gaan trouwen? Het lijkt me leuk om elkaar tips te geven en elkaar een beetje op de hoogte te houden van de vorderingen!
Ben al getrouwd maar wilde je even feliciteren!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
ook al getrouwd maareh gefeliciteerd
Ah lief van jullie, dank je wel! Misschien nog handige tips van de ervaren mensen? (ben trouwens geen 22, wat mn nickname je kan laten denken, maar 27)
Heee, ik ga mei 2010 trouwen, maar ik ben geintegreerd in het "trouwen januari 2010" topic, misschien voor jou een ideetje om er ook bij te komen?

Gefeliciteerd met je huwelijk! Zelf ben ik in Venetië gevraagd, was ook heel romantisch
Ik ben al bijna 10 jaar getrouwd, maar zou het zo weer opnieuw doen. Wat een feest!

Leuk joh, gefeliciteerd. Geniet lekker van de voorpret.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven