Nieuwe man!
donderdag 14 juni 2018 om 09:35
Ik trek nu een man aan in mijn leven/ ervaring, die perfect bij mij past als levenspartner.
er is wederzijdse liefde, vertrouwen en respect tussen ons. Ik voel me verliefd, geliefd, veilig, zorgeloos, trots, speciaal en gelukkig met hem. Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk
Hij is lief, zorgzaam, romantisch, gentleman, aantrekkelijk, loyaal, monogaam, eerlijk, respectvol, ambitieus en positief.
Ik voel me veilig, thuis, zorgeloos en alles gaat makkelijk
Dank je voor deze geweldige man. X
er is wederzijdse liefde, vertrouwen en respect tussen ons. Ik voel me verliefd, geliefd, veilig, zorgeloos, trots, speciaal en gelukkig met hem. Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk
Hij is lief, zorgzaam, romantisch, gentleman, aantrekkelijk, loyaal, monogaam, eerlijk, respectvol, ambitieus en positief.
Ik voel me veilig, thuis, zorgeloos en alles gaat makkelijk
Dank je voor deze geweldige man. X
donderdag 14 juni 2018 om 17:33
Had de nieuwe " partner"nog een vrijgezellige broer voor je?
donderdag 14 juni 2018 om 17:49
zazamaenade schreef: ↑14-06-2018 17:38Eerlijk gezegd lees ik in de OP (en een beetje loepen) vooral iemand die onzeker en kwetsbaar is. Daarom vind ik dit eigenlijk niet zo tof.
Ben ik de enige die het zo leest, kortom : vergis ik me ?
De reacties zijn vooral gebaseerd op de posts die TO gewist heeft. Eerlijk gezegd verbaast het me dat deze OP nog staat.
donderdag 14 juni 2018 om 17:50
Als je loept lees je heleboel goed bedoelde adviezen die TO naar mijn idee bewust niet ter harte neemt. Als je dan weer een post opent met een inhoud waarvan vele denken daar gaan we weer, ja dan zullen sommige forummers er een feestje van maken.zazamaenade schreef: ↑14-06-2018 17:38Eerlijk gezegd lees ik in de OP (en een beetje loepen) vooral iemand die onzeker en kwetsbaar is. Daarom vind ik dit eigenlijk niet zo tof.
Ben ik de enige die het zo leest, kortom : vergis ik me ?
donderdag 14 juni 2018 om 18:50
the_Wicked_Witch schreef: ↑14-06-2018 17:49De reacties zijn vooral gebaseerd op de posts die TO gewist heeft. Eerlijk gezegd verbaast het me dat deze OP nog staat.
Oh, dat begreep ik niet. Heb ik te vroeg geoordeeld, dus
nounou
donderdag 14 juni 2018 om 18:53
ouwewijsneus schreef: ↑14-06-2018 17:50Als je loept lees je heleboel goed bedoelde adviezen die TO naar mijn idee bewust niet ter harte neemt. Als je dan weer een post opent met een inhoud waarvan vele denken daar gaan we weer, ja dan zullen sommige forummers er een feestje van maken.
Hmm, ik ben weer eens te soft, geloof ik
nounou
donderdag 14 juni 2018 om 19:04
Dat siert je.
In deze alleen een beetje zonde van je tijd