Nieuwe man!

14-06-2018 09:35 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek nu een man aan in mijn leven/ ervaring, die perfect bij mij past als levenspartner.

er is wederzijdse liefde, vertrouwen en respect tussen ons. Ik voel me verliefd, geliefd, veilig, zorgeloos, trots, speciaal en gelukkig met hem. Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk

Hij is lief, zorgzaam, romantisch, gentleman, aantrekkelijk, loyaal, monogaam, eerlijk, respectvol, ambitieus en positief.

Ik voel me veilig, thuis, zorgeloos en alles gaat makkelijk

Dank je voor deze geweldige man. X
Moosey schreef:
14-06-2018 10:18
Nimue heeft het goed geraden denk ik ;-D
Heb ik iets gewonnen?
nimue_iparis schreef:
14-06-2018 17:30
Heb ik iets gewonnen?
Had de nieuwe " partner"nog een vrijgezellige broer voor je?
Eerlijk gezegd lees ik in de OP (en een beetje loepen) vooral iemand die onzeker en kwetsbaar is. Daarom vind ik dit eigenlijk niet zo tof.

Ben ik de enige die het zo leest, kortom : vergis ik me ?
nounou
Die man klinkt te mooi om waar te zijn, TO kan hem veiligheidshalve dus maar beter dumpen ;-D
Ik denk dat TO ergens op een wolk zit te wensdenken. Het is niet te hopen dat die prins op het witte paard ook aan The Secret doet, want dan komt ie waarschijnlijk bij een hele andere vrouw uit...
zazamaenade schreef:
14-06-2018 17:38
Eerlijk gezegd lees ik in de OP (en een beetje loepen) vooral iemand die onzeker en kwetsbaar is. Daarom vind ik dit eigenlijk niet zo tof.

De reacties zijn vooral gebaseerd op de posts die TO gewist heeft. Eerlijk gezegd verbaast het me dat deze OP nog staat.
zazamaenade schreef:
14-06-2018 17:38

Als je loept lees je heleboel goed bedoelde adviezen die TO naar mijn idee bewust niet ter harte neemt. Als je dan weer een post opent met een inhoud waarvan vele denken daar gaan we weer, ja dan zullen sommige forummers er een feestje van maken.
goh al 5 dagen monogaam
the_Wicked_Witch schreef:
14-06-2018 17:49
De reacties zijn vooral gebaseerd op de posts die TO gewist heeft. Eerlijk gezegd verbaast het me dat deze OP nog staat.

Oh, dat begreep ik niet. Heb ik te vroeg geoordeeld, dus :facepalm:
nounou
ouwewijsneus schreef:
14-06-2018 17:50
Als je loept lees je heleboel goed bedoelde adviezen die TO naar mijn idee bewust niet ter harte neemt. Als je dan weer een post opent met een inhoud waarvan vele denken daar gaan we weer, ja dan zullen sommige forummers er een feestje van maken.

Hmm, ik ben weer eens te soft, geloof ik :facepalm:
nounou
zazamaenade schreef:
14-06-2018 18:53
Hmm, ik ben weer eens te soft, geloof ik :facepalm:

Dat siert je.
In deze alleen een beetje zonde van je tijd ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven