Nieuwe poging
zaterdag 24 november 2018 om 11:10
zaterdag 24 november 2018 om 11:15
zaterdag 24 november 2018 om 11:17
Ja dat begrijp ik ook niet. Waar om heb je hem nodig? Je bent hoofdkostwinner en kunt kennelijk alles ondanks je ziekte. En ondanks de fentanyl zelfs.
Die ritjes naar het ziekenhuis, zijn die de constante afwijzing waard dan?
Er wel van uitgaande dat jouw verhaal helemaal klopt dan. Want misschien is het bij hem ook onmacht.
Die ritjes naar het ziekenhuis, zijn die de constante afwijzing waard dan?
Er wel van uitgaande dat jouw verhaal helemaal klopt dan. Want misschien is het bij hem ook onmacht.
zaterdag 24 november 2018 om 11:20
Afhankelijk van hem voor dagelijkse verzorging maar in het dagelijkse leven ben je geen slachtoffer en werk je door?
Met werken bedoel je blijkbaar opeen pc tokkelen want ik zie niet voor me hoe iemand die zichzelf niet kan wassen, kan werken.
Kan me wel voorstellen dat je iemand dieje zo intiem moet verzorgen, niet echt als levenspartner kan zien. Jullie hebben een zorgvrager/verzorgende relatie.
Met werken bedoel je blijkbaar opeen pc tokkelen want ik zie niet voor me hoe iemand die zichzelf niet kan wassen, kan werken.
Kan me wel voorstellen dat je iemand dieje zo intiem moet verzorgen, niet echt als levenspartner kan zien. Jullie hebben een zorgvrager/verzorgende relatie.
zaterdag 24 november 2018 om 11:21
Maar hij raakt jou buiten het verzorgen om helemaal niet aan? Geen knuffel ofzo?Bubblesoak schreef: ↑24-11-2018 11:19Oké, dit vind ik dus een bijzonder onvriendelijke opmerking. Waar zegt ik dat ik mijn man dwing tot seks? Ik heb behoefte aan intimiteit, staat dat gelijk aan dwang?
zaterdag 24 november 2018 om 11:23
Je schrijft dat je tgv het vorige topic extra morfine nodig had. Is het dan wel verstandig om hier hulp te zoeken? Heb je een gesprek met je huisarts overwogen en verwijzing naar psycholoog? Evt een opbouw via die weg naar relatietherapie?
Op deze website zitten geen pro's en wanneer e.a. voor jou zo emotioneel belastend is, is het dan wel verstandig om via deze weg hulp te zoeken?
Op deze website zitten geen pro's en wanneer e.a. voor jou zo emotioneel belastend is, is het dan wel verstandig om via deze weg hulp te zoeken?
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-11-2018 11:25
0.52% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 24 november 2018 om 11:25
Ik heb jouw andere topic gelezen. En nu begin je hier ook alweer gelijk hoog van de toren te blazen tegen mensen die reageren. Dat geeft zeer te denken over jouw manier vsn communiceren.Bubblesoak schreef: ↑24-11-2018 11:19Oké, dit vind ik dus een bijzonder onvriendelijke opmerking. Waar zegt ik dat ik mijn man dwing tot seks? Ik heb behoefte aan intimiteit, staat dat gelijk aan dwang?
En ja, als jouw behoefte aan seks zo nadrukkelijk aanwezig is dat jullie daar constant ruzie over hebben en zo gespannen raken dan is er wel sprake van dwang.
zaterdag 24 november 2018 om 11:25
365 dagen per jaar? Ben nu wel heel benieuwd om welke verzorging het gaat. Wees daar eens open over.
Je man klinkt helemaal niet leuk en lief, bovendien ben jij de kostwinnaar. Ik zou hem eruit gooien en een kamer aan een verpleegster verhuren, die jou dan ook kan verzorgen.
ik geef mn bek ook maar een douw
zaterdag 24 november 2018 om 11:26
Ik heb gesprekken gehad met een therapeute en dat deed mij goed. Maar met alleen gesprekken met mij verandert de situatie niet en hij wil niet in therapie.
Ik zou graag een paar dagen weggaan maar ben door de morfine etc beperkt in mijn bewegingsvrijheid. Kan niet de auto pakken.
zaterdag 24 november 2018 om 11:27
viva-amber schreef: ↑24-11-2018 11:23Je schrijft dat je tgv het vorige topic extra morfine nodig had.
Volgens mij is dat een typfout of rare autocorrectie, ik denk dat ze bedoelde 'op het toppunt van mijn ellende' als een soort van halfslachtige zelfmoordpoging. En 'Hier' in de volgende zin zou dan 'Hij' moeten zijn.
anoniem_360164 wijzigde dit bericht op 24-11-2018 11:27
8.41% gewijzigd
zaterdag 24 november 2018 om 11:29
Nou ja, ik snap wel dat TO intimiteit wil. En dat ziet als bevestiging dat ze nog wordt geliefd en er mag zijn ondanks haar gehavend lijf. Dat is lijkt me volkomen normaal.
Maar wat ook normaal is, is dat een partner die je constant moet verzorgen, dat niet meer los kan zien van die intimiteit. Er wordt nog al een beroep gedaan op die man en zijn emoties zijn ook normaal.
Oplossing lijkt me meer te zoeken in het afwentelen van medische zorg op personeel dat daar voor is bestemd.
Ik denk dat die man zo moe en afgeknapt is, dat hij hoopt dat je zelf weg gaat bij hem. En dat hij je daar om niet tegen houdt als je je spullen pakt.
Maar wat ook normaal is, is dat een partner die je constant moet verzorgen, dat niet meer los kan zien van die intimiteit. Er wordt nog al een beroep gedaan op die man en zijn emoties zijn ook normaal.
Oplossing lijkt me meer te zoeken in het afwentelen van medische zorg op personeel dat daar voor is bestemd.
Ik denk dat die man zo moe en afgeknapt is, dat hij hoopt dat je zelf weg gaat bij hem. En dat hij je daar om niet tegen houdt als je je spullen pakt.