Nieuwe relatie en twijfels...

27-05-2010 16:26 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry, er ging iets mis. Zag dta mijn opening ineens was verdwenen. Nog een keertje...!

Het gaat er dus over dat ik sinds kort een lieve jongen in mijn leven heb. We hebben het erg gezellig en het voelt vertrouwd met hem samen te zijn. Ik kan 100 % mezelf zijn en we hebben lol. Toch twijfel ik of hij wel mijn type is.... Maar wanneer weet je of iemand helemaal je type is, bij je hoort etc..

Ik twijfel of het aan hem ligt of aan het feit dat ik moeilijk iemand kan toelaten omdat mijn vorige lange relatie is stukgelopen...

Lastig dus ! Hoe kom ik hierachter... en wat is nu echt belangrijk in een nieuwe relatie...
Tja twijfels en geen vlinders is niet echt fijn in een nieuwe relatie. Maar waarom gelijk een relatie? Waarom het niet samen leuk hebben en genieten van elkaar en wel zien waar het strand? Is toch ook heerlijk..
Eens met prinsescbh. Ik denk dat je ook niet echt van een relatie kunt spreken als je het nog niet eens weet of je hem wel zo leuk vindt.
hmmm ik denk eerder dat je te graag een relatie wilt en genoegen neemt met vertrouwd gevoel... waarom wil je met iemand een relatie waarvan je de vlinders mist, je niet zeker weet of het je type is en hem/ jullie niet aan de wereld wil laten zien....?

ik zou zowel hem als jezelf wat beters gunnen en elkaar weer vrij laten... tot je wel die ene tegen komt waarvan er vlinders opborrelen, het je niet meer uitmaakt of het nu wel of niet je type is maar het je type nu wel is omdat hij het is, en je hem graag wilt voorstellen aan ja en alleman
Als je nu al aangeeft iets te missen, belooft dat niet veel goeds. Hoe lang ben je al vrijgezel? Heb je voldoende tijd genomen om tot jezelf te komen en de relatie die je hiervoor had te verwerken?
Ik zoek in ieder geval veel vlinders in een nieuwe relatie.

Zonder vlinders geen relatie, is mijn mening.

Misschien twijfel je zo omdat je diep in je hart ook wel weet dat dit niet helemaal goed voelt?
Huh? Openingsgpost nu al weg. Hebben we iets verkeerds gezegd of zo?
Twijfels over of je hier een OP moest zetten?
O daar gaan we weer!
Das pech, openingspost nu alweer weg.
Misschien moeten we de Angels maar gaan vragen dit soort topics direct te verwijderen. VInd het zo storend als ik een interessante topic titel zie en het topic is al weer verdwenen! Grrr...
Dan verzinnen we toch zelf een OP?
Ik zeg ermee stoppen, je hebt nu al twijfels. En hij is al 10 keer vreemd gegaan, koopt nooit bloemen voor je. Laat je alleen het huishouden doen, nee ik zou zeggen logisch die twijfels en nokken ermee!
Ow sorry dan klopt mijn antwoord niet
Huh ?? 2010 viva volgens mij hoort jouw reactie bij een ander topic?? hij gaat niet vreemd en is juist bijna te lief !
Huh ?? 2010 viva volgens mij hoort jouw reactie bij een ander topic?? hij gaat niet vreemd en is juist bijna te lief !
quote:gezelligbloempje schreef op 27 mei 2010 @ 16:26:

Toch twijfel ik of hij wel mijn type is.... Maar wanneer weet je of iemand helemaal je type is, bij je hoort etc..

Ik twijfel of het aan hem ligt of aan het feit dat ik moeilijk iemand kan toelaten omdat mijn vorige lange relatie is stukgelopen...

Het ligt aan jou. Je vindt hem niet knap genoeg. En dan kun je je inderdaad verschuilen achter; "niet mijn type", of eerlijk zijn zodat hij een leukere vrouw kan vinden die wel helemaal verzot is op hem zoals hij is, en hoe hij eruit ziet.

P.S.

Alles in één topic zetten is veel handiger.
Als je verliefd bent en echt met hem wil, dan weet je dat wel hoor!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb besloten het niet eerlijk te vinden door te gaan als ik zoveel twijfels heb. Juist omdat hij zo lief is verdient hij iemand die voor 200% voor hem kan gaan en. Dus heb ik het afgelopen weekend uitgemaakt. Hij begreep het gelukkig en voelde het al aan...Al was het wel een naar moment natuurlijk..Ik ben er denk ik gewoon nog niet klaar voor me al open te stellen voor iemand anders. Dus ga eerst maar eens aan mezelf werken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven